KAIKKI TÄNÄÄÄN TURKUHALLIII NYT KATKEE TAPPIOPUTKI JA ALKAA AIVAN UUSI PUTKI ELI VOITTOPUTKI!!!!!!!!!!! KAIKKI TPS FANIT KATSOMOON JA HUUDETAAN TPS VOITTOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!
TPS!!!!!
8
171
Vastaukset
- että silleen!
voittoja huutamalla tuu!!! pelaamalla ja taistelemalla mutta kun pelata ei osata ja taisteleminen on kans vähän niin ja näin niin putki senkun vaan jatkukoon..
- nyt alkoi sitten
ihmeiden odottelu, voittoputkien suunnittelu ja uuden alun odotus. Vaikka yhtään peliä ei ole vielä voitettu, niin playoffs paikka varmistui juuri.
- et sillee
vaikkei niiit huutamalla tuu mut kyl ne pelajat saa enemmään puhtii siit ku siel on vaiks 8000 tuhat ku siel olis 800 kysykää vaikka pelajilta kyl ne pelajat yleisööki tarvii tämän aiheen kirjottaja on ainakin kunno tps fani ps kaikki hallil
- tp
Mua vituttaa sellaset fanit ketkä kannustaa siks sitä joukkuetta ku ne pärjää mut sit ku taas ei pärjää ni vaihetaaan sit "lempi jokkuetta". vittu sentää
- että näin
ihan tosissas että hallilla tulee olemaan 8000 katsojaa..huh huh kyllä niitä katsojia voi olla vähän enemmän kun viimme viikolla kun muksut pääsee katsomaa 5eurolla..
- lkhlin
Tuo on oikeaa puhetta! Nyt vaan kaikki gloryhunteritkin hallille huutamaan saatana ja todistakaa meidän mollaajien puheet vääriksi. Yleisöllä voi olla yllättävänkin suuri merkitys joukkueen peliin. Ainakin itseluottamukseen. Paljon mukavampi ainakin sitten joskus nauttia taas menestyksen päivistä kun on kokenut vaikeat ajat joukkueen mukana. Itse jyp-fanina tämän tiedän enemmän kuin hyvin.
- SITTE KAIKKI
OTTAA OMAT PAPERIT JA SELLULOOSAT MUKAAN!!! IHQUU, DAA DAA JA HUNAJATA MASUN TÄYDELTÄ, NAMI NAMI NAM NAM!!!
Jos mä lähden nyt täält Ruissalosta ajelemaan mun kuntopyörällä sinne hallille, niin monen aikaan mä oon perillä?- ilveksenmuija
Just lähdössä hallille. Veikkaan 4-2 Palloseuralle. Tepsi nousee takuuvarmasti! Se on moro nääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000