Oon meinannut unohtaa koko palstan, kun olen saanut uuden perheenjäsenen, jonka parissa aika kuluu kuin siivellä. Perheenjäsenen mitat ovat 115,2 x 58,6 x 9,3 mm ja paino on 137g.
Ennenkuin jatkan, saatte arvata mikä tää perheenjäsen on :=))
Moikka pitkästä aikaa
35
367
Vastaukset
- Anjaniina.
jo sen nokialaisen?
Joku ostosteeveen vempele.
Joka tekee sitä ja tätä ja vielä vähän totakin.
Eikä tässä vielä kaikki :))- Yxitypy
molemmat väärin. Ei ole mikään ostoteeveen vempele, eikä Nokialainen..mutta tää viimenen polttaa :=))
- Teemuna
Kultainen ryppynarun kiristysrengas.
Terveisiä Typylle.- Yxitypy
Teemu. Ei mennyt oikeen :=))
Terveisiä takas.
- HTZA
sen mukana saa IPhonen...
H.- Yxitypy
No nyt arvasit. Ja ihan iPhone nelosen :=))
- HTZA
Yxitypy kirjoitti:
No nyt arvasit. Ja ihan iPhone nelosen :=))
tänään vakavasti Soneran verkkokaupan kanssa.
8pv. on siitä kulunut kun sain tilausvahvistuksen jossa sanottiin että toimitusaika on 7pv.
Kaunisääninen, luultavasti käsinpoimittu, iloinen neito kertoi että juu, ne puhelimet on loppu ja että oletamme saavamme toimitukset käyntiin, joskus marraskuussa.
Sain vielä kännykkäviestinkin jossa kysyttiin sainko asiakaspalvelusta ratkaisun ongelmaani, oli helppo vastata että en.
Nyt, kun Suomen, ennen niin luotettavaa, yhteiskuntarakennetta, nuorten juppileijonien avulla muutenkin murennetaan ja ajetaan alas, voisi Kuluttajavirastokin puuttua asiaan ja kehoittaa firmoja muuttamaan Tilausvahvistuksen nimen Tilauslässytykseksi.
Mutta minä kestän urheasti, minä en tilannut lelua, minä tilasin Nokia N8:n, koska se antaa ainakin pienen siivun työtä Suomalaisille.
H. - Yxitypy
HTZA kirjoitti:
tänään vakavasti Soneran verkkokaupan kanssa.
8pv. on siitä kulunut kun sain tilausvahvistuksen jossa sanottiin että toimitusaika on 7pv.
Kaunisääninen, luultavasti käsinpoimittu, iloinen neito kertoi että juu, ne puhelimet on loppu ja että oletamme saavamme toimitukset käyntiin, joskus marraskuussa.
Sain vielä kännykkäviestinkin jossa kysyttiin sainko asiakaspalvelusta ratkaisun ongelmaani, oli helppo vastata että en.
Nyt, kun Suomen, ennen niin luotettavaa, yhteiskuntarakennetta, nuorten juppileijonien avulla muutenkin murennetaan ja ajetaan alas, voisi Kuluttajavirastokin puuttua asiaan ja kehoittaa firmoja muuttamaan Tilausvahvistuksen nimen Tilauslässytykseksi.
Mutta minä kestän urheasti, minä en tilannut lelua, minä tilasin Nokia N8:n, koska se antaa ainakin pienen siivun työtä Suomalaisille.
H.Sonera toimitti iPhonen hyvin. Sain sen heti mukaan.
Mun kaveri tilasi netin kautta, sai puhelimen viiden päivän päästä.
No samanlainen leluhan se Nokian N8 on. Minä olin sen verran itsekäs, etten ajatellut muita, kun iPhoneen päädyin.
Luin vaan mikrobitti lehdestä kehumisia. Ihan uudeksi Messiaaksi kutsuttiin :=))
Eikun siks valitsin iPhonen, kun eräät kokemusta omaavat sanoivat että se on yksinkertaisempi käyttää kuin tuo N8.
Olisko piikkimatto, tuo paino vähän arveluttaa kun en ole niitä tutkinut lähemmin.
- Yxitypy
tuossa jo arvaskin. On mulla tosin se piikkimattokin :=))
- HTZA
Yxitypy kirjoitti:
tuossa jo arvaskin. On mulla tosin se piikkimattokin :=))
arvaile, vaistoan vain.
:)
H. - Yxitypy
HTZA kirjoitti:
arvaile, vaistoan vain.
H.Vai vaistoat. Luulen kyllä, että arvasit, ja menit heti applen tai jollekin muulle sivulle kattomaan iPhonen strategiset mitat :=))
- HTZA
Yxitypy kirjoitti:
Vai vaistoat. Luulen kyllä, että arvasit, ja menit heti applen tai jollekin muulle sivulle kattomaan iPhonen strategiset mitat :=))
osaan työstäni kuuluu uusien asioiden arvioiminen. Henkilöiden ei, mutta teen sitäkin innokkaasti, ei ku, innokkaammin.
Olikohan se 1979 jotain, kun laadin mielessäni riskiarvion tulevasta Nokiasta ja siihen kohdistuvista uhista.
Jo silloin ymmärsin että kumituotteita ne, ainakaan, eivät ole.
Uhkien täytyy liittyä bakeliittikatkaisimiin joihin voi painaa hassuja kuvia.
H.
- Heikunkeikku
He heeeee ;) Minä tiedän, minä tiedän (viittaa käsi hiton kovaa heiluen)
-No mistä on kyse?
- vastaan, että Tekohampaat, oliko oikein häh? :)- Yxitypy
Onneksi ei ole vielä tarvinnut tekareita laittaa, mutta on mulla purentakisko, jota pidän väliin öisin, kun meinaa särkeä päätä. Ja oonpa huomannut sen auttavan :=))
- Heikunkeikku
Yxitypy kirjoitti:
Onneksi ei ole vielä tarvinnut tekareita laittaa, mutta on mulla purentakisko, jota pidän väliin öisin, kun meinaa särkeä päätä. Ja oonpa huomannut sen auttavan :=))
Jaa-a, tais mennä metsään arvaukseni.
Oon kuullut laulettavan, että Kiskot vievät etelään, mutta purentakiskot on vähän vieraampia.
Tai siis ihan ensteks ne kuulosti vierailta, kun luin tekstiäsi, sitten Ahaa-lamppuni syttyi, eikä minun
nyt sitten enää tarvitsekaan kysyä, että mimmoset ne on. Nehän on tietysti semmoset, että pistetään
ruokaa kiskokuppiin ja purentakiskoja pitkin tää kippo kuljettaa ruuan sun kitalaen ja kieliläpyskän väliin,
jostan se on sitten helppo niellä. Taidat siis olla yösyöppö:) - Yxitypy
Heikunkeikku kirjoitti:
Jaa-a, tais mennä metsään arvaukseni.
Oon kuullut laulettavan, että Kiskot vievät etelään, mutta purentakiskot on vähän vieraampia.
Tai siis ihan ensteks ne kuulosti vierailta, kun luin tekstiäsi, sitten Ahaa-lamppuni syttyi, eikä minun
nyt sitten enää tarvitsekaan kysyä, että mimmoset ne on. Nehän on tietysti semmoset, että pistetään
ruokaa kiskokuppiin ja purentakiskoja pitkin tää kippo kuljettaa ruuan sun kitalaen ja kieliläpyskän väliin,
jostan se on sitten helppo niellä. Taidat siis olla yösyöppö:)ne estää mua syömästä. Pystyy juuri ja juuri juomaan kulauksen vettä, kun kisko on suussa :=))
Oikeesti jos et ole kuullut, niin laitanpa tään, kun laiska ei jaksa kirjoittaa. Tässä on kuvakin kiskosta
http://www.hammaslaakariliitto.fi/suun-terveys/suun-hoito/purentavaivojen-hoito/
- Yxitypy
kun sitten tiedetään mikä mun uusi perheenjäsen on, voinen sitä vähän kehua.
Heti tunnustan, etten vielä edes tiedä mitä kaikkea sillä voi tehdä, mutta oonpa jo oppinut paljon.
Olihan se tietenkin vähän tyhmää ostaa sellainen kapistus minun käytölle, mutta ajattelin että pitää sitä sen verran pysyä kehityksen kulussa mukana, ja oon huomannut, että se pitää aivotoiminnan vireänä :=))
Onkos muilla tätä..tai vastaavaa lelu..eikun älypuhelinta?Piti9 lukea alotus uudelleen kun ajattelin että ompa painava kapistus.
Pieni lukihärö luin kiloiksi gramman :))
Että sillä ajattelin sulla olevan jonkun koneen jolla voi tehdä kaikkea.- GloriaJoy
känny on aikas tavallinen, pikkunen ja ohut nokian X6-00 ja siin riittää miulle haastetta yllin kyllin. Nyt ku oon kuvannu sil miut niin tiiän miltä näytän vanhana ja tiiän et naaman saan venymään aika kummiin ulottuvuuksiin. Nyt kun läppäri ja känny ovat hipasusysteemil niin alkaa nuot näpsytys jutut tökkiin ;-) Vanha känny rukka saa nuhteita kun ei tottele hiplailuja jne ennen ku miu muistaa et ai joo ... .
- Yxitypy
tulisilla kirjoitti:
Piti9 lukea alotus uudelleen kun ajattelin että ompa painava kapistus.
Pieni lukihärö luin kiloiksi gramman :))
Että sillä ajattelin sulla olevan jonkun koneen jolla voi tehdä kaikkea.sillä voikin tehdä, mutta ei ihan kaikkea :=))
Aika sen parissa kyllä kuluu liiankin nopeesti. - Yxitypy
GloriaJoy kirjoitti:
känny on aikas tavallinen, pikkunen ja ohut nokian X6-00 ja siin riittää miulle haastetta yllin kyllin. Nyt ku oon kuvannu sil miut niin tiiän miltä näytän vanhana ja tiiän et naaman saan venymään aika kummiin ulottuvuuksiin. Nyt kun läppäri ja känny ovat hipasusysteemil niin alkaa nuot näpsytys jutut tökkiin ;-) Vanha känny rukka saa nuhteita kun ei tottele hiplailuja jne ennen ku miu muistaa et ai joo ... .
oli entinen kännykkä 14 vuotta vanha, mutta vieläkin kyllä kelpo peli.
Ei sitä raski hävittää. Voi vielä tarvita, jos älypuhelin tekee tenän.
On muuten ollut opettelu tuossa hipaisupuolessakin, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa, kun ei hermostu :=)) - GloriaJoy
Yxitypy kirjoitti:
oli entinen kännykkä 14 vuotta vanha, mutta vieläkin kyllä kelpo peli.
Ei sitä raski hävittää. Voi vielä tarvita, jos älypuhelin tekee tenän.
On muuten ollut opettelu tuossa hipaisupuolessakin, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa, kun ei hermostu :=))on näppee ottaa ja kattoo kun sivusuuntaa hipasee niin kuva vaihtuu jollei sit säädä et kattelee ditahtiin vaihtuvaa
miul tossa on valmiusaika hulppeet 420 h ( max) ja Mitat 122 x 13,8 x 111 mm, 51 mm
Puheaika (maksimi) 11,5 h vaan miuhan on hiljane tyttö puhelimeskin ;-) - HTZA
vai minun näytölle?
H. - Yxitypy
HTZA kirjoitti:
vai minun näytölle?
H.Tässäpä muuten käyttäjien kokemuksia kolmesta älypuhelimesta.
Eli tässäkin ovat mieltä, että Nokian N8 on vaikeampi käyttää.
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/10/konkarin_ja_aloittelijan_vertailu_nokia_iphone_vai_samsung_2076297.html - Yxitypy
GloriaJoy kirjoitti:
on näppee ottaa ja kattoo kun sivusuuntaa hipasee niin kuva vaihtuu jollei sit säädä et kattelee ditahtiin vaihtuvaa
miul tossa on valmiusaika hulppeet 420 h ( max) ja Mitat 122 x 13,8 x 111 mm, 51 mm
Puheaika (maksimi) 11,5 h vaan miuhan on hiljane tyttö puhelimeskin ;-)sun puhelimessa tuota puheaikaa, ja ja valmiusaikaa enemmän. Eihän tuon iPhonen akussa kauaa virtaa riitä, jos sillä paljon netissä surffailee ja pelaa :=))
Oon ottanut kuvia jonkun verran puhelimella, ja kohtuuhyviä kuvia tulee. Mutta mulla on erikseen oikea ja parempi kamera, jolla otan sitten ne tärkeemmät kuvat. - GloriaJoy
Yxitypy kirjoitti:
sun puhelimessa tuota puheaikaa, ja ja valmiusaikaa enemmän. Eihän tuon iPhonen akussa kauaa virtaa riitä, jos sillä paljon netissä surffailee ja pelaa :=))
Oon ottanut kuvia jonkun verran puhelimella, ja kohtuuhyviä kuvia tulee. Mutta mulla on erikseen oikea ja parempi kamera, jolla otan sitten ne tärkeemmät kuvat.on oikee kamera harkinnas kun alkaa ikänäkö sopivasti korjata näköö niin et voi ottaa kuvia jahka sen hankin ja teen suunnitelma mindmapin aiheista, kuvakulmista värimaailmoista ja pienistä hassutuksista joita varten alan kuvia ottamaan ;-)
- Yxitypy
GloriaJoy kirjoitti:
on oikee kamera harkinnas kun alkaa ikänäkö sopivasti korjata näköö niin et voi ottaa kuvia jahka sen hankin ja teen suunnitelma mindmapin aiheista, kuvakulmista värimaailmoista ja pienistä hassutuksista joita varten alan kuvia ottamaan ;-)
kuvata luontoa. En muuta kuvaakaan, paitsi tietenkin lapsenlapsia touhuissaan.
Mulla on mies harrastanut valokuvausta koko ikänsä, ja oon oppinut häneltä paljon kuvaamisesta. Olipa se sitten luontokuva tai mikä muu tahansa, on tosiaan taito ottaa kuva oikeasta kuvakulmasta, oikeassa valossa jne. - GloriaJoy
Yxitypy kirjoitti:
kuvata luontoa. En muuta kuvaakaan, paitsi tietenkin lapsenlapsia touhuissaan.
Mulla on mies harrastanut valokuvausta koko ikänsä, ja oon oppinut häneltä paljon kuvaamisesta. Olipa se sitten luontokuva tai mikä muu tahansa, on tosiaan taito ottaa kuva oikeasta kuvakulmasta, oikeassa valossa jne.aatellu kuvata ja kirjoittaa lapsenlapselle satukirjan kun hän joutuu sopetumaan isoksi kasvussaan kahden eri mantereen kulttuuriin, niin attelin et mustikat ja vaapukat ja moni muu suomalaisuus siirtyy näin mukavasti eteenpäin ja korpikuusen kannonalaiset asukkaat; muurahaiset ja pikkupeikot ja joulupukkikin ;-)
- Yxitypy
GloriaJoy kirjoitti:
aatellu kuvata ja kirjoittaa lapsenlapselle satukirjan kun hän joutuu sopetumaan isoksi kasvussaan kahden eri mantereen kulttuuriin, niin attelin et mustikat ja vaapukat ja moni muu suomalaisuus siirtyy näin mukavasti eteenpäin ja korpikuusen kannonalaiset asukkaat; muurahaiset ja pikkupeikot ja joulupukkikin ;-)
on hieno idea :=))
Ja jonkun pitäis tehdä lapsenlapsellesi satukirja myös siitä toisesta kulttuurista.
Täällä näköjään jo arvattiinkin uusi perheenjäsenesi.Eipä sen puoleen,en olisi tiennyt kumminkaan. :)
- Yxitypy
mii-su.
Minä ajattelin kyllä, että pistin liian helpon arvauksen :=)) Yxitypy kirjoitti:
mii-su.
Minä ajattelin kyllä, että pistin liian helpon arvauksen :=))kenellekkään,mutta mä en ymmärrä tollasista vehkeistä mitään. :P
- Vili täält
Kyl on mukava nähä siuta pitkäst aikaa, jotenskin niin posititititiivitistä ko sie oot nii posititiviitinen immeinen. Ja älykäskii ja muutonkii sievä. Nyt miun maailmain on taas kohillaa ko sie oot tääll kaikkein ilona!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773