Mittariston taustavalon herkkyydestä. Tuleekos tuon säädön ollakkin käytänössä on/off eli hämärän tullessa taustavalo käynnössä loikkaa asetellulle himmeydelle ja valoisaan tultaessa vastaavasti taustavalon loikkaus takaisin täysille, eikä tasaisesti himmentyen/kirkastuen?
Kuinkas noiden nopeus ja kierroslukumittareiden keskinäinen kirkkaus, näyttäisi tuo oikeanpuolinen kierrosnopeusmittarin valo tohottavan selvästi kirkkaammalla kun taas nopeusmittari hieman himmeämmällä, niin hämärässä kuin päivänvalossakin?
Watch Dial mittariston(Summum) taustavalo
Volsu-Ville
1
1063
Vastaukset
- Ainakin mulla
-03 V70:ssä on se rulla josta voit säätää kirkkautta ja sitten se myös itse säätää sitä kun ajan esim. katokseen tai ajan päivän valossa omassani en ole huomannut valokohteiden erilaisuutta kirkkaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643