Olin nuori 60 luvulla.Tienistit niukkoja.Tuumasin että rahaa pitää sada elämiseen.Eipä ollut internettiä.Ilmoitin lehdessä.Nuori riski mies käytettävissä yöllä ja päivällä.Ilmoituksia tuli ,huom etenkin keski ikäisiltä ja vanhemmilta rouvilta.Kovaa oli tuuni,Olipa ex ministerin vaimokin tilannut minut illanviettoon.Lopetin hommat kun ei ollut enää muita kuin vanhempia naisia.Se oli se lama aika kun ei ollut työtä.Piti keksiä jotain tekemistä.Nyt vanhana pappana muistelen.Että nyt on paljon paremmin.
Olin nuorena huora
5
1838
Vastaukset
- Eino Aikamies
Taas joku muistelee nuoruudenaikaista huoraamista positiivisessa valossa.
- ei edes perhettä
Se on se huoruuden hinta aina, oli huorana mies tai nainen.
- Mies haluaa naida
ei edes perhettä kirjoitti:
Se on se huoruuden hinta aina, oli huorana mies tai nainen.
Vain naiset ja ne alemman tason miehet, jotka eivät saa seksiä ilman parisuhteeseen alisumista, pitävät perhettä parhaana ratkaisuna. Seksiä useilta naisilta saamaan pystyvät miehet eivät ajattele niin.
- Mirror
Saksalaisissa peileissähän onkin sekopäitä.
Siinä syy, jonka takia herjauksen sisältävä viestisi poistetaan.
- Anonyymi
Olin nuori tyttönen kun odottelin illalla linja autoa satoi räntää menin ison kivikerrostalon oven eteen odottelemaan. Paikalle käveli iso mies kysyi mitä odotan sanoin bussin pitäis tulla mies kätteli katsoin siisti viisikymppinen mies esitteli olen Rauno katseli vähän aikaa kysyi tulenko sisään kun tämmöinen ilma pelotti vähän sanoin ei ole rahaa kuin linja-autoon Rauno sanoi minä vien kotia käydään ylhäällä meillä oli sikari ilta katson paikkoja.
Noustiin hissillä monta kerrosta, huoneessa tuoksui sikaari, jätin takin ja laukun tuolille Rauno sanoi saat tutustua tiskillä oli konjakkia Rauno kysyi otanko ja kaatoi lasiin käytiin saunalla pukuhuone oli siisti katsottiin saunaan sanoin on lämmin Rauno nauroi siivooja varmaan saunonut ja nakkasi vettä kiuas kihahti Rauno nauroi saunotaanko join konjakkia ja kävelin pois yhdessä huoneessa oli nahka sohva Rauno sanoi nukun joskus tuossa on kylmä nukkumiseen.
Sain lisää juomaa Kävelin ja katselin esineitä Rauno kysyi onko poikia härnäämässä nauroi ei ole ollut vielä huomasin että katselee kiinnostuneena Rauno kysyi haluanko tienata rahaa oli kymppi taskussa kysyin miten sitä tienaa kun opiskelen .
Rauno istui paksussa nojatuolissa kertoi että on ollut leski jo pitkään maksan jos saan nähdä sinut alasti viina vaikutti jo selvästi ja ajatus olla alasti sai nännit kovenemaan, sanoi saat kaksi sataa aloin nostamaan paitaa Rauno sanoi hitaasti.
Sain paidan pois hävetti vanhat liivit sain rinnat pajaaksi raha tuli pöytään riisuin housut Rauno pyysi lähelle sanoi en tee mitään mitä et hyväksy menin eteen seisomaan kysyi saako itse laskea housut, laski hitaasti housuja kasvot oli ihan pillun edessä en jännittänyt enää Rauno katsoi pillua kuiskas on kaunis jo vähän karvojakin katsoi ylös saanko ja kosketti sievästi olen kyllä itse kosketellut nyt tunne oli jotain muuta Rauno kysyi haluatko lisää rahaa ja laittoi kaksi sataa avasi housujaan ja paljasti kalun kysyi olenko nähnyt katsoi kalua olen mutta en noin kovana. Rauno antoi lasin käteeni join kaksi ryyppyä ja lämmitti kyykistyin Rauno katsoi saat koskea otin kiinni sievästi se oli lämmin ja kova otti minun käsistä kiinni ja opetti ylös ja alas Rauno jo punotti sanoi jos maistat maistan minäkin.
Laitoin nenän ihan kiinni tuoksutin koskin kielellä ja maistoin Rauno silitteli vaaleita hiuksia ja sanoin olen hyvä maistamaan tunsin että pillu on tosimärkä ei koskaan näin ole ollut. Rauno kuiskas varovasti en tiennyt mitä tarkoitti kohta tiesin kalu paisui ja sain suun täyteen spermaan yskin ne lattialle nousin seisomaan Rauno kävelytti oöydälle nosti ja sanoin nauti
Yritin pitää jalayhdessä mutta kädet levitti jalkoja jo ensimmäinen nuolaisi ja rentouduin tuli ihana olo joka vain kasvoi olen saanut orgasmeja mutta nyt oli tulossa jotain parempaa tunne tai paine kasvoi aloin vavahdella tahattomasti ulisin halusin vain lisää laukesin olisin antanut naida jos olis kysynyt olin niin halukas.
Noustiin, kävin suihkussa Rauno odotti ja katseli kun laitoin vaatteita, pyysi syliin kysyi jos käyn joskus aina täällä saan lisää rahaa kosketteli sievästi rintoja sanoin tienaat paljon sanoin humalassa en minä rahan takia Rauno sanoi jos et niin saahan antaa muuten.Minulla on postilaatikko alhaalla näytän laita kirje milloin tulet.
Rauno vei kotia ostin seuraavana päivänä ruokaa kun sitä oli aina vähän.
Mietin kotona uskallanko antaa neitsyyden meni toista viikkoa vein kirjeen ja äkkiä pois, laitoin hameen ja vain paidan kiihotti ja jännitti menin antamani aikaan Rauno tuli justiin oikean kellon aikaan mentiin ylös laittoi juomaa pöytään sanoi nukun täällä.
Rauno pyysi syliin, katsoin läheltä Raunoa sanoin olen neitsyt Rauno silitteli ihanasti kysyi haluatko nyökkäsin Rauno hyväili rintoja nostin itse paidan pois halusin kosketusta paljaalle rinnoille nousin istumaan vasten olin kuin vanhempikin nainen vapisin halusta ja varsinkin kun käsi meni hameen alle ja pikkuhousun alle kuiskasin olen varma.
Noustiin ja mentiin saunaan Rauno sanoi kävin lämmittämässä otettiin pienet löylyt istuin jalat leviällä että sai koskea kunnolla katsoin pakettia lauteella siinä oli kumeja Rauno sanoi anna minä ensin nousin seisalleen Raunon eteen antoi suukon huuliin ja sanoi olet sinä siisti annoin nuolla kunnolla sormi liikkui sisällä kuiskasin haluan kunnolla Rauno laittoi kumin päälle ja kuiskas istu itse ensi sentti oli jo hurjan tuntuinen Rauno kannatteli annnoin mennä sievästi sisään Rauno sanoi hiljaa muistan tämän loppu elämän kun nousin ja laskin ei kipua verta vaan valui vähän kun katsoin kalua
Halut kasvoi koko ajan lisää Rauno pysäytti ja imi rintoja jatkoin naimista Rauno antoi mennä seljälleen nyt olin kunnolla päällä sain itse ottaa ja antaa Minun sisällä ei ole koskaan ollut mitään nyt tunne oli jotain uutta halusin kalua vaan lisää nopeutin liikettä ja sitten se vain tuli kijuin hyvää tunnetta vapisin ja entiennyt mitä haluan jäin makaamaan rinnan päälle, Rauno silitteli ole vaan siinä.
Tunsin kovan kalun nousin ylös ja jatkoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712