Sivut siis pitäisi saada parturikampaamolle. Millaisia olet tehnyt ennen ja millä aikataululla saisit sivut valmiiksi. palvelin löytyy jo valmiina.
parin ensimmäisen viikon aikana varmasti tulisi päivityksiä, mutta sitten kun sivut ovat valmiit, niin niihin tuskin tulee enään muutoksia.
ja laitatko muutamia mallisivuja näytiksi niin tutkimme asiaa.
Kerro myös hieman hintojakin.
Helsinkiläinen Parturikampaamo etsii sivujen tekijää
7
517
Vastaukset
- Topazi
Laittaisitko sähköpostiosoitteen jatkokeskusteluja varten. Kiitos.
- LegoTraktorikin
http://www.pixey.de/wp-content/uploads/2008/09/90-free-css-layouts.jpg
Eli tuommosia ne kaikki maailman nettisivut on. - sama kuin alussa
Aika epäilyttäviä vastauksia tullut??? Luulen että suurin osa niistä feikkejä-- Jos olet laittanut meille viestiä ja et ole saanut kunnon vastausta johtunee siitä että ei ole tullut luotettavia sivuja malliski... eli laittaisitteko jonkun sivun linkin, minkä olette tehneet???
- kopipasterules
Se varmaan johtuu siit että siinä ei oikein oo varsinaisesti sen kummempaa tekemistä, eli ihan perusneliö,vakiolinkit ja pari kuvaa sinne tänne :). http://max20ekee.webs.com/index.htm
- melina_mimiedesign
Hei
Laitoin teille sähköpostia tulemaan ja tarjouksen www-sivuista. Voitte myös tutustua referensseihini osoitteessa www.mimiedesign.com - Säästä_2011
Tee itse tällä ohjelmalla... Jos osaat käyttää nettiä osaat varmasti myös tehdä sivut itse! Säästät selvää rahaa, on ammattimaiset ja hyvät ominaisuudet ja google löytää sivut hyvin... Voit itse päivittää.... Monen vuoden asiakkuuden perusteella tiedän mistä puhun!
JA voit kokeilla 2viikkoa ilmaiseksi, etkä sitoudu mihinkään!
www.teekotisivut.co.cc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721