Sivut siis pitäisi saada parturikampaamolle. Millaisia olet tehnyt ennen ja millä aikataululla saisit sivut valmiiksi. palvelin löytyy jo valmiina.
parin ensimmäisen viikon aikana varmasti tulisi päivityksiä, mutta sitten kun sivut ovat valmiit, niin niihin tuskin tulee enään muutoksia.
ja laitatko muutamia mallisivuja näytiksi niin tutkimme asiaa.
Kerro myös hieman hintojakin.
Helsinkiläinen Parturikampaamo etsii sivujen tekijää
7
524
Vastaukset
- Topazi
Laittaisitko sähköpostiosoitteen jatkokeskusteluja varten. Kiitos.
- LegoTraktorikin
http://www.pixey.de/wp-content/uploads/2008/09/90-free-css-layouts.jpg
Eli tuommosia ne kaikki maailman nettisivut on. - sama kuin alussa
Aika epäilyttäviä vastauksia tullut??? Luulen että suurin osa niistä feikkejä-- Jos olet laittanut meille viestiä ja et ole saanut kunnon vastausta johtunee siitä että ei ole tullut luotettavia sivuja malliski... eli laittaisitteko jonkun sivun linkin, minkä olette tehneet???
- kopipasterules
Se varmaan johtuu siit että siinä ei oikein oo varsinaisesti sen kummempaa tekemistä, eli ihan perusneliö,vakiolinkit ja pari kuvaa sinne tänne :). http://max20ekee.webs.com/index.htm
- melina_mimiedesign
Hei
Laitoin teille sähköpostia tulemaan ja tarjouksen www-sivuista. Voitte myös tutustua referensseihini osoitteessa www.mimiedesign.com - Säästä_2011
Tee itse tällä ohjelmalla... Jos osaat käyttää nettiä osaat varmasti myös tehdä sivut itse! Säästät selvää rahaa, on ammattimaiset ja hyvät ominaisuudet ja google löytää sivut hyvin... Voit itse päivittää.... Monen vuoden asiakkuuden perusteella tiedän mistä puhun!
JA voit kokeilla 2viikkoa ilmaiseksi, etkä sitoudu mihinkään!
www.teekotisivut.co.cc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931