Sivut siis pitäisi saada parturikampaamolle. Millaisia olet tehnyt ennen ja millä aikataululla saisit sivut valmiiksi. palvelin löytyy jo valmiina.
parin ensimmäisen viikon aikana varmasti tulisi päivityksiä, mutta sitten kun sivut ovat valmiit, niin niihin tuskin tulee enään muutoksia.
ja laitatko muutamia mallisivuja näytiksi niin tutkimme asiaa.
Kerro myös hieman hintojakin.
Helsinkiläinen Parturikampaamo etsii sivujen tekijää
7
523
Vastaukset
- Topazi
Laittaisitko sähköpostiosoitteen jatkokeskusteluja varten. Kiitos.
- LegoTraktorikin
http://www.pixey.de/wp-content/uploads/2008/09/90-free-css-layouts.jpg
Eli tuommosia ne kaikki maailman nettisivut on. - sama kuin alussa
Aika epäilyttäviä vastauksia tullut??? Luulen että suurin osa niistä feikkejä-- Jos olet laittanut meille viestiä ja et ole saanut kunnon vastausta johtunee siitä että ei ole tullut luotettavia sivuja malliski... eli laittaisitteko jonkun sivun linkin, minkä olette tehneet???
- kopipasterules
Se varmaan johtuu siit että siinä ei oikein oo varsinaisesti sen kummempaa tekemistä, eli ihan perusneliö,vakiolinkit ja pari kuvaa sinne tänne :). http://max20ekee.webs.com/index.htm
- melina_mimiedesign
Hei
Laitoin teille sähköpostia tulemaan ja tarjouksen www-sivuista. Voitte myös tutustua referensseihini osoitteessa www.mimiedesign.com - Säästä_2011
Tee itse tällä ohjelmalla... Jos osaat käyttää nettiä osaat varmasti myös tehdä sivut itse! Säästät selvää rahaa, on ammattimaiset ja hyvät ominaisuudet ja google löytää sivut hyvin... Voit itse päivittää.... Monen vuoden asiakkuuden perusteella tiedän mistä puhun!
JA voit kokeilla 2viikkoa ilmaiseksi, etkä sitoudu mihinkään!
www.teekotisivut.co.cc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532464Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖312104Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt821703Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3071588Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle181376- 1411319
- 701137
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231018Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111003Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000