Hurth HBW 10 ei kytke

pena-x

Kyseisen kytkimen vaihde kytkeytyy kovin hitaasti onko miten korjattavissa.
Vaihdevipu liikkuu niinkuin pitääkin.
Löytyykö jostain netistä korjausopas?

9

822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko?

öljyä ?

• R K-S

jos ottaa pakin normaalisti niin asia on melko selvä. Jos pakki on samanlainen, niin voi olla kyseessä liian paksu öljy. Oikea öljy on ATF.
      Ei se korjaus kovin vaikea ole. SEllainen asentaja, joka on tehnyt vastaavia töitä osaa sen ilman netin ohjeita. Tee-se-itse mies voi tehdä enemmän vahinkoa kuin hyötyä.
      Eli laatikko irti ja alan liikkeeseen korjattavaksi. Silloin saat myös takuun työlle.

• Hurthin ite korjannu

on taito hyppysissä ja päätät alkaa itse korjaustöihin, vaihda myös liukulaatat, lamellien ja kytkinlevyjen lisäksi, koska kytkimen toiminta on millin osista kiinni. Yksin jo liukulaatat ovat kuluneet muutamia millin kymmenesosia, jos ne jää vaihtamatta, luisto alkaa pian uudestaan. Mulla on Hurthin räjäytyskuvat, jos kiinnostaa.

• pena-x

Löytyy tallin hyllystä montaakin sorttia ATF oljyä mutta mikä olisikaan se oikea.
        Kiitos mielenkiinnosta :)

• pena-x
        Hurthin ite korjannu kirjoitti:

on taito hyppysissä ja päätät alkaa itse korjaustöihin, vaihda myös liukulaatat, lamellien ja kytkinlevyjen lisäksi, koska kytkimen toiminta on millin osista kiinni. Yksin jo liukulaatat ovat kuluneet muutamia millin kymmenesosia, jos ne jää vaihtamatta, luisto alkaa pian uudestaan. Mulla on Hurthin räjäytyskuvat, jos kiinnostaa.

Kiitos räjäytyskuva kyllä kiinnostaisi.
        Kaikki muut koneet olen saanut ikäni itse korjailtua ja muillekkin rakentanut mutta nyt vasta tuli eka vaihteisto homma vastaan.
        Ja kukahan tuohon myisi varaosia?

• Hurthin ite korjannu
        pena-x kirjoitti:

Löytyy tallin hyllystä montaakin sorttia ATF oljyä mutta mikä olisikaan se oikea.
        Kiitos mielenkiinnosta :)

laitat e-mail osoitteesi laitan tulemaan. Mobil ATF 220, kytkee pehmeästi, on mineraaliöljy, ei turhia ominaisuuksia yksinkertaiseen vaihteistoon ja edullinen,

• Pena-x

Miten laitan s-posti osoitteen että se näkyy vain sinulle?

• Hurthin ite korjannu
        Pena-x kirjoitti:

Miten laitan s-posti osoitteen että se näkyy vain sinulle?

sää ujo, tee sähköpostiosoite vaikka veneen nimellä ja laitat sen sitten tänne sivuille

• pena-x

laitat e-mail osoitteesi laitan tulemaan. Mobil ATF 220, kytkee pehmeästi, on mineraaliöljy, ei turhia ominaisuuksia yksinkertaiseen vaihteistoon ja edullinen,

Vieläkö HURTH HBW10 "korjausopas" löytyisi
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe