Eduskunnan perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja Kimmo Sasi ilmoitti minulle lyhyessä ja tylyssä viestissään, että Suomen valtion rajojen sisäpuolelle ei voi perustaa itsenäistä valtiota. Niämine ei toteudu näillä näkymin ennen kuin löydän valtiotani varten suopeamman paikan. Pitäiskö kysellä Medvediviltä, jos vaikka Venäjältä löytyisi sopiva kolkka? Tosin Karjalan palautuksestakaan he eivät suostu neuvottelemaan.
Olin nimittäin kaavaillut, että Niämine voisi toimia samalla veroparatiisina, joten kyllä minä jostain sopivan kolkan löydän.
Olenko ansainnut tämän?
77
574
Vastaukset
Kolkkapojilta?
sudenpentuja voisi harkita. Ehkäpä Coloradon vuoristosta löytyisi sopiva paikka ja sehän ei ole kauhean kaukana Disneylandistä.
Teotwawki kirjoitti:
sudenpentuja voisi harkita. Ehkäpä Coloradon vuoristosta löytyisi sopiva paikka ja sehän ei ole kauhean kaukana Disneylandistä.
kun noi kolkkapojat samoilee pitkin maita ja mantuja,ne näkee kaikenlaisia maisemia.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
Mites Tulimaa, Alask tai Göönlanti, alueita joilalon tulevaisuus, eikä kauheen kansoitettuja vielä.
Siperia? Anjaniina. kirjoitti:
Mites Tulimaa, Alask tai Göönlanti, alueita joilalon tulevaisuus, eikä kauheen kansoitettuja vielä.
Siperia?voisi harkita, kun serkkuni ovat käyneet siellä kalassa ja sanoivat, että siellä on lohta riittävästi.:-)
- Anjaiina.
Teotwawki kirjoitti:
voisi harkita, kun serkkuni ovat käyneet siellä kalassa ja sanoivat, että siellä on lohta riittävästi.:-)
eeeekäku!!!!!!
Ny mä tiiän.
Naurusaaret odottaa meitä! Anjaiina. kirjoitti:
eeeekäku!!!!!!
Ny mä tiiän.
Naurusaaret odottaa meitä!sijaintinsa puolesta se sopisi oikein hyvin. Pääsiäis- ja Joulusaaria en hyväksy, sillä olen kirkollisten pyhien vakaumuksellinen vastustaja.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
sijaintinsa puolesta se sopisi oikein hyvin. Pääsiäis- ja Joulusaaria en hyväksy, sillä olen kirkollisten pyhien vakaumuksellinen vastustaja.
eikä siellä olis hauskaa ku kerran vuodessa.
Naurusaarille siis?
Tehdään uudet patsaat...Teo The Suuri, miljoonakertaa monistettuna, kallioita pönäkkänä koristaa? Anjaniina. kirjoitti:
eikä siellä olis hauskaa ku kerran vuodessa.
Naurusaarille siis?
Tehdään uudet patsaat...Teo The Suuri, miljoonakertaa monistettuna, kallioita pönäkkänä koristaa?ja tässä muistin virkistämiseksi Naurun keskilämpötilalukemat kuukausittain:
tammi helmi maalis huhti touko kesä heinä elo syys loka marras joulu
27 27 27 27 27 28 28 28 28 28 27 26
Joulukuussa on vähän kylmä, mutta vedetään vällyä ylle silloin.- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
ja tässä muistin virkistämiseksi Naurun keskilämpötilalukemat kuukausittain:
tammi helmi maalis huhti touko kesä heinä elo syys loka marras joulu
27 27 27 27 27 28 28 28 28 28 27 26
Joulukuussa on vähän kylmä, mutta vedetään vällyä ylle silloin.lupaavalta.
Lakana riittää mulle.
Meriveden lämpötila kiinnostaa, meitsille on sellanen saunalämmin olis passeli.
Tässä on sit muillekin kansalaisille tietoa tulevista elinolosuhteista, tietävät mitä pakata...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nauru Anjaniina. kirjoitti:
lupaavalta.
Lakana riittää mulle.
Meriveden lämpötila kiinnostaa, meitsille on sellanen saunalämmin olis passeli.
Tässä on sit muillekin kansalaisille tietoa tulevista elinolosuhteista, tietävät mitä pakata...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nauruuimapuku riittää. Niämine hoitaa loput, sillä veroparatiisina me voimme maksaa koko kansamme elatuksen ja kun Naurulla ei moottoriajoneuvojakaan tarvita niin kovin paljon, niin polttoaineet olen päättänyt maksaa valtion kassasta. Kaikki voivat jäädä eläkkeelle heti.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
uimapuku riittää. Niämine hoitaa loput, sillä veroparatiisina me voimme maksaa koko kansamme elatuksen ja kun Naurulla ei moottoriajoneuvojakaan tarvita niin kovin paljon, niin polttoaineet olen päättänyt maksaa valtion kassasta. Kaikki voivat jäädä eläkkeelle heti.
Niin on pieni saari, että fillarilla pärjää!
Totta!
Mutta, kaiken varalta sinuna,,,eikun siis minuna, perustan uimapukumyymälän ja myyn hiukan peittävämpiäkin...khöhm...
Entisenä ompelijana voin sitten hiukan muokkailla kangaspalasia...
Kauheen anteliasta toi elatuksen lupaaminen, meneekö se kuitenkin niin, että jokainen saa syödä niin monta kookospähkinää kuin jaksaa puusta hakee ja kalastaa niin paljon kuin uimalla pystyy? Anjaniina. kirjoitti:
Niin on pieni saari, että fillarilla pärjää!
Totta!
Mutta, kaiken varalta sinuna,,,eikun siis minuna, perustan uimapukumyymälän ja myyn hiukan peittävämpiäkin...khöhm...
Entisenä ompelijana voin sitten hiukan muokkailla kangaspalasia...
Kauheen anteliasta toi elatuksen lupaaminen, meneekö se kuitenkin niin, että jokainen saa syödä niin monta kookospähkinää kuin jaksaa puusta hakee ja kalastaa niin paljon kuin uimalla pystyy?peanuts, sillä me olemme upporikkaita. Ostamme tarvittavat elintarvikkeet Uudesta Seelannista ja Australiasta. Perustamme kansallisen matkatoimiston, joka tulee myymään extreme-matkoja kyseisten maiden maksukykyisille kansalaisille.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
peanuts, sillä me olemme upporikkaita. Ostamme tarvittavat elintarvikkeet Uudesta Seelannista ja Australiasta. Perustamme kansallisen matkatoimiston, joka tulee myymään extreme-matkoja kyseisten maiden maksukykyisille kansalaisille.
ihan vaan kyl kiinnostaa sellanen iha pikkujutska.
Kehtaako kysyäkään.
Miten me ollaan rikkaita?
Miks? Anjaniina. kirjoitti:
ihan vaan kyl kiinnostaa sellanen iha pikkujutska.
Kehtaako kysyäkään.
Miten me ollaan rikkaita?
Miks?rahoittaa yhteiskuntamme, sillä jos EU saa painostetuksi Sveitsin avaamaan pankkisalaisuuttaan, me otamme kaikki Sveitsiin sijoitetut rahat itsellemme ja sen jälkeen meillä on 3000 miljardia ulkomaista rahaa tileillämme. Se tarkoittaa sitä, että voimme joko kaataa tai pitää pystyssä kokonaisia valtioita. Niiden korkotuotot elättävät meidät.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
rahoittaa yhteiskuntamme, sillä jos EU saa painostetuksi Sveitsin avaamaan pankkisalaisuuttaan, me otamme kaikki Sveitsiin sijoitetut rahat itsellemme ja sen jälkeen meillä on 3000 miljardia ulkomaista rahaa tileillämme. Se tarkoittaa sitä, että voimme joko kaataa tai pitää pystyssä kokonaisia valtioita. Niiden korkotuotot elättävät meidät.
Onko sulla joku sellanen...salasana...... niille tileille?
Entäs Bahaman tilit? Anjaniina. kirjoitti:
Onko sulla joku sellanen...salasana...... niille tileille?
Entäs Bahaman tilit?ovat pikkurahoja siihen verrattuna, mitä Sveitsissä on rahaa. Ennustan, että Sveitsi tulee menemään konkurssiin, koska sitä kansaa ei pelkkiä käkikelloja rakentamalla tulla elättämään. Me otamme Sveitsin sijoitukset ja edelleen niiden rahojen korkotuotoilla me elämme lokoisaa elämää.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
ovat pikkurahoja siihen verrattuna, mitä Sveitsissä on rahaa. Ennustan, että Sveitsi tulee menemään konkurssiin, koska sitä kansaa ei pelkkiä käkikelloja rakentamalla tulla elättämään. Me otamme Sveitsin sijoitukset ja edelleen niiden rahojen korkotuotoilla me elämme lokoisaa elämää.
muistamaan yhtäkkiä sen tilinumeron?
Et varmaan muista, hähää.
Et muista! Anjaniina. kirjoitti:
muistamaan yhtäkkiä sen tilinumeron?
Et varmaan muista, hähää.
Et muista!kerron sen vasta lentokoneessa matkalla Naurulle.:-)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
kerron sen vasta lentokoneessa matkalla Naurulle.:-)
sinne millään lentokoneella mennä.Turun satamassa odottaa rahtilaiva kontteineen.
Ostin kato pikkasen tykötarpeita, jos sattus ettei siellä kehitysmaassa ole kunnon kauppoja...
En mä ilman pyykinpesukonetta lähde mihinkään! Anjaniina. kirjoitti:
sinne millään lentokoneella mennä.Turun satamassa odottaa rahtilaiva kontteineen.
Ostin kato pikkasen tykötarpeita, jos sattus ettei siellä kehitysmaassa ole kunnon kauppoja...
En mä ilman pyykinpesukonetta lähde mihinkään!laivan mukana? Mitä järkeä siinä? Me tilaamme Uudesta Seelannista pesukoneet ja muut tykötarpeet ja ne toimitetaan Boeing 747 rahtikoneella meille Naurulle kotiin tuotuna ja asennettuna.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
laivan mukana? Mitä järkeä siinä? Me tilaamme Uudesta Seelannista pesukoneet ja muut tykötarpeet ja ne toimitetaan Boeing 747 rahtikoneella meille Naurulle kotiin tuotuna ja asennettuna.
maailmalla on trendinä ostaa huoneisto laivalta, joka sit vaan seilailee pitkin ja poikin.
Kun tavarat on saatu saarelle, mun loistohuoneistoo aletaan öaitteleen kuntoon.
Raikasta meri-ilmaa omalta balconyltä, aamuisin.
Mahtava näköala ja silleen...
Ei kai sua haittaa, että tein firman nimiin 50 vuoden leasingsopimuksen? Anjaniina. kirjoitti:
maailmalla on trendinä ostaa huoneisto laivalta, joka sit vaan seilailee pitkin ja poikin.
Kun tavarat on saatu saarelle, mun loistohuoneistoo aletaan öaitteleen kuntoon.
Raikasta meri-ilmaa omalta balconyltä, aamuisin.
Mahtava näköala ja silleen...
Ei kai sua haittaa, että tein firman nimiin 50 vuoden leasingsopimuksen?elää yli satavuotiaaksi? No, onhan se totta kai mahdollista noin terveillä elämäntavoilla. Jos haluat matkustaa laivahuoneistossa, niin siitä vain, mutta siihen mennessä olemme jo asettuneet taloksi ja parhaat paikat on Naurulta varattu.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
elää yli satavuotiaaksi? No, onhan se totta kai mahdollista noin terveillä elämäntavoilla. Jos haluat matkustaa laivahuoneistossa, niin siitä vain, mutta siihen mennessä olemme jo asettuneet taloksi ja parhaat paikat on Naurulta varattu.
kaukoviisaus on poikaa.
Siellä miehet jo paaluttaa mulle tonttia parhailta paikoilta.
Pirautanko ja kysynkö että olisko vieressä jotain kivaa paikkaa...tiktaattorille?
Pitäskö olla korkeelta vai rannasta? Anjaniina. kirjoitti:
kaukoviisaus on poikaa.
Siellä miehet jo paaluttaa mulle tonttia parhailta paikoilta.
Pirautanko ja kysynkö että olisko vieressä jotain kivaa paikkaa...tiktaattorille?
Pitäskö olla korkeelta vai rannasta?saaren korkeimmalle paikalle, mutta loma-asuntoni tulee rantaan.
No olet kyllä nyt ansainnut, ei voi muuta sanoa.
Paha juttu kun menit noin kyselemään lupia, nyt joudut seurantaan.
Kun olisit tehnyt niinkun minä ja perustanut sen valtion pimeesti niin kukaan ei olis nokkaansa kopauttanut.
En edes kirkolta käynyt lupaa kysymässä tähän Paratiisiin, kieltohan sieltä ois tullut. Mutta nyt olen asunut Paratiisissa jo neljä kuukautta eikä kellään ole ollut mitään sanomista.olla virhe lähettää kysely perustuslakivaliokuntaan, mutta nyt on suunnattava katse ulkomaille.
- Hymy:))
huokaus´....Ex-sihteerin olisi pitänyt arvata tämä. Mihin Arvoisan Pj.:n innovatiiviset ja medi-pyriaktiiviset yhteiskunnalliset imporatiidelektiifiinen yksilökeskeinen ajattelu johtaa. Arvoisa Pj.:ja jos ex- SIHTEERI olisi saanut tuon asian hoitaakseen siitä olisi tullut jotakin. Järkevällä tavalla toteuteutenna. Hössö mikä hössö. Arvoisan Pj:ja jälleen kerran hössäsi hyvän idean täysin pilalle((:. Tilannetta nyt mahdotonta enää saada järkiperäistytetyksi.
Tästä hyvästä. Sihteeri ei näytä Arvoisalle Pj:lle uutta hienoa nilkkakoruaan joka on sihteerin vasemmassa nilkassa sirosti kiedottuna sihteerin hurmaavan nilkkaan. Arvoisa Pj:ja voi vain kuvitella mielessään miltä näyttää kaunis akvariinin sininen kivi hopeaketjussa....siis tietysti sihteerin nilkassa tämä koru. Hatsalle tästä on turha sitten kertoa ja juoruilla Arvoisan Pj:jan enempää hänestä kun sellainen on turhaa hömpötystä.Fyrkat voisi tietysti laittaa sen sijasta johonkin perho-vempeleseen. Tai niinkuin ex-sihteerin oma mies typerästi ajatelee kalastusverkkoihin...ja muuhun mukamas enemmän järkevään. Sijoitukseen.
tsau:Friiduvoisi sopia vaikka perhoon viettelykseksi kaloille, jos menen ja perustan valtioni Arkangeliin.:-D
- kyllä kyllä
hienoa kun olette Hatzan kanssa saaneet puhuttua välit kuntoon!
- Hymy;))
Teotwawki kirjoitti:
voisi sopia vaikka perhoon viettelykseksi kaloille, jos menen ja perustan valtioni Arkangeliin.:-D
siis mahdollisimman viehkolla ja hiljaisella äänellä. Luoden samalla kauniit silmäripsensä (Arvoisa Pj:jan muistaa varmasti? kuinka kauniit silmät sihteerillä on) siis luo katseensa alaspäin jolloin tummat kaartuvat silmäripset ikään kuin luovat varjon Sihteerin korkeille poskipäille.....tämän ei sitten tarkoita että, Arvoisan Pj:n katse siirtyisi....hmhmp..hämp. Arvoisa Pj:jan ymmärtää että, Sihteeri EI VOI sanoa täällä kaikkea ääneen. Vaikkakin tietää että, Arvoisalla Pj:lla on sangen lyhyt muisti...mitä tulee naiskaunottariin...yleensäkin.
Irroittaahan Arvoisa Pj:ja tämän killuttimen omin käsin? Kysyy sihteeri toivekkaasti...Tätä ei sitten kerrota Hatsalle koska hän olisi kateellinen tästä killuttumista. Tämä killutinhan on puhdasta hopeaa...
tsau:Friidu Hymy;)) kirjoitti:
siis mahdollisimman viehkolla ja hiljaisella äänellä. Luoden samalla kauniit silmäripsensä (Arvoisa Pj:jan muistaa varmasti? kuinka kauniit silmät sihteerillä on) siis luo katseensa alaspäin jolloin tummat kaartuvat silmäripset ikään kuin luovat varjon Sihteerin korkeille poskipäille.....tämän ei sitten tarkoita että, Arvoisan Pj:n katse siirtyisi....hmhmp..hämp. Arvoisa Pj:jan ymmärtää että, Sihteeri EI VOI sanoa täällä kaikkea ääneen. Vaikkakin tietää että, Arvoisalla Pj:lla on sangen lyhyt muisti...mitä tulee naiskaunottariin...yleensäkin.
Irroittaahan Arvoisa Pj:ja tämän killuttimen omin käsin? Kysyy sihteeri toivekkaasti...Tätä ei sitten kerrota Hatsalle koska hän olisi kateellinen tästä killuttumista. Tämä killutinhan on puhdasta hopeaa...
tsau:Friiduriisua stayupit ensin pois? :-D))))))))
- Hÿmy:))
Teotwawki kirjoitti:
riisua stayupit ensin pois? :-D))))))))
sihteeri ymmärtää toki että, Arvoisa Pj:ja on vielä nuori....mutta, näin lapsellisen tietämätön....Tätä ketjujan sihteeri ei ota edes suihkuun mennessään pois..;))) Sehän on koko ajan sihteerin vasemmassa sirossa nilkassa. Kunnes Arvoisa Pj:ja rohkenee sen irrottaa...Huoh... Arvoisa Pj:ja ei nyt kuitenkaan näin yleisellä palstalla viitsisi paljastaa ihan kaikille missä. *Emme ole nyt kahden kesken suljetussa kokoushuoneessa....ja sitä paitsi Arvoisa Pj:jan tietää että, sinne on voinut joku höhlä piiloittaa kameran....tai niin no....jonkinlaisen nauhurin nyt ainakin. Meidän täytyy toimia nyt hienovaraisesti ja tyylikkäästi...mikäli *Arvoisa Pj:ja haluaa todella tuon hopeisen killuttimen sihteerin sirosta vasemmasta nilkasta itselleen...
tsau:Friidu Hÿmy:)) kirjoitti:
sihteeri ymmärtää toki että, Arvoisa Pj:ja on vielä nuori....mutta, näin lapsellisen tietämätön....Tätä ketjujan sihteeri ei ota edes suihkuun mennessään pois..;))) Sehän on koko ajan sihteerin vasemmassa sirossa nilkassa. Kunnes Arvoisa Pj:ja rohkenee sen irrottaa...Huoh... Arvoisa Pj:ja ei nyt kuitenkaan näin yleisellä palstalla viitsisi paljastaa ihan kaikille missä. *Emme ole nyt kahden kesken suljetussa kokoushuoneessa....ja sitä paitsi Arvoisa Pj:jan tietää että, sinne on voinut joku höhlä piiloittaa kameran....tai niin no....jonkinlaisen nauhurin nyt ainakin. Meidän täytyy toimia nyt hienovaraisesti ja tyylikkäästi...mikäli *Arvoisa Pj:ja haluaa todella tuon hopeisen killuttimen sihteerin sirosta vasemmasta nilkasta itselleen...
tsau:Friidukellekään mitään, mutta sukkahousuja inhoan.
Teotwawki kirjoitti:
kellekään mitään, mutta sukkahousuja inhoan.
eihän sihteeri ole sitä suinkaan öhöh..unohtanut. Eikä paljon muutakaan..öhöh...mutta, niistä sitten sihteeri kuiskuttelee vain Arvoisalle Pj:lle....kun vihdoin saa tilaisuuden...;))) Arvoisa Pj:ja nyt vaan sitten muistaa yhden asian. Ettei hän innokkaana mene puhumaan ohitse suun Hatsalle tästä killuttimista vaan malttaa mielensä.....Voihan Arvoisa Pj:ja sitten myöhemmin ohimennen mainita sen saaneensa eräältä tuntemattomalta ja nimeltä mainitsemattomalta ihailijaltaan ohi mennen...sillee..Arvoisa Pj:jan ymmärtää että, sihteeri ei haluasi tehdä tästä himskatin killuttamista nyt kovin suurta numeroa....vaan eiku....siis sihteerillähän ei tietenkään ole mitään muuta ajatusta kun tämä tietenkin että, Arvoisa Pj:ja saa tämän ihme killuttimen jolla sitten niitä himskatin fisuja jostain Argentiinasta....mutta olkoon sitten niin tämä asia. Tämän yhden ainoan kerran....;)) Sihteerillä on joustava mielenlaatu. Tässä suhteessa.
tsau:Friidu Hymy:)) kirjoitti:
eihän sihteeri ole sitä suinkaan öhöh..unohtanut. Eikä paljon muutakaan..öhöh...mutta, niistä sitten sihteeri kuiskuttelee vain Arvoisalle Pj:lle....kun vihdoin saa tilaisuuden...;))) Arvoisa Pj:ja nyt vaan sitten muistaa yhden asian. Ettei hän innokkaana mene puhumaan ohitse suun Hatsalle tästä killuttimista vaan malttaa mielensä.....Voihan Arvoisa Pj:ja sitten myöhemmin ohimennen mainita sen saaneensa eräältä tuntemattomalta ja nimeltä mainitsemattomalta ihailijaltaan ohi mennen...sillee..Arvoisa Pj:jan ymmärtää että, sihteeri ei haluasi tehdä tästä himskatin killuttamista nyt kovin suurta numeroa....vaan eiku....siis sihteerillähän ei tietenkään ole mitään muuta ajatusta kun tämä tietenkin että, Arvoisa Pj:ja saa tämän ihme killuttimen jolla sitten niitä himskatin fisuja jostain Argentiinasta....mutta olkoon sitten niin tämä asia. Tämän yhden ainoan kerran....;)) Sihteerillä on joustava mielenlaatu. Tässä suhteessa.
tsau:Friidumuistat erityistoiveeni, mutta kuten sanoin, ei niistä kannata hiiskua ulkopuolisille.
Teotwawki kirjoitti:
muistat erityistoiveeni, mutta kuten sanoin, ei niistä kannata hiiskua ulkopuolisille.
Se löppäsuu on kyllä Arvoisa Pj:ja itse:))) Sihteerihän aina hienotunteisesti vaikenee kaikista yksityiskohdista. Koska ei halua puhua itseään mitenkään pussiin. Arvoisa Pj:ja kyllä nyt sotkee viehättävän sihteerin jonkun toiseen kaunottareen....
Se löppäsuu on kyllä Arvoisa Pj:ja itse:))) Sihteerihän aina hienotunteisesti vaikenee kaikista yksityiskohdista. Koska ei halua puhua itseään mitenkään pussiin. Arvoisa Pj:ja kyllä nyt sotkee viehättävän sihteerin jonkun toiseen kaunottareen....
tsau:Friidukun näitä psessiklubilla niin monia on, jonka koko ajan ovat pöytäni ympärillä kuin kärpäset. Merkitsevä katse saa heidät kyllä yleensä hieman kauemmaksi, mutta kohta ovat taas hieman lisää viiniä maisteltuaan jaloissa. Olen kehittänyt strategian, jolla saan lopuksi rauhassa siemailla Gledfiddish-mallaswhiskiäni: sanon, että minulla on malaria viime matkaltani Etelä-Amerikkaan.
Teotwawki kirjoitti:
kun näitä psessiklubilla niin monia on, jonka koko ajan ovat pöytäni ympärillä kuin kärpäset. Merkitsevä katse saa heidät kyllä yleensä hieman kauemmaksi, mutta kohta ovat taas hieman lisää viiniä maisteltuaan jaloissa. Olen kehittänyt strategian, jolla saan lopuksi rauhassa siemailla Gledfiddish-mallaswhiskiäni: sanon, että minulla on malaria viime matkaltani Etelä-Amerikkaan.
osaa tarpeen mukaan käyttää monia keinoja saadakseen tilanteen aina hallintaansa. Sitähän sihteeri on aina Arvoisassa Pj:ssa ihaillut. *Tätä ei nyt sitten pidä kertoa Hatsalle. Arvoisa Pj:jan ymmärtää että, on kovin poikamaista ylpeillä tällaisilla kehuilla....Sihteerikin voisi sitten joskus, kertoa kuinka sihteeri itse selviää tiukoista tilanteista...mutta ei täällä. Mutta, kuitenkin sihteeristä tuntuu että, se ei ole tarpeen...meillähän riittää muusta paljon mielenkiintoisimmasta aihetta keskusteltavaa...(tässä vaiheessa sihteerin ääni on jostain syystä muuttunut hieman käheämmäksi)...Sihteerin täytyy nyt juoda kuppi mustaa kahvia ja ehkä lasillinen konjakkia ei pahitteeksi...huoks.. Muuten sihteeri saattaa olla niin kiihdyksissä että, kopsauttaa otsansa ruutuun...Pakko pitää breikki;)) Arvoisa Pj:jahan ymmärtää että, sihteeri ei ole enää niin nuori kuin Arvoisa Pj:ja itse.
osaa tarpeen mukaan käyttää monia keinoja saadakseen tilanteen aina hallintaansa. Sitähän sihteeri on aina Arvoisassa Pj:ssa ihaillut. *Tätä ei nyt sitten pidä kertoa Hatsalle. Arvoisa Pj:jan ymmärtää että, on kovin poikamaista ylpeillä tällaisilla kehuilla....Sihteerikin voisi sitten joskus, kertoa kuinka sihteeri itse selviää tiukoista tilanteista...mutta ei täällä. Mutta, kuitenkin sihteeristä tuntuu että, se ei ole tarpeen...meillähän riittää muusta paljon mielenkiintoisimmasta aihetta keskusteltavaa...(tässä vaiheessa sihteerin ääni on jostain syystä muuttunut hieman käheämmäksi)...Sihteerin täytyy nyt juoda kuppi mustaa kahvia ja ehkä lasillinen konjakkia ei pahitteeksi...huoks.. Muuten sihteeri saattaa olla niin kiihdyksissä että, kopsauttaa otsansa ruutuun...Pakko pitää breikki;)) Arvoisa Pj:jahan ymmärtää että, sihteeri ei ole enää niin nuori kuin Arvoisa Pj:ja itse.
tsau:FriiduRenaultia, asia on ok, sillä Alko on ostanut sen tavaramerkin. Mustaetikettinen on parasta. Olen muuten edelleen nuorekkaasta olemuksestani huolimatta sinua vanhempi.
Teotwawki kirjoitti:
Renaultia, asia on ok, sillä Alko on ostanut sen tavaramerkin. Mustaetikettinen on parasta. Olen muuten edelleen nuorekkaasta olemuksestani huolimatta sinua vanhempi.
eikä sihteerikään kuulemma muuta kuin parane vaan vanhetessaan (miksei uskoisi jos sen nuorempi herrasmies näin totetaa;))). Nähtyään Friidun monen vuoden jälkeen. Konjaami muuten tälla kertaa tällaista en muista nyt onko tämä Puolasta vai Tallinnasta tuotua. Kuin Vieux Garcon V.S ilmeisesti Ranskalaista;)) Vaikka ei ihan ehkä Mustan Napoleon tai Renaultin veroista. Ei mitään huonoa tämäkään...ihan mukiin menevää. Tähän vielä päälle sitten sellainen pikku-sikaari. Kyllä Friidunkin ....Ei hitsi. Friidu tarkoitti tietenkin että, vieno puna saa kummasti posket hehkumaan. Mentäväkin tästä goisamaan koht puolin.
Huomenna luvattu lähteä taas johonkin kundin kanssa.;)) Eihän sitä himassa...koko viikonloppua;))
eikä sihteerikään kuulemma muuta kuin parane vaan vanhetessaan (miksei uskoisi jos sen nuorempi herrasmies näin totetaa;))). Nähtyään Friidun monen vuoden jälkeen. Konjaami muuten tälla kertaa tällaista en muista nyt onko tämä Puolasta vai Tallinnasta tuotua. Kuin Vieux Garcon V.S ilmeisesti Ranskalaista;)) Vaikka ei ihan ehkä Mustan Napoleon tai Renaultin veroista. Ei mitään huonoa tämäkään...ihan mukiin menevää. Tähän vielä päälle sitten sellainen pikku-sikaari. Kyllä Friidunkin ....Ei hitsi. Friidu tarkoitti tietenkin että, vieno puna saa kummasti posket hehkumaan. Mentäväkin tästä goisamaan koht puolin.
Huomenna luvattu lähteä taas johonkin kundin kanssa.;)) Eihän sitä himassa...koko viikonloppua;))
tsau:Friidukunnon hieman hinnakas calvados. Sitä otan mielelläni lasillisen unilääkkeeksi. Me, emme niinkään porvarit, mutta kohtalaisesti menestyneet pressiklubilaiset otamme joskus lasillisen ennen kotiin lähtöä.
Teotwawki kirjoitti:
kunnon hieman hinnakas calvados. Sitä otan mielelläni lasillisen unilääkkeeksi. Me, emme niinkään porvarit, mutta kohtalaisesti menestyneet pressiklubilaiset otamme joskus lasillisen ennen kotiin lähtöä.
josta sinulle kertonut toimittaja hänkin (tosin Ylestä eläkkeellä) jo sitä suositteli. Olivat Portugalissa olessaan aikanaan tähän ihastuneet. Aika mukavan makuinen kun ei liika sitä makeutta. Mutta, jäänyt nyt jostain syystä ostamatta. 'Täytyisi muistaa kun Alkossa käyn seuraavan kerran. Kiva kun muistutit. Tämä konjamiini oikeesti auttaa vähän tähän hitsin nivelrikkoon mikä minullakin. Saa näin kosteella säällä nukutuksi paremmin;))) Siis *Friiduhan ei mikään mummo;)) vielä vaikka jutut joskus vähän himmeitä ovatkin..;)) Kyllä se jalka vielä kummasti ripaskaan nousee (siis vedessä ainakin kuivasta maaasta en puhu mitään)... Mutta, en voi kuin lasillista ottaa. Muuten taas heittää aamulla verensokerit.
Vitsi Teo. Elämä on joskus epistä;)))
josta sinulle kertonut toimittaja hänkin (tosin Ylestä eläkkeellä) jo sitä suositteli. Olivat Portugalissa olessaan aikanaan tähän ihastuneet. Aika mukavan makuinen kun ei liika sitä makeutta. Mutta, jäänyt nyt jostain syystä ostamatta. 'Täytyisi muistaa kun Alkossa käyn seuraavan kerran. Kiva kun muistutit. Tämä konjamiini oikeesti auttaa vähän tähän hitsin nivelrikkoon mikä minullakin. Saa näin kosteella säällä nukutuksi paremmin;))) Siis *Friiduhan ei mikään mummo;)) vielä vaikka jutut joskus vähän himmeitä ovatkin..;)) Kyllä se jalka vielä kummasti ripaskaan nousee (siis vedessä ainakin kuivasta maaasta en puhu mitään)... Mutta, en voi kuin lasillista ottaa. Muuten taas heittää aamulla verensokerit.
tsau:Friidumutta calvadosia en ole jättänyt, vaikka olen sairastanut ykkötyypin diabetesta jo yli 25 vuotta.
Hymy:)) kirjoitti:
tsau:Friidukun itselläni tässä sukulaisia jotka, alan ammattilaisena ovat toimineet. 'En voi muutakuin edelleen pytää sinulta henkilökohtaisesti ja julkisesti Anteeksi. Olin todella typerä. Suothan minulle tämän anteeksi annon. Joskus, me ihmiset olemme vaan yksinkertaisesti typeriä ja toimimme siten typerästi. Ymmärrän että, sinun oli syytäkin loukkaantua. Toivosin kuiten että, voisit unohtaa menneet ja ajatella. *Friidu se nyt vaan toimi typerästi, koska oli no....jotenkin typerä. Iitseäni tuo ajattelemattomaattomuuteni on kovasti painanut. *Anteeksi.- 'Teo. Tekemättömiä asioita emme saa tekemättöttämäksi. Mutta muutakaan en nyt voi. Edelleenkin saat minut täällä hihkumaan naurusta joka sinällänsä on niin upeaa...ja monet muutkin... Vedet silmissä näitä juttuasi täällä luen;))) Ja niinkuin aikanaan todettiin komedian takana aina myös tragedia...........luulen että, vihdoin sen myös minäkin ymmärrän jollain tasolla. Hitsi vie....on jo aikakin;))) sanoisi tähän joku minua viisaampi nyt.
tsau:Friidu - Hymy;))
Teotwawki kirjoitti:
mutta calvadosia en ole jättänyt, vaikka olen sairastanut ykkötyypin diabetesta jo yli 25 vuotta.
Sehän tässä elämässä meillä monellakin. Nyt kun
VIHDOIN voisimme hieman nauttia myös hyvistä juomista ja ruokapuolestakin ne tavallaan ovat jo pannassa. Nuorena minäkin aina niin tiukoilla ettei ollut varaa ajatella mitään konjakkia tai muuta vastavaa. Ja nyt kun siihen mahdollisuus siis tähän snadiin nautioihin edes silloin tällöin. 'Tämä hitsi kroppa pistää stopin;))
kun itselläni tässä sukulaisia jotka, alan ammattilaisena ovat toimineet. 'En voi muutakuin edelleen pytää sinulta henkilökohtaisesti ja julkisesti Anteeksi. Olin todella typerä. Suothan minulle tämän anteeksi annon. Joskus, me ihmiset olemme vaan yksinkertaisesti typeriä ja toimimme siten typerästi. Ymmärrän että, sinun oli syytäkin loukkaantua. Toivosin kuiten että, voisit unohtaa menneet ja ajatella. *Friidu se nyt vaan toimi typerästi, koska oli no....jotenkin typerä. Iitseäni tuo ajattelemattomaattomuuteni on kovasti painanut. *Anteeksi.- 'Teo. Tekemättömiä asioita emme saa tekemättöttämäksi. Mutta muutakaan en nyt voi. Edelleenkin saat minut täällä hihkumaan naurusta joka sinällänsä on niin upeaa...ja monet muutkin... Vedet silmissä näitä juttuasi täällä luen;))) Ja niinkuin aikanaan todettiin komedian takana aina myös tragedia...........luulen että, vihdoin sen myös minäkin ymmärrän jollain tasolla. Hitsi vie....on jo aikakin;))) sanoisi tähän joku minua viisaampi nyt.
tsau:Friiduanteeksi pyydettävää, kaikki me joskus lämpenemme, niin minäkin. Ota Friidu iisisti.:-)))))
Teotwawki kirjoitti:
anteeksi pyydettävää, kaikki me joskus lämpenemme, niin minäkin. Ota Friidu iisisti.:-)))))
jonakin Vappuna, sinä, minä ja tuo Hatsakin. Ístumme Juttuvassa kaulakkkain... Etkä te teini-ikäiset jäbät...pistä pahaksenne jos Friidu siinä hieman nostaligisessa 70-luvun tunnelmissa ehkä kun onkin. Eksyy sitten hurmaavana ex-raksaliitontoimittajan (kommarin) pöytään...ja halaa tätä entistä toimittajaa...joka saa Friidun muistaan ties mitä:)) huomiokaa kuitenkin että, tämä ei olisi 70-luvulla. Sillä Friidu olisi auttomaattisesti luokiteltu revisonistikseski tapaukseksi. Näihin tunnelmmiin on hyvä päättää ystävyys. Mutta, ensi vappuana. *Friidu pukeutuu kyllä syntiseen ***************Ediht Piaf ´maiseen mekkoon. Sitä ei yksikään kommari voi vastuttaa;)))
siis jos, ei muuten niin ensi vappuun ja Juttariin. Hatsalta ei sitten kysellä;))) *****Verdiittikin tervetullot mikäli kestää todellista dialogia.;)))))) siis sosialismismin perusteisteita.- *Ei hitsi ....nyt mentävä goisaa ennenkuin menee viimeneikin maine sosialismin linnakkeen puolestaja puhujana. ***********Eki tuskin antaa anteeksi. *Tai no antaa se siis Vuorenmaa *Friidu kuitenkin vain *Friidu...
ÖYTYÄ. Toveri. vasemmalta.
tsau:Friidu - ????????????????????
Hymy:)) kirjoitti:
jonakin Vappuna, sinä, minä ja tuo Hatsakin. Ístumme Juttuvassa kaulakkkain... Etkä te teini-ikäiset jäbät...pistä pahaksenne jos Friidu siinä hieman nostaligisessa 70-luvun tunnelmissa ehkä kun onkin. Eksyy sitten hurmaavana ex-raksaliitontoimittajan (kommarin) pöytään...ja halaa tätä entistä toimittajaa...joka saa Friidun muistaan ties mitä:)) huomiokaa kuitenkin että, tämä ei olisi 70-luvulla. Sillä Friidu olisi auttomaattisesti luokiteltu revisonistikseski tapaukseksi. Näihin tunnelmmiin on hyvä päättää ystävyys. Mutta, ensi vappuana. *Friidu pukeutuu kyllä syntiseen ***************Ediht Piaf ´maiseen mekkoon. Sitä ei yksikään kommari voi vastuttaa;)))
siis jos, ei muuten niin ensi vappuun ja Juttariin. Hatsalta ei sitten kysellä;))) *****Verdiittikin tervetullot mikäli kestää todellista dialogia.;)))))) siis sosialismismin perusteisteita.- *Ei hitsi ....nyt mentävä goisaa ennenkuin menee viimeneikin maine sosialismin linnakkeen puolestaja puhujana. ***********Eki tuskin antaa anteeksi. *Tai no antaa se siis Vuorenmaa *Friidu kuitenkin vain *Friidu...
ÖYTYÄ. Toveri. vasemmalta.
tsau:Friidusinä jo leski vai mistä on kysymys tuossa kaulakkain istuskelussa?
- uutisissa
kerrottiin, että Välimerellä, Mallorcan lähellä, on saari myytävänä. 6 milj euroa. Huutoosi on vastattu.
on nimeltään Minorca, jos siitä on kysymys, mutta voihan se olla jokin pienempikin jalkapallokentän kokoinen pläntti.
olet.
Teotwawki kirjoitti:
Enkö ole vapaana kansalaisena vapaa perustamaan oman valtion minne haluan?
oikein usko, että se noin vain onnistuu, katsopas kun on kaikenlaisia lakeja sun muita määräyksiä.
Ei se kyllä minua haittaisi, mun puolesta voisit perustaa vaikka siirtokunnan Venukseen. ;))))Anceli kirjoitti:
oikein usko, että se noin vain onnistuu, katsopas kun on kaikenlaisia lakeja sun muita määräyksiä.
Ei se kyllä minua haittaisi, mun puolesta voisit perustaa vaikka siirtokunnan Venukseen. ;))))suunnitellut tähyävä taivaalle seuraavaksi, jos tämä ei täällä onnistu, mutta kun sinne on niin pitkä matka, että taitaa hautuumaa kutsua ennen perille pääsyä.
Teotwawki kirjoitti:
suunnitellut tähyävä taivaalle seuraavaksi, jos tämä ei täällä onnistu, mutta kun sinne on niin pitkä matka, että taitaa hautuumaa kutsua ennen perille pääsyä.
vaan jatkat sitkeästi suunnitelmien tekoa, mikä mies se sellainen on joka heti luovuttaa, kun vähän vastatuuli nokkaan ottaa.
Olet luvannut elää vielä kymmeniä vuosia, kyllä siinä ehtii monenmoista, töihin siitä hus.Anceli kirjoitti:
vaan jatkat sitkeästi suunnitelmien tekoa, mikä mies se sellainen on joka heti luovuttaa, kun vähän vastatuuli nokkaan ottaa.
Olet luvannut elää vielä kymmeniä vuosia, kyllä siinä ehtii monenmoista, töihin siitä hus.kun nykyisillä avaruusaluksilla pääsee vain 30 000 km/h, niin ei sitä kovin pitkälle ehdi edes vuosikymmenessä. Lähimmälle elinkelpoiselle eksoplaneetalle on matkaa sentään 20 valovuotta. Selvennyksen vuoksi valo kulkee 300 000 km/s.
Teotwawki kirjoitti:
kun nykyisillä avaruusaluksilla pääsee vain 30 000 km/h, niin ei sitä kovin pitkälle ehdi edes vuosikymmenessä. Lähimmälle elinkelpoiselle eksoplaneetalle on matkaa sentään 20 valovuotta. Selvennyksen vuoksi valo kulkee 300 000 km/s.
mokomien pikkuseikkojen takia, ryhdistäydy ja keksi nopeampi kulkuväline.
Tekosyitä sanon minä, et vaan uskalla lähteä.Anceli kirjoitti:
mokomien pikkuseikkojen takia, ryhdistäydy ja keksi nopeampi kulkuväline.
Tekosyitä sanon minä, et vaan uskalla lähteä.toimivat avaruusalukset ovat jo piirustuslaudalla, joten ei hätää.
Teotwawki kirjoitti:
toimivat avaruusalukset ovat jo piirustuslaudalla, joten ei hätää.
eihän sua tarvitse kuin hieman kannustaa, niin tulosta alkaa tulemaan, hyvä poika, tapu tapu. ;))
Anceli kirjoitti:
eihän sua tarvitse kuin hieman kannustaa, niin tulosta alkaa tulemaan, hyvä poika, tapu tapu. ;))
eksperimentalia ihan turhaa. Me eksperimentalistit maailman moottori; me pidämme yllä elinkeinoelämää ja luomme uusia innovaatioita. (viimeinen sana ällöttää minua)
- moikka.sulle
Kimmo Sasi ainakin vastasi minulle iltalehden yleisöpalstalla ydinvoimaloista, koska kirjoitukseni nostatti melkoista puheen aihetta, joka on myöskin kaikkien luettavissa.
Myöskin mitä kirjoitin pakko Ruotsista, on luettavissa!
Harmaa talous josta kirjoitin, on myöskin luettavissa ja eduskunnan vastauksetkin on luettavissa julkisesti!
Kaikki nämä pikku-asiat on nimimerkillä: Oltsu Rovaniemesta :)mutta kyllä kansaedustajien kanssa voi käydä keskustelua. Olen tehnyt toimittajan töitä freenä n. kaksikymmentä vuotta ja heitäkin olen joskus urallani tavannut. Siis selvennykseksi, se ei ole ollut koskaan päätyöni. Täytyypä tsekata nuo juttusi, jospa laittaisi tuon Oltsu Rovaniemsta hakusanaksi, niin luuletko, että löytyy?
- moikka.sulle
Teotwawki kirjoitti:
mutta kyllä kansaedustajien kanssa voi käydä keskustelua. Olen tehnyt toimittajan töitä freenä n. kaksikymmentä vuotta ja heitäkin olen joskus urallani tavannut. Siis selvennykseksi, se ei ole ollut koskaan päätyöni. Täytyypä tsekata nuo juttusi, jospa laittaisi tuon Oltsu Rovaniemsta hakusanaksi, niin luuletko, että löytyy?
Että hakusessa oon :))) Lueppas lehtiä !!
- moikka.sulle
moikka.sulle kirjoitti:
Nytmä kässään ku kävin sun Galleriassas..mut ei hätiä, 50 imee sua ja sun juttujas :D
moikka.sulle kirjoitti:
mitään, vaikka kopioin nimimerkin suoraan viestistäsi. Jos ne ovat netissä, ne löytyvät hakusanalla. Luen lähes pelkästään nettilehtiä, mutta tulee minulla printtilehtiäkin.
- moikka.sulle
Teotwawki kirjoitti:
mitään, vaikka kopioin nimimerkin suoraan viestistäsi. Jos ne ovat netissä, ne löytyvät hakusanalla. Luen lähes pelkästään nettilehtiä, mutta tulee minulla printtilehtiäkin.
Kyllä Googletin: Eduskunnan perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja Kimmo Sasi ilmoitti minulle lyhyessä ja tylyssä viestissään, että Suomen valtion rajojen sisäpuolelle ei voi perustaa itsenäistä valtiota.
Vaikka en nettilehteä luekkaan, ehkäpä se sun juttus on muualla..lehessä joka ei missään näy. moikka.sulle kirjoitti:
Kyllä Googletin: Eduskunnan perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja Kimmo Sasi ilmoitti minulle lyhyessä ja tylyssä viestissään, että Suomen valtion rajojen sisäpuolelle ei voi perustaa itsenäistä valtiota.
Vaikka en nettilehteä luekkaan, ehkäpä se sun juttus on muualla..lehessä joka ei missään näy.oli huumoria.
- Anjaniina.
etkö muka lähde maidän matkaan Naurustelusaarille oman valtakunnan perustamiseen.
Hiukka on vielä jotain pikkuasioita sovittavana, mutta kai sä ny matkaan lähdet?
Hulahulatytöt ja kaikki? Anjaniina. kirjoitti:
etkö muka lähde maidän matkaan Naurustelusaarille oman valtakunnan perustamiseen.
Hiukka on vielä jotain pikkuasioita sovittavana, mutta kai sä ny matkaan lähdet?
Hulahulatytöt ja kaikki?Tuli tässä mieleen, poikkean nyt kyllä aiheesta), mistähän ne Naurusaaret ovat nimensä saaneet, onko siellä tosiaan kaikilla niin mukavaa? Miksi sinne ei ole Aurinkomatkoja Eikä Björneborin Tennisoppaastakaan kyseistä kohdetta löydy. Jospa siellä joutuu kuoliaaksinauretuksi, varsinkin jos on menossa perustamaan omaa valtiota:)???
firefox58 kirjoitti:
Tuli tässä mieleen, poikkean nyt kyllä aiheesta), mistähän ne Naurusaaret ovat nimensä saaneet, onko siellä tosiaan kaikilla niin mukavaa? Miksi sinne ei ole Aurinkomatkoja Eikä Björneborin Tennisoppaastakaan kyseistä kohdetta löydy. Jospa siellä joutuu kuoliaaksinauretuksi, varsinkin jos on menossa perustamaan omaa valtiota:)???
olla peräisin jostain muusta kielestä kuin suomesta. Naurulla on oma kieli, joka on nimeltään nauru.
- udelen
Oletkos sinä se treasure nimimerkki myös joka myös on perustamassa omaa valtiota?
Se selittäisi kaiken- udelen
Teotwawki kirjoitti:
sanonut perustavani oman valtion.
ok, siis sama ihminen siis sitä vain utelin?
No eteneekö projekti? udelen kirjoitti:
ok, siis sama ihminen siis sitä vain utelin?
No eteneekö projekti?se, kun perustamme valtion nyt Naurusaarille.
- ssssssssssssssssssss
Kai sinua koskee samat lait kuin muitakin suomalaisia, vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694