Siskosten kanssa remontoimassa

fantasywriter

Lupauduin mennä perjantai-illasta tekemään pientä pintaremonttia, pitkäaikaiselle ystävälleni Jennille joka oli myös kaverini exä vuosien takaa. Pimpotin ovikelloa ja Jennin sisko Minna tuli avaamaan oven. Olimme toisillemme vain kasvotuttuja ja tervehdittyämme toisiamme astuin hänen perässään sisään. Keittiö avautui heti oikealla ja huomasin tiskialtaalla puoliksi juodun viinipullon ja pari lasia sen vieressä. Jenni tuli olohuoneesta moikkaamaan työhaalarit yllään ja asteli keittöön ja otti viinilasin käteensä ja pyysi minua ottamaan remonttijuomaa jääkaapista. En tullut autolla joten kiitin ja avasin oluen joka menikin heti janoon ja otin toisen ja siirryimme olohuoneeseen.

Aloimme Jennin kanssa tapetoida, Minnan maalatessa toista seinää. Hommien edistyessä tytöt joivat toista pulloa viiniä ja alkoivat kikattaa ja juoruta enemmän kuin tekivät hommia. Minnan poistuessa tupakalle, Jenni kysyi muistaisinko noin kymmenen vuoden takaista mökkireissua heidän mökillään. -Tulihan noita heitettyä jonkin verran, minkä niistä? "No sen yhen...missä sä olit kädellä siellä aitan takana", Jenni jatkoi kysymykseeni. Punastuin heti, koska siltä seisomalta muistin tapauksen mutta luulin, ettei kukaan olisi nähnyt minua. "Ei helvetti...huh huh. Siis näitkö sä mut runkkaamassa silloin", kysyin häpeissäni. "Joo. Siis ekana kävin silloin aamuyöllä huussissa ja jotenkin vaan huomasin sut siellä aitan kulmalla. Luulin ekana että oo kusella siellä ja kävelin vähän parempaan paikkaan katsomaan ja huomasinkin sitten, että vetelet käteen". "Ei vittu. Onkohan kukaan muu nähnyt"."En usko, eiköhän kaikki ollut siihen aikaan enemmän tai vähemän sammuneena. Mut miksi sä siellä runkkasit", Jenni kysyi. Kerroin, että kun olin käynnyt vessa oli vain alkanut tehdä mieli, ja menin aitan taakse helpottamaan oloa.

"Kauas sä sitten oikein katselit mua", kysyin ja vedin tapetin seinään. "Olihan mä siinä jonkin aikaa. Itse asiassa se näky ja sun...vehkeen koko alkoi kiihottaa mua sen verran, että aloin sormettaa samalla. Mutta sitten tulitkin ja häivyin siitä takaisin Villen luo, sun jäädessä pyyhkimään vehjettäs"."Ja mä kun luulin, ettei sitä kukaan näkis. No ei voi mitään, tehty ja nähty", totesin ja hain uuden kaljan. Keskustelumme oli saanut veitikkani heräilemään ja pieni seisokin poikanen alkoi pullottaa verkkareissani. Minna tuli samalla tupakalta ja istahti sohvalle ihailemaan tapattia.

Kaksi isoa työvaloa lämmitti olohuonetta reippaasti ja lämpötila alkoi kohota. Jenni tokaisi olevansa niin hiestä märkänä, että ottaisi haalarinsa pois ja riisui työhaalarin lattialle. Meinasin juoda oluet väärään kurkkuun kun huomasin, ettei Jennillä ollut haalarin alla muuta kuin mustat hipsterin ja sininen toppi joka toki näkyi jo haalarin alta, mutta hänellä ei ollut rintaliivejä ja hänen nänninsä törröttivät kovina paidan alta. Katselin hänen muotojaan ja rintojaan häpeilemättä ja Jenni kysyi eikö meillä ollut yhtään lämmin.
"Kyllä tässä vielä tark...", sain sanottua kun Minna nousi sohvalta ja riisui college-housunsa ja hupparinsa. Hänelle jäi päällensä valkoiset stringit ja t-paita.

Minna istui takaisin sohvalle ja risti jalkansa. Seisokkini kasvoi puntissa ja Minna katselikin sitä tarkkaavaisena. Siskokset olivat edessäni ja odottelivat pieni hymy kasvoillaan mitä tekisin seuraavaksi. Katsoin heitä, pudistin päätäni ja riisuin paitani pois. "Pitäisköhän laittaa toi viimeinen tapetti", sanoin ja siirryin leikaamaan sopivan kokoista palaa. Laitettuamme liisterin nousin jakkaralle ja laitoin tapetin katon rajaan Jennin kyykistyessä ja kohdistaessa sen alhaalta. Astuin jakkaralta ja painelin tapettia. Jenni oli minun ja seinän välissä kyykyssä.

2

33833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantasywriter

      Jennin takaraivo kosketti pullottavaa kaluani ja hän painoi sen tiukemmin sitä vasten. Hitaasti hän alkoi keinuttaa päätään terskani ympärillä. Saatuaan tapetin alhaalta kunnolla, hän nousi ja kääntyi minua vasten, vei oikean kätensä vyötärölleni ja antoi märän suukon rinnalleni. Verkkarini pullotti jo naurettavasti, eikä ollut paljoa peiteltävää. Painoin kaluani alaspäin, ettei se ollut niin vaakatasossa mutta se ei paljoa auttanut. Siirryin siskosten luokse katsomaan valmista seinää. "No se olisi nyt sitten valmis. Minnakin maalas ton seinän niin oliskos se sitten siinä", sanoi ja katsoin heitä.

      Jenni riisui toppinsa ja totesi, että eikai se vielä siinä ollut. Hän käveli pelkissä hipstereissä nännien törröttäessä kiinteissä b-kupin rinnoissa, hakemaan kolmannen pullon viini ja sanoi illan vasta alkaneen.
      Hän laski pullon olohuoneen pöydälle ja alkoi suudella minua kiihkeästi. Jennin kädet vaeltelivat selässäni ja painuivat housejeni alle pakaroihin. Annoin tilanteen viedä ja laskin käteni hänen pakaroilleen. Hetkessä Jenni laski housuni polviini, suonikkaan kyrpäni sojottaessa kovana ylöspäin. Jatkoimme suutelua, Jennin käsien hieroessa paljaita kiveksiäni ja hyväilleen paksua terskaani. Ujuttaessani käteni Jennin hipstereiden alle tunsi lämpimät sormet selässäni. Minna tuli taakseni ja isosiskonsa alkaessa imeä minua, hän hieroi rintalihaksiani ja laskeutui alemmaksi suutelemaan pakaroitani. Siskokset olivat polvilaan edessä ja takanani ja laskin käteni heidän hiuksilleen, hieroen heitä samalla.

      Minna nousi ja riisui paitansa sekä rintaliivinsä. Kietaisin hänet oikealla kädellä syleilyyni ja kyyristyin nuolemaan rintoja. Pyöritin kieltäni nännien ympärillä, jolloin Minna painoi pääni tiukasti rintaansa vasten. Vein sormeni stringien alle ja aloin painella ja pyöritellä sormiani hänen kuumissa huulissaan. Jennin ottaessa edelleen suihin, Minna levitti haarojaan sormeni painautuessa sisälle, hiljalleen kostuvaan ja siistiksi ajeltuun pilluun. Sormetin ja nuolin Minnaa, Jennin noustessa lattialta sanoen, että siirtyisimme makuuhuoneen puolelle. Menimme sinne ja Jenni riisui pikkuhousunsa ja asettui istumaan sängyn päähän, nojaten seinään. Menin vatsalleni makuulle sängylle Jennin eteen. Levitin Jennin haarat, aloin nuolla hänen sisäreisiään ja siirryin hitaasti kohti posliinista, kaunista kirsikkaa. Minna istui polvieni kohdalle ja alkoi painella takareisiäni. Hänen sormet menivät lähemmäksi peräaukkoani ja kiveksäni. Hän levitti jalkojani ja laskeutui suutelemaan pakaroitani.

      Kiusoitellesani Jennin klitoriksella, Minnan kieli pyöri peräaukkoni ja kiveksieni väliä. Minna käänsi minua kyljelleni ja otti kaluni suuhunsa. Minna otti varovaisemmin suihin ja muutaman kerran hänen hampaansa teki kipeää mutta en antanut sen haitata, koska oli näiden siskosten välissä. Pyöritin kieltäni kiivaasti sisällä Jennissä ja hän alkoi heiluttaa lantiotaan villisti. Kiihdytin tahtia ja Jenni päästi kovan kiljaisun ja jänniti vartalonsa kaarelle ja minulla oli vaikeuksia pysyä hänen sisällään.

      Hän nousi pois, otti yöpöydän laatikosta kumin, siirsi siskonsa joka edelleen imi kyrpääni sivuun ja laittoi kondomin sekunnissa kaluni päälle. Hiukset ja kasvot hiessä, hän istahti kyrpäni päälle ja alkoi ratsastamaan villisti. Laskin käteni hänen vyötärölleen ja nytkytin tahdissa paksua kaluani lerpattavien huulien sisään. Halusin panna kumpaakin, joten pyysin heitä asettumaan kontille. He menivät kasvot seinää päin ja ottivat tukea seinästä. He olivat yllättävän yhtäläisiä pilluistaan kun katselin hetken heidän avautuneita huulia.

      • fantaswriter

        Painauduin ensiksi Minnan tiukkaan reikään ja aloin kovalla tahdilla naida häntä. Jenni hieroi itseään odotellessa vuoroaan ja liityin hyväilemään häntä sormillani. Hetken päästä vaihdoin Jenniin ja sormillani jatkoin Minnaa. Neljättä kierrosta mentäessä kestävyyteni alkoi saada tarpeeksi siskoksista. Sisällä jennissä, kiihdytin vielä tahtiani ja paine alkoi kasvaa. Vedin kyrpäni Jennistä, heitin kumin lattialle ja vatkasin kiivaasti tattiani. Siskot odottelivat pyllyt pystyssä tuloani ja ensimmäiset lastit heitin Jennin pakaroille ja loput valutin Minnan tiukan pyllyreiän päälle. Minna hieroi etusormellaan nesteitäni pyllyreiällään ja painoi sormensa sisälle pyllyynsä.

        Valahdimme kaikki sängylle hiestä märkinä. Olin siskosten välissä kaluni laskeutuessa hiljalleen pienuuteensa.
        "Olit oikeassa Jenni, kyllähän se tuntuu yhtä hyvältä kuin näyttääkin", Minna sanoi hymyillen maatessa kainalossani, kätensä pyöriessä löysässä kalussani. "Siis mitä", huudahdin ihmeissäni. "Niin älä nyt suutu. Mutta kerroin tossa jokin aika sitten Minnalle nähneeni sut siellä mökillä kädellä ja että sulla oli kivan kokoinen vehje", Jenni sanoi toisesta kainalostani. Hetken tunsin pientä vihaa ja hyväksikäytön makua mutta totesin, että se mitä oli tehty oli ollut todellakin sen arvoista. "Siis oliko tää ikään kuin järjestetty homma", kysyin korottean tarkoituksella ääntäni. Tytöt olivat hetken hiljaa ja purskahtivat nauruun. "Ei jumalauta Teidän kanssa", huusin heille ja painuimme peittojen alle nukkumaan toisiamme vasten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe