Hei. Olen yli 55v, vaimo hieman nuorempi. Nyt kiusaa seksielämän epätahtisuus koska haluan olla suhteessa useammn kuin puolisoni. Jos viimeisestä kerrrasta on 3 .. 4 päivää alkaa munissa poltella ja yöuni särkyy palasiksi samoin keskittymiskyky putoaa lähes nollaan, myös erilainen riskin otto mm liikenteessä lisääntyy pelottavasti. Joskus voisi kokeilla viikon-kahden selibaattia mutta pelko siitä että tuleeko hulluksi sen aikana. Ainut keino on tyytyä omaan apuun. Siitä puolestaan seuraa ikävä tilanne jos puoliso sattuu innostumaan seksistä seuraavan vuorokauden aikana ja ikä toisaalta rajoittaa aktiviteetia jonkin verran.
Onko jollekin muullekin tuttua ??
seksiä liaan harvaan
1
1392
Vastaukset
- jokatoinen päivä ok
Olen sinua huomattavasti nuorempi mies, 28 vuotta, mutta melkolailla sama tilanne. 3-4 päivää tahtoo olla se tavallisin väli seksikertojen välillä, mikä tekee seksiä 2 kertaa viikossa. Ihan sama juttu nukkumisen ja keskittymiskyvyn kanssa. Sitten sitä säästelee kuitenkin itseään, että jos se toinen osapuoli sittenkin haluais.. Olen sitten ottanut tavaksi helpottaa itseäni viimeistään siinä vaiheessa kun pitää käydä nukkumaan. Helpottaa oloa, saa nukutuksi, eikä ole muutenkaan niin kireä olla.
Toista ei voi pakottaa, eikä vaatia harrastamaan seksiä enempää kun haluaa/jaksaa. Meillä on kuulemma jaksamisesta lähinnä kysymys (vuorotöissä ollaan molemmat), mikä pitää varmasti paikkaansa, koska jos sattuu molemmilla olemaan aamulla aikaa niin hommiksi se yleensä menee ja lomilla ollessa sekstaillaankin n.5 kertaa viikossa.
Jos tuohon nyt jotain vielä sanoisi niin ehkä kannattaa kokeilla huomioida sitä naistasi muilla tavoin enemmän ja antaa läheisyyttä, ehkä innostuu puuhiinkin useammin. Ja toinen juttu; tarkastelee sitä omaa seksikäyttäytymistä, muuttaa ehkä jotain juttuja ja pyrkii siihen, että nainenkin saa tyydytyksensä seksistä. Nämä ainakin pakkaa meilläpäin auttamaan tilannetta hieman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013