DNA tarjousliittymä 13.90/kk, mutta lisätty hintaan Alv 23%

Kusetettuko

Keväällä otin mokkula-liittymätarjouksen 13.90/kk jopa 10mb nopeudella uusille asiakkaille. Nyt tuli ensimmäinen lasku ja yllätys oli Alv lisäys laskuun. Tarjousliittymän koko hinta onkin nyt 17.09e/kk. Missään sopimuksessa ei lue mitään Alv:n lisäämisestä liittymän tarjoushintaan, yritetäänkö minua kusettaa vai onko muilla tullut samanlainen lasku? Rahallisesti tuo ei minua kaada, mutta jos DNA yrittää tietoisesti kusettaa uusia liittymän tilaajia niin sitä en tule hyväksymään ja saavat lukea korvamakeaa koko rahan edestä. Tietääkö kukaan Dna liitymistä ja Alv:n lisäämisestä liitymähintoihin.

5

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksdfkskfsdfklf

kannattaisi aina säästää se ilmoitus jonka perusteella hankkii liittymän...

Voi sitten itse myöhemmin päätellä, kumpi tuli huijatuksi...

Ja LUE ne sopimusehdot ainakin....

• yY612

Kuluttajakaupassa on käytettävä aina arvonlisäverollisia hintoja. Mikäli näin ei ollut niin olet tullut huijatuksi. Ota yhteyttä kuluttajavirastoon niin saat toimintaohjeita.

Yritysten välisessä kaupassa käytetään yleensä arvonlisäverottomia hintoja.

• Polo09

Itse hankin -09 joulukuussa Soneran nettitikkuliittymän maksiminopeudella 8.90 euroa kuukaudessa uusille asiakkaille. Hinta myös piti laskuissa. Ei siis valittamista ja hyvin on toiminut muutamia katkoksia lukuunottamatta.

Kyllähän se näin on, että liittymät myydään alv hinnoin.

• No johan

Joo, näin on. Verollinen hinta on ilmoitettava kuluttajille. Tee valitus kuluttajavirastoon ja kerro miten kävi. Tosi törkeetä DNA:lta.

• Kusetettuko

Kiitos kaikille vastaajille. Nyt on tehty selvitystä alv:n osalta ja näyttää siltä että alv veron nousun johdosta heinäkuun alusta on laskun selvitykseen lisätty ja vähennetty vanhaa ja uutta maksua jne. Lasku on niin epäselvä että täytyy odottaa seuraavaa täysien kuukausien laskua että näkee olenko häviöllä vai voitolla laskutuksessa. Näyttää siltä että perusmaksua tms. on peritty 3kk ajalta jolloin olisin jopa voitolla, alv:stä ei ota pirukaan selvää, siinä on soudettu ja huovattu moneen kertaan niin syvälle lepikkoon ettei kansakoulupohja tahdo riittää asian selvittelyyn:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe