Voiko olla mahdollista että tämä suomen suurin harrikka kerho. Pitää myös sisällään sivari porukkaa hallituksessaan! Vaikka melkein kaikki on lukenu sony bargerin kirjan ja ihannoi niitä ja ollaan niin veteraanien puolella! Ja kuljetaan kiitos paita päällä!
HÄVETKÄÄ! hdcf!
sivarit
6
552
Vastaukset
- Kapina Ärjylässä
No minä olen harrikkakerholainen ja sivari!
Yritin hetken aikanaan olla armeijassa, mutta tuli sopeutumisongelmia kuriin. Suorastaan kehotettiin siirtymään sivariksi ja niin sitten teinkin. Viikkasin sairaalassa vaatteita omin päin päivät pitkät ja tuli siinä se maanpuolustus hoidettua. Olen mitä olen ja käytän vaatteita mitä haluan, tosin en veteraanipaitaa omista.- DucatiKukko
KAIKKI harrikkaplösöt ovat HOMOSIVAREITA. MOT.
- huuhuuhuh
Varmaan tulleet armeijassa varovaisemmiksi kenen käteen sen rynnäkkökiväärin antavat...
- Vittu Yamaha
DucatiKukko kirjoitti:
KAIKKI harrikkaplösöt ovat HOMOSIVAREITA. MOT.
noille 'homoharrikkaplösohomosivareille' ja saattaa alkaa Dukatipenskan nokka valuu! Mä en taas ymmärrä tollasta ylihinnoiteltua muovipaskaa ollenkaan kun on moottoripyöriäkin!
- sivari vaara
hd kerholla ei kannata pudottaa saippuaa suihkuiltoina.
Varmaan joku sivari siellä sit heti luikauttaa pippeliä, nääs rehdin jätkän neitseelliseen ananakseen.- pettäjän tie on tusk
Eikös ne ha miehetkin jääny kiinni sivareitten takia. kun sivaria ei enää huvittanut, niin kaatui koko ha hämäräbisnesorganisaatio.....
- tää ei oo kivaa, mua ei huvita.... jne.... neiti sivarit nääs sillai naismaisesti äksyilee ja pettää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306252Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144724Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623121Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591743Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111548- 711401
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 811204