Moi. Olen lukiolainen, ja minulla on siis yllä mainittu reppu, jota käytän koulukirjojen rahtaamiseen. Kolmen vuoden aikana on isoimman taskun vetoketju mennyt hajalle niin, että vetoketju aina aukeaa keskeltä auki kun heitän sen selkääni. Kysymys olisi, löytyisikö tuota samaa hyvää reppumallia enään mistään, niinkuin se löytyi Prismoista ja K-Citymarketeista muutama vuosi sitten?
JanSport Big Student
Nokia N86 8MP
2
1174
Vastaukset
- vaihtoehto vaihtoeht
Hei.
Jos reppu on muuten kuosissa ja mieluinen, niin vie se pikasuutarille joka vaihtaa siihen vetoketjun- Nokia N86 8MP
Hyvä idea. Olenkin vienyt sen jo lähistön suutarille, ja saan perjantaina sen 17€ vastaan takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859