Moikka!
Mistä saa duumi-laaksoja? Siis, luitte aivan oikein, DUUMI-laaksoja, ei MUUMI-laaksoja.
Kiitos vastauksesta!
Duumi-laakso
9
9783
Vastaukset
- Miika
....joku latausohjelma esim.Kazaa tai dc . ne on molemmat sellasii jakeluohjelmii joissa porukat lataa toisten koneilta kamaa.... itelläni on kazaa lite.... ainiin ja ne on laittomii. ainakin kazaa on.
- Raggari
Eivät ole laittomia ne ohjelmat missään muodossa,no joissain maissa on saatettu julistaa koko ohjelmat laittomiksi,mutta ei ainakaan Suomessa.Tosin niillä voi tehdä laittomuuksia...
- Kaptainblack
Juu Duumit on just parhaita!
- minä
...
- mikael
saanko katsoa duumi-laaksoa
- tomba
tottakai niitä voi kattoo.. itte kattelin just viikonloppuna ja nauroin niin hillittömästi. Eli katso.
- Nikke92
tomba kirjoitti:
tottakai niitä voi kattoo.. itte kattelin just viikonloppuna ja nauroin niin hillittömästi. Eli katso.
pyytäkää mesessä kamuks [email protected]
Jos on tietoo duumilaaksoista tarviin niitä koska en löydä mistään. - Jee jEE Duumit netissä
Nikke92 kirjoitti:
pyytäkää mesessä kamuks [email protected]
Jos on tietoo duumilaaksoista tarviin niitä koska en löydä mistään.Elikkäs siis duumeja saa nyt www. sivulta ette kyllä arvaa mikä se sivu on.Mutta sanon sen,se on:www.___________.tk
I
I
I mene alaspäin...
I
V
I
I
I vielä vielä
I
I
V
I
I
I
I kyllä se pian tulee
I
I
V
I
I
I Vituttaako?
I
I
V
I
I
I no voihan...
I
I
V
tää oli vaan vitsi teidän pitää hankkia dc että saatte niitä.
------>www.duumilaakso.tk - No se
Jee jEE Duumit netissä kirjoitti:
Elikkäs siis duumeja saa nyt www. sivulta ette kyllä arvaa mikä se sivu on.Mutta sanon sen,se on:www.___________.tk
I
I
I mene alaspäin...
I
V
I
I
I vielä vielä
I
I
V
I
I
I
I kyllä se pian tulee
I
I
V
I
I
I Vituttaako?
I
I
V
I
I
I no voihan...
I
I
V
tää oli vaan vitsi teidän pitää hankkia dc että saatte niitä.
------>www.duumilaakso.tkEi jumaliste että olet hauska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588