Rahaa myös ilman luottotietoja

frostis

Täältä sitä saa! ihan satavarmasti :) vaatii noin viisi minuuttia aikaasi :) Eli mene osoitteeseen bingoon.fi ja rekisteröidy. Laita suosittelijaksi frostis, ja saat 10e ilmaista rahaa!! Kokeile!

71

21576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en suosittele tuota

Juu ÄLÄKÄ missään ´nimessä laita suosittelijaksi hromppasta tai henrit1:stä tai mimmuliinia. Jos laitat niin menetät luottotiedot samantien ja liivimehet tulee ovelles ja ampuu...

• Luottotiedotonko?

• Eipä kannata!!!!

• vippi ilman luottoti
        Eipä kannata!!!! kirjoitti:

Tuolla ole muuta kuin online.adservicemedia.dk- ja muita rahankeruu-klikkuas-linkkejä!!!

www.vippiilmanluottotietoja.com

Nimi kertoo riittivästä.

Vippi Ilman Luottotietoja

• hyvä paikka
        vippi ilman luottoti kirjoitti:

www.vippiilmanluottotietoja.com

Nimi kertoo riittivästä.

Vippi Ilman Luottotietoja

www.nytvippiilmanluottotietoja.com

• tom-söderblum-19655
      • tässä toinen

www.pikavippiluottotiedottomalle.com

Pikavippi luottotiedottomalle

• ilman luottotietoja
        tässä toinen kirjoitti:

www.pikavippiluottotiedottomalle.com

Pikavippi luottotiedottomalle

www.lainaailmanluottotieotoja.com

• kimmo2

kuka järkkää 50t 2vuodeks varmaan työbisnekseen laitan koko yrityksen pantiksi

• Fyrkkaa piisaa

Kerro lisää. Saatan auttaakin.

Mihin rahat menee? yms jutut kiinnostaa.

Paljon olet valmis maksamaan korkoja?

Vertaa: www.edullinenpikavippi.info

• 10+17

Siis arvottoman yrityksen, HÖH

• ok,,m
    • fdfdfddfdfdfdfdf

ne ois nuita vitun vippi puhelin laskuun
      hyvän bisneksen ovat kehittäneet
      muut hoitaa laskun perinnän he vain nettoavat loputkin luottotiedottomilta

viimesetkin koittavat imeä

• rtry5y5y5ty

pois vipit suomesta

hyvä idea vielä ettei suomi tukis niitten oikeudellista perintää
        nii eivät netissäkään lainais

• Sosiaalinen luotto

Kokeileppa sosiaalista luototusta.

Google auttaa tai www.edullinenpikavippi.com/sosiaalinen_vippi.html

Älä kanna rahojasi riistäjille!

• uusi linkki
    • Vivian

Voi voi! Kuinka moni ottaakaan pikavippilainaa paikatakseen pelien tuomaa kuilua taloudessaan!

• Manx

Niin Vivian! Kuinka oikeassa oletkaan! Kun peliongelmaiselle pelit ovat nro 1 elämässä, niin rahaa ei jää edes välttämättömiin menoihin ja siitä syntyy loputon tuhon kierre!

• dlcvippi

Nyt kännykällä lainaa, myös prepaid jos on saldoa.
      Lähetä nimesi, tilinumerosi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi osoitteeseen [email protected] ja saat hetken kuluttua ohjeet sähköpostiisi kuinka saat lainan.

• rahaton

yritin bingoon.fi

• BINGO Bongo

Saako bingoon.fi sivujen hallihenkilökunta pelata oman hallin pelejä? Tiedän, että he pelaavat. Onko eettisesti oikein, kun saavat vielä voittojakin?

• dingdongu

Mikä ihmeen hallihenkiökunta. Se paikka on netissä, ei siä mitään hallia ole oikeasti. Ihme tyyppi

• sfdkle

on siellä halli. et tiedä mistä puhut. olen ollu paikanpäällä

• 181818m
      • mn

ei onnistu,ostakaa ase niin ei ole rahasta puute.

• yh

mistä lainaan 2 viikoksi 300 e autoremonttiin kun luottotiedot ovat menneet.

• Lainapankki
    • kullervo4

Eikö mistään tosiaan saa lainaa ilman luottotietoja? tarvitsisin nopeasti rahaa tärkeään menoon ja minulla ei ole luottotiietoja. Onko vinkkejä mitä tehdä?

• järki käteen

Olet siis jättänyt aiemmat luottosi maksamatta. Miksi ihmeessä sinulle pitäisi lainata lisää rahaa, jota velkoja ei todennäköisesti tule koskaan saamaan? Vinkkini on, että jätä se "tärkeä meno" väliin ja keskity lainojesi hoitamiseen ja taloutesi saattamiseen tasapainoon.

• nimierkki3

EI kukaan lainaa luottotiedottomalle se on ihan legendaa. Älkää uskoka noita juttuja

• minä11111111111
    • gfgfdgfdgfdgfdgdf

niin no jos luottotiedoton saisikin jostain lainaa niin eikö se kannattais sitten ottaa mahdollisimman suurin summa ja jättää sekin maksamatta. Totahan vois tehdä periaatteessa kunnes jalat suortuu

• buddy4
      • huomiohuora69

minkälaista lainaa tolta saa ?

• buddy4

100-600€

• luotto1

LUOTTOTIEDOTON EI SAA LAINAA! EI OLE LAILLISTA PAIKKAA MISTÄ LUOTTOTIEDOTON VOISI SAADA RAHAA LAINAKSI JA, JOS JOKU MUUTA VÄITTÄÄ NIIN VALEHTELEE ! AJATELKAA NYT MAALAISJÄRJELLÄ? MITEN KUKAAN TÄSSÄ KORRUPTOITUNEESSA MAAILMASSA MIKÄ PYÖRII RAHAN PERÄSSÄ YHT. ÄKKIÄ SITTEN OMAA KILTTEYTTÄÄNKÖ JAKAISI ILMAISTA RAHAA IHMISILLE KETKÄ TUSKIN LAINAANSA MAKSAISI KOSKAAN TAKAISIN KUN EI OLE NIITÄ ENNENKÄÄN MAKSANUT? LUOTTOTIEDOTON ON NIIN VALITETTAVAA KUN SE ONKIN NIIN MENETTÄNYT LUOTTAMUKSEN LAINAAJIEN SILMISSÄ JA EI LAINAA TULE SAAMAAN NIIN PITKÄÄN KUIN MAKSUHÄIRIÖ ON VOIMASSA JA SE ON FAKTA.

• aivan faktaa !!!

Yhtään mitään lainaa ei tuolta trustbuddilta saa jos luottotiedot menneet! !!!

• joooo2

NÄIN SE VAAN PERKELE ON ETTÄ MITÄ TE ELÄMÄN KUNNOSSA OLEVAT TÄÄLLÄ ROIKUTTE AUKOEN PÄÄTÄ KUN ME ''VELKAANTUNEET PASKIAISET''' YRITETÄÄN JAKAA MIELIPITEITÄ. TEITÄ EI TARVITA TÄÄLLÄ

• minä
    • miksi?

• Lainapankki
    • kylläsaa!
    • rikasmieshetkenainak

www.isepankur.se siältä lainaa minä ainakin sain...

• Tyttöneeenn

Siis saitko tuolta ilman luottotietoja? Minä en saanut :(

• temueli
    • pekka2
    • Reissu rahaa hep
      • utelias2

mistä kävit ottamassa

• raude465373883

Vedin pikavipit lahjakortteina Collektorin kautta. www.lahjakorttishop.com

• utelias 3

onko olemassa mitään paikkaa mistä saisi pikavipin luottotiedottomana?

• ABB::

EI OLE ,eikä kannata uskoa noita kirjoituksia mistä muka on saanut!!!

• ohoh...
        ABB:: kirjoitti:

EI OLE ,eikä kannata uskoa noita kirjoituksia mistä muka on saanut!!!

Tottapa ,esimerkki reissuluotto mainostaa antavansa luottoa maksuhäiriöiselle,kun sitä hakee niin ei tod.saa,eikö tälläinen mainonta ole harhaanjohtavaa ja onko oikein laillistakaan puuhaa??
        Kummastuttavaa touhua!!! :((

• 15+10
        ohoh... kirjoitti:

Tottapa ,esimerkki reissuluotto mainostaa antavansa luottoa maksuhäiriöiselle,kun sitä hakee niin ei tod.saa,eikö tälläinen mainonta ole harhaanjohtavaa ja onko oikein laillistakaan puuhaa??
        Kummastuttavaa touhua!!! :((

Eikö Reissuluotto ole jo lopettanut toimintansa?

• EIOnnellinen
        15+10 kirjoitti:

Eikö Reissuluotto ole jo lopettanut toimintansa?

Reissuluotto on OPR vakuuden alainen pytinki ,siis ei ole lopettanut toimintaansa ,luottotiedoton ei saa sieltä mitään!!!

• ikionnellinen

Minä sain täältä 3000 euroa, vaikka luottotiedot ovat menneet: http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php

Sivu on todellinen aarreaitta, jos takaisinmaksukykyä löytyy. Kannattaa aina hakea monesta eri paikasta, jos ei tärppää. Itse sain heti toisella yrityksellä. Sivulle on koottu tietoja kaikista lainaajaystävällisistä kulutusluottoa tarjoavista paikoista.

• 1 kolkyt 6

www.nytlainaa.com

• ggjkkjggbnklkkknb

Sosiaalinen luotto sitä voi saada. Kysykää kunnaltanne.

• Täältä saa
    • jep2

ei saa kuule mistään lainaa jos on menny luottitiedot on kokeiltu ihan läpällä niin hylätään.

• Blondebunny

Argh,Trust buddyn sivuilla lukee ensin että summa o maksettu tilillesi (tekstaria ei oo kuulunu, eikä tilillä näy mitään.) Sit siinä lainan palautuspalkissa lukee "not yet approved" sen jälkeen kun todetaan että laina on maksettu. Voisko enää yhtää sekavammaksi tehdä tota!!

• jeppe4

ei mikään firma lainaa rahaa jos on maksuhäiriömerkintä se on kylmä totuus
      ihan turhaa sanotta et lainaa saa ihan paska puhetta en usko pätkääkään mitä sanotaan...

• ou jee

En ole täysin samaa mieltä: www.nytlainaaluottotiedottomalle.com

• jokjbjnjnj

trustbuddy on fincapitaa kusetusta koko juttu..
      ei oo edes koko sivuu olemassakaan.

• totta1

pakko myöntää et trustbuddylta saa lainaa vaikka merkintä ite sain 200e.

aamulla näky rahat tilillä..

• Ongelmiaongelmia

TrustBuddylla on valtavasti ongelmia. Eivät halua noudattaa Suomen lakia.

• uusi mesta
        Ongelmiaongelmia kirjoitti:

TrustBuddylla on valtavasti ongelmia. Eivät halua noudattaa Suomen lakia.

• Epätoivoinen
        uusi mesta kirjoitti:

Hei olisiko jollain lainata minulle 100 euroa vuodeksi varma takaisinmaksu psissa

• Epätoivoinen
        Epätoivoinen kirjoitti:

Hei olisiko jollain lainata minulle 100 euroa vuodeksi varma takaisinmaksu psissa

Tarkoitin 1000 euroa

• jiiiihAAAAA

ime kettuas noilla linkeillä

• Mrs Elizabeth Hender

Dear Sir / Madam,
           Olen Greenwood Omat Luotto Oy: Lontoo / Branche toimisto Euroopassa Espanjassa ja Belgiassa tällä hetkellä antaa ulos lainan 3% korolla vuotuista lainojen kaikille asiasta kiinnostuneille henkilöille. Greenwood Personal Luotto Oy Yritys antaa lainaa vähintään lainan määrä 10000,00 puntaa, euroa ja Yhdistyneessä Amerikan dollari ja enimmäismäärä 100,000,000.00 puntaa, euroa ja Iso-Amerikan Dollar.If tarvitset lainan maksaa pois teidän velat, opintolaina, yritysten lainoja, yritys laina jne, voimme auttaa sinua tänään. Yhteystiedot Sähköposti: [email protected]

Ystävällisin terveisin
      Rouva Elizabeth Henderson
      Marketing Department
      447440629330

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe