Turussa olen asunut vaikka kuinka kauan ja nyt on uuden asunnon haku käynnissä. Löysin Laivurinkadulta sopivan asunnon, mutta tämä alue on minulle täysin tuntematon...eli millaista aluetta jokirannan tässä kohtaa oleva alue on? Sen verran tiedän että vieressä olevan Merimiehenkadun asunnot ovat hieman rauhattomia, kaupungin vuokrataloja kun ovat...
kiitos jo etukäteen! =)
Laivurinkatu, millainen alue asua?
6
3227
Vastaukset
- Laivurinkatulainen
Kesällä saattaa kuulua meteliä kun naapurit rellestävät (aika paljon nuoria), mutta talvella on rauhallista :) toki naapurustoon mahtuu kaikenlaista tallaajaa, mutta pelätä ei ole tarvinnut kertaakaan.
Alue on mukavan matkan päässä keskustasta ja ihanasta jokirannasta, joka on sekä kesällä että talvella erittäin kaunis. Suosittelen muuttoa! Autopaikkoja on huonosti, joten jos vaan on mahdollista niin kannattaa vuokrata autopaikka. - HarriJaKata
Liian ahtaasti rakennettu, eli liikaa ihmisiä pienellä alueella. Et saa ko. alueelta mitään luksus- tai mukavuusarvoa sikahinnan vastineeksi.
Itse vaihdettiin majakkaranta lausteeseen. Täältä saatiin 88 neliön kerrostaloasunto 70 tuhannella eurolla. Luonto on lähellä, väljästi rakennettu, Reilusti pysäköintitilaa, skanssin liikekeskus naapurissa, moottoritien liitymästä hyvät yhteydet...
Pahimman mahdollisen maineen omaavasta lähiöstä on tullut trendikäs!- mitäh?
Onpa kauhia hinta Lausteella!
- Martti on paras!!!
Joku vaihtoi Majakkarannan halpaan Lausteeseen, josta maksoi ylihinnan. Siis itsensä kipeäksi.
Mutta ei liity lainkaan Laivurinkatuaiheeseen! - Topi.66.
mitäh? kirjoitti:
Onpa kauhia hinta Lausteella!
Itse ostin syksyllä lausteelta kerrostalokolmion 76,5 neliötä hintaan 32te. Alkuperäinen kunto. 70te on kyllä puolet liikaa noista luukuista. Joo vähän aiheen vierestä, sorry...
- KAASUKELLO
Mukavaa aluetta. Keskustaan lyhyt matka ja varsinkin kesällä lähistöltä löytyy muutenkin mukavaa maisemaa kävelylle, piknikille yms. Kaupat lähellä ja ravintolalaivat myös. Jotain juoppoja ja hälinää saattaa toki olla jossain, mutta ei ole itseä päässyt pahemmin häiritsemäään 7 vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689