Tähän mennessä järjestetyistä pikku kisoista eniten ovat tulleet kyllä esille Viivi Pumpanen (joka kruunattiinkin Miss helsinki kisojen jälkeen miss suomeksi) ja sittemmin Tia Kiuru joka pidättäytyi täysin rokki puolen missinä Tavis kisassa jossa kaikki muut tähän astiset kilpailihat ovatkin jääneet julkisuus unholaan lukuunottamatta Mira Villmannia joka siirtyi erotiikka bisnekseen.
Miksei suomessa keskitytä enemmän misseihin ja heidän elämäänsä sittemmin muilla tavoin kuin kohu romansseilla ja jääkiekko vaimoudella?
Viivikin tuntuu nykyisin elävän media pimennossa mutta kun hän sitten tulee julkisuuten on kyseessä jonkinlainen kohu juttu. . entäs missien todellinen elämä ja mielipiteet?
Sofia ruusilakin avasi blogin joka kertoo naisen elämästä kaikin tavoin, jää medialle vähemmän spekuloitavaa kun tyttö itse kirjoittaa elämästään jopa mielenkiintoiseen sävyyn :)
Myös Tia Kiurulla oli blogi jonka kautta hän keskittyi elämänsä normaaleihin asioihin, miksei enemmän näin? vai onko Martina Aitolehtikin jonkin kisan missi, en tiedä.. eikö hän ollut vain salarakas?
Lisää missien seurattavuutta mediaan.
jompe43
0
708
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161