Tähän mennessä järjestetyistä pikku kisoista eniten ovat tulleet kyllä esille Viivi Pumpanen (joka kruunattiinkin Miss helsinki kisojen jälkeen miss suomeksi) ja sittemmin Tia Kiuru joka pidättäytyi täysin rokki puolen missinä Tavis kisassa jossa kaikki muut tähän astiset kilpailihat ovatkin jääneet julkisuus unholaan lukuunottamatta Mira Villmannia joka siirtyi erotiikka bisnekseen.
Miksei suomessa keskitytä enemmän misseihin ja heidän elämäänsä sittemmin muilla tavoin kuin kohu romansseilla ja jääkiekko vaimoudella?
Viivikin tuntuu nykyisin elävän media pimennossa mutta kun hän sitten tulee julkisuuten on kyseessä jonkinlainen kohu juttu. . entäs missien todellinen elämä ja mielipiteet?
Sofia ruusilakin avasi blogin joka kertoo naisen elämästä kaikin tavoin, jää medialle vähemmän spekuloitavaa kun tyttö itse kirjoittaa elämästään jopa mielenkiintoiseen sävyyn :)
Myös Tia Kiurulla oli blogi jonka kautta hän keskittyi elämänsä normaaleihin asioihin, miksei enemmän näin? vai onko Martina Aitolehtikin jonkin kisan missi, en tiedä.. eikö hän ollut vain salarakas?
Lisää missien seurattavuutta mediaan.
jompe43
0
730
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532