Perskeles, laitoin kysymyksen ekaks väärälle osastolle, mut koitetaas täältä.
Yksinkertainen kysymys, mutta kertokaapa käyttökokemuksia.
Nyt tarvitsisi mahdollisimman kohtuuhintaisen nettiyhteyden. Kirkkonummella asun.
Näitä kun kuulee, ettei joillain operaattorilla tikut pelitä tietyillä alueilla ainakaan, niin en viittis kokeilumielessäkään ottaa mitään täyttä skeidaa. Kaverin DNAmokkula nyt oli ainakin ihan paska.
Mitään rakettiyhteyttä en tarvitse, mutta sujuva selailu nyt pitäisi silti onnistua hihoja polttamati.
Tack tack niinku täällä meilläpäin bruukataan sanoa.
Minkä firman yhteys kannattaisi?
1
319
Vastaukset
- 544466555
Älä ota ainakaan Soneraa. Valitettavasti Kirkkonummi alkaa olla jo sellaista aluetta että tarjoajia ei ole ihan ruuhkaksi asti. Jopa Espoossa saattaa olla mahdottomuus kokea yli megaista yhteyttä. Noita tikkujahan saa koekäyttöön pienellä vaivalla. Kiinteä yhteys tuolla seudulla on jo arpapeliä. Jospa kokeilisit Saunalahden tikkua? Itselläni on työnpuolesta Soneran tikku ja se on aika kuraa. Firma maksaa, mutta siinä on 5 gigan kuukausirajoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868