Lähteekö ns.kaljamaha eli sisäelimiin kertynyt rasva milloinkaan ja kuinka kauan saa odottaa, -jos lopettaa
juomisen?
Kaljamaha pois?
5
806
Vastaukset
- ----I
Viinaksista tulee todella paljon tyhjiä kaloreita, jotka kerääntyvät vyötärölle. Yksi paukku vastaa energiasisällöltään voinappia.
Kun lopetin viinan ja kaljan juonnin, niin ikään kuin itsestään katosi 8 kiloa puolessa vuodessa.- Anonyymi
Kova työ on taas kasvattaa uus paskamaha. Elä myy nahkaas.
- Anonyymi
Nesteiden poistumista kehosta voi nopeuttaa menemällä saunatimpan hierontaan
- Anonyymi
Lähtee, jos alkoholin kaloreita ei korvaa esim. Ylimääräisillä herkuilla. Tässäkin tapauksessa ylimääräiset herkut ovat parempi ratkaisu, sillä alkoholin aiheuttamat liikakilot tuppaavat hormonitoiminnan häiriintymisen vuoksi kasaantumaan häiritsevämpiin paikkoihin.
Pitkälle kuin edistynyt painon nousu saadaan pysäytettyä , mutta alkoholin käytön lopettaminen on usein välttämätön askel siihen. Syömisen rajoittamisen juomisen kaloreja kompensoimaan on vaarallinen tie. - Anonyymi
Olen tässä vähän alkanut jumppaamaan ja hyvin kyllä hölskyy ja pomppii uhkea kaljamahani muuten hoikassa bodyssani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846