Olen tekemässä HD:n revolution koneeseen uutta pakoputkea. Onko putkien mitalla toisiinsa nähden merkitystä? Alkuperäiset putket ei ole samanmittaisia mutta olen mielestäni joskus kuullut että putkien pitäisi olla samanmittaiset ja näin saavutettaisiin optimaalinen teho. Entäpä oisiko suotavaaa putkiin tehdä ns yhdysputki väännön parantamiseksi?
Vastaukset 4
- V-
ROD:in pakoputkien eri mittaisuus, ja muutkin epäsymmetrisyydet, on huomioitu ECU:ssa sylinterikohtaisissa täytöskäyrissä. Muutoksia ko. käyriin voi tehdä Screaming Eaglen Race Tuner ohjelmalla. SERT mukana tulee läjä yleisimmille tehdasvalmisteisille putkille käyviä tiedostoja, joista on apua.
- -HH-
Pystyykö pyörän alkuperäistä ohjausyksikköä itse tietokoneohjelmalla muuttamaan vai pitääkö hankkia ns. powercommander?
- asennuttaa
-HH- kirjoitti:
Pystyykö pyörän alkuperäistä ohjausyksikköä itse tietokoneohjelmalla muuttamaan vai pitääkö hankkia ns. powercommander?
Power Commander auto tunet, niin senjälkeen ihan sama mitä virityksiä teet, eikä tarvi enää säädellä. Auto tunet säätää kumpaakin pyttyä erikseen ja aina optimaalisesti, huomioiden ilman lämpötilan, kosteuden, sun ajotavat jne jne.
http://www.dyno-might.fi/ - V-
-HH- kirjoitti:
Alkuperäistä ohjainyksikköä (Delphi) voi oljelmoida Screaming Eaglen Race Tuner ohjelmalla.
Jos haluat sylinterikohtaisen autotunen, niin yksi maailmalla käytetyimmistä vaihtoehdoista on Thunder Max merkkinen ohjainlaite, joka korvaa pyörän alkuperäisen ohjaiyksikön. T-Max:in toimintaperiaate on alpha-n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138907En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.117588Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää133493Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472