Olen tekemässä HD:n revolution koneeseen uutta pakoputkea. Onko putkien mitalla toisiinsa nähden merkitystä? Alkuperäiset putket ei ole samanmittaisia mutta olen mielestäni joskus kuullut että putkien pitäisi olla samanmittaiset ja näin saavutettaisiin optimaalinen teho. Entäpä oisiko suotavaaa putkiin tehdä ns yhdysputki väännön parantamiseksi?
Night Rod:n putki.
4
587
Vastaukset
- V-
ROD:in pakoputkien eri mittaisuus, ja muutkin epäsymmetrisyydet, on huomioitu ECU:ssa sylinterikohtaisissa täytöskäyrissä. Muutoksia ko. käyriin voi tehdä Screaming Eaglen Race Tuner ohjelmalla. SERT mukana tulee läjä yleisimmille tehdasvalmisteisille putkille käyviä tiedostoja, joista on apua.
- -HH-
Pystyykö pyörän alkuperäistä ohjausyksikköä itse tietokoneohjelmalla muuttamaan vai pitääkö hankkia ns. powercommander?
- asennuttaa
-HH- kirjoitti:
Pystyykö pyörän alkuperäistä ohjausyksikköä itse tietokoneohjelmalla muuttamaan vai pitääkö hankkia ns. powercommander?
Power Commander auto tunet, niin senjälkeen ihan sama mitä virityksiä teet, eikä tarvi enää säädellä. Auto tunet säätää kumpaakin pyttyä erikseen ja aina optimaalisesti, huomioiden ilman lämpötilan, kosteuden, sun ajotavat jne jne.
http://www.dyno-might.fi/ - V-
-HH- kirjoitti:
Alkuperäistä ohjainyksikköä (Delphi) voi oljelmoida Screaming Eaglen Race Tuner ohjelmalla.
Jos haluat sylinterikohtaisen autotunen, niin yksi maailmalla käytetyimmistä vaihtoehdoista on Thunder Max merkkinen ohjainlaite, joka korvaa pyörän alkuperäisen ohjaiyksikön. T-Max:in toimintaperiaate on alpha-n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616