Olen tekemässä HD:n revolution koneeseen uutta pakoputkea. Onko putkien mitalla toisiinsa nähden merkitystä? Alkuperäiset putket ei ole samanmittaisia mutta olen mielestäni joskus kuullut että putkien pitäisi olla samanmittaiset ja näin saavutettaisiin optimaalinen teho. Entäpä oisiko suotavaaa putkiin tehdä ns yhdysputki väännön parantamiseksi?
Night Rod:n putki.
4
544
Vastaukset
- V-
ROD:in pakoputkien eri mittaisuus, ja muutkin epäsymmetrisyydet, on huomioitu ECU:ssa sylinterikohtaisissa täytöskäyrissä. Muutoksia ko. käyriin voi tehdä Screaming Eaglen Race Tuner ohjelmalla. SERT mukana tulee läjä yleisimmille tehdasvalmisteisille putkille käyviä tiedostoja, joista on apua.
- -HH-
Pystyykö pyörän alkuperäistä ohjausyksikköä itse tietokoneohjelmalla muuttamaan vai pitääkö hankkia ns. powercommander?
- asennuttaa
-HH- kirjoitti:
Pystyykö pyörän alkuperäistä ohjausyksikköä itse tietokoneohjelmalla muuttamaan vai pitääkö hankkia ns. powercommander?
Power Commander auto tunet, niin senjälkeen ihan sama mitä virityksiä teet, eikä tarvi enää säädellä. Auto tunet säätää kumpaakin pyttyä erikseen ja aina optimaalisesti, huomioiden ilman lämpötilan, kosteuden, sun ajotavat jne jne.
http://www.dyno-might.fi/ - V-
-HH- kirjoitti:
Alkuperäistä ohjainyksikköä (Delphi) voi oljelmoida Screaming Eaglen Race Tuner ohjelmalla.
Jos haluat sylinterikohtaisen autotunen, niin yksi maailmalla käytetyimmistä vaihtoehdoista on Thunder Max merkkinen ohjainlaite, joka korvaa pyörän alkuperäisen ohjaiyksikön. T-Max:in toimintaperiaate on alpha-n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624519KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623439Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582757- 1432676
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492644- 241913
- 241771
- 301646
- 1741610
- 421322