Hei, tosiadventistit - osaatteko rukoilla?

Tänä uskonpuhdistuksen vuosipäivänä on korkea aika rukoilla puhdistusta palstalle! Rukoilkaamme Jumalaa, että Eniro hyvän maineensa säilyttääkseen
POISTAISI nimimerkin jarlau. Nimimerkki karkoittaa lukijat, sillä otsikot ja alkuteksti jo sinänsä häiritsee,
kun se on kolmen ensimmäisen joukossa, vaikkei avaisikaan viestiä. Ja minähän en enää jarlaun aloituksia avaa.
Viittaan erääseen esimerkkiin:
"Puistohomoilua- homopyöräilyä ...
Kiva- Olkaa huoletta- Jari-setä ei ole koskaan saanut yhdyntää onnistumaan miehen peräaukkoon- ..."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9417241

On ilmeistä vaikkei todistettavissa, että jarlau on myynyt nikkinsä hyvästä hinnasta jollekin moraalittomalle
adventistien parjaajalle ja yleensäkin ihmisarvoa halveksivalle - aloitusten tarkoitushan on karkoittaa lukijat Adventismi-palstalta. Jarlau itse on
senverran fiksu tyyppi, ettei ITSE kehtaisi tuollaisia kaksimielisiä, rimaa hipoen laillisia rivoiksia kirjoitella.

Matt. 18:19
Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa,
että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.

Rukousterveisin
antti

2

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös jarlau ole kastettu adventtikirkossa ja hän on vastannut oikein siihen jumalalliseen tietovisaan, joka täytyy läpäistä, että pääsee tämän amerikan lahkon maksavaksi asiakkaaksi?

      Tämän perusteella meidän on syytä uskoa, että jarlau kirjoittaa sen pyhän hengen vallassa, joka hallitsee tätä amerikkalaista lahkoa. Eikös sen tietovisan läpäisy ja kaste edellytä, että sitä ollaan sitten niin täynnä pyhää henkeä, että oksat pois? Ja mihinkäs se pyhä henki nyt liihottelisi hengen miehestä, sellaisesta kuin jarlau, joka on saanut tiukkaa opetusta monilta nykyisiltäkin adventtikirkon hengellisiltä opettajilta.

      Hänhän edustaa hyvin päättäväisesti kaikkia amerikan lahkojen moraalista ja henkistä tilaa ja antaa sitää totuudenmukaisen kuvan, ainakin minun mielestäni.

      • Bushmanni:
        "Eikös jarlau ole kastettu adventtikirkossa ja hän on vastannut oikein siihen jumalalliseen tietovisaan,
        joka täytyy läpäistä, että pääsee tämän amerikan lahkon maksavaksi asiakkaaksi?"

        Jarlaun omista viesteistä olen saanut käsityksen, että jarlaun toilailut johtuvat juuri siitä että on
        jättänyt adventtiseurakunnan, Vaasassa tietääkseni. Tässäpä juuri nähdään, miten tärkeä seurakunta on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe