Triumphin pitäs ostaa (käytetyn)

Suoraosto taalatiski

Moro,40 ikää ja jonkinverran ajettu mutta ei muutamaan vuoteen enää. Mikähän triumphi on väleä ajettava rennosti maisemia katsellen ilman kiireen häivää? en siis kaahaa ikinä . Eukkokin pitäs pystyä istumaan mukana ajo-ominaisuuksien kärsimättä liikaa. Vääntävä kone on makuun. Mittaa on n180 ja kauniimpi 171 ukko vasta 100kg.... emäntä onneksi reilusti vähemmän. Varma toimista pitäs olla tekniikan. Hieman olen allerginen alle 1000cm psygologiselle rajalle mutta ytaitaa olla pakko niellä kun n'yttää lähtevän 950cm käytetyt. Ehdottakaapa jotain kaunista versiota alta 10t euron. Kurkkan tätä ilmoitusta pitkin talvea kun en tiedä millon sen ostan hetikin tai keväällä hmmm myös bmw r gs mallit on kiikarissa .

2

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suora osto myös

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Triumph Americaan. Pitkän tauon jälkeen se istui heti käteen.

• hyvälataus

Mulla oli pitkän tauon jälkeen jääny vaikkua kiveksiin.
      Kun laukasin viimein käsikäynnistyksellä, niin tuli paljon mäihää.
      Toisaalta helpotii, toisaalta oli epäsiistiä.
      Ja olo sillai veltostui.

Ja Triumpista en juuri tiedä muuta, kuin että nykyien bonneville tuntuu kastraatti tapaukselta.
      Jotenkin japanilaisen kuuloinen ja tuntuinen. Hajuton ja mauton. On ku Sähkömoottori? Ei pauketta ja jytinää enää. Iahan kuin vetäisisi syvälle tena-ladyyn ja se kun ei tunnu juuri yhtään miltään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe