Haluan kovasti omaa ponia, mutta ne ovat niin kalliita. Naapurissani (nykyinen hoitohevoseni) on eräs risteytysponiruuna, Vili. Se on jo 19-vuotias, eikä niinkään kilpailukäytössä. Sen hinta ei olisi varmaan niin paha. Se olisi tuttu ja muutenkin niin lähellä. Pitäisikö harkita sen ostoa? Vili oli aiemmin myynnissä, mutta otettiin pois myynnistä, koska eräs toinen hevonen tarvitsi seuralaisen. Näimpä Vili päätettiin jättää tänne. Mutta ehkäpä minä voisin ostaa sen, koska se jäisi sille tallille. Muutenkin olen tuttu näille omistajille. Ponin omistaja Liisa (nimi muutettu) tietää ainakin, että meillä sujuu Vilin kanssa hyvin. Olemme laukanneet maastossa useita kertoja, ratsastaneet metsissä ja paljon muuta! Vili on ihanteellinen poni minulle, sopivan kokoinen ja hieman haasteellinen. Se asuukin vajaan 300-500 metrin päässä meistä.
Oikein perhoset lentelevät vatsassa, kun hoksasin tämän! (:
Mitä mieltä olette?
ainofun
2
399
Vastaukset
- Moi anofun
Riippuu ihan siitä että suostuuko vanhempasi ja olisiko joku kokemut aina välillä esim. opettamassa
Mutta jos vanhempasi suostuvat en näe miitään estettä.
Voisitko ilmoitaa saitko ponin? ;)- ainofun
Pidän Vilin toistaseks vielä hoitsuna, mutta ehkä ylläpito voisi olla aluksi parempi. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319033
- 1206479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485944Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324150- 683968
- 333259
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282875Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262873Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252837- 482743