Haluan kovasti omaa ponia, mutta ne ovat niin kalliita. Naapurissani (nykyinen hoitohevoseni) on eräs risteytysponiruuna, Vili. Se on jo 19-vuotias, eikä niinkään kilpailukäytössä. Sen hinta ei olisi varmaan niin paha. Se olisi tuttu ja muutenkin niin lähellä. Pitäisikö harkita sen ostoa? Vili oli aiemmin myynnissä, mutta otettiin pois myynnistä, koska eräs toinen hevonen tarvitsi seuralaisen. Näimpä Vili päätettiin jättää tänne. Mutta ehkäpä minä voisin ostaa sen, koska se jäisi sille tallille. Muutenkin olen tuttu näille omistajille. Ponin omistaja Liisa (nimi muutettu) tietää ainakin, että meillä sujuu Vilin kanssa hyvin. Olemme laukanneet maastossa useita kertoja, ratsastaneet metsissä ja paljon muuta! Vili on ihanteellinen poni minulle, sopivan kokoinen ja hieman haasteellinen. Se asuukin vajaan 300-500 metrin päässä meistä.
Oikein perhoset lentelevät vatsassa, kun hoksasin tämän! (:
Mitä mieltä olette?
ainofun
2
392
Vastaukset
- Moi anofun
Riippuu ihan siitä että suostuuko vanhempasi ja olisiko joku kokemut aina välillä esim. opettamassa
Mutta jos vanhempasi suostuvat en näe miitään estettä.
Voisitko ilmoitaa saitko ponin? ;)- ainofun
Pidän Vilin toistaseks vielä hoitsuna, mutta ehkä ylläpito voisi olla aluksi parempi. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673