Haluan kovasti omaa ponia, mutta ne ovat niin kalliita. Naapurissani (nykyinen hoitohevoseni) on eräs risteytysponiruuna, Vili. Se on jo 19-vuotias, eikä niinkään kilpailukäytössä. Sen hinta ei olisi varmaan niin paha. Se olisi tuttu ja muutenkin niin lähellä. Pitäisikö harkita sen ostoa? Vili oli aiemmin myynnissä, mutta otettiin pois myynnistä, koska eräs toinen hevonen tarvitsi seuralaisen. Näimpä Vili päätettiin jättää tänne. Mutta ehkäpä minä voisin ostaa sen, koska se jäisi sille tallille. Muutenkin olen tuttu näille omistajille. Ponin omistaja Liisa (nimi muutettu) tietää ainakin, että meillä sujuu Vilin kanssa hyvin. Olemme laukanneet maastossa useita kertoja, ratsastaneet metsissä ja paljon muuta! Vili on ihanteellinen poni minulle, sopivan kokoinen ja hieman haasteellinen. Se asuukin vajaan 300-500 metrin päässä meistä.
Oikein perhoset lentelevät vatsassa, kun hoksasin tämän! (:
Mitä mieltä olette?
ainofun
2
377
Vastaukset
- Moi anofun
Riippuu ihan siitä että suostuuko vanhempasi ja olisiko joku kokemut aina välillä esim. opettamassa
Mutta jos vanhempasi suostuvat en näe miitään estettä.
Voisitko ilmoitaa saitko ponin? ;)- ainofun
Pidän Vilin toistaseks vielä hoitsuna, mutta ehkä ylläpito voisi olla aluksi parempi. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116