Gallup koulutuksesta.

Jokaista arvostava.

Kuinka tärkeänä pidätte koulutusta? Yleensä eniten koulutetut myöntävät arvostavansa eniten koulutusta kun taas vähiten koulutetut kertovat yleisimmin katuvansa juuri koulutuksensa puutetta.
Toivotteko jälkikasvunne hankkivan koulutusta ja opiskelevan?
Mikä on oma koulutuksenne, entä ovatko lapsenne opiskelleet pitemmälle.
Itsellä yliopistotutkinto samoin molemmilla lapsilla. Arvostan koulutusta, tuntuisi elämän hukkaan heittämiseltä ammattikoulu. Lasten puolesta olisi tuntunut aivan kauhealta kahden vuoden amis tai kokonaan jättäytyminen koulutuksen ulkopuolelle. Koulutus on kuitenkin sivistystä ja keino päästä elämässä eteenpäin.
Ei pahalla mutta täällä enemmistö taitaa olla ammattikoululaisia tai jopa täysin ilman koulutusta, miten te sellaiset ihmiset koette sivistystasonne, pyritteko sivistämään itseänne omin konstein?

33

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep.........

Samaa mieltä kanssasi.
      Itse olen koulutettu ja moraalini on moitteeton.
      Sivistän itseäni jatkuvasti kaikesta, siksi voinkin hyvällä omallatunnolla antaa perusteltuja mielipiteitä.
      Samaa tekstiä olen lukenut ja naureskellut täälläkin, lukiessani kommentteja.
      Ei ole paljoa päätä painanut jutut........perusteluja ei ole ja jos sattuisi olemaan, niin.......asian vierestä menee ja lujaa.
      Mikään muu ei merkitse kuin MINÄ MINÄ MINÄ........
      Tosiasia on se , että ilman koulutusta ei nykyelämässä pärjää vaikka kuinka haluaisi ja itsensä sivistäminen ei ole kuin plussaksi.Kannattaa siis olla monipuolinen.

• Ihan lollottelen ;))

Aloitus klikattu.
        Kukahan lie ;)))) Luulen ettei tästä tehdä aloitusta että miksi klikattu ;;))))

Ihan pitää lattialla lollotella ;;)))))

• hiekkalaatikolle....
        Ihan lollottelen ;)) kirjoitti:

Aloitus klikattu.
        Kukahan lie ;)))) Luulen ettei tästä tehdä aloitusta että miksi klikattu ;;))))

Ihan pitää lattialla lollotella ;;)))))

no, johan on.......

Joku ei ole sitten saanut olla tarpeeksi äänessä kun on noin pitänyt taas suuttua......

• hahhaaaaa ;)

Joo klikattu. Eikä taida olla myyn, issun, sikran tai haukullisen kirjoittama, ilmeisistä syistä... ;)))

Eikä virtsun buahhaahhaa ;)))

Tekiskö isu tai sikra alotuxen tästä klikkauksesta, vai eix se sovi niiden näkemykseen omasta marttyyriasemastaan ;;)))

• ;;;;))))))))))

0Sikra Käyttäjän viestit 24.10.2010 21:26 Vastauksia: 64 Lukukertoja: 250 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Juu...kyllä tuon tiesin jo etukäteen minkälaisia vastauksia saan...tollasia raukkoja vellihousuja nuo aiheettomien klikkaajat on...ei niistä ole vastaajiksi, pää puskassa vaan hihittävät tyhmyyttään... VASTAAKerro kaverille: Ilmoita asiattomasta

• ?????????????

Taas yks kielletty aihe lisää, koulutus. Miksihän klikattu oisko klikkaajalla rohkeutta kertoa vai pitääkö tässäkin alkaa arvailemaan????

• väitös

Varmaan ettei tulis vaan puhetta väitöskirjoista,, ;)

• Tee aloitus klikkausaiheesta, eiköhän se klikkaaja saavu siihen perustelemaan. Jos ei tule niin "arvaillaan" sitten. :D

• poistetui oli
        Ursa kirjoitti:

Tee aloitus klikkausaiheesta, eiköhän se klikkaaja saavu siihen perustelemaan. Jos ei tule niin "arvaillaan" sitten. :D

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9416525

oli kans pitkä ketju joka jo poistettiin. siin oli samaa ininää... Samast aiheest... ;)))

• aloittaja.

Laitoin sähköpostia yppiin tuosta klikkaushäirinnästä. Kopioin issun ja sikran viestit samasta aiheesta ja pyysin vilkaisemaan onko samat tunnisteet klikkaajalla, jos saatais se vaikka banniin. Itse en osaa vain täällä inistä häiriköstä vaan haluan häirikön banniin.

• Myy-Pikkuinen

mut ei amista, vaan ihan toisenlaiset oppilaitokset! =)))))))))))))))))))))))))))))

• 6+8

Kuten kansanopisto!

• eikösekin mennyt kon
        6+8 kirjoitti:

Kuten kansanopisto!

niinkuin kiljavanopisto???

• Myy-Pikkuinen
        6+8 kirjoitti:

Kuten kansanopisto!

eiiiiiiiiiiiii!

• Myy-Pikkuinen
        eikösekin mennyt kon kirjoitti:

niinkuin kiljavanopisto???

nouuuuuuup!

• 4+5

Eikö koulutuksen tarkoitus ole johtaa työllistymiseen?

• Myy-Pikkuinen
        4+5 kirjoitti:

Eikö koulutuksen tarkoitus ole johtaa työllistymiseen?

tiedät mitä minä teen ja koska????

• 13++5
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Jos se kysy googlelta?

• Myy-Pikkuinen
        13++5 kirjoitti:

Jos se kysy googlelta?

ei tiedä mitäkään!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• ++++++++
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

No et ainakaan töitä,kun näköjään roikut täällä aina.Kun kattoo sun kirjotushistoriaa,niin oot täälä aamusta iltaan ja illasta aamuun Raukka parka,etkö saa vai viitti tehä duunii??

• veitikkaukko
        ++++++++ kirjoitti:

No et ainakaan töitä,kun näköjään roikut täällä aina.Kun kattoo sun kirjotushistoriaa,niin oot täälä aamusta iltaan ja illasta aamuun Raukka parka,etkö saa vai viitti tehä duunii??

No et ainakaan töitä tee sinäkään,kun näköjään roikut täällä aina oot aamusta iltaan ja illasta aamuun raukka parka, onko sinullakin arpavoitto robotti mikä hoitaa koiras ja lapses??

• 5e4t6ue3f5y

No mut hei, sähä ootki sitte palstan vanhin kirjottaja, jos toi juttus yhtään on totta totuuden kanssa.

• Heloisa

väärään suuntaan tuli käytyä aikoinaan ja rippikoulua huonolla menestyksellä. En arvosta koulutusta sen itsensä vuoksi vaan tienä johonkin ammattiin ja työhön. Ammattikoulu on hyvä valinta. Arkkitehdit ja dippainssitkö meille talot rakentaisi jos raksaa ei käytäisi.
      Arvostan rehellistä työntekoa, oli se mitä tahansa ja sitä joka sitä tekee, vaikka ei olisi käynyt päivääkään koulua. Ja sydämen sivistystä yli kaiken.

• Komppaan Heloisaa. :)

Ja ihan muita asioita arvostan ihmisessä kuin koulutuksen määrää.

• 180221

SIllä sydämen sivistyksellä taitaa tienata aika pienet tilit, niillä ei ees asuntoa pysty ostamaan, muusta hyödykkeestä puhumattkaan.

• been there done that

Muukin opiskelu on hyväksi ihan itsensä sivistämisen kannalta.
        Monasti on vielä sellaisia osa-alueita, joita voi käyttää hyödykseen monessa muussakin.
        Ei kannata opiskella vain kapeaa alaa varten vaan olla monipuolinen ja vastaanottavainen uuden tiedon janoaja!

• Tärkeänä,kun se antaa,mitä siltä haluaa.
      Jos sen saa jollain muulla,niin silloin se on tärkeintä.
      Oli kyse millaisesta tahansa,niin tärkeintä on se,että se ajaa sille asiaansa,ketä haluaa.
      Pääasia on,että saa työtä opinnoillaan,oli ne sitten mitä ovat,ja ja työ on riittävän tyydyttäväää niin henkisesti kuin taloudellisesti.Se sitten,mitä kellekkin on riittävää,niin se on jokaisen oma asia.

Mitkään opit,koulut ym.ei itse ihmistä tee paremmaksi tai huonommaksi.Sisin sen määrittää.

Sivistys ja koulutuksen määrä ei ole synonyymejä.
      Erilaisia koulutuksia tarvitaan ja erilaisia tekijöitä.

• kouluta koirasi!!!!

Kävin tossa just ajamassa koiralla n.4 tuntia vanhan ja 1,5km pitkän jäljen pimeessä,ja koira noukki 12 esineestä 9,joten hyvin on koulutettu!Mites sun koira on koulutettu?

• totsu ässä

Hyvin.
        Muttei se ilmene jäljestyksessä vaan muuten............

• kouluta koirasi!!
        totsu ässä kirjoitti:

Hyvin.
        Muttei se ilmene jäljestyksessä vaan muuten............

Höpö höpö!Jos kilpailet erikoisjäljellä opetat koiralle vain tottelevaisuuden ja jälki menee ihan itellään,niinkö??No,näytäppä sellanen koira jolle ei ole jälkeä koulutettu?Tai esineiden ilmaisua?Tai janaa?On taas sitten eri juttu onko koira hyvä jäljestäjä vai huono,mutta kyllä koira koulutetaan jäjelle,ei se sitä osaa luonnostaan,vain haju-aisti sillä on luonnostaan!

• ksikhsa tpeäos,s
        kouluta koirasi!! kirjoitti:

Höpö höpö!Jos kilpailet erikoisjäljellä opetat koiralle vain tottelevaisuuden ja jälki menee ihan itellään,niinkö??No,näytäppä sellanen koira jolle ei ole jälkeä koulutettu?Tai esineiden ilmaisua?Tai janaa?On taas sitten eri juttu onko koira hyvä jäljestäjä vai huono,mutta kyllä koira koulutetaan jäjelle,ei se sitä osaa luonnostaan,vain haju-aisti sillä on luonnostaan!

Suurin osa kadulla tallustelevista on sellassii, kysäseppäs seuraavalt ulkoiluttajalt vaik?

• kyllä minusta koulutus on tärkeätä. sitten minkä koulutuksen itselleen hankkii riippuu tietysti mielenkiinnosta eri asioihin. koulutuksen perimmäinen tarkoitus on mielestäni hankkia itselleen ammatti jolla voi hankkia toimeentulonsa. ja tietysti että se ammatti kiinnostaa itseään.

ammattikoulu ei tosiaankaan ole huono vaihtoehto ihmiselle joka ei tahdo piempiä aikoja opiskella. kaikki eivät halua. jotkut tahtoo tehdä käytännön työtä sen enempiä miettimättä. ehkäpä heillä on sitten vapaa-ajalla enemmän mielenkiintoista tekemistä.

älykkyyttä ja viisutta ei useinkaan saada kouluttamalla. sitä joko on tai ei. tietoja ja taitoja taas voi hankkia.

ihan hyvän kysymyksen esitit mutta tuo viimeinen lause veti sinun pisteet alas :-((((((((

• aprilpäev.

Tot mä en tientkää, mistlähi bussikuskiks o pitänt ola oik yloppilas, saati oikkee tutkintokkii? Aprilpäev o vast 1.4.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56