Rohkeutta klikkaaja....kerro...?

Sikra

.
Ihan oikeasti olisi mielenkiintoista tietää mikä esimerkiksi
tuossa allaolevassa aloituksessani on asiatonta,
sellaista minkä suomi24n säännöt kieltävät ?

Se ettei itse pidä kirjoittajasta eikä kirjoittajan aiheesta
ei ole mikään syy tehdä asiaton ilmoituksia, ja anoa poistoja
valheilla perustellen!

Näitä vastaavia aiheettomia ilmoja ja poistoja on ollut useita
viimeviikkojen aikana täälä ???

Arvaan kyllä ettei klikkaajalla ole
rohkeutta vastata, kunhan riehuu pää piilossa ja pitää sitä ihan
omaa ainoaa kivaansa...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9416031

Yksi punainen ilta...............
Sikra Käyttäjän viestit 23.10.2010 23:25
Yksi punainen ilta etupihan rappusilta kuvattu, ennen sitä ekaa lumisadetta...
http://s900.photobucket.com/albums/ac208/sikrax/?action=view¤t=Syksyiltarusko.mp4

Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

.

64

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita haukulliselle

ja sitä olisi syytä alkaa jo kyselemään jostain muualta miksi poistetaan?
      Täällä rajoitetaan sananvapautta jos mainitsee sanan sorsa heti on joku idiootti riehumassa ja pyytämässä poistoja.
      Aivan asiallisia aloituksia on poistunut monelta muultakin kun sinulta!
      Joten ota se punainen puhelin käteesi ja kysy kellä viiraa ylläpidossa!

• Koita nyt keskittyä lukemaasi, äläkä riehu tollasella älyttömällä hurmoksella taas..

KYSYIN KLIKKAUKSISTA....ymmärsitkö nyt ????

• !(&¤=

Onko sula oikeesti NOIN tylsää ?? Etkö mitään nerokkaampaa nokkimista taas keksinyt vai onko lasipäässä sisältö jäätynyt?

• 110%
        !(&¤= kirjoitti:

Onko sula oikeesti NOIN tylsää ?? Etkö mitään nerokkaampaa nokkimista taas keksinyt vai onko lasipäässä sisältö jäätynyt?

on ain tylsää ko hakkee ja hakkee haukulliselt huomioo ja ko ei sit saa nii keksii kaike maalima ilkeit juttui hänest.

• Hoh hoijaaaaaaaaaaa
        110% kirjoitti:

on ain tylsää ko hakkee ja hakkee haukulliselt huomioo ja ko ei sit saa nii keksii kaike maalima ilkeit juttui hänest.

tarvitsee "keksiä mitään ilkeää" se on todistettu aika moneen kertaan kuinka ilkeä haukullinen on ja se on sitten vain sinun harhasi että olisin uma tai että kaipaisin jotenkin tuntematonta ilkeää eukkoa jostain aakeelta laakeelta!

• en tajuu kumpaakaan

No,jos noin kovasti korpee,niin miks laitat niitä videoita tänne?

• Missä olen sanonut että mua "korpee''.....????? Päinvastoin olen huvittunut tuosta lapsellisesta touhusta...
        Ja...ideoita tulee kyllä edelleenkin... ;)))

Jos videoni olisi sääntöjen vastaisia, niin ymmärrän kyllä poistot ja ilmot, mutta jos ainoa syy asiaton ilmoihin on mun nikki jonkun mielestä, niinkuin nyt näyttää taas olevan...niin...ja mutta...kun tän mun nikin on kyllä hyväksynyt suomi24, että sekään ei voi olla oikeasti asiaton.

• REPE SORSA BY
        Sikra kirjoitti:

Missä olen sanonut että mua "korpee''.....????? Päinvastoin olen huvittunut tuosta lapsellisesta touhusta...
        Ja...ideoita tulee kyllä edelleenkin... ;)))

Jos videoni olisi sääntöjen vastaisia, niin ymmärrän kyllä poistot ja ilmot, mutta jos ainoa syy asiaton ilmoihin on mun nikki jonkun mielestä, niinkuin nyt näyttää taas olevan...niin...ja mutta...kun tän mun nikin on kyllä hyväksynyt suomi24, että sekään ei voi olla oikeasti asiaton.

muutaman muunkin S24,sen HYVÄKSYMÄN NIKIN suhteen. Täällähän poistellaan kun vingutaan ja syyksi riittää se ettei pidä nikistä tai sen takana kuvittelemastaan ihmisestä. Olethan itsekin vainonut eräitä nikkejä melko epäasiallisin sanakääntein ja varmasti ruikuttanut poistoja näiden tiettyjen kirjoituksista olivat ne asiallisia tai asiattomia. melkoista kaksinaismoralismiahan sinä olet jo vuosia harjoittanut ja aina kun se kalahtaa sinun "hienoihin" videoihisi :))) tai sinun kirjoituksissi niin että niitä poistetaan tulet tänne heti itkemään kuinka jonkun pitäisi HETI selittää sinulle asia. Mikä sinä ketään olet vaatimaan mitään selityksiä koska ylläpito ne poistaa edelleenkin SOITA sinne ja kysy mitä täällä poraat!

• REPE SORSA BY kirjoitti:

muutaman muunkin S24,sen HYVÄKSYMÄN NIKIN suhteen. Täällähän poistellaan kun vingutaan ja syyksi riittää se ettei pidä nikistä tai sen takana kuvittelemastaan ihmisestä. Olethan itsekin vainonut eräitä nikkejä melko epäasiallisin sanakääntein ja varmasti ruikuttanut poistoja näiden tiettyjen kirjoituksista olivat ne asiallisia tai asiattomia. melkoista kaksinaismoralismiahan sinä olet jo vuosia harjoittanut ja aina kun se kalahtaa sinun "hienoihin" videoihisi :))) tai sinun kirjoituksissi niin että niitä poistetaan tulet tänne heti itkemään kuinka jonkun pitäisi HETI selittää sinulle asia. Mikä sinä ketään olet vaatimaan mitään selityksiä koska ylläpito ne poistaa edelleenkin SOITA sinne ja kysy mitä täällä poraat!

Et sitten pystynyt vastaamaan kysymykseen...Voi voi... ;))))

• REPE SORSA BY
        Sikra kirjoitti:

Et sitten pystynyt vastaamaan kysymykseen...Voi voi... ;))))

Ja mikähän oli sinun kysymyksesi?
        Sekö että miksi SINUN taidepläjäyksesi poistetaan vai mikä?
        OnkO sullakin lukihärö jos et selvää asiaa tajua?
        Mistä v*sta minä sen tiedän miksi ylläpito mitäkin poistaa mutta mielivaltaisia ne poistot on ollut jo pitkään!
        Ja edelleen ; PITÄÄKÖ VÄÄNTÄÄ RATAPÖLKYSTÄ ;
        MINÄ EN AVAA LINKKEJÄSI, EN KATSO NIITÄ, EN TEE NIISTÄ ILMOJA joten vittuako minulle siinä vaahtoat jos videosi on ilmottu asiattomaksi ??????

• REPE SORSA BY kirjoitti:

Mistä v*sta minä sen tiedän miksi ylläpito mitäkin poistaa mutta mielivaltaisia ne poistot on ollut jo pitkään!
        MINÄ EN AVAA LINKKEJÄSI, EN KATSO NIITÄ, EN TEE NIISTÄ ILMOJA joten vittuako minulle siinä vaahtoat jos videosi on ilmottu asiattomaksi ??????

Lue aloitus...kyse oli klikkaajasta... ei poistoista...enkä sinuakaan siellä nimennyt...

• Myy-Pikkuinen
        REPE SORSA BY kirjoitti:

voihan sitä täällä vähän tiedustella että mikä on klikkaajan syyt klikkauksiin! Kaikkihan sen tietää että yp ne poistot tekee, mutta eivät ne niitä poista ellei niitä ole klikattu, yksinkertaista, eikö olekkin?

• Myy-Pikkuinen
        REPE SORSA BY kirjoitti:

kuplit, poreilet yli äyräiden.

• ................
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

voihan sitä täällä vähän tiedustella että mikä on klikkaajan syyt klikkauksiin! Kaikkihan sen tietää että yp ne poistot tekee, mutta eivät ne niitä poista ellei niitä ole klikattu, yksinkertaista, eikö olekkin?

Kyl ne poistaa joskus vaikkei olis klikattukaan, monesti on niin käyny tälläkin palstalla.

• 9+3
        ................ kirjoitti:

Kyl ne poistaa joskus vaikkei olis klikattukaan, monesti on niin käyny tälläkin palstalla.

ikinä ei tält palstalt o poistunut klikkaamaton, muutoin kuin punaisen puhelimen avul sit ja se taas o iha sama aia.

• jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        9+3 kirjoitti:

ikinä ei tält palstalt o poistunut klikkaamaton, muutoin kuin punaisen puhelimen avul sit ja se taas o iha sama aia.

johtaa tyrkkäysten ja punasen puhelimen käytön kanssa muihin nähden 10-0

• kyzääjä.
        jeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

johtaa tyrkkäysten ja punasen puhelimen käytön kanssa muihin nähden 10-0

muuttant pohjan maalle,,millon ?

• +++++++

Eihän se näytäkkää,kun on elämänsä täälä päivästä toiseen,vuodesta toiseen!

• Myy-Pikkuinen
        ................ kirjoitti:

harvoin nyt kun ei palstalla ole edes sefua.

• 26+17

Oot sä elähtänny läskilöllö äiti heikkona parikymppisii poikii vai ?? YÖÖÖÖÖK mikä tyrkky pervo !

• '' Näitä vastaavia aiheettomia ilmoja ja poistoja on ollut useita
      viimeviikkojen aikana täälä ??? ''

Voisitko pysyä aiheena olevassa asiassa, minä en sanallakaan maininnut tuota nimeä/sanaa jota pakkomielteenä hoet, vastaa jos pystyt tuohon aloituksen kysymykseeni ?????????

• Sinä tässä haukut en minä...minähän vaan kysyin...ja hirveät ryöpyt saan näämä heti niskaan...
        Ei kun päivän jatkoja...

Tuo kyllä vähän nauratti, kun olet nähnyt videomme tuhat kertaa vaikka niitä et avaakkaan... ;))))

'' Sinun kukkavideosi samoin kun issun on nähty niin tuhanteen kertaan ettei todella jaksa kiinnostaa. Minä en niitä linkkejä avaa tai katso en ilmoita niitä asiattomiksi joten haukut väärää puuta pönttö! ''

• Virtuaalikoneistaja

klikkailuissa niin paljon puuhaa ettei ehdi vastaamaan, vai sittenkin rohkeus puuttuu.

• Näyttää tuolla puuhaa kyllä riittävän...mutta ei rohkeutta...

• 20+2
        Sikra kirjoitti:

Näyttää tuolla puuhaa kyllä riittävän...mutta ei rohkeutta...

Riittää sitä näköjään vähä sullakin kun tarkistelet onko viestit klikattu ja sit teet uusia aloituksia joissa kitiset klikkauksista! ;D ;D
        Ei sul ihan heti hommat lopu!

• 17+10

Miksi täällä pitäisi perustella tekemänsä ilmoitukset?

Siis oikeastiko haluaisit että jokaisen klikkauksen jälkeen tehtäisiin aloitus, 'minä klikkasin sen ja sen viestin asiattomaksi koska... '

Eijöhän se kuule riitä että ylläpidolle perustelee. 'Kunhan riehuu pää piilossa'... ihan kuin tosiaan olisi normaalia että sulle pitäs perustella tekemänsä ilmoitukset. Hah! Sanopa yksikin hyvä syy miksi sulle pitäis kertoa perustelut yhteenkäään klikkaukseen tällä palstalla!!

• Kiinnostaa minuakin

En ole aloittaja mutta minua kiinnostaisi myös tietää miksi sinä klikkaat kaikki kuvakoosteet, musiikkialoitukset jne jotka on tehnyt Sikra, Issu, Haukullinen tai Myy? Haluaisin tietää myös miten perustelit eilen illalla poistovaatimuksen jolla sait ypn poistamaan yhden palstalaisen itse ottaman kuvan kuusta.

• 00+00

Ottipas sinul kovast pahast, onko nuin syylliin olo, jep kyllä se passaa et piät vaa sen pääs siäl pensaas, ja räkyttelet vaa sielt, eihä sinust muuhu o, sehä on jo nähtykki tääl niin monest.

• plääääääääääh
        00+00 kirjoitti:

Ottipas sinul kovast pahast, onko nuin syylliin olo, jep kyllä se passaa et piät vaa sen pääs siäl pensaas, ja räkyttelet vaa sielt, eihä sinust muuhu o, sehä on jo nähtykki tääl niin monest.

tai mee edes puheterapeutille tosta sun solkotuksestas ei saa mitään selkoo erkkikään!

• Virtuaalikoneistaja

pitäisi sinulle perustella yhtään mitään.

Sano yksikin hyvä syy miksi sinulle pitäisi kertoa perustelut yhteenkään kirjoitukseen tällä palstalla?????

• issu56

vastaamalla vastakysymyksillä niinkuin AINA teet...naurettavaa ja ennenkaikkea typerää!!!

• niiiiiiiiiiiiiiiiiii
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

pitäisi sinulle perustella yhtään mitään.

Sano yksikin hyvä syy miksi sinulle pitäisi kertoa perustelut yhteenkään kirjoitukseen tällä palstalla?????

kertoa yhtään mitään?

• uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        issu56 kirjoitti:

vastaamalla vastakysymyksillä niinkuin AINA teet...naurettavaa ja ennenkaikkea typerää!!!

peiliin niin näät sen oikeesti naurettavan ja typerän!

• Virtuaalikoneistaja
        niiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

kertoa yhtään mitään?

minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään?

• 9+1
        Kiinnostaa minuakin kirjoitti:

En ole aloittaja mutta minua kiinnostaisi myös tietää miksi sinä klikkaat kaikki kuvakoosteet, musiikkialoitukset jne jotka on tehnyt Sikra, Issu, Haukullinen tai Myy? Haluaisin tietää myös miten perustelit eilen illalla poistovaatimuksen jolla sait ypn poistamaan yhden palstalaisen itse ottaman kuvan kuusta.

Voi surkeuksiensurkeus juu kun sekin upea kuun kuva sitte poistettiin. Tuhma klikkaaja, tuhma ylläpito!
        Mut hei mitäs jos rupeisit pitämään blogia niin ei tuhmat klikkaajat ja tuhma yp sais sun luomuksia pois? Voitas tulla aina sinne kattomaan ja sitte arvosteltas ne kuvat tietenkin täälä palstalla. Mieti asiaa.

• issu56

onko klikkaajalla kanttia vastata...niin paitsi noilla ikuisilla vastakysymyksillä. Niitä kyllä piisaa jokalähtöön.

• 20+5

Toivotaan nyt et sikralla on kanttia kuitenkin vastata tuohon et millä perusteella kenenkään pitäs sille selitellä klikkaamisiaan kun nehän on tarkotettu ylläpidolle ne ilmot, ei palstalaisille.

• issu56
        20+5 kirjoitti:

Toivotaan nyt et sikralla on kanttia kuitenkin vastata tuohon et millä perusteella kenenkään pitäs sille selitellä klikkaamisiaan kun nehän on tarkotettu ylläpidolle ne ilmot, ei palstalaisille.

kerrohan sinä nyt, miksi pitää ylläpidolle itkeä ja valheellisesti väittää asiallista asiattomaksi??? Kyllä meikäläistäkin kiinnostaisi saada tietää, miksi meidän muutaman kohdalla noin toimitaan...osaatko vastata???

• 16+9
        issu56 kirjoitti:

kerrohan sinä nyt, miksi pitää ylläpidolle itkeä ja valheellisesti väittää asiallista asiattomaksi??? Kyllä meikäläistäkin kiinnostaisi saada tietää, miksi meidän muutaman kohdalla noin toimitaan...osaatko vastata???

Mun mielestä täälä poistuu tosi paljo iha asiallisia alotuksia eikä ne oo mitään 'muutamien' alotuksia vaan moni on saanu samanlaista osakseen! Suurin osa vaan ei kitise täälä ja vaadi ketään perustelemaan mitään palstalla vaan ottaa varmast yhteyden ylläpitoon jos tuntee tarvetta kitistä poistoista. Sen takii varmaan säkin sanot 'te muutamat' koska vaan te muutamat itkette poistoista täälä palstalla! Niin sitä haluisin tietää et miks niistä ilmoituksista pitäs täälä kertoo ja laittaa perusteluja kun se perustelukohta on siinä ilmotuksessa mikä menee ylläpidon luettavaks! Onkos kanttia vastata vai ei?

• 13+9
        issu56 kirjoitti:

Ihan rohkeesti vaan issu, kerro miks palstalla pitäs perustella ylläpitoon tehdyt ilmot! Kai sulla nyt on kanttia vastata kun on kerran varaa muita arvostella siitä ettei niilä ole kanttia!

• issu56
        16+9 kirjoitti:

Mun mielestä täälä poistuu tosi paljo iha asiallisia alotuksia eikä ne oo mitään 'muutamien' alotuksia vaan moni on saanu samanlaista osakseen! Suurin osa vaan ei kitise täälä ja vaadi ketään perustelemaan mitään palstalla vaan ottaa varmast yhteyden ylläpitoon jos tuntee tarvetta kitistä poistoista. Sen takii varmaan säkin sanot 'te muutamat' koska vaan te muutamat itkette poistoista täälä palstalla! Niin sitä haluisin tietää et miks niistä ilmoituksista pitäs täälä kertoo ja laittaa perusteluja kun se perustelukohta on siinä ilmotuksessa mikä menee ylläpidon luettavaks! Onkos kanttia vastata vai ei?

että sitä totuutta ei tällä palstalla saa missään nimessä kertoa, vaan pitäisi/olisi pitänyt ottaa oppia valehtelijasta/valehtelijoista...siinäkö se syy klikkailuihin on???

• 15+12
        issu56 kirjoitti:

että sitä totuutta ei tällä palstalla saa missään nimessä kertoa, vaan pitäisi/olisi pitänyt ottaa oppia valehtelijasta/valehtelijoista...siinäkö se syy klikkailuihin on???

No nytkö vasta sen bonjaat, sehän on ollut palstan synsteemi jo iät ja ajat. Kun joku kertoo totuuksia, niin alta aikayksikön wiuh vaan ja luuri on laulanut. Siksipä tää onki menny niin paska palstaksi.joku narsistinen ämmä kuvittelee hallitsevansa tätä palstaa;;;;;;;)))))))

• issu56
        13+9 kirjoitti:

Ihan rohkeesti vaan issu, kerro miks palstalla pitäs perustella ylläpitoon tehdyt ilmot! Kai sulla nyt on kanttia vastata kun on kerran varaa muita arvostella siitä ettei niilä ole kanttia!

Ja mun mielestäni silloin, kun asialliset aloitukset inistään ylläpitoon asiattomina, niin silloin pitäisi klikkaajalla myös olla kanttia perustella klikkauksensa, kuin myös klikkaajan pitäisi pystyä kertomaan perustelunsa ylläpitoon täälläkin.

Se kun vain menee ja on aina mennyt niin, että kaikilla valheilla on hyvin lyhyet jäljet!!!

• Virtuaalikoneistaja
        13+9 kirjoitti:

sinä oikein ymmärrä lukemaasi, kyllähän ne perustelut löytyvät tuolta Issun viestistä.

• issu56
        15+12 kirjoitti:

No nytkö vasta sen bonjaat, sehän on ollut palstan synsteemi jo iät ja ajat. Kun joku kertoo totuuksia, niin alta aikayksikön wiuh vaan ja luuri on laulanut. Siksipä tää onki menny niin paska palstaksi.joku narsistinen ämmä kuvittelee hallitsevansa tätä palstaa;;;;;;;)))))))

ja toisaalla jatkaa sitä aivan yhtä naurettavaa touhuaan.
        Ja kuule, kyllä minä olen huomannut sen jo ihan ensimetreiltä, että totuus on kuin punainen vaate härälle...jollekin/joillekin.

• 17+18
        issu56 kirjoitti:

Ja mun mielestäni silloin, kun asialliset aloitukset inistään ylläpitoon asiattomina, niin silloin pitäisi klikkaajalla myös olla kanttia perustella klikkauksensa, kuin myös klikkaajan pitäisi pystyä kertomaan perustelunsa ylläpitoon täälläkin.

Se kun vain menee ja on aina mennyt niin, että kaikilla valheilla on hyvin lyhyet jäljet!!!

Sun mielestäsi tietysti, mut sun mielipitees kun ei todellakaan ole mikään totuus, totuus on että klikkailuja ei tarvitse palstalla perustella, edes sun mieliksesi. :)

• ,,,,,,,,,,,,,,,,
        17+18 kirjoitti:

Sun mielestäsi tietysti, mut sun mielipitees kun ei todellakaan ole mikään totuus, totuus on että klikkailuja ei tarvitse palstalla perustella, edes sun mieliksesi. :)

jopa bannitkin,,

• valehtelijat hiiteen
        issu56 kirjoitti:

Eihän esimerkiks totuutta pula-ahosta saanu kertoa, esimerkiks yks hoo leimas hulluiks kaikki jotka sillon kirjotti totta. Olis pitäny valehella mukana niin olis saanu täydet pisteet ja papukaijamerkin!

• Myy-Pikkuinen
        17+18 kirjoitti:

että klikkailija on oikein suuri paskahousu kusiainen. =))))))))))))))))))))))))))

• "Lehtisen"päässä pas
        ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

jopa bannitkin,,

Pitääks sille soittaa ja sit se perustellee, siis

• 11+4

jopa bannitkin,,

Harvemmin yppi palstalla kenenkään bannejakaan perustelee, kyl ne perustelut aikuisten maailmassa laitetaan sinne minne ne kuuluu. Asiattomista viesteistä poistopyyntöjen perustelut laitetaan ypille ja banneista perustelut sille kuka on bannattu.

• valehtelijat hiiteen
        valehtelijat hiiteen kirjoitti:

Eihän esimerkiks totuutta pula-ahosta saanu kertoa, esimerkiks yks hoo leimas hulluiks kaikki jotka sillon kirjotti totta. Olis pitäny valehella mukana niin olis saanu täydet pisteet ja papukaijamerkin!

Ei ois saanu kertoo vieläkään. =))) Oletan et klikkailija nyt sit perustelee!!

• 110%
        "Lehtisen"päässä pas kirjoitti:

Pitääks sille soittaa ja sit se perustellee, siis

kerrääp puhelin numeroit et saa niit sit levitel sposteissaans ympär maalimaa.

• banniton.

jopa bannitkin,,

Siul si on kovastki kokemust niist banneist

• valehtelijat hiiteen kirjoitti:

Oho, kukas vellihousu tuonkin klikkasi asiattomaksi! ;D Ei varmaan kerro, silloin jää papukaijamerkki saamatta.

• jebbejee

Eipä täl palstalla taida olla kovin montaa jotka klikkailujans perustelis tai ees tunnustas julkisesti, miettikääs tuleeko yhtään kirjottajaa mieleen, juu yks on tainnu joskus perustella.

• jebbejee 2

NIin ja yks on kertonu yhteen aikaan käyneensä palstalla vaan tyrkätäkseen viestejä ylläpitoon.

• jebbejee

Kerrotkos viestini klikannut nyt sit rohkeesti mikä siinä oli asiatonta? =))))

• ,,,,,,,,,,,,,,,,

herra-neidin tiet,,sitä saa mitä tilaa,,heh,heh,,

• Myy-Pikkuinen

ei noilla ole minkäänlaista rohkeutta koskaan mihinkään!! Päätänsä aukovat että tiedän ja tiedän, mut mitään nuo luuserit ei tiedä! =))))

• Juu...kyllä tuon tiesin jo etukäteen minkälaisia vastauksia saan...tollasia raukkoja vellihousuja nuo aiheettomien klikkaajat on...ei niistä ole vastaajiksi, pää puskassa vaan hihittävät tyhmyyttään...

• kukas klikkas ;;)

Gallup koulutuksesta.
      Jokaista arvostava. 24.10.2010 19:51 Vastauksia: 1 Lukukertoja: 13 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
      Kuinka tärkeänä pidätte koulutusta? Yleensä eniten koulutetut myöntävät arvostavansa eniten koulutusta kun taas vähiten koulutetut kertovat yleisimmin katuvansa juuri koulutuksensa puutetta.
      Toivotteko jälkikasvunne hankkivan koulutusta ja opiskelevan?
      Mikä on oma koulutuksenne, entä ovatko lapsenne opiskelleet pitemmälle.
      Itsellä yliopistotutkinto samoin molemmilla lapsilla. Arvostan koulutusta, tuntuisi elämän hukkaan heittämiseltä ammattikoulu. Lasten puolesta olisi tuntunut aivan kauhealta kahden vuoden amis tai kokonaan jättäytyminen koulutuksen ulkopuolelle. Koulutus on kuitenkin sivistystä ja keino päästä elämässä eteenpäin.
      Ei pahalla mutta täällä enemmistö taitaa olla ammattikoululaisia tai jopa täysin ilman koulutusta, miten te sellaiset ihmiset koette sivistystasonne, pyritteko sivistämään itseänne omin konstein? VASTAAKerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä
      Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

Tuokin oli klikattu alta kolmen minuutin. Eikä taida olla myyn, sikran tai haukullisen kirjoittama, ilmeisistä syistä... ;;)))) Tais nyt taas vähän logiikka pettää ;;))))))

Buahhaahhaaaahhaa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      112
      659
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56