Päihdepolitiikka ja kieltolaki

Pajatso palaa

Olen pohtinut viime ikoina yhteiskuntamme päihdepolitiikkaa. eikö olisi parempi, että ei kannabista tarvitse diskriminaaiatioida, koska depenaali on huono juttu, koska tuollaisen lakipykälän sorvaaminen eduskunnan jermujen ja viherhippiäisten sekavassa maailmass takaa sen, että huumekeskustelussa parlamentaarisuus olisi vain silloin toimivaa, kun ja vain ja ainoastaan kun dispenalisaatiosta ei vältämättä luovuta vaan otetaan kovemmat rangaistukset käyttöön,mutta ei puhuttaisi koko asiasta niille, joilla ei ole mitään tekemista asian kanssa.

6

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo onko valoo?

      pajatso, mikke ja jne. millon kenenkin nikillä heität jotain häiriintynyttä soopaa. sitä ei voi kuin ihmetellä
      kuinka alas ihminen menee kun ei pysty muuhun kuin keskustelujen häirintään.

      asiallinen keskustelu on sulle kauhistus kun et voi faktoja muuttaa. kovien tuomioiden hyöty on mitätön.
      aasiassa jaetaan kuolemantuomioita, seuraus on että käyttö ei lopu mutta rikollisuus raaistuu. amerikan
      ihmemaassa laitetaan lusimaan jopa parista jointista, silti siellä käytetään kannabista enemmän kuin missään muussa maassa.

      hollannissa käyttö on semi-laillista mutta hollannissa on pienempi huume ongelma kuin suomessa. oikeita (lue kovia huumeita) käytetään vähemmän kuin suomessa jopa kannabista käytetään vähemmän kuin eu, n alueella keskimäärin. portugalin diskriminalisointi on saanut kansainvälisiä kehuja kuinka se on vähentänyt
      ongelmia.

      kieltolaki huumeiden kohdalla toimii just yhtä hyvin tai huonosti kuin alkoholin vastaava kokeilu. ainoa ero on että huumeiden kohdalla rikollisten on annettu juhlia pidempään. käyttöön ja sen laajuuteen ei kielloilla ole käytännön merkitystä.

      • Pajatso palaa

        Narsistinen psykoootikko taitaa tapaus olla, vieläpä sairaudentunnoton, kuten itse sanoi. Annetaan sairaan sairastaa. Ainakin itse huomannut, että niitä ainoita leukansa reipjöitä täällä, eikä todellakaan tee huumeettomuudesta oikein hyvää kuvaa.


      • perfektionisti69
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Narsistinen psykoootikko taitaa tapaus olla, vieläpä sairaudentunnoton, kuten itse sanoi. Annetaan sairaan sairastaa. Ainakin itse huomannut, että niitä ainoita leukansa reipjöitä täällä, eikä todellakaan tee huumeettomuudesta oikein hyvää kuvaa.

        en ymmärrä kommenttisi loppuosaa, sillä mielestäni tuo irvalija ei anna huumeidenkäyttäjästä kovinkaan fiksua kuvaa.


      • Pajatso palaa
        perfektionisti69 kirjoitti:

        en ymmärrä kommenttisi loppuosaa, sillä mielestäni tuo irvalija ei anna huumeidenkäyttäjästä kovinkaan fiksua kuvaa.

        Noojh... kukaan muu ei kirjoita noin pimeitä juttuja ja käyttäydy noin. Valehtelee, trollailee, esiintyy milloin milläkin nimimerkillä esim. minuna tai mikkenä tai kannabis kaverina jne.

        Sitten julistaa miten paljon on huumeita vastaan ja miten halveksii kaikkia käyttäjiä. Kannabistit ovat valehtelijoita ja sairaudentunnottomia. Huumeeton elämä niin hienoa ja aitoa.

        Silti kukaan muu ei täällä valehtele murto-osaakaan tuon sepustuksista. jos joku näitä lukee ulkopuolisena, niin alkaa varmasti heti alkaa vetää kaikkia aineita, ettei vaan muuttuisi tuollaiseksi ajattelemattomaksi kieltäytyjäksi ja solvaajaksi. Kyllä esimerkki vaikuttaa ainakin yhtä paljon kuin itse sanoman sisältö. Jos viestin tuoja on loukkaavasti ja sopimattomasti käyttäytyvä heti ensikädessä, niin eipä kovin hyvää kuvaa anna omista ajatuksistaan ja edustamastaan aatteestaan. Ei voi olla helppo huumeeton elämä, jos on tarve käyttäytyä noin. Surusta ja onnettomuudestahan tuollaiset piirteet kertoo.


      • perfektionisti69
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Noojh... kukaan muu ei kirjoita noin pimeitä juttuja ja käyttäydy noin. Valehtelee, trollailee, esiintyy milloin milläkin nimimerkillä esim. minuna tai mikkenä tai kannabis kaverina jne.

        Sitten julistaa miten paljon on huumeita vastaan ja miten halveksii kaikkia käyttäjiä. Kannabistit ovat valehtelijoita ja sairaudentunnottomia. Huumeeton elämä niin hienoa ja aitoa.

        Silti kukaan muu ei täällä valehtele murto-osaakaan tuon sepustuksista. jos joku näitä lukee ulkopuolisena, niin alkaa varmasti heti alkaa vetää kaikkia aineita, ettei vaan muuttuisi tuollaiseksi ajattelemattomaksi kieltäytyjäksi ja solvaajaksi. Kyllä esimerkki vaikuttaa ainakin yhtä paljon kuin itse sanoman sisältö. Jos viestin tuoja on loukkaavasti ja sopimattomasti käyttäytyvä heti ensikädessä, niin eipä kovin hyvää kuvaa anna omista ajatuksistaan ja edustamastaan aatteestaan. Ei voi olla helppo huumeeton elämä, jos on tarve käyttäytyä noin. Surusta ja onnettomuudestahan tuollaiset piirteet kertoo.

        ..en saanut alkup. avauksen perusteella mitään selvä oletko pro vai against. ainoa selvä asia on että täydellisen sekoilevaa testiä kirjotat välillä ja sen perusteella epälen,että kirjoitettu aineissa ja sen perusteella väitän, ettei anna kovin fiksua kuvaa huumeidenkäyttäjästä. näin yksinkertainen on minun perusteluni, mutta jospa oletkin oikeassa?

        Niin, jospa sen oletkin kirjoittanut sinä aivan selvinpäin ja sinä ehkä kannatat kannabiksen laillistamista ja sitten kirjoitat, että tuollainen kirjoittelu ei anna huumeiden vastustajista kovin fiksua kuvaa. Käytät asiassasi käänteistä psykologiaa ja voit itse miettiä annatko käytökselläsi itsestäsi fiksun kuvan


      • perfektionisti69
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Narsistinen psykoootikko taitaa tapaus olla, vieläpä sairaudentunnoton, kuten itse sanoi. Annetaan sairaan sairastaa. Ainakin itse huomannut, että niitä ainoita leukansa reipjöitä täällä, eikä todellakaan tee huumeettomuudesta oikein hyvää kuvaa.

        ..ovat aika paljastavia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe