S-Pankin asiakaspalvelu huonoa

Hieno pankki

Lähetin kysymyksen S-Pankin asiakaspalveluun verkkopankissa pyytäen yhteydenottoa. Nyt olen odottanut kaksi viikkoa vastausta, surkeaa toimintaa!

Joko järjestelmä ei pysty näyttämään vastaamattomia viestejä tai on kadottanut kysymykseni tai vastauksen. Tällöin pankin järjestelmä on epäluotettava eikä herätä luottamusta kaikkien pankkiasioiden siirtoa harkitsevassa asiakkaassa.

Tai viestini lukenut henkilö ei osaa tai viitsi siihen vastata. Tällöin pankin henkilökunta on epäluotettavaa eikä herätä ja niin edelleen.

89

16466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusta pudonnut

      .....osata käyttäytyä eikä käyttää sähköpostia. Ihme että täällä osataan edes lukea. Suomi on SUOmaa.

    • Pska pankki

      pankkiasiani s-pankkiin. Olen työssäkäyvä lähes 40 vuotias mies, asiani moitteetta hoitanut ja hain s-pankin debit/credit korttia, jota minulle ei myönnetty. Toisen pankin vastaava kortti minulla on ollut käytössä n. 10 vuotta ja hintavertailun tuloksena luovuin siitä ja hain s-pankin korttia vastaavalla luottorajalla. Ansaitsen lähes 30 000 euroa vuodessa, minulla ei ole koskaan ollut maksuhäirömerkintää ja toisen pankin myöntämää lainaa on jäljellä alle 2500 euroa. Ei ole tämän perusteella s-pankki tavallista kuluttajaa varten. Loppui kyllä minun asiakkuuteni tähän s-ryhmän kanssa. Että tavallinen kansa älkööt s-pankkiin vaivautuko, sillä sinua ei siellä hyvällä katsota. Ostakoon se Vanhasen Matti sieltä Prismasta sitä Valion maitoa sitten minunkin puolestani.

      Kaikki alle 30 000 euroa vuodessa ansaitsevat viekää rahanne muualle kuin s-ryhmälle, sillä tämä asiakasryhmä ei ole heidän kaupoissaan minkään väärtti.

    • Sukanvarteen

      S-pankin asiakaspalvelu mättää todella pahasti.

      En tiliä tai sen Visaa juuri edes käytä, mutta joka kerta on jotain ongelmaa: ylimääräistä korkoa veloitettu Visasta, jne. Ja kun asiasta yrittää ottaa yhteyttä verkkopankin kautta, ei vastausta kuulu tosiaan kirjaimellisesti viikkoihin.

      Kerran henkilökohtaisesti asioimassa käyneenä voi kertoa ettei sekään kannata - piti selittää melko yksikohtaisetkin omat pankkiasiat jonon odotellessa noin metrin päässä; ja asiakaspalvelija ei ystävällisyydestään huolimatta ollut asioista ajan tasalla, kuten myöhemmin sitten saimme huomata.

      Lisäksi ajattelin ottaa S-pankin Visan mukaan reissulle, ja aioin nostaa käyttörajaa varmuuden vuoksi. Tämä hylättiin - vaikka esim. avokillani on jo sama käyttöraja, huolimatta pienemmistä tuloista, lainasta, ja työn määräaikaisuudesta (toisin kuin minulla). Mitään selitystä eivät tietenkään suostuneet antamaan.

      Varsinainen tili minulla on toisessa pankissa (Nooassa, jossa kattavat ja asialliset verkkopankin vastaukset tulevat aina 1-2 pv sisään), ja onnettoman ja epäluotettavan palvelun takia en S-pankkiin uskalla asioitani siirtää - maksutonta tai ei.

    • Alkaa riittää

      Joo kyllä on asiakaspalvelussa parantamisen varaa ja paljon... nyt menossa kolmas päivä kun yritän soittaa asiakaspalveluun, yhteensä varmaan jo tunnin kuunnellut tuota p*skaa odotuspimputusta. Ja sekin on tullut selväksi että voin tarkastaa tilitapahtumat ja tilini saldon verkkopankista!

      Eilen laitoin kysymyksen verkkopankin kautta ja pyysin yhteydenottoa, ei ole kuulunut mitään.

      Eipä ole Osuuspankin kanssa ikinä ollut vastaavia ongelmia, nopeasti ovat vastannet netistä lähetettyihin kysymyksiinkin.

      T: Todella pettynyt, ja varmaan kohta entinen S-pankin asiakas.

      • Anonyymi

        S-pankin mobiilin - ja verkkopankissa laskujen maksu ja omat siirrot tilien välillä sujuvat helposti, mutta jos tarvitset erikoisosaamista ja henkilökohtaista palvelua, on S-pankki alle kaiken arvostelun. Jouduin hoitamaaan kuolinpesän asioita S-pankissa, tiskillä, puhelimitse ja verkkopankissa, joka ikisessä vaiheessa oli pelkkiä ongelmia. Meillä oli kaikki lain vaatimat dokumentit, oli täydelliset valtakirjat pankin lomakkeella, vainajan virkatodistukset 15 vuodesta alkaen, kaikkien pesän osakkaiden virkatodistukset, puolison peru- ja jakokirjat ja vainajan peru - ja jakokirjat. Silti joka vaiheessa meni kaikki pieleen, mikä vaan voi pieleen mennä. Sotkivat asiat jatkuvasti, yksi sanoi yhtä ja toinen toista, kumosivat toistensa ohjeita vuorotellen, puhelimella ei päässyt läpi, maksoit vain jonotuksesta, eivätkä koskaan soita takaisin asiakkaalle. Viesteihin vastaaminen saattoi kestää viikonkin. Jouduttiin odottamaan viikkotolkulla rahojen ja osakkeiden siirtoa perillisille, laskuja ei voinut maksaa tiskillä, puhelimeen vastasi aina eri henkilö ja joutui selittämään pankin omia virheitä aina uudelle ihmiselle. Sinänsä puhelinpalvelussa olivat ystävällisiä, mutta erikoisosaaminen puuttui useimmilta. S-pankin palvelukonsepti ja prosessit eivät ainakaan asiakasta palvele.


      • Anonyymi

        Sama juttu. On lottovoitto päästa asioimaan puhelimen kautta. Aina vaan ruuhkautunut


      • Anonyymi

        Joudut vielä maksaa asiakaspalveluun jonottamisesta.... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut vielä maksaa asiakaspalveluun jonottamisesta.... :(

        Asiakaspalvelun maksulliseen numeroon soittaminen täysin mahdotonta aina sama mainos video ja palvelumme ovat ruuhkautunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelun maksulliseen numeroon soittaminen täysin mahdotonta aina sama mainos video ja palvelumme ovat ruuhkautunut

        "Kun suuri joukko ihmisiä on kiinnostunut palveluksistamme". Voihan asian niinkin ilmaista. Minun kiinnostukseni loppui.


      • Anonyymi

        Ne ovat Robotit, jotka niinsanotusti PALVELEVAT. Roboteille ei ole "syötetty" paitsi ehkä jotakin "ennakoivaa tekstinsyöttöä" - joka ARVAA käyttäjän AIKOMUKSEN.😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun suuri joukko ihmisiä on kiinnostunut palveluksistamme". Voihan asian niinkin ilmaista. Minun kiinnostukseni loppui.

        Tosi ällöttävä hokema


    • "S-PANKIN ARMOILLAKO

      S-tilin lopetus tehty hankalaksi.

      Tietääkö joku miksi ja millä oikeudella "S-pankki" vaatii kuolleen isäni, äiti kuollut jo kauan sitten, S-tilin lopettamiseen ja muutaman satasen nostamiseen virkatodistuksen ja sen mukaisten valtakirjojen (jotka ymmärrän) lisäksi täydelliset perunkirjat.

      Perunkirjathan sisältävät paljon yksityiskohtaista tietoa perikunnan ja sen jäsenten omaisuudesta, jota en mielellään levittele, eikä sillä ole mitään tekemistä tilin laillisen ja oikeudenmukaisen lopettamisen kanssa.

      • Joka pankin tapa

        Sama käytäntö joka pankissa. Pankkien pitää varmistua siitä, että kuolinpesässä ei ole muita osakkaita. Siksi täytyy toimittaa perukirja liitteineen pankille. Olisihan se jos tosta noin vaan annettaisiin yhdelle osakkaalle rahat muiden osakkaiden tietämättä... Ja jos olet ainoa osakas, niin eihän pankki sitä tiedä ellei se voi tarkistaa asiaa perukirjasta. Sillä on nimenomaan kaikki merkitys laillisen lopettamisen kanssa.


      • spankki-pidä-tunkkis

        Mulla sama homma eikä siinä mitään. Sain asiakirjat toimitettua pankkiin ja tilin lopetus piti olla selvä. Nyt on kulunut yli 2 viikkoa eikä rahat ole vieläkään siirtyneet toisen pankin tilille! En ikipäivänä ala S-Pankin asiakkaaksi.


    • ääs-pankki

      Samaa paskaa edelleen, jätin kolme päivää sitten viestin verkkopankin kautta asiakaspalveluun kiirellisen asian hoitamiseksi, mitään ei ole tapahtunut.
      Soiittamalla ei saa aspaa kiinni, tulee vain ilmoitus "asiakaspalvelussamme tilapäisesti ruuhkka, yritä muyhemmin uudelleen"
      Ovat laittaneet pysyvän viestin kotisivuilleenkin:
      "Yhteydenottopyyntö

      Hyvä asiakkaamme! Asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, ja vastaaminen yhteydenottopyyntöihin saattaa kestää normaalia kauemmin. Teemme kuitenkin parhaamme soittaaksemme sinulle takaisin mahdollisimman pian.

      Mikäli asiasi on kiireellinen, olethan meihin yhteydessä puhelimitse, puh. 010 76 5800 ma-pe klo 8-20 (0,0835 €/puhelu 0,1209 €/min.)."

      https://www.s-pankki.fi/fi/asiakaspalvelu/yhteydenottopyynto/

      Eivät kuitenkaan vastaa puhelimeen.

      ASS-PANKKI

    • hmmmmmn

      Kokemukseni saman suuntaisia. Vahingossa tulin lukinneeksi nettitunnukset ja niiden avaaminen ei enää puhelinpalvelun kautta onnistu vaan pitää ajaa 50km päähän tän asian takia. S-pankin palveluverkosto kun on paikoitellen hyvinkin ohut. Kaikki asiat eivät todellakaan hoidu puhelimitse ja tuntuu, että yksinkertanen asia tehty hankalaksi. Voin sanoa, että Tapiola Pankin kanssa ei koskaan ollut tällaista ongelmaa. Siinä vasta oli pankki, jossa kaikki oli ajateltu viimesen päälle, vaikkei he nyt helläkätisesti lainaa myönnäkään.

      Joo, älkää siis menkö syöttämään väärin tunnuslukuja. Niitä ei välttämättä jokatapauksessa saa auki puhelimitse. Olisko ton nyt voinut hoitaa asiakasystävällisemmin. Pelolla ajattelen millaiseen pulaan voi joutua ulkomailla, jos he päättävät tehdä saman tempun. :-)

    • ihmettel

      olen lukenut useistakin hyvin ansaitsevista joille ei ole jostakin syystä myönnetty debit/credit korttia s-pankista. hyvin toimeentulevat vaan ei kelpaa saamaan sitä

    • MahdollinenRatkaisu

      Ehkäpä S-pankissa käyttävät asiakkaiden simputukseen vähäistä valtaansa ne tuhannet tradenomit, jotka eivät koulun lupauksista huolimatta työllistyneetkään viiden tonnin kuukausiliksalla esimiestehtäviin.

      • soita.pankkiin

        Ei mistään pankista taviksen soittopyyntöihin vastata. Hyvä, jos pääset keskustelemaan ihmisen kanssa kuunneltuasi aikasi pimpeli-pompelia ja kymmeniä kertoja: keskustelu nauhoitetaan.....


    • Hidas-hitaampi-S-pankki

      Huonon asiakaspalvelun lisäksi S-pankin erikoisuus on maksullinen maksuttomuus. Saat S-pankkikortin maksutta ja osuunkaupan asiakasomistajana jopa maksutapaetua, kun käytät korttiasi. Kun jokin menee pieleen, pääsetkin maksumieheksi enkä usko hetkeäkään, että kovin monen eläke menee S-tilille niin kuin mainos väittää. Vanha kansa on liian viisasta mennäkseen siihen vipuun...

      Itselläni on S-tili ja sille pankkikortti Visa-ominaisuudella. Hoidan silti suurimman osan raha-asioistani mielestäni luotettavamman ja rehellisemmän pankin asiakkaana, koska S-pankin mainostama maksuttomuus ei todellisuudessa toteudu. Lainan ottoa S-pankilta en edes harkitse.

      Esimerkiksi S-pankin maksupalvelua ei kannata käyttää, sillä "virhetapauksessa" pääset maksamaan automaattisesti lähtevistä ilmoituksista. Pistin asian testiin ja puhelinlaskun maksupalveluun siten, ettei tilillä ollut riittävästi rahaa. Maksu ei tietenkään lähtenyt, mutta sain ilmoituksen hylätystä maksutoimeksiannosta vain ja ainoastaan VERKKOPANKKIIN - en esimerkiksi Netpostiin enkä luvatusti kotiinkannettuna. Ilmoituksen hinta näkyi olevan 5,50 €. Toimintoa ei voi kytkeä "pois päältä". Muut pankkini eivät ole hylätyistä maksuista ilmoitelleet, koska ne jäävät roikkumaan maksupalveluun. S-pankilla ei jää, joten viestin saatuasi joudut tekemään maksamisen alusta lähtien uusiksi.

      Suurin ongelma on kuitenkin S-pankkiin tehtyjen maksujen viive, joka on lähes poikkeuksetta 1 pankkipäivä enemmän kuin muilla pankeilla. Jos haluan rahani nopeammin haltuuni, pyydän aina maksun muualle kuin S-pankkiin - on siis kuitenkin oltava varapankki. Sama koskee tilille maksettua käteistä. Kassalla tehty tilipano näkyy vasta aikaisintaan seuraavana päivänä. Muissa pankeissa tapahtuma näkyy välittömästi.

      Reaaliaikaisessa maailmassa S-pankki on dinosaurus ja se kuolisi pois, jollei sen tukena olisi osuuskauppaverkostoa, joka pakottaa monet asiakkaansa myös S-pankin asiakkaiksi.

      • 16_1

        Maksut kyllä kaikissa pankeissa yrittävät veloittua tililtä saman päivän aikana myöhemminkin uudelleen, jos heti aamulla katetta ei ole. Myös s-pankissa.

        Hinnastossa olettaisin myös olevan maininta tuosta "hylätyn toimeksiannon ilmoittamisen" maksullisuudesta.

        Jos aikomuksesi on spedeillä turhilla toimeksiannoilla, niin ehkä paras ratkaisu on, ettet ole minkään pankin asiakas.


    • 2-15

      S-Pankkilla on kallista soittaa asiakaspalveluun:

      Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu 0,1209 €/min. Myös jonotus on maksullinen.

      Yleensä pankeilla maksu on pvm/mpm. Tosin nekin ovat yritysnumeroita enimmäkseen, jolloin puhelut eivät sisälly operaattoreiden puhelupaketteihin.

      Verkkpankin kautta tehtyihin kyselyihin vastataan usein vasta monen päivän päästä. On työlästä käydä katsomassa verkkopankin kautta, onko vastaus jo mahdollisesti tullut. Miksi ei ole mahdollista saada sähköpostiviestiä, jos verkkopankiin on tullut uusia viestejä. Siis samalla lailla kuin uusista e-laskuista tulee tieto.

      • fvgjfjbkgjkbjkb

        "Miksi ei ole mahdollista saada sähköpostiviestiä, jos verkkopankkiin on tullut uusia viestejä. Siis samalla lailla kuin uusista e-laskuista tulee tieto."

        On se mahdollista. Verkkopankista kohdasta Asetukset / Omat tiedot pystyy tilaamaan sähköposti-ilmoitukset sekä saapuneista verkkoviesteistä että saapuneista uusista E-laskuista. Rastit vain sopiviin kohtiin. Ilmoitukset voi tilata kahteen sähköpostiosoitteeseen.


      • 2-15

        Kiitos. Tuo oli tärkeä tieto.


      • nr66
        fvgjfjbkgjkbjkb kirjoitti:

        "Miksi ei ole mahdollista saada sähköpostiviestiä, jos verkkopankkiin on tullut uusia viestejä. Siis samalla lailla kuin uusista e-laskuista tulee tieto."

        On se mahdollista. Verkkopankista kohdasta Asetukset / Omat tiedot pystyy tilaamaan sähköposti-ilmoitukset sekä saapuneista verkkoviesteistä että saapuneista uusista E-laskuista. Rastit vain sopiviin kohtiin. Ilmoitukset voi tilata kahteen sähköpostiosoitteeseen.

        Pankilta tulee mailiin ilmoitus laskuista,mutta ei mitään mainintaa maksun saajasta. Helpottaisi elämää jos ei tarvitsisi kirjautua sitä tarkistamaan. Olen tehnyt ko.asiasta ehdotuksen S-Pankille,katsotaan kuin käy....


      • tarkkana
        nr66 kirjoitti:

        Pankilta tulee mailiin ilmoitus laskuista,mutta ei mitään mainintaa maksun saajasta. Helpottaisi elämää jos ei tarvitsisi kirjautua sitä tarkistamaan. Olen tehnyt ko.asiasta ehdotuksen S-Pankille,katsotaan kuin käy....

        Sellainen tieto sentään tulee, onko kyseessä 0-lasku eli ei maksettavaa. Tällaisen saa, jos luottokorttilaskun maksaa pois ennen kuin ehtivät sen muodostaa ja lähettää. Tästä on kaksi euroa kuukaudessa säästöä!


      • Anonyymi
        fvgjfjbkgjkbjkb kirjoitti:

        "Miksi ei ole mahdollista saada sähköpostiviestiä, jos verkkopankkiin on tullut uusia viestejä. Siis samalla lailla kuin uusista e-laskuista tulee tieto."

        On se mahdollista. Verkkopankista kohdasta Asetukset / Omat tiedot pystyy tilaamaan sähköposti-ilmoitukset sekä saapuneista verkkoviesteistä että saapuneista uusista E-laskuista. Rastit vain sopiviin kohtiin. Ilmoitukset voi tilata kahteen sähköpostiosoitteeseen.

        Oliko tosiaan noin vuonna 2006.Nyt ei saa sp-osoitetta vaihtumaan sinne e-laskusopimus sivulle mitenkään ja ei kyllä ole mitään mahdollisuutta sinne syöttää kahta osoitetta omissa tiedoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tosiaan noin vuonna 2006.Nyt ei saa sp-osoitetta vaihtumaan sinne e-laskusopimus sivulle mitenkään ja ei kyllä ole mitään mahdollisuutta sinne syöttää kahta osoitetta omissa tiedoissa.

        Korjaus edelliseen kommenttiin siis vuonna 2016


    • Dhl

      Lähetin myös yhteydenottopyynnön asiakkuudesta kiinnostuneena (puhelimeen vastasi robotti...ja siitäkös näen punaista) N. 3 viikkoa meni ennenkuin soittivat takaisin. Kiinnostukseni asiakkuudesta väheni roimasti.

      • BankBot5

        "Lähetin myös yhteydenottopyynnön asiakkuudesta kiinnostuneena (puhelimeen vastasi robotti...ja siitäkös näen punaista) N. 3 viikkoa meni ennenkuin soittivat takaisin. Kiinnostukseni asiakkuudesta väheni roimasti."

        S-Pankkiin kannattaa suhtautua täytenä Internet itsepalvelupankkina, millainen se onkin. Rahaa voi nostaa/talletaa Alepa/Sale/S-Market/ABC/Prisma ketjunen
        kanssoilta S-Visa Debit kortin & Henkilökortin/Passin avulla mutta varautua voi odotukseen. Samoin kaikki rahavirrat pitää laskea tarkkaan, mitä sait ja mitä talletit. Joissakin Prisma pisteissä on kolikkoautomaatti
        asiakkaille jotka voi tallettaa rahansa suoraan S-Tililleen, tosin kuitti pitää kierättää Prisman Info pisteen / S-Pankin palvelutiskin kautta samana päivänä.

        Laskut menee netti/mobiilipankin kautta
        nätisti sekä voi saada korkohyödynkin, eli korot päiviltä kun raha on vasta saapumassa pankkiin. S-Tili (käyttö) sekä S-Tuotto on korollisia tilejä, riskejä
        kannattaa rajoittaa pitämällä S-Visa Debit tilillä vain päiväkassa.
        S-Pankki sai Huhtikuussa 2016 korttirajoitukset S-Visa korteille, Geo-Block
        sekä käyttörajojen määrittelyjä lisää.


        S-Visa Debit On-Line kortin voi saada lähes jokainen, kantasuomalaisten pankki.
        Ulkomaalaiset ei saa palvelua edes Englanniksi ja palvelut tökkii heillä eniten
        kun heidän ID documenttejaa ei osata käsitellä, esim Briteillä ei ole Henkilökorttia
        ollenkaan. S-Visa Credit kortti myönnetään vain harvoille & valituille. Pankkirobotit
        tekee päätökset pankissa. Samoin kansainvälisen pankkiliikenteen kanssa
        on omat ihmeelisyytensä, varmuudella EUR lisäksi ainakin USD/GBP menee
        läpi sekä Sveitsin Frangi CHF saapuvina maksuinna. Yllätys voi olla melkoinen kun S-Pankki hylkää saapuvan valuuttamaksun, eli valuutanvaihto pitää tehdä PayPalin läpi jossa tulouttaa summan S-Pankille EUR määräisenä.


      • 9_10

        "Ulkomaalaiset ei saa palvelua edes Englanniksi ja palvelut tökkii heillä eniten

        kun heidän ID documenttejaa ei osata käsitellä, esim Briteillä ei ole Henkilökorttia

        ollenkaan"

        Passi on varmasti jokaisessa eu- tai epa-maassa käytössä. Osaatko nimetä pankin, jossa EI voisi voimassa olevalla EU-passilla asioida? Olettaen siis, että asiakkaalla on lisänä joku dokumentti suomen henkilötunnuksen esittämistä varten? Luulisi palvelun irtoavan, ja tuskin tuota tökkimistä on olemassa.


      • BankBot5

        "Passi on varmasti jokaisessa eu- tai epa-maassa käytössä. Osaatko nimetä pankin, jossa EI voisi voimassa olevalla EU-passilla asioida? Olettaen siis, että asiakkaalla on lisänä joku dokumentti suomen henkilötunnuksen esittämistä varten? Luulisi palvelun irtoavan, ja tuskin tuota tökkimistä on olemassa."

        Kiitos 9/11 ja Al-Queda/ISIS & rahanpesun estämisen ei Euroopassa enään avata tiliä yhtähelposti kuin joskus aiemmin. Suomessa vaaditaan suomalainen HETU
        asiointia varten & suomalaiset paperit. Vähän kansainvälisemmät pankit kuten
        DanskeBank / Nordea hyväksyvät tulijoiden omia papereita. Edes Passi ei takaa että olisi läpihuutojuttu, tarvitaan syy tilin avaamista varten. Työsopimus tai todistus opiskelupaikassa.

        Jos EU kansalainen, voi hän käyttää kotimaansa pankkia & ohjata suomessa tulevat EUR maksut vaikka Espanijalaiselle tililleen. Samalla saa palvelunsa Espanijaksi.

        Brittilä / Ranska / Italia vasta on hankalia paikkoja on avata asiakkuuksia, tarvitaan kaasu/sähkölaskua todistamaan vakio osoite maasta. Jos S-Pankki on hankala
        suomalaisille niin ulkomaalaiselle se vasta onkin..... Jos ei ole tarkkana talletus voi muuttua nostoksi tai summat heittää..... Samoin kaikki tositteet on suomeksi vain.

        Samoin menee laskulla maksettavan puhelinliittymän avauksen, edes vakuusmaksulla ei onnistu, Prepaid liittymä toimii heillä. Prepaid liittymän
        saa heti.


    • hupikortteja

      S-pankki on jo onnistunut uusimaan korttini kolmesti tämän vuoden aikana ja nyt viimesin on kai oikein. Epäilen, ettei pankki kyllä kauaa pystyssä pysy, jos kustannusten hallinta on noin surkeaa muutostilanteissa. Siitä nopeasti kertyy iso summa kun ei kaikki mene putkeen. Ihan tulee mieleen computer says no sketsi.

      Hieman harmittaa kun tämäkin hupikortti pitäs palauttaa lähimpään prismaan, joka taas on 50 km päässä. No hupia à la s-pankki vaan.

    • Nääs

      Älä välitä, meillä kaikki raha-asiat kunnossa ja ei luottotiedoissa mitään negatiivistä. Haimme lainaa laittaaksemme mökille lisää mukavuuksia, kun nyt olemme osuuskaupan jäseniä. Hakemus viipyi lähes 7 viikkoa ja kielteinen lainapäätös ilman perusteluja. Antaa olla, haimme omasta pankista, 2 päivää ja laina tilillä.

      • LainanSaannista

        Pankki joka ei anna lainaa ei välttämättä ole huono. Ne vasta huonoimpia pankkeja onkin, jotka aina myöntää lainaa. Sen tietää mihin se johtaa.


      • ex-asiakas

        S-Pankista on turha mennä kyselemään lainaa, itse kysyin lainaa sijoutusasuntoa varten. Olisivat halunneet tuplavakuudet eli 100 keuron asunnon 50 keuron lainaan olisi pitänyt antaa asuntopantiksi 50 keuron pankkitalletus eli vakuuksia yhteensä 150 keuron verran. Ko. asunto sijaitsee Kuopiossa.
        Paska pankki.


    • pienasiakas

      Verkkopankissa lähettämäni viestin lukeminen kesti viime kesänä 2,5 kk ja vastaus syksyllä, asia on vanhentunut.

      • kallepäätalo_

        Jestas !! Kuinka jaksoit kirjoittaa niin pitkän viestin ??


    • Ääs-pankki

      Samaa laadutonta palvelua tulee tännekin, en saa lopetettua s-tiliä, koska eivät saa poistettua rahastosijoitusten vanhaa toimeksiantoa, vaikka puhelimitse asian pyysin tekemään. Ei enää ikinä tätä pankkia tai sen pankkipalveluja. Paska pankki.

    • Kedekede

      Läimäyspankki Spank:in visa ei toiminut ulkomaanmatkalla. Soitin asiakaspalveluun asiasta. "neuvoja" siinä aikansa tietoja keranneenä havahtui, että nyt tarvitaan lisää testejä, ja käski lähteä testaamaan lisää tätä korttia... ihan kuin Visakortin ominaisuus olisi että se voisi itse päättää koska haluaa toimia ja koska ei. Kerroin hänelle, että minulle riittää jo tämä kokemus ja että en ole heidän testaushenkilökuntaansa. s-pankki ei halunnut tehdä mitään asialle. Tähän siis loppui asiakassuhde näiden arroganttien laiskureiden kanssa.

      Eivät nähtävästi ole huomanneet että (hyvistä) asiakkaista jopa kilpaillaan...

    • Rakentaja2

      Paska pankki kyllä mainostetaan joka puolella miten voit saada luottoa olisin tarvinnut muutaman tonnin lainaa niin vielä mitä kiittelivät vain kiinnostuksesta lainaan että semmoinen tää meidän S-pankki on vihdoinkin pankkia saman tien ja laina tuli ilman kiinnostusta

    • kaleoks

      S-pankin toimihenkilöt ovat laiskoja veteliä ja tietämättömiä nahjuksia!

      Asioin hek.koht.s-pankissa Tre:n Sokoksella.
      Samassa kohteessa olin tehnyt toimeksiantosopimuksen aiemmin.

      Kuinka ollakaan, laskuttajalta tuli huomautus etteivät ole saaneet
      ensimmäistäkään maksusuoritusta.
      Kuitenkin tiliotteelta näkyi maksun saaja ja s-pankin veloittama sum-
      ma.Tiedustellessani paikallisesta s-pankista miksi näin oli päässyt ta-
      pahtumaan,minulle vastattiin,että olin keskeyttänyt toimeksiatoni ?

      Asia tutkinta siirtyi Hki:n,josta ilmoitettiin,että toimihenkilö Tre:n So-
      koksella oli tehnyt toimeksiantosopimuksen vanhaan väärään kohtee-
      seen.( Anteeksi pyyntöä jälkeenpäin ei ole herunut)

      Noin puolen vuoden aikana,jona asiaa selviteltiin s-pankin sisäisen
      viestinnän kautta,vaihtui usein viestin vastaanottaja tai lähettäjä.
      Vielä kun olivat niin laiskoja vätyksiä,etteivät viitsineet paneutua jo
      aiemmin oleviin viestien sisältöön,vaan jahkasivat aivan muuta,mitä
      oli käsitelty aiemmin jonkun muun henkilön kanssa.

      Siitäpä soppa syntyi ! Eipäs juupas,lyötiinpä luuri vielä korvaankin.
      Erään kerran ilmoitin,etten lähde paikallisesta s-pankissa ennekuin
      saan tyydyttäviä vastauksia.Soittivat vartijan paikalle.Oli vähällä et-
      tei syntynyt seuraamuksia.
      Eikö s-pankkissa voida keskittää asioiden selvittelyä tietylle samalle
      henkilölle,että asiat pysyisivät edes jonkinlaisessa järjestyksessä?

    • Anonyymi

      Pientä asiaani en saa hoidettua, Puhelin numeroni on S-pankissa virheellinen
      enkä saa oikaistua, kun en käytä älypuhelinta.

    • Anonyymi

      En millään saa yhteyttä asiakaspalveluun

    • Anonyymi

      Ei millään saa yhteyttä asiakaspalveluun

    • Anonyymi

      S-pankki ylivoimaiseti huonoin pankki Suomessa, asiakaspalveluun soitto maksaa hemmetisti ja silti ei edes vastata. Pysykää erossa koko lafkasta.

      • Anonyymi

        "S-pankki ylivoimaiseti huonoin pankki Suomessa, asiakaspalveluun soitto maksaa hemmetisti ja silti ei edes vastata. Pysykää erossa koko lafkasta."


        Ei ole pakko olla S-Pankissa. Saksalainen N26 hoitaa peruspankkiasiat ihan hyvin kuten TransferWise. Kaikki asiointi molemmissa verkkopankin kautta. Maksujen viitteet kirjoitetaan viestikenttään kummassakin jossa välittyy saajalle.
        Rahaa saa pankkiautomaatiesta jos tarvitsee. Kummankin MasterCard kelpaa hyvin maksamiseen & kummankin kanssa toimii GooglePay & ApplePay. TransferWise tukee myös GarminPay & FitBit Pay kellomaksua.

        Myös Revolut on hyvä, tarjoaa parhaimmat valuutanvaihtokurssit, korttina joko Visa tai
        MasterCard jonka Revolut päättää, tukee Google Pay / Apple Pay / Garmin Pay & FitBit Pay kellomaksua

        N26: mikap7557
        TransferWise mikap36
        Revolut: mika3yviv
        ****
        Vaihtuva bonus kun naputtelee etukoodin liittymisen yhteydessä. Google Play / App Store
        tarjoaa softat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "S-pankki ylivoimaiseti huonoin pankki Suomessa, asiakaspalveluun soitto maksaa hemmetisti ja silti ei edes vastata. Pysykää erossa koko lafkasta."


        Ei ole pakko olla S-Pankissa. Saksalainen N26 hoitaa peruspankkiasiat ihan hyvin kuten TransferWise. Kaikki asiointi molemmissa verkkopankin kautta. Maksujen viitteet kirjoitetaan viestikenttään kummassakin jossa välittyy saajalle.
        Rahaa saa pankkiautomaatiesta jos tarvitsee. Kummankin MasterCard kelpaa hyvin maksamiseen & kummankin kanssa toimii GooglePay & ApplePay. TransferWise tukee myös GarminPay & FitBit Pay kellomaksua.

        Myös Revolut on hyvä, tarjoaa parhaimmat valuutanvaihtokurssit, korttina joko Visa tai
        MasterCard jonka Revolut päättää, tukee Google Pay / Apple Pay / Garmin Pay & FitBit Pay kellomaksua

        N26: mikap7557
        TransferWise mikap36
        Revolut: mika3yviv
        ****
        Vaihtuva bonus kun naputtelee etukoodin liittymisen yhteydessä. Google Play / App Store
        tarjoaa softat.

        mikap7557:

        "MasterCard jonka Revolut päättää, tukee Google Pay / Apple Pay / Garmin Pay & FitBit Pay kellomaksua"

        Onko tuo mikap7557 robotti ?

        Miksikö näin epäilen?

        Johtuu hänen kelvottomasta lauserakenteesta suomenkielen käytössä.

        "MasterCard jonka Revolut päättää..." - mitä tuo on tarkoittavinaan?

        siis päättääkö (eli toisinsanoen lopettaako) Revolut tuon MasterCardin voimassaolon?


    • Anonyymi

      Kannattaisiko asioida pääpankkina ns. vanhan perinteisen pankin kanssa kuten OP, Nordea, Danske ja hyv'äksyä palvelumaksut!

      • Anonyymi

        "Kannattaisiko asioida pääpankkina ns. vanhan perinteisen pankin kanssa kuten OP, Nordea, Danske ja hyväksyä palvelumaksut"

        en todellakaan halua maksaa kalliita palvelumaksuja, jotta tuollaisen pankin osakkaat saisivat osinkoja ja toimitusjohtaja isoa palkkaa.

        S-Pankissa on puutteensa, mutta parempi sekin kuin hillittömät pankkipalvelumaksut, joita vielä vuosittain korotetaan.

        Haluan pankkipalveluni ilmaiseksi, ja jos S-Pankki ryhtyy niistä rahastamaan, sitten on pakko etsiä ulkomainen kilpailija, esim. N26 tai Revolut.


    • Anonyymi

      Eivät vastaa siihen mitä kysyy. Automaatti lähinnä ilmoittaa viesti vastaanotetuksi.

    • Anonyymi

      S-pankki on kallis työttömälle tai muuten vähävaraiselle, jolla ei ole s-liikettä lähellä, eikä autoa. Bonukset ei kerry ja lopulta jäsenmaksuaika umpeutuu ja sinut erotetaan asiakasomistajista. Tällöin tilin ja s-mobiilin käyttökustannukset nousee lähes 13 euroon kuussa. Vaikka s-pankki ilmoittaa 0 euroa tiettyihin asioihin, niin sitä se ei käytännössä ole, koska joko ostat käyttöoikeudet jäsenmaksun käteissuorituksella tai sitten jäät velkaa s-liikkeelle sen ja olet pakotettu käyttämään s-liikkeitä, jotta voit maksaa sen bonuksina, rajallisen ajan sisällä. Esim. OP:ssa kuukausimaksu on 3 euroa, sisältäen op-mobiilin. Tämä kannattaa huomioida ennen kuin avaat tilin S-pankkiin.

      • Anonyymi

        oops... tulipa virhe... Siis jos sinut erotetaan asiakasomistajista, et voi enää käyttää S-mobiilia, sillä se kuuluu vain asiakasomistajan etuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oops... tulipa virhe... Siis jos sinut erotetaan asiakasomistajista, et voi enää käyttää S-mobiilia, sillä se kuuluu vain asiakasomistajan etuihin.

        Miksi erotettaisi?


    • Anonyymi

      Kirjautuminen S-pankin verkkopankkiin ei onnistu OIKEIN. Syötän tunnuksen ja salasanan ja listalta tunnusnumeron ja pankkiyhteys avautuu
      ILMAN ETTÄ KYSYY TEKSTIVIESTILLÄ LÄHETETTÄVÄÄ SALAISTA NUMEROA. Vaan mikään ei toimi. En pysty lähettämään asiakaspalveluun tietoa että ei toimi vaan jumittaa. Soitto asiakastukeenhan on ollut viimeiset kymmenen vuotta 'kaikki asiakaspalvelijamme ovat tällä hetkellä varattuja ...' . No kokeilin silti eilen ja tänään, sama tulos.

    • Anonyymi

      Vaihdoin liki kaksi vuotta sitten s-pankin omissa tiedoissa sähköpostiosoitteeni toiseen, toimivaan ja käytössä olevaan osoitteeseeni.Nyt ajattelin siirtää kaikki pankkiasiat heille. Tein nettipankissa e-laskupalvelusopimusta ja sillä lehdellä oli se vanha sp-osoitteeni ja kun haluan, että he laittavat sähköposti-ilmoituksen kun sinne tulee uusi lasku se olisi saatava muutettua toimivaan osoitteeseen. Ohje on, että sitä hallinnoidaan omissa tiedoissa ja siellä kyllä on se uusi osoite, mutta ei vaan päivity sinne sopimus sivulle. Tästä on käyty puhelin neuvotteluja ja lähetelty viestejä, mutta ei vaan aukene pankin väelle eikä asia korjaannu. Uskomattoman ääliötä sakkia heidän it-porukkansa.

    • Anonyymi

      En saa yhteyttä, vaikka olen jo päiviä yrittänyt. Ja puhelinlasku kohoaa odotellessa. Huonoa palvelua todella. Paikkakunnallani ei ole S-pankkia, joten yritän ja yritän asiakspalveluun, mutta turhaan. Toivoton!

    • Anonyymi

      Kyllä vaan on itsellekin muodostunut ikävänlainen kuva asiakaspalveusta tai sen puutteesta ... tietoturvan varjolla kyykytetään ja toisaalla jo jonossa kysellään melko henkilökohtaisia tietoja ... pitäisi vain "äänestää jaloilllaan", mutta pikkukylillä ei ole juurikaan valinnan varaa tarjolla ... niistä perinteisistä pankkipalveluista puhumattakaan.

    • Anonyymi

      S-Pankin tililtäni hakkeroitu 1500e. Onneksi oli saldoraja. Kauanko kestää saada pankin puolesta rahat takas? S-pankissa kuulemma laaja-alainen hakkerointi viime viikolla. Onko muissa pankeissa turvallisempaa pitää rahojaan?

      • Anonyymi

        Opitko, ettei kannattaisi mennä nettipankkiin Googlen kautta? Opettele kirjoittamaan www.s-pankki.fi , niin ei myöskään S-pankin tiliäsi hakkeroida. Vaihdathan salasanasi.


    • Anonyymi

      Hei miksi teillä ei toimi asiakaspalvelu.Hei asiakas miksi te lähetätte vanhaan osoitteeseen S-Pankin laskut vaikka on tehty osoitteen muutos ilmoitus on vaimoni ja minun minun lasku on mennyt jo perintä toimistoon miksi näin Vastaa

    • Anonyymi

      Kiitos valaisevista kommenteista vaikuttaa pankki olevan vielä helmitaulu asteella ja rahan keruu vaiheessa. Joten ei tuleva asiakas!

      • Anonyymi

        Mistä löydät paremman? Hinta/laatu.


    • Anonyymi

      Aivan luokatonta ns. palvelua. Yritän nostaa s-tililtäni sinne muutaman vuoden aikana ostoksista kertyneet bonukset , mutta eipä onnistu, käyty Helsingin Sokoksen palvelupisteessä kolme kertaa. Olemme läkkeellä ja taloudellinen tilannne on hyvä, iso omistusasunto plus osakesalkku ja ja rahat toisen pankin tilillä. Ilmeisesti S-pankki ei halua luovuttaa vuosia tilleni kertyneitä bonuksiani . En siis hoida pankkiasoitani S-pankissa, vaan liikepankissa. Näin ala-arvoista kohtelua en ole saanut missään muualla kuin S-pankissa. En edes halua muuten asioida siellä mutta muutaman viime vuoden bonukset haluan nostaa, koska en viitsi jättää mitään näin kurjalle yritykselle, joka itseään pankiksi kutsuu. Eipä ole ollut oman pankin palveluiden kanssa mitään ongelmia, osakkeiden osto ja muut asiat sujuvat erinomaisesti, samoin juridinen neuvonta. Tämä junttipankki ei tunnu välittävän lainkaan asiakkaistaan.
      Täytyy vielä lisätä, että olemme iäkkäitä 82 ja 78- vuotiaita. Täytynee siirtyä asiakkaaksi torin toisella puolella olevaan K-marketiin, enää en kanna rahojani S-marketiin.
      Onko S-ryhmällä toimintatapa, että tehdään bonusten nostamisesta niin vaikeaa, että useimmat lannistuvat ja rahat jäävät S-ryhmälle?? Is this highway robbery??

      • Anonyymi

        "Aivan luokatonta ns. palvelua. Yritän nostaa s-tililtäni sinne muutaman vuoden aikana ostoksista kertyneet bonukset , mutta eipä onnistu, käyty Helsingin Sokoksen palvelupisteessä kolme kertaa."

        Kuten todettu niin S-Pankki on itsepalvelupankki. Verkkopankin kautta voi tehdä tilisiiron oman luotetun pankin tilille tai nostaa Visa kortilta rahat & tallettaa TalletusOTTO / OTTOPlus
        kautta oman pankin tilille. Palvelupisteellä asioitaessa pitää olla Henkilökortti tai Passi joka voimassa.


      • Anonyymi

        Aina kannattaa olla voimassaoleva passi tai henkilökortti olemassa, niin pankkiasiointi onnistuu. Mikään muu ei voi tässä julkaisussa olla ongelmana, muuta kuin puuttuva henkilöllisyystodistus. Joka muutan vaaditaan aivan varmasti kaikissa pankeissa nykypäivänä.


    • Anonyymi

      "Lataa verkkopankki" Kirjaudu verkkopankkitunnuksilla yms. ...komentoja. Ei kerrota esim. Toimiiko sama tunnus Tablet-laitteella ja Älykännykällä, jos/kun ne on synkronisoitu. . .Kaupassa voin käyttää kännykkää, mutta muuten Tablettia pelkästään kokonaisuuden hahmottamisen takia. Älykännykän näytön koko on hyvin pieni vrt. Tabletin näyttökokoon. Sivujen/tapahtumien Kontrollointi on usein ennakoivasti liian nopea ja pienestä ennakointiajasta siirtyy liian nopeasti seuraavaan vaiheeseen. Se EI OLE PALVELUA IKÄ-IHMISILLE nyt olen 74v. Täysin terve ilman mitään lääkitystä - 😷 paitsi maski suun edessä.

    • Anonyymi

      Itse maksoin heiltä ottamani lainan ennenaikaisesti pois. Tarkastin saldon ja maksoin.
      No seuraavana kuukautena tulikin muutamien kymppien lasku. Ajattelin että korkoa oli jäänyt kirjautumatta. Maksoin sen. Seuraavaksi tuli lasku jossa pääomasta maksua jotain 0,30 ja tilinhoitomaksu 12,50. Olin jo vähän kypsä mutta maksoin.
      Nyt tulikin jälleen tollain muutaman sentin pääomasta ja taas tilinhoitomaksu 12,50. Heille ilmeisesti jäänyt sinne muutama kymppi lainaa. Ja nyt vain jotain laskuttavat mahdollisimman pitkään. Hiukkasen kusetuksen makua tossa touhussa. Nyt tein asiasta valituksen Kuluttajavirastoon. Lisäksi heille ei voi laittaa sähköpostia olleen. Siis s-pankille.

      • Anonyymi

        Itse olen toiminut iäkkäälle ihmiselle asianhoitajana kahteen pankkiin valtakirjalla ja ilman. Maksoin kummankin pankin luottokortit muutaman vuoden välein kerralla pois! Viimeiset erät eivät kaiketi menneet aivan kalenterin mukaan ja niistä oli jäänyt ”jämiä”. ”Jämät” tuli esiin kun olin yhteydessä muutamien kuukausien kuluttua maksuista varmistaakseni tilien nolla saldot ja lopetukset. Pyysin ”jämistä” laskua, niin kumpikin pankki sanoi, että pankki ei ala perimään alle euron summia! Pankit kuittasivat muutamien senttien saatavat tappioikseen! Tässä asiassa huonokin pankki sai minulta pisteet vaikka ei se paskaa miksikään muuta!


    • Anonyymi

      ”Olen asian erinomaisesti hoitanut 40v mies” <= suuri vale! Kuka tahansa voi sanoa itsestään mitä tahansa! Pitäisi avata uusi keskustelu aiheesta, onko pankista soitettu muusta syystä kuin jonkin ongelman vuoksi! Taitaa olla harvassa ne yhteydenotot joissa sanotaan että olet hoitanut asiasi hyvin!

    • Anonyymi

      Todella hidas ja huono palvelu. Vaihdan pankkia heti ebsi viikolla. Kerron kokemuksistani, niin eiköhän vaihtoa tapahdu. Omasäästöpankki on paras. Ålandsbanken myös hyvä.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu numero ei saa yhteyttä kestää, erilaisia klo aikoja aukeaa klo 8 ja klo 9 mikähän on oikea . S-Pankki ja taitaa vedellä viimeisiä.

      Nauhat pyörii kestää kauan ja nauhat taas pyörii.

      Miksi tämä maailma on mennyt tähän .Asiakaneuvojamme on aina ja edelleen varttuja.

      Kestää ei saa yhteyttä. Ihmeellistä touhua koko puhelinpalvelu vai onko se sitä?

      • Anonyymi

        "Kaikki asiakasneuvojamme ovat varattuja" = "Kaikki asiakasneuvojamme ovat jo naimisissa, olkaa hyvä ja odottakaa että joku heistä ottaa avioeron".


    • Anonyymi

      En voi kehua S-pankkia.S-mobiili ei toimi,ei ole toiminut yli kuukauteen.Olen hyvin pettynyt koska olen hoitanut kaiken s-mobiilissa ja se ei toimi.S-oankin katkon aikana tiedoustani hävisi verkkopankkisopimus ja sen jälkeen alkoivat vaikeudet?? Mietin vaan minne verkkopankkisopimus on kadonnut ???

    • Anonyymi

      Luokatonta "palvelua" tästä firmasta ja "tilapäinen" ruuhka kestänyt heidän aspassaan näköjään viimeiset kymmenen vuotta 😄. Olen laittanut viikko sitten viestiä heidän asiakaspalveluunsa enkä vieläkään ole saanut vastausta (eikä kyse ole vaikeasta asiasta).

      Otin muutama vuosi sitten luottokortin sieltä, kun mainostivat olevansa luottokorttimarkkinoiden edullisimpia pankkeja koroiltaan. Hetken kuluttua kortin ottamisesta nousi luottokortin korko samaan, kuin isolla kilpailijalla. Mittari tuli täyteen, kun ilmoittivat tänä keväänä nostavansa luottokortin korkoa jälleen 1.6.22 ja se on nyt melko poskettomat 11,95%, mutta edelleenkin sivuillaan mainostavat edullista luottokorttia 😡.

      Kilpailutin myös asuntolainan S-Pankissa muutama vuosi sitten, mutta en saanut minkäänlaista vastausta siihen (edes hylkäävää päätöstä tms.). Tutulla samanlainen kokemus, kun asuntolainansa siellä kilpailutti - ei mitään vastausta.

      Summa summarum - kiikuttakaa rahanne suosiolla toiseen pankkiin.

    • Anonyymi

      S-pankin, ja kuten kaikki muutkin pankit, ovat Paskaa Asiakaspalvelua ry:n jäsenistöä. Asiakaspalvelun luonne, pitää olla sellaista, että asiakaspalvelu löytää ratkaisun ongelmaasi (pankkiasioinnin kontekstissa). Kun otat yhteyttä pankin asiakaspalveluun, asiaasi ei enää yritetä ratkaista, vaan saat tukun selityksiä ja syitä, miksi jokin ei toimi ja osasyyllinen olet useimmissa tapauksissa itse. En tiedä, onko se koskaan ollut sellaista, että asiakkaan ongelmaa yritetään ratkaista, mutta näin keski-ikäisenä, alkaa jo vituttamaan sellainen asenne. Mitään et voi tehdä, edes pankkia vaihtamalla, koska tiedät, että se paska asiakaspalvelu ei tule koskaan olemaan mitään muuta. S-pankille ja OP-pankille erityiset terveiset, olette Paskaa Asiakaspalvelua ry:n kunniajäsenet. Vuosi toisen jälkeen varmaan kilpailette keskenään, kumpi saa pokaalin tästä.

    • Anonyymi

      Tosi surkeaa on palvelu...huoh , pikkuasiaa ei saa hoidettua mitenkään päin 😔

      • Anonyymi

        Tuota, mitenkä onnistuu ison asian hoitaminen?


    • Anonyymi

      S-Pankin asiakaspalvelut vielä tänäkin päivänä,terveisiä perseestä.
      Pelkkää vittuilua saa osakseen.
      Siitä hyvästä sanottiin irti 3 S-pankin tiliä ja siirrettiin varat toiseen pankkiin.

      Pitää olla tilillä vähintäänkin 400 000€,roo,niin alkaa palvelua tulemaan.
      Köyhät painukaa vittuun valittamasta.
      Sama,kun aikoinaan " Nallenpankissa " Köyhät vaan tuo hiekkaa S-pankin lattialle.

    • Anonyymi

      Aiemmin meni 2 kuukautta as. Palveluun soittoon. Nyt mennyt jo viikko. Voi surkeus.

    • Anonyymi

      Onko tämä enää hyvinvointi valtio , ei missään nimessä kyllä pitäisi pystyä maksamaan käteisellä ja pankkien ovet auki .

    • Anonyymi

      S-pankki on työtömien ja elämänkoulaisten,juoppojen koska on ilmaimen...

    • Anonyymi

      Huonoa palvelua ei saa vastauksia. Mišsä vika?

    • Anonyymi

      Pankin kilpailutus menossa.
      S pankista tuli viidessä päivässä tarjous.
      Kolmas viikko menossa eikä mitään ole enää kuulunut. Ihan sama, ei luottamusta herätä.
      Asiakaspalvelu tätä luokkaa, en halua ongelma pankkia.

    • Anonyymi

      Taitaa olla suuri vitsi koko s pankki...
      Kolmen viikon päästä lainahakemuksesta tuli tekstiviesti,olet saanut tärkeän viestin s pankkiin.Menin katsomaan, eikä mitään viestiä ollut tullut 😁
      Miten kukaan uskaltaa näin epämääräisen toiminnan jälkeen siirtyä s pankkiin.
      En minä ainakaan.

    • Anonyymi

      Odottanut rahastojen lunastuksia tililleni viikkoja. Raporttien mukaan minulle ne maksettu. Kukaan asiakaspalvelussa ei osaa auttaa. Aina vain ”laitamme viestiä rahastopuolelle.”
      VMP. ASS-Pankki on juuri niin paska kuin maine.

    • Anonyymi

      Nettipankissa (s-p..) sain ilmoituksen tunnuslukujeni loppumisesta. Tilasin samantien uudet. Tästä on nyt kuukausi. Ei ole tunnuslukuja näkynyt. En voi enää kirjautua mihinkään. Asiakaspalveluun ei voi nykyään soittaa ilman tunnistautumista. Älypuhelinta ei ole.
      Menin sitten Kalevan Prismaan kun siellä on palvelupiste. No, henkilökunnalla on tänään koulutuspäivät. Kiva.. Mihinköhän ne saa koulutusta? Asiakaspalveluunko;D

    • Anonyymi

      Joo huonosti toimii myös rahan siirtäminen S-pankista .Nyt rshat on ollu matkassa 5 vuorokautta eikä näy Op:n tilillä vieläkään.Kehittämistä toimissa on.Varatkaa aikaa jos joudutte varojsnne siirtelemään.

      • Anonyymi

        Juuri tuosta siirtymisen hitaudesta tulin kommentoimaan myös.
        Jos laitan Osuuspankin tililtä rahaa muitten ryhmien pankkeihin (esi. S-pankki, Nordea) raha yleensä näkyy niillä tileillä heti. Mutta kun siirrän S-pankista mihin tahansa toiseen pankkiin aamullavarhain, raha näkyy vaivoin illansuussa.
        Hidasta on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe