Soinilaisuus ja SDP

Jokos SDP on antanut vastineensa Soinin korsiskelulle hallitusyhteistyöstä? Veikkaan notta tämä Soinin avaus herätti kauhua sossujen piirissä..? Demari äänestäjän karkaavat joko porvari tai vasemmisto leiriin jos oma puolue alkaa liikaa veljeilemään näiden pellehermannien kanssa...

Soinin ihanneyhteiskunta lienee pohjois-korea...

3

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "SDP:n puoluesihteeri Mikael Jungner kritisoi jälleen Perussuomalaisten äärioikeistolaisuutta. Jungner sanoi Turussa Uutispäivä Demarin mukaan, että Perussuomalaisissa on äärioikeistolaisuutta, vaikka puolue kokonaisuutena ei sitä ole.

      Myöskään puheenjohtaja Timo Soini ei ole Jungnerin mielestä äärioikeistolainen, mutta ääriliikkeet vaikuttavat Jungnerin mielestä puolueen sisällä.

      - Soini on sisäänheittotuote ja siellä odottaa kymmenen sikaa säkissä, joista ei tiedetä, mitä ne ovat, voivat olla vaikka minkälaisia äärioikeistolaisia, Jungner sanoo Demarin mukaan.

      - Äärioikeisto on ilmiö, jolla Suomessa ei ole mitään kaikupohjaa, mutta on mielenklintoista seurattavaa, miten Soini pitää puolueen kasassa, Jungner sanoo.

      Jungner on ennenkin yhdistänyt Perussuomalaiset äärioikeistoon. Soinia tämä vertaus ärsytti muutama viikko sitten."

      No nyt alkaa perus SS suomalaisten niskaan satamaan kritiikkiä, ennemminhän ne sai meuhkata eduskunnan narripuolueena mielinmäärin. Katainen myös avasi populismia kohtaan oman sanallisen arkkunsa. Välinpitämättömyys olisi parasta mitä Soinilaisuudelle voisi tapahtua....

      • Suomi romahduksen pa

        Kylläpäs ovat nyt niin tekopyhää että.... Mutta voivat syyttää vain itseään. Mokasivat monet tärkeät asiat todella pahasti ja nyt on maksun aika. Suomalinen on saanut tarpeekseen kepu-kokkari, rkp-touhusta. Pakkoruotsi saatava pois estämästä suomalaisten työllistymistä, mamupolitiikkaan on saatava vihdoin järkeä etc. Kokkarit jakavat yhteiskunnan yhteisen omaisuuden ja laitokset yksityisille firmoille. Esim. autojen katsastus yksitysitettiin ja hinta monikertaistui, vaikka päätöstä tehtäessä väitettiin, että kilpailu laskee hintoja ja nostaa laatua. Nyt terveydenhoidolle ja vanhustenhoidolle on käymässä samoin. Yksityiset firmat käärivät rahat ja jättävät pienen ja vallankin köyhän ihmisen kokonaan hoidotta. Vain raha ratkaisee. Virkkunen on rapauttamassa eli yksityistämässä koululaitosta ja Sasi kuihduttamassa Yleä yksityisten ja pääasiassa silkaa paskaviihdettä suoltavien mediatalojen ohjeiden mukaan. Kyse ryöstöstä. Eli vituks menevät suunnilleen kaikki asiat mihin porvarit koskevat. Nykyhallituksen aikana Suomi on heikentynyt ja köyhtynyt todella paljon. Muutama kroisospiiri rikastunut kun on ostanut hallituksen päätökset itselleen. Kyse on puhtaasta korruptiosta. Mutta nyt tulee muutos. Katainen on patologinen valehtelija ja Uripilainen täysi nolla. Urppiksella ei ole älyä eikä kykyä yhtään mihinkään. SDP:kin on historiansa huonoimmassa älyllisessä ja sivistyksellisessä tilassa. Lipponen pilasi puolueen karkottamalla siitä kaikki kyvykkäät ihmiset pois. Nyt vain heikkoja pyrkyreitä jäljellä. Ei rappioon muuta tarvita.


      • SF Leijona
        Suomi romahduksen pa kirjoitti:

        Kylläpäs ovat nyt niin tekopyhää että.... Mutta voivat syyttää vain itseään. Mokasivat monet tärkeät asiat todella pahasti ja nyt on maksun aika. Suomalinen on saanut tarpeekseen kepu-kokkari, rkp-touhusta. Pakkoruotsi saatava pois estämästä suomalaisten työllistymistä, mamupolitiikkaan on saatava vihdoin järkeä etc. Kokkarit jakavat yhteiskunnan yhteisen omaisuuden ja laitokset yksityisille firmoille. Esim. autojen katsastus yksitysitettiin ja hinta monikertaistui, vaikka päätöstä tehtäessä väitettiin, että kilpailu laskee hintoja ja nostaa laatua. Nyt terveydenhoidolle ja vanhustenhoidolle on käymässä samoin. Yksityiset firmat käärivät rahat ja jättävät pienen ja vallankin köyhän ihmisen kokonaan hoidotta. Vain raha ratkaisee. Virkkunen on rapauttamassa eli yksityistämässä koululaitosta ja Sasi kuihduttamassa Yleä yksityisten ja pääasiassa silkaa paskaviihdettä suoltavien mediatalojen ohjeiden mukaan. Kyse ryöstöstä. Eli vituks menevät suunnilleen kaikki asiat mihin porvarit koskevat. Nykyhallituksen aikana Suomi on heikentynyt ja köyhtynyt todella paljon. Muutama kroisospiiri rikastunut kun on ostanut hallituksen päätökset itselleen. Kyse on puhtaasta korruptiosta. Mutta nyt tulee muutos. Katainen on patologinen valehtelija ja Uripilainen täysi nolla. Urppiksella ei ole älyä eikä kykyä yhtään mihinkään. SDP:kin on historiansa huonoimmassa älyllisessä ja sivistyksellisessä tilassa. Lipponen pilasi puolueen karkottamalla siitä kaikki kyvykkäät ihmiset pois. Nyt vain heikkoja pyrkyreitä jäljellä. Ei rappioon muuta tarvita.

        Kohta Suomi kiittää meitä persuja, että laitamme rakkaan maamme asiat kuntoon. http://www.youtube.com/watch?v=1xdxRnpHZPc&feature=related


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe