Jokos SDP on antanut vastineensa Soinin korsiskelulle hallitusyhteistyöstä? Veikkaan notta tämä Soinin avaus herätti kauhua sossujen piirissä..? Demari äänestäjän karkaavat joko porvari tai vasemmisto leiriin jos oma puolue alkaa liikaa veljeilemään näiden pellehermannien kanssa...
Soinin ihanneyhteiskunta lienee pohjois-korea...
Soinilaisuus ja SDP
3
177
Vastaukset
"SDP:n puoluesihteeri Mikael Jungner kritisoi jälleen Perussuomalaisten äärioikeistolaisuutta. Jungner sanoi Turussa Uutispäivä Demarin mukaan, että Perussuomalaisissa on äärioikeistolaisuutta, vaikka puolue kokonaisuutena ei sitä ole.
Myöskään puheenjohtaja Timo Soini ei ole Jungnerin mielestä äärioikeistolainen, mutta ääriliikkeet vaikuttavat Jungnerin mielestä puolueen sisällä.
- Soini on sisäänheittotuote ja siellä odottaa kymmenen sikaa säkissä, joista ei tiedetä, mitä ne ovat, voivat olla vaikka minkälaisia äärioikeistolaisia, Jungner sanoo Demarin mukaan.
- Äärioikeisto on ilmiö, jolla Suomessa ei ole mitään kaikupohjaa, mutta on mielenklintoista seurattavaa, miten Soini pitää puolueen kasassa, Jungner sanoo.
Jungner on ennenkin yhdistänyt Perussuomalaiset äärioikeistoon. Soinia tämä vertaus ärsytti muutama viikko sitten."
No nyt alkaa perus SS suomalaisten niskaan satamaan kritiikkiä, ennemminhän ne sai meuhkata eduskunnan narripuolueena mielinmäärin. Katainen myös avasi populismia kohtaan oman sanallisen arkkunsa. Välinpitämättömyys olisi parasta mitä Soinilaisuudelle voisi tapahtua....- Suomi romahduksen pa
Kylläpäs ovat nyt niin tekopyhää että.... Mutta voivat syyttää vain itseään. Mokasivat monet tärkeät asiat todella pahasti ja nyt on maksun aika. Suomalinen on saanut tarpeekseen kepu-kokkari, rkp-touhusta. Pakkoruotsi saatava pois estämästä suomalaisten työllistymistä, mamupolitiikkaan on saatava vihdoin järkeä etc. Kokkarit jakavat yhteiskunnan yhteisen omaisuuden ja laitokset yksityisille firmoille. Esim. autojen katsastus yksitysitettiin ja hinta monikertaistui, vaikka päätöstä tehtäessä väitettiin, että kilpailu laskee hintoja ja nostaa laatua. Nyt terveydenhoidolle ja vanhustenhoidolle on käymässä samoin. Yksityiset firmat käärivät rahat ja jättävät pienen ja vallankin köyhän ihmisen kokonaan hoidotta. Vain raha ratkaisee. Virkkunen on rapauttamassa eli yksityistämässä koululaitosta ja Sasi kuihduttamassa Yleä yksityisten ja pääasiassa silkaa paskaviihdettä suoltavien mediatalojen ohjeiden mukaan. Kyse ryöstöstä. Eli vituks menevät suunnilleen kaikki asiat mihin porvarit koskevat. Nykyhallituksen aikana Suomi on heikentynyt ja köyhtynyt todella paljon. Muutama kroisospiiri rikastunut kun on ostanut hallituksen päätökset itselleen. Kyse on puhtaasta korruptiosta. Mutta nyt tulee muutos. Katainen on patologinen valehtelija ja Uripilainen täysi nolla. Urppiksella ei ole älyä eikä kykyä yhtään mihinkään. SDP:kin on historiansa huonoimmassa älyllisessä ja sivistyksellisessä tilassa. Lipponen pilasi puolueen karkottamalla siitä kaikki kyvykkäät ihmiset pois. Nyt vain heikkoja pyrkyreitä jäljellä. Ei rappioon muuta tarvita.
- SF Leijona
Suomi romahduksen pa kirjoitti:
Kylläpäs ovat nyt niin tekopyhää että.... Mutta voivat syyttää vain itseään. Mokasivat monet tärkeät asiat todella pahasti ja nyt on maksun aika. Suomalinen on saanut tarpeekseen kepu-kokkari, rkp-touhusta. Pakkoruotsi saatava pois estämästä suomalaisten työllistymistä, mamupolitiikkaan on saatava vihdoin järkeä etc. Kokkarit jakavat yhteiskunnan yhteisen omaisuuden ja laitokset yksityisille firmoille. Esim. autojen katsastus yksitysitettiin ja hinta monikertaistui, vaikka päätöstä tehtäessä väitettiin, että kilpailu laskee hintoja ja nostaa laatua. Nyt terveydenhoidolle ja vanhustenhoidolle on käymässä samoin. Yksityiset firmat käärivät rahat ja jättävät pienen ja vallankin köyhän ihmisen kokonaan hoidotta. Vain raha ratkaisee. Virkkunen on rapauttamassa eli yksityistämässä koululaitosta ja Sasi kuihduttamassa Yleä yksityisten ja pääasiassa silkaa paskaviihdettä suoltavien mediatalojen ohjeiden mukaan. Kyse ryöstöstä. Eli vituks menevät suunnilleen kaikki asiat mihin porvarit koskevat. Nykyhallituksen aikana Suomi on heikentynyt ja köyhtynyt todella paljon. Muutama kroisospiiri rikastunut kun on ostanut hallituksen päätökset itselleen. Kyse on puhtaasta korruptiosta. Mutta nyt tulee muutos. Katainen on patologinen valehtelija ja Uripilainen täysi nolla. Urppiksella ei ole älyä eikä kykyä yhtään mihinkään. SDP:kin on historiansa huonoimmassa älyllisessä ja sivistyksellisessä tilassa. Lipponen pilasi puolueen karkottamalla siitä kaikki kyvykkäät ihmiset pois. Nyt vain heikkoja pyrkyreitä jäljellä. Ei rappioon muuta tarvita.
Kohta Suomi kiittää meitä persuja, että laitamme rakkaan maamme asiat kuntoon. http://www.youtube.com/watch?v=1xdxRnpHZPc&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483