Ihanaa!

BB Maza

Pitkästä aikaa kunnon rapsa :) Kovat on odotukset Idols-voittajan suhteen. Jos Arilla olisi taito rakennella monikerroksisia, sielukkaita laulumelodioita ja käyttää ääntään kuin konsanaan Ben kitaraa, niin Ari ei olisi ikinä Idolsiin mennytkään.

Ari on kuitenkin vain ihan ok laulaja, muiden tekemän musiikin (läpi)laulaja, jolla on kieltämättä kaunis puoli oktaavia. Idols-koneisto loi tähän puoleen oktaaviin (ja pitkiin hiuksiin) nojautuen kuplan superlahjakkuudesta, jossa näköjään jotkut vieläkin elävät.

14

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapsa on?

      unohtuiko linkki??

      • BB Maza

        No kyllä sä tiedät ;)


      • täytyy_
        BB Maza kirjoitti:

        No kyllä sä tiedät ;)

        näköjään olla ajatustenlukija. Jospa joku teistä ilmeisesti kahdesta selvittäisivät mistä artikkelista mahtaa olla kyse, että muutkin voisivat osallistua.


      • BB Maza
        täytyy_ kirjoitti:

        näköjään olla ajatustenlukija. Jospa joku teistä ilmeisesti kahdesta selvittäisivät mistä artikkelista mahtaa olla kyse, että muutkin voisivat osallistua.

        Ei mistään artikkelista vaan näistä yleensä niin ihkuleista-pihkuleista keikarapsoloista. Ja niitähän läytyy tasan kahdesta paikasta :)


    • tietenkin

      Arilla tosiaan on taito rakennella monikerroksisia laulumelodioita ja käyttää ääntään sielukkaasti.
      Ari on poikkeuksellisen lahjakas ja loistava laulaja ja tulkitsija.
      Idolsissa on lahjakkaita, te BB-tyypit ootte niitä lahjattomia.

    • ex-ihqdaafani

      idols-arin nro uuno fanikin on siis vihdoin nähnyt valon. kaikki kritiikki satoi heavy-arin laariin eli amoral on arin exykkösfaninkin mielestä hyvä bändi mutta vokaalit ei niinkään .... hmmm hmmmm

      sinänsä pienehkö mutta huvittava error keikkarapsassakin : laulua ei kuulunut juuri lainkaan mutta se oli paskaa, joo ;''D

      • oli........

        vaikkua korvissa. Mä ainakin kuulin hyvin ja hyvältä kuulosti.


      • kritiikkiäkö?

        Niin, että kun et ole käynyt keikalla, tartut kaikkeen muuhun ja arvostelet sitä. Kannattasi sunkin vaan käydä livenä kuuntelemassa, niin ei tarttis täällä toisten mielipiteitä repostella..


      • error counter
        kritiikkiäkö? kirjoitti:

        Niin, että kun et ole käynyt keikalla, tartut kaikkeen muuhun ja arvostelet sitä. Kannattasi sunkin vaan käydä livenä kuuntelemassa, niin ei tarttis täällä toisten mielipiteitä repostella..

        missasit tärkeimmän ylläolevasta viestistä "sinänsä pienehkö mutta huvittava error keikkarapsassakin : laulua ei kuulunut juuri lainkaan mutta se oli paskaa, joo ;''D "

        - ehkä rapsan kirjoittajakin hakee jonkinlaista uskottavuutta kääntymällä ihquttajafanosesta rokkipoliisiksi ? ;''D


      • n ,
        kritiikkiäkö? kirjoitti:

        Niin, että kun et ole käynyt keikalla, tartut kaikkeen muuhun ja arvostelet sitä. Kannattasi sunkin vaan käydä livenä kuuntelemassa, niin ei tarttis täällä toisten mielipiteitä repostella..

        noiden tietojen perusteella mennä makselemaan mistään puolip******a kun on muutakin tarjolla maailmassa. Mene itse vaan niille keikoille ja jätä muut rauhaan.


      • '''''''
        n , kirjoitti:

        noiden tietojen perusteella mennä makselemaan mistään puolip******a kun on muutakin tarjolla maailmassa. Mene itse vaan niille keikoille ja jätä muut rauhaan.

        Jätä sä tää palsta rauhaan. Kun ei sulla tunnu olevan mitään järkevää sanomista. Haukkua kyllä osaat


      • niin just.
        ''''''' kirjoitti:

        Jätä sä tää palsta rauhaan. Kun ei sulla tunnu olevan mitään järkevää sanomista. Haukkua kyllä osaat

        vaikka musa olis paskaa tai laulu sukkais niin pitää aina kehuu koska ari on kuitenkin aina ari.


      • niin ja.
        niin just. kirjoitti:

        vaikka musa olis paskaa tai laulu sukkais niin pitää aina kehuu koska ari on kuitenkin aina ari.

        koska ari on ari niin musa ei ole paskaa eikä laulu sukkaa. paskaa musaa ari ei suostu laulamaan ja arin lauluhan on aina hienoa


      • ''''''''
        niin just. kirjoitti:

        vaikka musa olis paskaa tai laulu sukkais niin pitää aina kehuu koska ari on kuitenkin aina ari.

        Missäs mä olen silleen sanonut? Älä laita sanoja toisten suuhun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe