Sairastin viime talvena myokardiitin. Totaaliblokin takia asennettiin pysyvä sydämentahdistin. Toinen kammioista ei tahdista itse mitään, vaan on täysin laitteen varassa. Eteisen tahdistuksia on joka toinen lyönti.
Minulla on ihan jatkuvasti lisälyöntituntemuksia. Sydämen muljahdus tuntuu kurkussa pienenä kuristavana tunteena. Tahdistimessa oli rekisteröinti jonkun aikaa, mutta siinä ei näkynyt mitään vakavaa kuulemma. Kuitenkin nämä lisälyönnit ovat aika ikävä tunne. Onkohan nyt vain niin että minun on vain sopeuduttava tähän? Teen 3-vuorotyötä ja varsinkin yövuorossa aamuöisin nämä lisälyöntituntemukset ovat normaalia arkea.
Äskettäin sairastin keuhkoputkentulehduksen, jolloin myös Gfr oli koholla. Ei varsinaista sydämenvajaatoimintaa kai, vaan katsottiin että arvon kohoaminen johtui kuumeesta ja tulehduksesta.
Minulle tulee olo kun valitan "vaivojani ja oireitani" että tuijotan liikaa omaa napaani ja tarkkailen itseäni. Kuitenkin nuo lisälyöntituntemukset ovat erittäin kiusallisia ja tulee kyllä olo että kaikki ei ole ehkä kunnossa?
Tahdistin ja jatkuvat lisälyöntituntemukset
3
1086
Vastaukset
- tinjamiini2
Pro-Bnp joka kuvaa sydämen vajaatoimintaa oli myös kodolla useita satasia
- Es
Mullakin on tahdistin ollut jo kohta 7 vuotta ja totaaliblokin taikia asennettu.
Rytmiä on omaa 5% ja 95% tahdistimesta.
Lisälyönnit ovat tietääkseni yleisiä tahdistinpotilailla ja itsellänikin on niihin lääkitys, varmasti sinunkin
lisälyönnit tokenee lääkkeellä.- ;)
Mulla on totaaliblokin vuoksi laitettu myös tahdistin, olen 34 v. Erityisesti alkuvaiheessa oli paljon rytmihäiriöitä, kun elimistö oli vielä sekaisin. Mietin noita sun lisälyöntejä. Kuumeen aikana lisälyötejä tulee varmasti lisää, mutta onko sun tahdistimessa mahdollisesti autocapture-toiminto päällä. Mulla se on ja joka yö samaan kellonaikaan tulee tykytyksiä kestäen 2-10 min. Ovat välillä ikäviä, mutta jos kyse on tästä, autocapture toiminnon saa pois päältä, itse halusin pitää sen päällä. Huonompina päivinä otan Emconcoria 5 mg, josta on ainakin mulle ollut apua. Jos se sydämen vaajaatoiminta-asia vaivaa vielä pyydä vaikka työterveyslääkäriltä lähete keuhkokuvaan, luulis sen onnistuvan ja ennen kaikkea saat selvyyden asiaan. Hyviä jatkoja sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829