tulos joka saatiin osin myymällä Ruissalon kiinteistöjä on upea saavutus.
Otteluissa 1000 katselijaa/peli viimekautta vähemmän on taas melkein samanverran tappiota. Toivottavasti karsinnat vetävät katsomot täyteen. Kyllä tässä vielä Suikkasen korvaus tarpeeseen tulee, kun kerran omaisuuskin on jo myyty.
milli sinne tai tänne
5
316
Vastaukset 5
- kake680
Ilvekseltä. Siellä hoidetaan talous hyvin .
- lgjbvs
Suikkas-rahat olivat mukana jo edellisessä tuloksessa.
- Åboy
On se kummallista. Vanha sananlasku sanoo että raha tulee rahan luo. Pitää täsmälleen paikkansa näköjään. Taas tuli milli kun futispronssikin tuli. On tämä rankkaa, huh, huh
- Åboy
Haluan onnitella sinua Ruissalon kiinteistön ostamisesta. Se on hyvä sijoitus.
- sinulle lukutaito
niin hyvä tulisi. Tämä on suomi24 JÄÄKIEKKO. Ja potkupallo seura tepsillä ei ole mitään tekemistä samannimisen jääkiekkoseuran kanssa. Tottakai suomi potkupallossa ainakin miljoonan pronssimitalista nettoaa, jollei viittä, mutta ei kuulu tänne.
Raha tulee rahan luo, eli viimekauden voittokin siis menee samoille velkojille, mitä edellisetkin joskus 10 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560