Citikan takaluukku ei aukea, missä vika??

johnny2009

Moi!
Minulla on citroen xsara farmari 2002 ja sen takaluukku on täysin elektroninen ja se on nyt jumissa. Vein sen huoltoon ja siellä korjattiin poikki menneet johdot ja hän tarkisteli muutenkin auton sähköä, eikä löytänyt vikaa. Hän lupasi katsoa toista samanlaista autoa ja kertoa löytyykö jotakin, mutta tänään hän soitti ja sanoi että ei tiedä mikä on vialla. Sähkö ei kuulemma mene mikrokytkimeen asti, lukko on kokeiltu vaihtaa. Muut auton ovet toimii normaalisti. Takalasin pyyhinkään ei toimi. Korjaajalla on laaja kokemus juuri citikan huollosta, mutta hän sanoi että voi mennä tunteja että vika löytyy. Olisiko muilla kokemuksia, missä voi olla vika? Takaluukku olisi kiva saada kuntoon ennen kun tulee vielä kylmempi, kun en saa tavaroitakaan laitettua autoon. En haluaisi laittaa paljoa rahaa pelkkään tutkimiseen kun ei sitä muutenkaan paljoa ole. olisin hyvin kiitollinen jos viitsitte vastata.

6

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pp

sulakkeet(ainakin takalasin). Maadoitus(takaluukun).

• Monttööri99

Vaihda korjaajaa.

• osta mersu

osta auto joka toimii ja sen merkki on varmasti joku muu kun sitikka

• höppölö

Katsoppas takaluukun johtojen kunto luukun läpivienti kumen sisältä... ainakin mitä itse olen jonkun verran sitikkaa/pösöä värkännyt nii tuntuvat olevan heikko kohta ainakin ovissa

• 9

Aivan samanlainen vika,johdot korjattu.Siitä huolimatta ei tule edes tavaratilan verhoilun takana olevaan liittimeen sähköä.Lukko ja pyyhin toimisivat (kokeiltu samalta liittimeltä...APUVA

• Auto Masentaja 2

Vaihda korjaajaa tai osta se kympin yleismittari ja etsi itse vika. Ei ole edes vaikeaa toisin kuin täältä arvaaminen.
      Ei tuolla "korjaajalla" ole minkäänlaista kokemusta mistään jos ei muka vika löydy ja äkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe