Kuopion liikenne

omalla kulkeva

Kuopiossa pitäisi järjestää kunnon kilpailutus paikallisliikenteen järjestämisestä. Nyt ajetaan osittain kivikautisella kalustolla kalliilla kertamaksulla, voiko olla totta erillinen siirtolippu millä ei pääse edes takaisin lähtöpaikkaan?? On se kumma kun ei mainokset pysy autojen kyljissä kiinni että niistä saisi tuloja kuten monessa muussa kaupungissa. Kyllä omalla kulkeminen on paljon halvempaa varsinkin jos useampi kulkee kyydissä. Riistäjä Kuopion liikenne kuriin kilpailutuksella!!

16

1328

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jus-lai

pistä paksumpaa foliota hattuun.

• Kaapuntilainen

Kun ekaa kertaa kuulin radiosta, että lastenvaunut pääsee jatkossa ilmaiseksi, niin ensimmäisenä tuli mieleen, että paljonko ne muiden liput sitten vastaavasti kallistuu. Ja taisin oikeassa olla....

• Oma auto halvempi

Nojaa, kyllä esimerkiksi Helsingissä kuljetaan huomattavasti kivikautisemmalla kalustolla. Kuopion bussit ovat pääsääntöisesti erittäin siistejä ja toimivia. Mitä tulee lipun hintaan ja "siirron" puuttumiseen, se on suuri ongelma. Muna-kana ongelmaakin on - kun liput on kalliita ei porukka kulje. Ja kun ei kulje, lippujen pitää olla kalliita...

• kdjafh

Kuopion liikennettä ei voi verrata millään asteikolla pääkaupungin liikenteeseen. Sillä aluueella on miljoona potentiaalista asiakasta, kun täällä noin ~100 tuhatta asiakasta.

• mievuanii

mene ja katso mitä esim jyväskylän liikenteen kalusto on ennenku sanot että kuopiossa on kivikautista kalustoa. :D

• mouvaa

Kuopion liikenne, jyväskylän liikenne.. samaa firma. Että silleen.

• mouvaa

• hahaa tietävä
        mouvaa kirjoitti:

Kuopion liikenne, jyväskylän liikenne.. samaa firma. Että silleen.

kaikki kuopion autot menee jyväskylään, tarrat vaan vaihtuu.

• mouvaa
        hahaa tietävä kirjoitti:

kaikki kuopion autot menee jyväskylään, tarrat vaan vaihtuu.

niinpä tekeekin. heh

• kuopiossa kalliimpaa

Kuopiossa on kalliimmat hinnat kuin esim Oulussa? Kertalipun hinta on sama, mutta näyttökortti ja muut matkakortit ovat paljon halvempia Oulussa kuin meillä? Sama liikennöijä kuitenkin. Kun matkakortit olisivat edullisia olisi bussit täynnä ja jokainen hyötyisi. Esim kuukauden näyttökortti jotain 30-35e niin matkustajia tulisi monin verroin enemmän.

• Pyörälläkin pääsee

Olen itsekin antanut aktiivisesti palautetta jo vuosia huonoista reitityksistä ja aikatauluista, mutta mikään ei muutu. Kalustot kyllä mulle kelpaa hyvinkin, mutta jos esim. Särkiniemeen köröttelee kaksi autoa viiden minuutin välein eri reittejä, toiselle vuorolle ei väkisinkään jää paljon ajatettavia ja käytännön vaikutus on sama kuin olisi 2 autoa tunnissa 4:n sijasta, mikä taas palvelisi asiakkaita paljon paremmin. Asiakkailta ei ole varmaan koskaan kysytty, miten liikenne palvelisi heitä paremmin.

• bussilla kulkeva

Sen huomaa, ettet paljon busseilla kulje. Jos kerran kuljet omalla autolla, miksi ihmeessä sitten valitat asiasta, joka ei sinua millään tavalla kosketa?

Ja syytös kaluston kivikautisuudesta tulee sinulta myöhässä, koska Kuopioon on parin viime vuoden aikana valmistettu reilut parikymmentä uutta bussia! Eivätkä ne bussit ole ainakaan kivikautisia, vaan ihan tältä vuosituhannelta...

• Anonyymi

Jos maksan Kuopion linja-autossa kertamaksun 2,70 lähimaksulla niin kuinka menee 60 min vaihto-oikeus? Tunnistaako maksupääte lipun voimassaoloajan vai meneekö uudemman kerran 2,70 euroa?

• Anonyymi

Tapaus Matkus

• Anonyymi00019

Luotettava autoliike Kuopiosta

• Anonyymi00020

Liikennevalot kuntoon on teemani, ne ovat toimineet vuosia luokattoman huonosti, toki paljon muutakin kuntoonlaitettavaa on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe