Kuopion liikenne

omalla kulkeva

Kuopiossa pitäisi järjestää kunnon kilpailutus paikallisliikenteen järjestämisestä. Nyt ajetaan osittain kivikautisella kalustolla kalliilla kertamaksulla, voiko olla totta erillinen siirtolippu millä ei pääse edes takaisin lähtöpaikkaan?? On se kumma kun ei mainokset pysy autojen kyljissä kiinni että niistä saisi tuloja kuten monessa muussa kaupungissa. Kyllä omalla kulkeminen on paljon halvempaa varsinkin jos useampi kulkee kyydissä. Riistäjä Kuopion liikenne kuriin kilpailutuksella!!

13

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jus-lai

      pistä paksumpaa foliota hattuun.

      • Kaapuntilainen

        Kun ekaa kertaa kuulin radiosta, että lastenvaunut pääsee jatkossa ilmaiseksi, niin ensimmäisenä tuli mieleen, että paljonko ne muiden liput sitten vastaavasti kallistuu. Ja taisin oikeassa olla....


    • Oma auto halvempi

      Nojaa, kyllä esimerkiksi Helsingissä kuljetaan huomattavasti kivikautisemmalla kalustolla. Kuopion bussit ovat pääsääntöisesti erittäin siistejä ja toimivia. Mitä tulee lipun hintaan ja "siirron" puuttumiseen, se on suuri ongelma. Muna-kana ongelmaakin on - kun liput on kalliita ei porukka kulje. Ja kun ei kulje, lippujen pitää olla kalliita...

      • kdjafh

        Kuopion liikennettä ei voi verrata millään asteikolla pääkaupungin liikenteeseen. Sillä aluueella on miljoona potentiaalista asiakasta, kun täällä noin ~100 tuhatta asiakasta.


    • mievuanii

      mene ja katso mitä esim jyväskylän liikenteen kalusto on ennenku sanot että kuopiossa on kivikautista kalustoa. :D

      • mouvaa

        Kuopion liikenne, jyväskylän liikenne.. samaa firma. Että silleen.


      • mouvaa

      • hahaa tietävä
        mouvaa kirjoitti:

        Kuopion liikenne, jyväskylän liikenne.. samaa firma. Että silleen.

        kaikki kuopion autot menee jyväskylään, tarrat vaan vaihtuu.


      • mouvaa
        hahaa tietävä kirjoitti:

        kaikki kuopion autot menee jyväskylään, tarrat vaan vaihtuu.

        niinpä tekeekin. heh


    • kuopiossa kalliimpaa

      Kuopiossa on kalliimmat hinnat kuin esim Oulussa? Kertalipun hinta on sama, mutta näyttökortti ja muut matkakortit ovat paljon halvempia Oulussa kuin meillä? Sama liikennöijä kuitenkin. Kun matkakortit olisivat edullisia olisi bussit täynnä ja jokainen hyötyisi. Esim kuukauden näyttökortti jotain 30-35e niin matkustajia tulisi monin verroin enemmän.

    • Pyörälläkin pääsee

      Olen itsekin antanut aktiivisesti palautetta jo vuosia huonoista reitityksistä ja aikatauluista, mutta mikään ei muutu. Kalustot kyllä mulle kelpaa hyvinkin, mutta jos esim. Särkiniemeen köröttelee kaksi autoa viiden minuutin välein eri reittejä, toiselle vuorolle ei väkisinkään jää paljon ajatettavia ja käytännön vaikutus on sama kuin olisi 2 autoa tunnissa 4:n sijasta, mikä taas palvelisi asiakkaita paljon paremmin. Asiakkailta ei ole varmaan koskaan kysytty, miten liikenne palvelisi heitä paremmin.

    • bussilla kulkeva

      Sen huomaa, ettet paljon busseilla kulje. Jos kerran kuljet omalla autolla, miksi ihmeessä sitten valitat asiasta, joka ei sinua millään tavalla kosketa?

      Ja syytös kaluston kivikautisuudesta tulee sinulta myöhässä, koska Kuopioon on parin viime vuoden aikana valmistettu reilut parikymmentä uutta bussia! Eivätkä ne bussit ole ainakaan kivikautisia, vaan ihan tältä vuosituhannelta...

    • Anonyymi

      Jos maksan Kuopion linja-autossa kertamaksun 2,70 lähimaksulla niin kuinka menee 60 min vaihto-oikeus? Tunnistaako maksupääte lipun voimassaoloajan vai meneekö uudemman kerran 2,70 euroa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe