Millainen on kaurismies rakastuessaan? Olen tapaillut jokusen aikaa kaurismiestä (itse skorpparinainen) ja tuntuu kaikki loksahtavan kohdilleen. Toki kaikesta ei olla samaa mieltä, mutta muuten kaikki toimii ihanasti. Etenkin makkarin puolella ;)
Omat tunteet alkavat syventyä hiljalleen, mutta en uskalla puhua niistä mitään, ennenkuin toinen tekee aloitetta.. vai uskaltaisiko.. en tiedä. En uskalla. :D Kyynisenä skorpparina mietinkin,että onkohan kaikki vaan ihan liian ihanaa, ollakseen totta..?
rakastunut/ihastunut kaurismies
5
1204
Vastaukset
- meneillään,
mistä huolimatta Skorpprina (toisin kuin esimerkiksi Vaaka) todennäköisesti oivallat,
että totuus on jossain puolivälin hujakoilla.- kirjoitusvirheet!
Rillit ovat hukassa.
- MasterZeromus
Skorppari ja Kauris ovat näet perivihollisia keskenään! Olen itse Keskitaivas Kauris ja inhoon kaikkia Keskitaivas Skorppareita kuin syöstävä. En kertakaikkiaan siedä niitten päälle käyvää asennetta enkä heidän miehekkyyden ihannointia haasteineen, lihaksineen, uhkapelleilyineen kuin taas kaikkia muita halveksitaan mielin määrin vailla pienintäkään omatuntoa. Sosioopaattiseksi kuvailen nuo Skorpparit kun salassa punovat juonia. No en Minäkään Kauriina mikään helppo tapaus ole mutta kyllä sen kohtalon luulis opettavan paitsi siihenkään eivät Skorpparit usko koska luottavat omiin käsiinsä. Hengellinen Mestari olen ja kannan salaisuuden laatat loppuun asti. Hiljainen, sisäänpäin vetäytyvä, kohtalon orja, kielteinen näkemys ja päämärä tietoinen ilman hysteerisiä tempauksia.
- scorpio-81
Onnea vain sinullekkin..
- sitä tuo
scorpio-81 kirjoitti:
Onnea vain sinullekkin..
"mestari" (vai oisko mestaroija) tarvitseekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741