Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä löytää hyvin suuteleva mies?

ärh

Ensiksi pitää sanoa, että minä pidän suutelemisesta todella paljon. Mutta monen kiinnostavalta tuntuvan miehen kanssa on jäänyt tutustuminen sikseen, kun kaveri suutelee aivan avuttomasti. Eniten ärsyttää monien tapa työntää se kieli kurkkuun heti kättelyssä, ällöä! Itse pitäisin pikemminkin sellaisesta tyylistä, että sillä kielellä hyväillään kevyemmin ja härnätään toista, eikä pyritä tukehduttamaan suutelukumppania.

Mitäpä olette mieltä?

15

6323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halukas m45

      Minäkin haluan suudella

    • -Angelique-

      Olen törmännyt samaan ongelmaan. Hyvin suuteleva mies on herkku, jota ei kovin usein vastaan tule. Näitä löllö kieli mahalaukkuun heti kättelyssä kyllä tulee vastaan ja se on totaalinen turn off mulle.

      Muutenkin suutelu saattaa olla velttoa, yäk. Kuin naapurin kultaisen noutajan nuolaisu. Pidän kyllä kielisuudelmista mutta kieltä ei pidä tunkea suuhun heti vaan suudella ensin huulilla ja sitten syventää vähitellen kielen kevyisiin kosketukseen, eikä työntää sitä lötköä osteria suuhun ja jättää silleen.

      Suutelukouluut miehet mars

      • jebeeeaa

        Samaa mieltä. Itsekkin törmännyt näihin kuolaaviin ällötyksiin. Monet kuolaavat koko naaman, tai työntävät sen kielensä kurkkuun, hyvä että henkeä saa.


    • suutelemisesta.....

      Aivan tällä viikolla suutelin erästä vieraampaa naista. Yllätyin suuresti sen tuomasta nautinnosta. Suuteleminen ilmentää ihmisten välistä välitöntä ystävyyttä ja pitämistä tai rakastamista. Kasvot kohtaavat rauhallisesti, katseet kohtaavat ja suutelevat ihmiset tuntevat yhdessä toisen pitämisen, välittämisen ja rakastamisen. Unohtumaton kokemus. Melkein kyyneleet tulee silmiin siinä tunteiden myllerryksessä.
      Miehen pitää olla kärsivällinen, ei pidä rynnätä ryystämään naisen huulille, suuhun tai hampaisiin.
      Aluksi pitää tunnustella naisen halukkuutta kevyesti suupieliin, pitää suudella varovasti ja kohtalaisen pikaisilla suudelmilla naisen molempia suupieli. Välillä katsotaan silmiin ja tulkitaan vaikutuksia. Jos tulos ei ole toivottu tai hyväksytty, miehen pitää perääntyä. Myös kehot lähestyvät varovasti toisiaan. Ei rynnätä, ei puristella, vaan aivan varovasti koskettaen.
      Positiivisessa tuloksessa jatketaan suutelua kevyesti huulille, oikeastaan "suukottelua". Miehen ajatuksissa on sanoma: "Haluan olla Sinulle hyvä, rakastan Sinua."
      Se on jo kiihottumisen vaihetta, oikeastaan kielisuudelmat kuuluvat jo seksin alkuvaiheisiin, siinä kielet kohtaavat suussa ja seuraavat toisiaan, kieli on erittäin hyvä tuntoelin. Miehen pitää koko ajan seurata naisen halukkuutta suutelemisen. Jos joku asia menee vikaan, pitää lopettaa suuteleminen.
      Jos nainen työntää miehen pois, on tilanne mennyt jo pilalle, nainen ei ole halunnut jatkaa pitkiin aikoihin ja tilanne kuolee käsiin. Jotain on mennyt naisen mielestä väärin jo aiemmin.

      Suutelemista voi harrastaa aivan hyvin julkisesti, mutta "kielarit" eivät ole aina kaunista katseltavaa kaupungilla. Mielestäni ne kuuluvat yksityiseen kanssakäymiseen.
      Julkisesti voi ihan hyvin suukotella kumppaniaan vaikka useammasti ja ahkerasti. Se näyttää myös ohikulkijasta hyvin iloiselta, rakastettavalta ja hyväksyttävältä.
      Erityisesti nuorten ihmisten hallittu suuteleminen julkisesti on riemukasta. Siinä näkee, että nuorilla on halua olla yhdessä ja rakastaa toisiaan.

      Voisin aivan hyvin suudella avaajaa, mutta hän ei varmaan hyväksy minua kumppanikseen. Olen 58-vuotias mies.

      • pusunkipeä

        Ihanasti kirjoitettu! Alkoi oikein rinnassa puristaa ja lämmittää kun luki! :D


    • jajooj

      osaan suudella tosi hyvin jos sä oot mukana suutelussa ei tarvii ees harrjoitella vieraan kanssa se onnistuu multa aina

    • tosimies isolla

      lepakko saatana.

    • himosuutelija

      Hyvää suutelijaa on hankala löytää. Mutta mikään ei ole niin kiihottavaa kuin sellainen kumppani joka OSAA suudella!! Itse rakastan suutelemista, ja arvostan osaavaa osapuolta. Kielarit kuuluvat rakastelun osaksi, sellaisilla ei heti kättelyssä lähetä liikenteeseen.
      Mies joka osaa hellästi aloittaa, suutelee kuitenkin kiinteällä otteella. Suudelma joka kasvaa kiihkon tahdissa.. Oi oi oiihh!!!
      Btw, linnunpoikasia matkivat (suu ammollaan, kieli ulkona); oppikaa kunnon tekniikka!

    • yöllä

      säkylän karjusuolta nalle nevalta

    • Equ
    • kyssmeister

      Yksi tapa erottaa miehet tavallisista.
      En muista koskaan suuteluasteelle päästyäni saaneeni takapakkia.
      Olen kuitenkin yli 50 vaisen kanssa päässyt perille.
      Toki ikääkin on jo 54.

    • Namikos

      Itse kans tykkään just tosta herkästä ja kyselevästä suutelutyylistä...hitaasti maistellen ja se tuntuu kyllä alempanakin kropassa. Se et kasvoista puolet kastuu hätäiseen sökellykseen ei saa lämpeen eikä kieli syvällä suussa.

    • ...on todella yksilöllistä, ja samaan tapaan kuin esmes ulkonäkö, asia johon ei ole yhtä vastausta, vaan ns. makuja on yhtä paljon kuin on ihmisiä. Ei välttämättä ole olemassa huonoja suutelijoita, on vain erilaisia. Mutta sen, itselleen sopivan suutelijan löytäminenhän onkin sitten taas jo ihan toinen jutska!
      Sen kun löytää, on suuteleminen ihan maailman parasta ja ainakin omalla kohdalla TODELLA intiimiä puuhaa.
      Suudellaan, hei... =)

    • lhhlugjio

      Porista löytyisi parikymppinen hyväksi suutelijaksi kehuttu.

    • on tullut vastaan

      JA NIITÄ ON KYLLÄ IKÄVÄ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe