...mitä voitte antaa äideillenne on,kun menette jos voitte hänen luo,ja annatte rakkautta ja huolenpitoa vuorostanne häntä kohtaan.Maallinen lahjatavara ei voi korvata sitä onnea,minkä äiti saa lapseltaan,kun olet läsnä.
Vastaukset 2
- Kaarina
Kiitos äiti, olet kenen tahansa äiti, olet maailman paras äiti ja teit kaiken oikein, juuri niin kuin sillä hetkellä parhaiten osasit. Olen itse ikuisesti kiitollinen äidilleni että sain ja saan niin paljon rakkautta ja hellyyttä, äitini, olet minulle maailman paras äiti:)
- Äiti
....itsellesi kauniista vastauksesta.Olen kahden kauniin ja lahjakkaan tytön äiti.Minua on onnistanut,olen saanut suurimman lahjan mitä voi saada.Muistan sen kertoa aina väliajoin heille itselleenkin,ettei mikään maallinen mammona vedä vertoja heidän olemassa olonsa kalleudelle.Kaikkea hyvää elämääsi...T.Äiti,joka saa tänävuonna ensimmäisen lapsenlapsen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546