miten te naiset kuritatte ja annatte selkäsaunan puolisolle?
Vaimo haluaisi piiskata mutta ei oikein tiedä miten sen tekisi,eli pitääkö olla roolileikki
vai miten sen teette..
Piiskaus..
11
3786
Vastaukset
- 27
Sidotaan ukko liikkumattomaksi pylly sopivaan asentoon ja sitten ei muuta kuin annetaan ratsupiiskan soida....
- sitominen-ei
Ei sidota, vaan käsketään sopivaan aasentoon ja pylly paljaaksi.
Sitominen ei tuo tulosta vaan alistaminen eli miehen on mentävä käskystä eikä pakolla. Ja jatkossa aina vain pienemmällä käskemisellä.
Oikein koulutettu mies menee esimerkiksi perjantaina töistä tullessa erikseen pyytämättä valmiiksi piiskausasentoon ja laskee housut kinttuihin. Vaimo voi sitten tarkistaa tuhmuuslistasta mikä on rangaistuksen tarve. - remmiä antanut
sitominen-ei kirjoitti:
Ei sidota, vaan käsketään sopivaan aasentoon ja pylly paljaaksi.
Sitominen ei tuo tulosta vaan alistaminen eli miehen on mentävä käskystä eikä pakolla. Ja jatkossa aina vain pienemmällä käskemisellä.
Oikein koulutettu mies menee esimerkiksi perjantaina töistä tullessa erikseen pyytämättä valmiiksi piiskausasentoon ja laskee housut kinttuihin. Vaimo voi sitten tarkistaa tuhmuuslistasta mikä on rangaistuksen tarve.Ei tarvi sitoa vaan selkäsauna otetaan vastaan niin kuin antaja sen haluaa antaa..
Jos ei pysy paikallaan niin sitten voi sitoa kun selkään annetaa joka tapauksessa ja mies saa
itse päättää ottaako sen hyvällä vai pahalla ja JOS joutuu vielä alkaa sitomaan niin sitten
piiskaus on tavallista kovempi että oppii olemaan paikalla seuraavalla kerralla...
Meillä toimii niin että mies saa esim.töihin tekstiviestin että tietää mikä kotona odottaa kun
tulee ja kun tulee kotia niin siinä ei turhia keskustella vaan otetaan remmi esille ja sanon paikan
missä piiskaus tapahtuu.
Joskus se tapahtuu niin että miehellä ei ole mitään tietoa että tulee selkäsauna kun esim.joku
TV ohjelma loppuu,on syönyt,tulee saunasta jne..eli myös yllätys piiskausta on hyvä käyttää
niin pysyy mies aisoissa kun ei voi tietää koska sitä taas on tulossa ja kuinka lujasti.
Sekin on hyvä kun antaa joskus vain vähän ja toisinaan taas oikein kunnolla niin on miehellä
ainainen kunnioitus vaimoa ja remmiä kohtaan eikä tee mieli tehdä pahoja niin herkästi.. - Anonyymi00016
Juuri noin kiinni vaan antaa ruoskan piiskan heilua olen Jussi 64 olisiko täällä rouvaa neitiä joka haluaisi piiskata vanhempaa herraa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juuri noin kiinni vaan antaa ruoskan piiskan heilua olen Jussi 64 olisiko täällä rouvaa neitiä joka haluaisi piiskata vanhempaa herraa
Buaahaa spede buaahaa
- Raippa-Raija
En oikeastaan anna ukolleni selkäsaunaa vaan käytän raippaa valtani välineenä.
Lyhennetyllä ratsuraipalla "kannustan" ukkoni haluamaani paikkaan ja asentoon.
Useimmiten köytän ukon klassiseen asentoon kyynärpäät ja ranteet selän taakse ja nilkat yhdessä ylös kiristettynä kyynärvarsien köyteen.
Sidotun täytyy rimpuilla ja siihen käytän, kutittelun ohella, jäykkää letkunpätkää.
Muutama napakka isku mahallaan olevan ukon pakaroiden sivuille.
Määrä vaihtelee kahdesta kuuteen, seitsemään, välillä käsillä hivellen ja pelkillä, kevyillä kosketuksilla säikytellen.
Ukko ei koskaan tiedä jatkoa.
Pääasia minulle että hän rimpuilee.
Jatko tapahtuu vaihtelevissa merkeissä.
Ei ollut vastaus kysymykseesi mutta sivusi kuitenkin sitä.
Minäkin suosittelen että vaimosi opettelee ensin köyttämään sinut luotettavan hyvin.
Samalla vastuu siirtyy hänelle täydellisesti. - Orjaboy.
täällä ketju aiheesta, missä oli yli 200 viestiä.
Tuo poistohäirikkö ei sitä kestänyt. Kiihottui liikaa ja kiihkouskovaiselle se on syntiä. Ja kunnon uskovaisen tavoin syntipukki etsitään aina oman itsensä ulkopuolelta. Vaikka kirjoitusketjuista. - piiskaa ja kannusta
Oletteko koskaan kokeileet ns.ponyplay leikkejä ? Siis vaimosi ratsastaisi sinulla joko harteilla tai niin että konttaat.Jos ette ole kokeilleet ,tai ette tiedä mitä leikki sisältää niin käykää cooclesta kattomassa hakusanalla ponyplay sieltä alasivu Riding Women .Saattaisitte nauttia siitä. itse ainakin nautin mielettömästi ratsastaa mieheni selässä joko niin että hän kontaa tai viellä enemmän harteilla istuen niin ratsuni on silloin liikkuvampi.sieltä ratsailta on mukava sivallella ratsupiiskalla ratsua persuksille.Ja rekvisiittaamme kuuluu viellä kannuksetkin joilla on nautinto kaivella kylkiä . meillä nautinto ainakin on molemminpuoleista sillä jos olemme alasti mieheni kalu on yleensä jäykkänä miltei heti kun nousen ratsaille En tiedä jos tämä vastasi kysymykseesi sillä emme pidä kumpikaan muuten piiska leikeistä mutta edellä kertomassani tilanteessa piiska kyllä viuhuu.
- DD..omina
Vaimosi nauttii selvästi kun saa alistaa (domina). Anna hänelle se nautinto. Yleensä siihen liitty roolileikki. Hän pukeutuu tai sinä joksikin (poliisi, sairaanhoitaja tms.) sen varjolla hän alistaa sinua, olet ollut tuhma tai pahan teossa hänen mielestään jne. ja saa antaa piiskaa siitä syystä. Hän saa seksuaalista nautintoa siitä. - Meillä on toisin päin. Mies haluaa että sidon hänet, piiskaan ja kunnolla. Kävelen korkkareilla hänen selässään kynsin häntä jne. ITSE en niinkään välitä tästä, mutta rakastan häntä ja teen sen hänen vuokseen, koska hän villiintyy siitä ja saan hänen käsittelynsä sen jälkeen ja olen tyytyväinen.
- marekdear
Haluaisin tulla piiskatuksi. Olen 60-mies ja piiskaajana olisi nuori tyttö tai kypsä nainen. kaikki käy. Voit käyttää myös staponia. [email protected]
- Anonyymi00018
Piere ikeniis urpo
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874