Olen hankkimassa ajettavaa leikkuria. Asia vielä auki, hankkiako traktorimalli vai etuleikkaava. Onko kokemuksia leikkureiden talvikäytöstä. Lähteekö kuinka hyvin käyntiin ja kulkeeko pihalumet etulevyllä??
Vastaukset 4
- edestä leikkaava
edestä leikkaava ilman muuta. On kesällä yliveto leikatessa seinän vieriä ja pensaan ympäryksiä. Nousee talvella vaikka puuhun kun laittaa lumiketjut. Ehdotan stigan park mallistosta jotain esim.compact
- edestä leikkaava
että lähtee käyntiin hyvin jos on lämmin varasto. Hyytelö akku ei kovin hyvä talvella.(miinuspuoli leikkureissa) kylmänä lähes mahdoton saada käyntiin.
- timpa
edestä leikkaava kirjoitti:
että lähtee käyntiin hyvin jos on lämmin varasto. Hyytelö akku ei kovin hyvä talvella.(miinuspuoli leikkureissa) kylmänä lähes mahdoton saada käyntiin.
ja akku on kyllä helppo irroittaa sisälle seuraavaa lumipyryä odottelemaan
- jukka
En ymmärrä kysymystä .
Eihän ruoho kasva talvella , joten leikkuria tuskin tarvitset . Mutta keskeltä ajettavaan saa kätevästi puskulevyn kiinni , ja taas katso kone-glansin kotisivuilta on mistä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577