...

Hmm..

KAikki on vaa kateellisii, ku haukkuu Pikku G:t. V*ttu jos et tykkää Pikku G:st, nii älä huutele sitä täällä, tajuttiin jo et oot tosi cool!

Te luulette varmaan et Pikku G lannistuu tosta, mut ei TOSIAANKAA lannistu. Kuulkaas se poika saa tehä mitä rakastaa, nii se vähät välittää teijän valituksista! TEE ITE PAREMPAA MUSAA, JOS OOT NIIN PARAS, JA JOS EES USKALLAT!

T:MieTteliÄs..

11

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NII..

      MÄ OON IHAN SAMAA MIELTÄ! KUKAAN EI EES VARMAAN TULIS TYYLIIN "YHESSÄ YÖSSÄ" NIIN KUULUISAKS KU PIKKU G.. EIKU HETKONEN!

      NYT TIIÄN MIKS KAIKKI KUNDIT AINAKI HAUKKUU PIKKU G:T.. SIKS, KOSKA NE PELKÄÄ, ET PIKKU G VIE NIIDEN MUIJAT! NO VOI NY V*TTU.. RAKKAUMAISINTA, MITÄ MÄ OON KOSKAAN KUULLU!

    • Justjust

      "RAKKAUMAISINTA, MITÄ MÄ OON KOSKAAN KUULLU! "
      hehehe,vaan että on se nykyään rakkaumaisinta xD.
      Ennen kait se oli "raukkamaisinta".
      Ja teillä vitun pissiksillä on muuten jääny capslocki päälle. Se on siel vasemmalla se iso nappula jossa lukee CapsLock. Tai sitten teil on joku shiftinpainamissyndrooma.
      Ja ei oo pelkoa et viekö pikku g mun muijan ku seki pitää sitä teinien massatuotemusan ikonina, eli iha paskana.

      ainiin se on vittu eikä v*ttu

      • ArchHereticAngelo

        loistavaa tekstiä...ja loistavaa typokorjausta. Ja vielä totta. Ei sitä oikeasti kukaan pelkää että muija lähtis jonku käävän mukana menemään?
        En ainakaan minä. Ja mitä siihen "parempaan musiikkiin" tulee, niin kyllä sitä tässä tulee aika helposti tehtyä, koska pg:n musasta ei voi päästä kuin ylöspäin. Kuuluisaksi ei takuulla yhdessä yössä pääse ellei makaa levypomojen kanssa, taikka osallistu Idolsiin, mutta eipä siinä mitään hauskaa olisikaan silloin. Musiikkia ei katsokaas ole tehty tuoteeksi, vaan taiteeksi, mutta ikävä kyllä jotkut raiskaavat tämän konseptin ja rankemmalla kädellä vielä. Nimiä en mainitse, mutta sanotaan että koko pop bisnes tekee niin. Ja mitä kaupallisempaa, sitä pahempaa.


      • PERHONEN

        SÄ TÄÄLLÄ OOT AINUT RAUKKAMAINEN TYYPPI! JA SIT ALAT VIEL VALITTAA IHMISTEN KIRJOTUSTAVASTA!? PAKKOHAN SE ON KIRJOTTAA ISOLLA, ETTÄ KAIKKI YMMÄRTÄÄ!!! KYLLÄ MÄ YMMÄRRÄN ET JOS JOKU KUUNTELEE ESIM. "HEVIÄ" MIELUUMMIN KU RÄPPIÄ NIIN EIHÄN SE SILLON VOI TYKÄTÄ RÄPISTÄ! MUTTA JUST TOLLASET PIKKU G:N IKÄSET ON VAAN KATEELLISIA SILLE VARSINKI POJAT, KUN NE EI ITE OSAA TEHÄ MUSAA! EHKÄPÄ MEIDÄN JOIDENKIN MIELESTÄ "ROKKI" TAI "HEVI" ON IHAN PASKAA, NI EI SELLANEN JOKA SIITÄ PITÄÄ TYKKÄIS! NÄÄ ON IHAN MIELIPIDE JUTTUJA!!!


      • pöllö
        PERHONEN kirjoitti:

        SÄ TÄÄLLÄ OOT AINUT RAUKKAMAINEN TYYPPI! JA SIT ALAT VIEL VALITTAA IHMISTEN KIRJOTUSTAVASTA!? PAKKOHAN SE ON KIRJOTTAA ISOLLA, ETTÄ KAIKKI YMMÄRTÄÄ!!! KYLLÄ MÄ YMMÄRRÄN ET JOS JOKU KUUNTELEE ESIM. "HEVIÄ" MIELUUMMIN KU RÄPPIÄ NIIN EIHÄN SE SILLON VOI TYKÄTÄ RÄPISTÄ! MUTTA JUST TOLLASET PIKKU G:N IKÄSET ON VAAN KATEELLISIA SILLE VARSINKI POJAT, KUN NE EI ITE OSAA TEHÄ MUSAA! EHKÄPÄ MEIDÄN JOIDENKIN MIELESTÄ "ROKKI" TAI "HEVI" ON IHAN PASKAA, NI EI SELLANEN JOKA SIITÄ PITÄÄ TYKKÄIS! NÄÄ ON IHAN MIELIPIDE JUTTUJA!!!

        rauhotu!
        etkö kestä totuutta??
        xD


    • Tappaja

      No se nyt vaan on täysin selvää et pikku GAY on surkein suomalainen artisti.

    • niko

      sanon vaan että ite en nyt pahemmin jaksa vastaan olla, vaikka perseestä se kyllä jo tämän ikäisen (täysi-ikäisen) korville onkin.. ehkäpä se on tätä nykyteinien musiikkia, tuli sitä itekin jotain paskaa sillon kuunneltua ;)

      mutta siis tarkoituksena oli kertoa että ihan helvetin sama niin kauan kun pysyy poissa festareilta tms. onhan sillä ne omat faninsa ja kannattajat, mutta ei sitä tartte yrittää kokoajan jokaisen eteen työntää. onneks näin ei ole kyllä useasti käynyt. olkoot missä on , tehkööt mitä tekee, ei kiinnosta vittuakaan.

      :)

    • JustJust

      Sul pitäis tarkastaa se shifti ja numero 1 ku tuntuu, että ne taitaa olla sul pahasti pohjassa. Niin ja jos et lukenu ekaa viestiäni, niin se CapsLock tosiaankin on siel vasemmalla. Jos sul vilkuttaa siel oikealla joko sanan Capslockin tai kirjain A:n alla tai yllä oleva ledi, niin se on merkki siitä, että sul on Capslock päällä. Mutta jos tämäkään ei auta, niin suosittelen menemään terapeutilla liiallisesta shiftin painamisesta tai sit sul on shifti rikki.
      Ps. tunnen monia ihmisiä, jotka osaa tehdä parempaa musaa ku pikku g ja yllätys, yllätys...HE OVAT POIKIA!! Älä ny vaan saa sydäriä! xD

      • ^fani^

        Näin on! Ja tarviiko sitä nyt kuuluttaa että ei oo pikku g fani?? Tottakai kaikki pikku g:n fanit laittavat tällä palstalla vastaan jos joku haukkuu G:tä! Niin mäkin!!


      • perhonen

        ...terapeutille, kyllä mä tiedän miten tää näppäimistö toimii, ei tarvi alkaa OPETTAA!!!


      • pöllö
        perhonen kirjoitti:

        ...terapeutille, kyllä mä tiedän miten tää näppäimistö toimii, ei tarvi alkaa OPETTAA!!!

        ja vielä kerran hahahhaha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe