wc paperin hinta.

Rahat pöntöön.

Miksi wc papereiden hinta vertailu on tehty niin vaikeaksi, että valvetunutkin kuluttaja joutuu tekemään päätöksen ihan takapuoli tuntumalla.

10

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kölkökö

      Miten niin vaikeaa. laskee rullan kpl hinnan

    • hiomapaperi

      Pelkkä yksittäisen rullan hinta ei kerro vielä mitään. Toista joutuu ottamaan puolimetriä ja toista riittää puolet vähemmän. Toiset on niin haperoa että on aina sormet kakassa.

      • anaalin analyyttiset

        Anaalin herkkyys määräsi enemmän kuin hinta!

        Edullisuudesta tuli absoluutinen totuus.

        Laatu olikin vaikeampi.
        Meidän neljän henkilön perheessä onkin nyt sitten neljää eri WC-papri laatua.
        Jokaisen "pukamille" mieluisinta.

        Jokaisella on oma optimoitu ostoeräkoko ja 4 rull hälyytysraja.
        anaali


      • huusin käyttäjä
        anaalin analyyttiset kirjoitti:

        Anaalin herkkyys määräsi enemmän kuin hinta!

        Edullisuudesta tuli absoluutinen totuus.

        Laatu olikin vaikeampi.
        Meidän neljän henkilön perheessä onkin nyt sitten neljää eri WC-papri laatua.
        Jokaisen "pukamille" mieluisinta.

        Jokaisella on oma optimoitu ostoeräkoko ja 4 rull hälyytysraja.
        anaali

        Keskitän kiinteän olostamisen työpaikan WC:hen tai muualle kodin ulkopuolelle.
        Paperin laatu hyvä.

        Virtsaamisen voi suorittaa Suomen olosuhteissa useimmiten ulos.
        Säästämme siten Hgissäkin Päijännettä.

        Kesällä tietysti on kuivakäymälä vapaa-ajan asunnolla


    • Pönttö-Einari

      Toki eri laatuja löytyy, mutta taskulaskimella selviää kyllä aika helposti vertailut muuten. Hinnoissa on eroja kyllä sitten melkoisesti. Itse ostamme isoissa erissä kavereiden kanssa kimppaan tehtaalta suoraan wc- ja muutkin paperit, säästö melkoinen.

      • kontillinen

        Kuinkas paljon vaatii varastotilaa, jokin arvo sillä autotallillakin on...


      • Toiseen potenssiin

        Kaikissa wc-paperipakkauksissa ei ole arkkien määrää ja sen lisäksi pitää huomoida paperin käytännön määrä eli kuinka moni kertaisena sillä pitää pyyhkäistä...


    • hytudtrkrxjrjcghj

      Saakohan esim serla paperia suoraan tehtaalta ostettua? Ja millaisia minimi määrät pitäisi olla? Kuinka paljon halvempaa kun esimerkiksi isossa ruoka kaupassa?

      Kiitos jo etukäteen vastauksista.

      Kiire sillä paperi rupeaa loppumaan :)

      • Eiköhän

        Kontillinen?


    • Cruor3230

      samaa mitein et euroshopperi kamaa tarvii huomattavasti useamman arkin/pyyhkäisy ja lisäksi rullat on huomattavasti pienempiä ku laatu papereissa... näisä pitäs olla kilohinta tai vastaava että pystyis tekemään vertailua kaupassa. toki sen verran paskoneena voin kertoa että itselläni kuluu vähemmän rahaa ja hermoja jos ostan laatupaperia... hermoja siten että kyllä se sitte riepoo ku se paperi katkeaa liian aikaisin sitä telineestä vedettäessä. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe