Hei,
Mua on nyt jo hyvän aikaa kiusannut ikävät yläselkäkivut ja pikkuhiljaa alkaa vimosen päälle ottamaan päähän tämä.
Eli siis selkä on kipeä. Yläselkä siis, tuosta lapaluiden välistä. Kipu tuntuu melkein koko ajan, mutta kaikista kurjinta aikaa on yö. Herään välillä keskellä yötä ja kipu on niin pistävä, että se saa aikaan jopa hengenahdistusta. Tämän jälkeen meneekin jokunen aika, ennenkuin hengenahdistus häviää ja pystyn taas ottamaan unen päästä kiinni uudelleen.
Nämä vaivat alkoivat tulla aika lailla piinaavina sen jälkeen, kun kaivoin taas käsityöni esille kesäteloiltaan. Olen siis kova virkkaamaan ja etenkin neulomaan, ja työskentelyasentoni ei todellakaan ole mitä parhain mahdollinen. Kuitenkaan, vaikka yritän parhaani kiinnittää huomiota hyvään työskentelyasentoon, ei se tuota mitään tulosta, ainakaan parempaan suuntaan.
Olen tässä viime aikoina ottanut viime vuodelta leikkauksen jäljiltä jääneitä Panacodin porekiputabletteja yöksi, mutta ei ne tunnu auttavan mitään.
Ja kyllä. Olen ylipainoinen.
Osaisikohan kukaan auttaa? Haluaisin niin kipeästi saada nukuttua pitkästä aikaa edes yhden yön ilman viiltävää kipua ja hengenahdistuksia.
Yläselkäkivut riivaa
3
1184
Vastaukset
- on samat
ongelmat ylärangan kanssa, siis vaivaa vielä enemmän öisin, kun pitäis nukkua.
Minulla alkaa oireilemaan, jos teen käsilläni jotain vähäkään raskaampaa.
Hengenahdistus on inhottavaa ja tälläkin hetkellä hengitän yläkeuhkoilla. Röngtenkuvassa näkyy nikamien madaltumat ja luupiikit, rappeutunut on muutenkin koko ranka.
Panacod ei paljon auta tähän yläselkäkipuun, enkä tiedä auttaako siihen mikään muu kuin olla tekemättä käsillään mitään raskasta.
Nyt olen pari yötä nukkunut kolmen tyynyn kanssa selälläni ja siinähän ranka pyöristyy ja välilevyt kai hiukan aukee. Eikä se varmaan painosta ole kiinni, itse olen normaalipainoinen.
Kokeileppa tätä tyyny juttua, jos vaikka jotain apua olis ja kyllä se lääkekin hiukan auttaa, ainakin minua unettaa.- beerre
vaikka kansanparantajaa auttaa piempään kuin tyynyt, taikka mites olis kiropraktikolla käynti taikka kuntohoitajalla oletteko käyneet.
mites tuleeko liikuttua aamuin illoin sauvojen kassa lenkkiä mitäh! miksei
älä sitten valita jos et halua mitään itsesi eteen tehdä eväät on annettu syö siitä
- pehttpk
minulla todettu välilevypullistuma,luu piikkejä..niskassa.lääkityksenä on:cymbalta120mg,lyrica150mg,tramal retard400mg,sirdalud12mg.auttaa aika hyvin kipuihin,eikä ole pahemmin yhteis vaikutuksia.....!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745