Luin tänään lehdestä asiasta ja ajattelin näinkö konsertit loppuvat kirkossa eli todellako ollaan joidenkin taholta arvioimassa,että vain heidän kaltaiset voivat käyttää kirkkoa ja kirkon tiloja omaan polittiseen toimintaan näin asian ymmärsin. Millaista musikkia sitten voidaan esittää onko silloin vaskiviikko esim pannassa jos tuo porukka päättää.MK
Loppuuko konsertit kirkossa
68
1121
Vastaukset
- juupasvaan
Tässäpä on Korpisen kuudesketju,
- messuuja
Otsikko loppuuko konsertit kirkosta on taineet jo loppua eipä ole pajon vaskiviikon jälkeen ollut ,miksi ei esimerkiksi ole mitään laulajien konsertteja kun Katri -Helena oli kirkko oikein pullisteli oli niin pajon ihmisiä. Ja kun Rantala muutti pois niin ei ole ollut yhtään Tuomas-messua. Eikö ne papit jouda vai viitsi niitä järjestää olis jotain nykyaikaisempaa meininkiä kirkossa tavalliset jumalanpalvelukset eivät oikein iske. olisivatko aikansa eläneitä?
- äääääää
että luterilaisen seurakunnan työilmapiiri on niin huono ettei siellä papitkaan viihdy vaan lähtevät etsimään ´rauhallisempia´ laitumia. Alkoiko tämä nykyisen kirkkoherran astuessa virkaan vaiko jo aikaisemmin? Rantala lähti heti vaalien jälkeen eikä hänen jälkeensä tulleet pastorit ole saarnanneet kuin vuoden ja häipyneet. Mitähän Korpinen kumppaneineen pystyisi tekemään ilmapiirin parantamiseksi?
äääääää kirjoitti:
että luterilaisen seurakunnan työilmapiiri on niin huono ettei siellä papitkaan viihdy vaan lähtevät etsimään ´rauhallisempia´ laitumia. Alkoiko tämä nykyisen kirkkoherran astuessa virkaan vaiko jo aikaisemmin? Rantala lähti heti vaalien jälkeen eikä hänen jälkeensä tulleet pastorit ole saarnanneet kuin vuoden ja häipyneet. Mitähän Korpinen kumppaneineen pystyisi tekemään ilmapiirin parantamiseksi?
Ainakin tuo yksi lähtijä löysi uuden akan itelleen ja kyllä tuo ilmapiiri kuitenkin on tietämykseni mukaan siedettävä mutta mitä todella on täällä Lieksassa tapahtunut aikaisemmin varmaan tiedätte jotta liha vetää ja ihmiset ovat ihmisiä.
Mutta olen kuitenkin juuri siitä asiasta huolissani mistä aloitin onko ainoastaan tiety kaapu tai metsä kirkkoni jossa on todella mettäläisiä noin kuvainnollisesti todettuna.
Melko painavaa tekstiä olen saanut osakseni ja se ei ole kovin hengellistä vaan selkeää asiatonta kieltä jopa En ole ollut näissä maisemissa vaan kävin äitini ja isäni haudalla joten ajoin taas yli tuhat kilometria ja kävin vetämässä happea seudulla jossa taivas on maassa.MKHiljeneekö sitten jopa urut kirkossa soiko sitten enää piano muutakuin epävireisesti kun tähän asti on voinut kuulla hienoa soitantaa.
Kirkossa keskustellaan eri asioista mutta rupeaako sitten seinät ahdistämaan ja kenen polittiset kokoukset sitten sopivat paremmin seurakunnan tiloihin, ellei tavan tallaajien elämänmuoto, joissa voidaan eri ihmiset kokea tuossa temppelissä jotakin kaunista soitantaa tai lauluja.
Juuri luin keskisuomessa miten ihmiset perheineen ovat nyt kohdanneet kirkon jonka seinät pullistelee.MK- Routis.-vari
markkukorpinen kirjoitti:
Hiljeneekö sitten jopa urut kirkossa soiko sitten enää piano muutakuin epävireisesti kun tähän asti on voinut kuulla hienoa soitantaa.
Kirkossa keskustellaan eri asioista mutta rupeaako sitten seinät ahdistämaan ja kenen polittiset kokoukset sitten sopivat paremmin seurakunnan tiloihin, ellei tavan tallaajien elämänmuoto, joissa voidaan eri ihmiset kokea tuossa temppelissä jotakin kaunista soitantaa tai lauluja.
Juuri luin keskisuomessa miten ihmiset perheineen ovat nyt kohdanneet kirkon jonka seinät pullistelee.MKSe Mooseksen perinnön kanttori .
Routis.-vari kirjoitti:
Se Mooseksen perinnön kanttori .
Tokko tuo on ihan hartaita toivelauluja mutta on kuitenkin ihminen ja totisesti on myöskin muita kirkon toimijoita joita tiedän vähän jopa samanlaisia "hössöttäjiä" kuin piiparinen
Kysymys on kuitenkin kuinka ahdasmielistä voisi toiminta olla jos joku tangokuningas joka laulaisi hengellistä ei sovi joidenkin kangaspuihin edes loimeksi?
Tähän mennessä olen aikanaan voinut laulaa jopa kirkossa mutta onko sitten riemu repinyt niin paljon vai helemat hulumahtaneet jos olen jotakin tuumannut asioosta mutta haitanneeko tuo.MK- yks karta yks
Tokko tuo on ihan hartaita toivelauluja mutta on kuitenkin ihminen ja totisesti on myöskin muita kirkon toimijoita joita tiedän vähän jopa samanlaisia "hössöttäjiä" kuin piiparinen
Kysymys on kuitenkin kuinka ahdasmielistä voisi toiminta olla jos joku tangokuningas joka laulaisi hengellistä ei sovi joidenkin kangaspuihin edes loimeksi?
Tähän mennessä olen aikanaan voinut laulaa jopa kirkossa mutta onko sitten riemu repinyt niin paljon vai helemat hulumahtaneet jos olen jotakin tuumannut asioosta mutta haitanneeko tuo.MKOlipa laulupaikka vaikka ulkohuussi, niin kyllä sitä laulua on hyvä kuunnella jos laulaa osaa. Noita rääkyjiä jotka kuvittelee ja luulee osaavasa laulaa on joka kylpyhuoneessa. Sikku nämä rääkyjät jossakin vaikka kaupassa asikkaita pois ajavat sillä olevinaan laululla. Onneksi ei oo näitä rääkyjiä enää Lieksan kaupoissa näkynyt.Kerta riitti.
yks karta yks kirjoitti:
Olipa laulupaikka vaikka ulkohuussi, niin kyllä sitä laulua on hyvä kuunnella jos laulaa osaa. Noita rääkyjiä jotka kuvittelee ja luulee osaavasa laulaa on joka kylpyhuoneessa. Sikku nämä rääkyjät jossakin vaikka kaupassa asikkaita pois ajavat sillä olevinaan laululla. Onneksi ei oo näitä rääkyjiä enää Lieksan kaupoissa näkynyt.Kerta riitti.
Kahvitko loppu tarjouksesta jotta piti ihan" rääkyä " kyllä sen asian hyvin tunnen jos markkinoorahan ja sitten tavara loppuu mutta en minä ole kovin äänekästä "rääkymistä" ainakaan aikuusilta kuullu kersat ne voi joskus ujeltaa mutta toivottavasti sen kestämme koska ei niitä ole täällä kovin joka päivä syntynyt ja kyllä äänet on luonnollista ja ihmisläheistä,
mutta laulan tanssin missä ja milloinka vaan iloonen ja irti maasta pruukaan olla aina.MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Kahvitko loppu tarjouksesta jotta piti ihan" rääkyä " kyllä sen asian hyvin tunnen jos markkinoorahan ja sitten tavara loppuu mutta en minä ole kovin äänekästä "rääkymistä" ainakaan aikuusilta kuullu kersat ne voi joskus ujeltaa mutta toivottavasti sen kestämme koska ei niitä ole täällä kovin joka päivä syntynyt ja kyllä äänet on luonnollista ja ihmisläheistä,
mutta laulan tanssin missä ja milloinka vaan iloonen ja irti maasta pruukaan olla aina.MKJuuri lehdestä luin että seurakunta ja S kauppa ja kirkkopalvelujen opintokeskus ja raamattuopisto järjestävät tilaisuuden kaupan aulassa. on musiikkia ja puheita ja rukousta kertoo lehti
Luonnon lapsena olen jo todennut ja siihen suuntaan taidetaan mennä kuin laihilaisvitsi toteaa ja siitä oli osviittaa yleisönosastossa lehdessä hautuumaasta
Yhdistyykö sitten kirkko ja kaupat ja hautuumaa tulee osuuskaupan eteen ja ihmiset haudataan polvet koukussa ja niistä tulee sitten pyörä tai rollaattoriteline..... Tarua vai totta aika näyttääMK- alemakkara
mutta laulan tanssin missä ja milloinka vaan iloonen ja irti maasta pruukaan olla aina.MKKyllä se oli paikallinen laulaja, joka siellä räääääääääkyiiiiii. Jopa kauppias kimposi hanikoihin.
Tämän päivän Lieksanlehden haastattelussa Äänikuningatar toteaa" tunnettujen viihdeartistien konsertit eivät mielestäni kuulu kirkoon"
Näin siis eritelään ihmisiä ja minullein paljastuu pelin henki laitekaan puomi meikeläiselle kirkon eteen kuin hevoselle ennemuinoon, eli siinä ole pilttuussas ja tee työs muualla mutta älä astele kirkkoon koska nykyisin sillä hulmahtelee helemat. ja sinne ei kuulu työhevoset.MK- teyrykäisiä
Hiljeneekö sitten jopa urut kirkossa soiko sitten enää piano muutakuin epävireisesti kun tähän asti on voinut kuulla hienoa soitantaa.
Juuri luin keskisuomessa miten ihmiset perheineen ovat nyt kohdanneet kirkon jonka seinät pullistelee.MKVai tommottii
teyrykäisiä kirjoitti:
Vai tommottii
Oiein hyvä että annoitte mahdollisuuden kertoa siitä,että laulan ystävänpäivänä Kirkossa sotaveteraanien kuoron solistina.
Olimme myöskin Kolilla Kirkossa jokunen aika sitten ja Joensuusta tuli puhelu ja minua pyydettiin laulamaan Kolin Kirkossa heille ja turisteille lähiaikoina.
Mutta tänä ilatan olen antanut mahdollisuuden sitten toisilla osallistua Lieksan karaokekisoihin koska sen olen voitanut jo aikanaan mutta osallistun muualla myös karaokekisoihin ja sitä varten kävin vielä Joensuussa saamassa oppia jos jotakin on unohtunut matkan varrella.
Mutta eletään ja kannetaan myös yhteisvastuuta siinä keräystoimessa olin tänään myös kauppaliikkeessä mutta ainakaan nyt ei tarvitse moittia olin hymyssä suin enkä rääkynyt MK
- omahyväisyys yök
Tekee vaalityötä toisia provisoimalla.
Sisälukutaitokin hakusessa . En minä ainakaan noin asiaa ymmärtänyt.
Kirkko ei ole milloinkaan ollut minkään poliittisen puolueen kokouspaikkana, vai? No jaa, kepu kyllä on valtaa käyttänyt vuosikymmenet kirkkovaltuustossa,kirkon ylimmässä päättävässä elimessä.
Pelkäätkö Korpinen kepun ja samalla omaan häviötäsi, kun olet vaalityöksesi valinnut toisten panettelun?
Mitkä ovat sinun kantasi? Itsekehulla ei paljon kirkkoa rakenneta.- Ei oikeita päättäjiä
pääsee ns."päättäjäksi" jopa 16-18 äänellä, jos äänestysprosentti on pieni. Eihän siihen tartte kun sukulaisten äänet.
Mutta sen minkä olen kirjoittanut on myöskin käsitys asioihin.
Mutta kuitenkin en ole mielestäni henkilöä nimeltä vetänyt esiin kuten täällä eräät toimivat jatkuvasti kohtaani.MK- nimet esiin
Mutta sen minkä olen kirjoittanut on myöskin käsitys asioihin.
Mutta kuitenkin en ole mielestäni henkilöä nimeltä vetänyt esiin kuten täällä eräät toimivat jatkuvasti kohtaani.MKAnna vain tulla.äläkä vihjaile. Reilusti pöytään vain, sillä pahinta on kun vihjaillaan!
nimet esiin kirjoitti:
Anna vain tulla.äläkä vihjaile. Reilusti pöytään vain, sillä pahinta on kun vihjaillaan!
Vuosien saatossa syntynyt käsitys asioista ei ole mitään vihjailua vaan näkemys asioihin,eli eri toimijoilla on erilainen käsitys mikä on kirkkoon sopivaa ja siinä mielessä nyt asia oli eri vaaliyhdistysten osalta todettu lehdessä ja siitä tuo näkemys henkilökohtaisesti mitä kukin on todennut julkisessa sanassa.Eli ihan Suomeksi sanonttuna suoraan olen asian todennut aikooko joku taho lopettaa jopa vaskiviikon konserttit ettei ne sovi kirkkon Mitä sanoo eri valitsijayhdistysten toimijat?
Myöskin mielestäni on peiteltyä politiikkaa joidenkin eläkeyhdistysten toiminta kirkon tiloissa hengellisyyden kaapuun sidottuna, mutta ennenkaikkea siinäkin on hyvä asia jos toiminta on todella sanan palvelua eikä viestien vientiä muuta.- Hyh hyh!!-
Vuosien saatossa syntynyt käsitys asioista ei ole mitään vihjailua vaan näkemys asioihin,eli eri toimijoilla on erilainen käsitys mikä on kirkkoon sopivaa ja siinä mielessä nyt asia oli eri vaaliyhdistysten osalta todettu lehdessä ja siitä tuo näkemys henkilökohtaisesti mitä kukin on todennut julkisessa sanassa.Eli ihan Suomeksi sanonttuna suoraan olen asian todennut aikooko joku taho lopettaa jopa vaskiviikon konserttit ettei ne sovi kirkkon Mitä sanoo eri valitsijayhdistysten toimijat?
Myöskin mielestäni on peiteltyä politiikkaa joidenkin eläkeyhdistysten toiminta kirkon tiloissa hengellisyyden kaapuun sidottuna, mutta ennenkaikkea siinäkin on hyvä asia jos toiminta on todella sanan palvelua eikä viestien vientiä muuta.Etkös sie ite lauleskele karaokea hengelliseen kaapuun puettuna niissä viinanjuontipaikoissa ja Suoli24 palstalla taas toimit hengellisenä saarnasmiehenä!
Hyh hyh!!- kirjoitti:
Etkös sie ite lauleskele karaokea hengelliseen kaapuun puettuna niissä viinanjuontipaikoissa ja Suoli24 palstalla taas toimit hengellisenä saarnasmiehenä!
Olen samoje seurakuntalaisten parissa olin missä vaan, kuitenkin karaokelaulajana ja myöskin laulajana esiinnyn muissa jopa kirkon tilaisuuksissa jotka ovat olleet monet hautajaiset joissa olen laulanut että joskus puhunut ja mieliinpainuva tilanne on se kun karaokelaulajat muistivat hengellisesti kaveriaan Baarissa myöskin olemme usein porukalla käyneet kirkossa yhteisesti sovittuna asiana.aivan kuin moottoripyöräilijät.
Muistutan vielä että minulla on karaikena myöskin virsiä ja hengellisiä lauluja.
Mutta tuo harmi ja pieksäntä on sinun arviosi ja kangistunut kaava kuitenkin tärkeä asia on saako koko seurakunta osallistua ja olla läheinen ihminen toiselle ihmiselle vai peto.MK- on onneksi
Olen samoje seurakuntalaisten parissa olin missä vaan, kuitenkin karaokelaulajana ja myöskin laulajana esiinnyn muissa jopa kirkon tilaisuuksissa jotka ovat olleet monet hautajaiset joissa olen laulanut että joskus puhunut ja mieliinpainuva tilanne on se kun karaokelaulajat muistivat hengellisesti kaveriaan Baarissa myöskin olemme usein porukalla käyneet kirkossa yhteisesti sovittuna asiana.aivan kuin moottoripyöräilijät.
Muistutan vielä että minulla on karaikena myöskin virsiä ja hengellisiä lauluja.
Mutta tuo harmi ja pieksäntä on sinun arviosi ja kangistunut kaava kuitenkin tärkeä asia on saako koko seurakunta osallistua ja olla läheinen ihminen toiselle ihmiselle vai peto.MKOlipa ilo kuunnella lieksalaisten nuorten esiintymistä K Market Pietarissa viime joulun alla. Kuulijoita oli kauppaliike täynnä, eikä kukaan korviaan peitellyt. Tai puuttunut esiintyjien soittonamikoihin. Kukahan muistaisi tämän yhtyeen ja esiintyjien nimiä.
Kyllä Lieksassa on upeita esiintyjiä. Ko porukka osaa esiintyä ja eivät retostele tyhjästä. Voisimpa kuvitella tälläisen porukan esim. kirkkoon esiintymään.
Mites se sanonta olikaan siitä tyhjästä tynnyristä. Kolisee ja rämisee pahiten. on onneksi kirjoitti:
Olipa ilo kuunnella lieksalaisten nuorten esiintymistä K Market Pietarissa viime joulun alla. Kuulijoita oli kauppaliike täynnä, eikä kukaan korviaan peitellyt. Tai puuttunut esiintyjien soittonamikoihin. Kukahan muistaisi tämän yhtyeen ja esiintyjien nimiä.
Kyllä Lieksassa on upeita esiintyjiä. Ko porukka osaa esiintyä ja eivät retostele tyhjästä. Voisimpa kuvitella tälläisen porukan esim. kirkkoon esiintymään.
Mites se sanonta olikaan siitä tyhjästä tynnyristä. Kolisee ja rämisee pahiten.Lieksassa on hyviä laulajia ja myöskin soittajia ja laulajia On kuitenkin niin, ettei kaikki ymmärrä hyväntekeväisyyttä vaikka korkeammalta taholta on johonkin keräykseen saatu lupa,, niin joku alkossa käyvän kupoliin ottaa se, että olen ainoastaan joskus ollut lippaan kanssa entisen kaupan edessä ja siirtynyt sitten suvaitsemalle paikalle muistutan että kuitenkin valtakunnallinen lupa oli toimelle.senkin liikkeen edessä.
Mutta viittaus hanikoihin on kirjoittajan mielikuvituksen tuotetta ja pätemistä siltä osin.MK- ihanaa kuultavaa
on onneksi kirjoitti:
Olipa ilo kuunnella lieksalaisten nuorten esiintymistä K Market Pietarissa viime joulun alla. Kuulijoita oli kauppaliike täynnä, eikä kukaan korviaan peitellyt. Tai puuttunut esiintyjien soittonamikoihin. Kukahan muistaisi tämän yhtyeen ja esiintyjien nimiä.
Mites se sanonta olikaan siitä tyhjästä tynnyristä. Kolisee ja rämisee pahiten.Lieksalainen yhtye siellä oli. Elina Vitri, heidän Egansa ja laulusolistinsa on ollut muuten kesäkanttorinakin, joten tytöltä onnistuu hengellinenkin musisointi, urkuja myöten. On muuten orkkakin siellä ollut. Mutta ovat nämä nuoret niin fiksuja, että esittävät hengellistä musiikkia kirkossa. Ja muuta kesätorilla, raveissa ym.
Joten:
Tyylipisteet heille! ihanaa kuultavaa kirjoitti:
Lieksalainen yhtye siellä oli. Elina Vitri, heidän Egansa ja laulusolistinsa on ollut muuten kesäkanttorinakin, joten tytöltä onnistuu hengellinenkin musisointi, urkuja myöten. On muuten orkkakin siellä ollut. Mutta ovat nämä nuoret niin fiksuja, että esittävät hengellistä musiikkia kirkossa. Ja muuta kesätorilla, raveissa ym.
Joten:
Tyylipisteet heille!Mutta kuitenkin edelleen kysyn tarkoittaako sitten joidenkin mielipide sitä, että iskelmälaulaja laulaessaan hengellistä musiikkia ei sovi kirkkoon.
On kuitenkin asia niinkin että olen ollut mukana tilaisuudessa joka oli kapakassa ja siellä lauloimme hengellisiä lauluja sen jälkeen jossakin pitäjässä jopa papit lähtivät kansan pariin niinkuin hyvä paimen tekee hän jätti lammaslaumansa ja lähti etsimään kadonnutta lammasta.
Jotta sillee tällä kertaa virsistähän heikki kirjoitti mutta jätti hevosmiehet mainitsematta armollas ruunaa kaunista ja sen jälkeen tuli yleinen rahanjako sano pikkupoika kaveri sai viisipenniä ja hän napin . vitsi MK- ????????????????????
Mutta kuitenkin edelleen kysyn tarkoittaako sitten joidenkin mielipide sitä, että iskelmälaulaja laulaessaan hengellistä musiikkia ei sovi kirkkoon.
On kuitenkin asia niinkin että olen ollut mukana tilaisuudessa joka oli kapakassa ja siellä lauloimme hengellisiä lauluja sen jälkeen jossakin pitäjässä jopa papit lähtivät kansan pariin niinkuin hyvä paimen tekee hän jätti lammaslaumansa ja lähti etsimään kadonnutta lammasta.
Jotta sillee tällä kertaa virsistähän heikki kirjoitti mutta jätti hevosmiehet mainitsematta armollas ruunaa kaunista ja sen jälkeen tuli yleinen rahanjako sano pikkupoika kaveri sai viisipenniä ja hän napin . vitsi MKEikö tuo vaalimainonta lopu koskaan. Luuletko tosiaan saavasi ääniä tommosella uskonnollisella horinalla. Eiköhän ois aikaa siirtää ne jo omalle palstalle. Joko mainokset tai uskonnolliset horinat.
- Routiusretales
Mutta kuitenkin edelleen kysyn tarkoittaako sitten joidenkin mielipide sitä, että iskelmälaulaja laulaessaan hengellistä musiikkia ei sovi kirkkoon.
Jotta sillee tällä kertaa virsistähän heikki kirjoitti mutta jätti hevosmiehet mainitsematta armollas ruunaa kaunista ja sen jälkeen tuli yleinen rahanjako sano pikkupoika kaveri sai viisipenniä ja hän napin . vitsi MKKirkot on rakennettu maallisista kivistä maa merkeiksi aikoinaan ,
Mutta ajat muuttuu samoin lammaslaumat ja pastorit .
Minä kysyn missä on se vanhanajan hartaus, Joulukirkossa
Kristittyjen juhlassa vai onko niitä enää ollenkaan -
Tivoli touhua muodin mukaan sama heti kuka siellä mitäkin träppää . ???????????????????? kirjoitti:
Eikö tuo vaalimainonta lopu koskaan. Luuletko tosiaan saavasi ääniä tommosella uskonnollisella horinalla. Eiköhän ois aikaa siirtää ne jo omalle palstalle. Joko mainokset tai uskonnolliset horinat.
Konserttia tietysti voinee pitää kollikissa maaliskuussa mutta taisi kirjoittajalla otsikko kertoa sen, että tuossa eläinkunnassakin hänen otsikon mukaan olisi kaksineuvoinen tässä suhteessa kissa.
Joten miksi tulla tälle palstalle jos ei muuten asia kiinnosta muutakuin häiriköimällä MKRoutiusretales kirjoitti:
Kirkot on rakennettu maallisista kivistä maa merkeiksi aikoinaan ,
Mutta ajat muuttuu samoin lammaslaumat ja pastorit .
Minä kysyn missä on se vanhanajan hartaus, Joulukirkossa
Kristittyjen juhlassa vai onko niitä enää ollenkaan -
Tivoli touhua muodin mukaan sama heti kuka siellä mitäkin träppää .Vaikka noita lammaslaumoja "teurastetaan " niin kyllä tuo sanoma ja tehtävä on sama.
On kyllä niinkin kuin aikanaan poika sanoi äidilleen joka torui häntä hieman huonosta elämästä, että tien tiedätte.
Poika vastasi kun nykyään käyn kirkossa san ei ole sitä elävää mitä ennen nykyään ei tule edes synnin tuntoon..MKihanaa kuultavaa kirjoitti:
Lieksalainen yhtye siellä oli. Elina Vitri, heidän Egansa ja laulusolistinsa on ollut muuten kesäkanttorinakin, joten tytöltä onnistuu hengellinenkin musisointi, urkuja myöten. On muuten orkkakin siellä ollut. Mutta ovat nämä nuoret niin fiksuja, että esittävät hengellistä musiikkia kirkossa. Ja muuta kesätorilla, raveissa ym.
Joten:
Tyylipisteet heille!Nyt kuultavana kapakassa
Nyt kuultavana kapakassa
Siitä mainitsin kuultavana kapakassa.
Mutta minua koskeviin syytöksiin on ollut melkoista teatteria ja sehän on varmaa että sinnekkään en sovi joidenkin mielestä, kun sattuisi ollemaan pian ylimääräisiä repliikejä. eli tiedän puukottajat?
Mutta Kuhmosta tuli palautetta "aina niin positiivinen esiintyjä on parantanut esitystään edelleen ja hänen tulkintansa vakuuttaa todella
Hänen laulunsa on sydämellistä ja ihanaa.
Kiitos, kuulemme varmaankin häntä uudelleen."
Tämä oli ammatituomariston lausuma
Mutta katsotaan miten ahtaalla täällä on seinät kuka sopii ja kuka ei? MK- hihiiiiiiiiiiiiiiiii
Siitä mainitsin kuultavana kapakassa.
Mutta minua koskeviin syytöksiin on ollut melkoista teatteria ja sehän on varmaa että sinnekkään en sovi joidenkin mielestä, kun sattuisi ollemaan pian ylimääräisiä repliikejä. eli tiedän puukottajat?
Mutta Kuhmosta tuli palautetta "aina niin positiivinen esiintyjä on parantanut esitystään edelleen ja hänen tulkintansa vakuuttaa todella
Hänen laulunsa on sydämellistä ja ihanaa.
Kiitos, kuulemme varmaankin häntä uudelleen."
Tämä oli ammatituomariston lausuma
Mutta katsotaan miten ahtaalla täällä on seinät kuka sopii ja kuka ei? MKMites joko oot avaanut ne omakehusivut. Vaikka sinne paikallisjärjestön kepugalleriaan. Retostele siellä ja kehu ihtees niin perkleesti. Tai sitta naamakirjaan.
Olihan siellä Kuhmossa yleisöö. Hihii. Ja osanottajii, Hihii, Montako. Varsinaista punanenäteatteria. Minun lisäksi salin täys. Saliin mahtuu kymmenen. Hihii.
Ja kolme sarjaa.hIhii hihiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Mites joko oot avaanut ne omakehusivut. Vaikka sinne paikallisjärjestön kepugalleriaan. Retostele siellä ja kehu ihtees niin perkleesti. Tai sitta naamakirjaan.
Olihan siellä Kuhmossa yleisöö. Hihii. Ja osanottajii, Hihii, Montako. Varsinaista punanenäteatteria. Minun lisäksi salin täys. Saliin mahtuu kymmenen. Hihii.
Ja kolme sarjaa.hIhiiOravainen istuu sammal huoneessa sinneppä ei hallin hammas.
Keitä te ootte te pienet poijat kun en mä tunne teitä.
Voi minua poikaa raukka kun olen turvaton, ikäänkuin taivaan lintu jok lentoon luotu on
Kaiken kauniin rinnalla
Oi jos oisit kultaseni
Jos sun lysti on
Hiljainen tienoo
Eron hetki on kaunis kuten rakkauskin joten
Etsi ja koe jotain kaunista musikki on yhteistä se menee yli mannerten ja kielialueiden ja myöskin yli älykkyysrajojen, musiikilla on sijansa eri toiminnoissa MK- hihiih,
hihiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Mites joko oot avaanut ne omakehusivut. Vaikka sinne paikallisjärjestön kepugalleriaan. Retostele siellä ja kehu ihtees niin perkleesti. Tai sitta naamakirjaan.
Ja kolme sarjaa.hIhiilistasta uupui:
Taputtivat 7 kertaa takaisin lavalle.Hihii. hihiih, kirjoitti:
listasta uupui:
Taputtivat 7 kertaa takaisin lavalle.Hihii.Uskon tuon orkesterin saavan sellaisen suosion, että niin käy että taputukset on runsaat joten onnea ja menestystä edelleen
Mutta nyt on viikonloppuna isän päivä ja kenellä isä on olemassa miten sitä asiaa vietät vietkö hänet vaikka konserttiin tai yhdessä kirkkoon.
Tänään vietämme jo Karpalossa ennakkoon isänpäivää jossa on ohjelmaa ja saamme kuotn kanssa olla mukana.
Mutta sitten olemme kuorona pyhänä kontiolahdella ja yhdessä laulussa olen solistina aivan kuin keväällä täällä ensi kertaa elämässä kuoron kanssa.
Joskus hieman vakavaa ja toisinaan sitten vastaan hieman leikkisästi mitä tilanne vaatii.MK- Tarkkailija,.
Uskon tuon orkesterin saavan sellaisen suosion, että niin käy että taputukset on runsaat joten onnea ja menestystä edelleen
Mutta nyt on viikonloppuna isän päivä ja kenellä isä on olemassa miten sitä asiaa vietät vietkö hänet vaikka konserttiin tai yhdessä kirkkoon.
Tänään vietämme jo Karpalossa ennakkoon isänpäivää jossa on ohjelmaa ja saamme kuotn kanssa olla mukana.
Mutta sitten olemme kuorona pyhänä kontiolahdella ja yhdessä laulussa olen solistina aivan kuin keväällä täällä ensi kertaa elämässä kuoron kanssa.
Joskus hieman vakavaa ja toisinaan sitten vastaan hieman leikkisästi mitä tilanne vaatii.MK-Tänään vietämme jo Karpalossa ennakkoon isänpäivää jossa on ohjelmaa ja saamme kuotn kanssa olla mukana. -
Mitä ihmettä? Onko kuottakin korpisen messissä hoilaamassa, vai onko koko kuotta korpisen toinen persoona? - kyylakiikari
Tarkkailija,. kirjoitti:
-Tänään vietämme jo Karpalossa ennakkoon isänpäivää jossa on ohjelmaa ja saamme kuotn kanssa olla mukana. -
Mitä ihmettä? Onko kuottakin korpisen messissä hoilaamassa, vai onko koko kuotta korpisen toinen persoona?Eikö mitä. Korpinen on vaan väsynyt raskaasta vaalikampanjasta ja laulukiertueestaan. Ne on kovia juoksijoita Kuhmon metsurit vielä satavuotiaana. Ja lujanyrkkisiä. Siellä ei tule joka ukon kaljabaarissa ruveta Irviniä hoilottamaan. Saatikka kansantanhuja. Ottaahan se voimille, nuoremmillakin.
Joo. Kyllä siinä varmaankin kuoroa tarkoitetaan. Kuottahan harrastaa enempi matikkapilkkiä ja huonoissa naisissa käyntiä. Liekkö muutoin Kuotta jäänykkin sinne Mantsiin nalkkiin, kun ei ole kuulunut.
Toinen mahdollisuus on tietenkin kiintiö ( kuotn Albania ) jota kielimiehenä tunnettu korpinen voisi tarjota tyhmille lieksalaisille. - Grafenwalden
kyylakiikari kirjoitti:
Eikö mitä. Korpinen on vaan väsynyt raskaasta vaalikampanjasta ja laulukiertueestaan. Ne on kovia juoksijoita Kuhmon metsurit vielä satavuotiaana. Ja lujanyrkkisiä. Siellä ei tule joka ukon kaljabaarissa ruveta Irviniä hoilottamaan. Saatikka kansantanhuja. Ottaahan se voimille, nuoremmillakin.
Joo. Kyllä siinä varmaankin kuoroa tarkoitetaan. Kuottahan harrastaa enempi matikkapilkkiä ja huonoissa naisissa käyntiä. Liekkö muutoin Kuotta jäänykkin sinne Mantsiin nalkkiin, kun ei ole kuulunut.
Toinen mahdollisuus on tietenkin kiintiö ( kuotn Albania ) jota kielimiehenä tunnettu korpinen voisi tarjota tyhmille lieksalaisille.Joka paikkakunnallahan on omat erikoiset persoonansa. Nilsiässä oli se öljysheikki ja joensuussa vaikuttaa J Kärnä. Ei ne ulkopaikkakuntalaiset tunne Lieksasta paljon muita kuin Rosviitan ja Korpisen. ( Miksikähän he eivät esiinny yhdessä?)
Korpinen eksyi aikoinaan väärään puolueeseen, sillä vasemmistoliiton ehdokkaana hän olisi luultavasti päässyt kansanedustajaksi asti!
Noh, mitäpäs menneistä ja asiasta toiseen. Miksikähän kirkkovaltuustoon pyrkii noin paljon eläkeläisiä? Mielluummin näkisin valtuustojen enemmisönä NUORIA työssäkäyviä ja joukossa jopa muutaman työttömänkin!
Tutkimusten mukaan ihmisten mentaaliset kyvyt saavuttavat huippunsa 22-vuotiaana ja rappeutuminen alkaa edetä viisi vuotta myöhemmin. Tarkkailija,. kirjoitti:
-Tänään vietämme jo Karpalossa ennakkoon isänpäivää jossa on ohjelmaa ja saamme kuotn kanssa olla mukana. -
Mitä ihmettä? Onko kuottakin korpisen messissä hoilaamassa, vai onko koko kuotta korpisen toinen persoona?Kuitenkin toisaalla jutussa oli kuoro mainittu, en tunne henkilönä nimimerkkiä joka mainittiin.
Mutta ihan hyvä ohjelma papin puheineen virsineen, runoineen ,kaksirivisen soittoineen ja hyvine kakkukahveineen.
Mutta illalla varmaan on vuonislahdessa hyvää kuultavaa. MKkyylakiikari kirjoitti:
Eikö mitä. Korpinen on vaan väsynyt raskaasta vaalikampanjasta ja laulukiertueestaan. Ne on kovia juoksijoita Kuhmon metsurit vielä satavuotiaana. Ja lujanyrkkisiä. Siellä ei tule joka ukon kaljabaarissa ruveta Irviniä hoilottamaan. Saatikka kansantanhuja. Ottaahan se voimille, nuoremmillakin.
Toinen mahdollisuus on tietenkin kiintiö ( kuotn Albania ) jota kielimiehenä tunnettu korpinen voisi tarjota tyhmille lieksalaisille.Mutta Ähtäriläisen huuliharppu soi ja kunnon kansalaisia olivat Kuhmossa myös ei sielläkään tultu ryysyihin kiinni vaan muuten keskustelemaan olivat valmiita kyselemään mistä vieras eivät edes tuumanneet jotta arvelin, että et ole mistään kotoisin.
Joten Hea reisi on viroa-Hyvää matkaa
Kuka sitten matkaan lähtee MKGrafenwalden kirjoitti:
Joka paikkakunnallahan on omat erikoiset persoonansa. Nilsiässä oli se öljysheikki ja joensuussa vaikuttaa J Kärnä. Ei ne ulkopaikkakuntalaiset tunne Lieksasta paljon muita kuin Rosviitan ja Korpisen. ( Miksikähän he eivät esiinny yhdessä?)
Korpinen eksyi aikoinaan väärään puolueeseen, sillä vasemmistoliiton ehdokkaana hän olisi luultavasti päässyt kansanedustajaksi asti!
Noh, mitäpäs menneistä ja asiasta toiseen. Miksikähän kirkkovaltuustoon pyrkii noin paljon eläkeläisiä? Mielluummin näkisin valtuustojen enemmisönä NUORIA työssäkäyviä ja joukossa jopa muutaman työttömänkin!
Tutkimusten mukaan ihmisten mentaaliset kyvyt saavuttavat huippunsa 22-vuotiaana ja rappeutuminen alkaa edetä viisi vuotta myöhemmin.Kyllä tässä oli puhettä yhteistyöstä toisen mainitun henkilön kanssa mutta kuitenkin minut oli tyrmatty siitä ohjelmasta minulle ei ollut roolia siinä näytelmässä.
Mitä sitten kansanedustaja ehdokkaaksi niin aika moni puolue olisi nähtävästi ottamassa aidon ihmisen mukaansa heh mutta aikanaan kyllä vedin lieksasta ääniä 380 joka oli 3-4 eniten jolloin tunnetut edustajat jäivät taakse ja valtuustoon sitten mukana meni toinenkin mutta aikaa aikaa kutakin ja kun en ole ottanut vastaan lahjuksia niin en ole siten tukenut laakkosen lehteä.
Muuten kyllä jokaisella olisi ollut mahdollisuus tulla mukaan ehdokkaaksi mutta se on myös niin, että joku rakentaa sitä pesää jossa on jo poikaset mutta on siten niitä jotka vielä hautoo munia joten ei sieltä päästä toimintaan.
Näiinhän sitä sanotaan isossa kirjassa ken juoteleepi härkiänsä kel esteenä emäntänsä, silloin isäntä totesi menkää aitoviereen kutsumaan juhliin näin vapaasti asian ymmärtäen.
On kuitenkin niin, että joka harrastaa jotakin esim kuorolaulajat elävät tutkimusten mukaan vanhaksi .On aivan siitä kysymys polttaako kynttilää kummastakin päästä. Mutta kirkossa puhutaan nyt sitten valvomisesta ja niistä viisaista neitsyeistä joten kuotta mukaan nyt niistä neitsyeistä puhutaan.MK- mölysin karajokkee
Kuitenkin toisaalla jutussa oli kuoro mainittu, en tunne henkilönä nimimerkkiä joka mainittiin.
Mutta ihan hyvä ohjelma papin puheineen virsineen, runoineen ,kaksirivisen soittoineen ja hyvine kakkukahveineen.
Mutta illalla varmaan on vuonislahdessa hyvää kuultavaa. MKEi taija olla täällä semmosta ketjua mihin ei Korpinen tulisi kehumaan hoilotustaan. Tai muuta pökeltämistä.
Nuo samat kehumisen retostelut on varmaankin ollut jo muutaman sata kertaa täällä.
Tuo Hea reisi on suomennettu perseelleen. Tarkoittaa muuten hyvän matkaa.
Ja mitähän meinaa jos nuomasin virheen itse. Höh. Nuomasin. mölysin karajokkee kirjoitti:
Ei taija olla täällä semmosta ketjua mihin ei Korpinen tulisi kehumaan hoilotustaan. Tai muuta pökeltämistä.
Nuo samat kehumisen retostelut on varmaankin ollut jo muutaman sata kertaa täällä.
Ja mitähän meinaa jos nuomasin virheen itse. Höh. Nuomasin.Jos meinaa pärjätä kisoissa tai kuorolaulussa niin eipä parane paljon mölytä, mutta sinulle toivoisin sellaista asiaa ,että pidä mölyt mahassas
mölysin karajokkee kirjoitti:
Ei taija olla täällä semmosta ketjua mihin ei Korpinen tulisi kehumaan hoilotustaan. Tai muuta pökeltämistä.
Ja mitähän meinaa jos nuomasin virheen itse. Höh. Nuomasin.Reisida
Mina reisimine palju, samuti söprusring MK- rokittaa
Jos meinaa pärjätä kisoissa tai kuorolaulussa niin eipä parane paljon mölytä, mutta sinulle toivoisin sellaista asiaa ,että pidä mölyt mahassas
Kirkkovaaliehokas rupiaa lämpenemään.
Ne jotka osaa laulaa ja muutenkin pärjäävät esiintymislavoilla eivät näillä palstoilla edes vaivaudu pelleksi heittäytymään.
Ei sitten pidä tuoda Vironkieltä tänne kirjoitella, jos ei sitä tajua.
( söprusring ? ) mitähän hittoa tuokin väärinkirjoitus on. rokittaa kirjoitti:
Kirkkovaaliehokas rupiaa lämpenemään.
Ne jotka osaa laulaa ja muutenkin pärjäävät esiintymislavoilla eivät näillä palstoilla edes vaivaudu pelleksi heittäytymään.
Ei sitten pidä tuoda Vironkieltä tänne kirjoitella, jos ei sitä tajua.
( söprusring ? ) mitähän hittoa tuokin väärinkirjoitus on.Mutta totean minulla on" ystäväpiiri" sana jota et tuntenut esim Viron oopperan rumpetistit kavereita.
Myöskin muista maista tuttavia Italiasta josta sain esim ravatin Latviassa josta esim jotain yrttiä savipullossa Myöskin Turkissa kauppiaat. muuten näistä en ole kehunut ai niin Japanilaiset myöskin oli meillä jopa saunassa iso porukka.
Muuten juuri esiintymislavalla pitääkin olla hieman erilainen ja persoonallisuus esiin..
Mutta mitä sitten kirkossa tänään kuulin juuri Ilomantsin mieslaulajien laulavan lopuksi konserttissa ihan herkistyttävän sanomaltaan olevan laulun Simojoen tekemän laulun päätökseksi vuonislahdessa MK- IIKORI.
Reisida
Mina reisimine palju, samuti söprusring MKMontako iäntä se Karaookkekorpinen äänestyksessä sai?
Iänestitkö ihteesi omalla iänelläsi
Minä muuten iänestin Mister korpista, ihan piruuttani sen tein kun muut ehokkaat näätti ventovieraelta ja tuntuvat mittääsanomattomilta! IIKORI. kirjoitti:
Montako iäntä se Karaookkekorpinen äänestyksessä sai?
Iänestitkö ihteesi omalla iänelläsi
Minä muuten iänestin Mister korpista, ihan piruuttani sen tein kun muut ehokkaat näätti ventovieraelta ja tuntuvat mittääsanomattomilta!Muuten olen kyllä äänestä tunnettu eli jo nurkantakaa moni tuntee kun kälätykseni kuulee.
Mutta eihän nyt ihan ihmiset ole mitään sanomattomia muutakuin joskus todella kokouksessa.
Mutta äänestys päättyy vasta klo 18.00 Kirkossa
Mutta jos eivät ole repineet lappuja niin sitten meitä on pari ? MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Muuten olen kyllä äänestä tunnettu eli jo nurkantakaa moni tuntee kun kälätykseni kuulee.
Mutta eihän nyt ihan ihmiset ole mitään sanomattomia muutakuin joskus todella kokouksessa.
Mutta äänestys päättyy vasta klo 18.00 Kirkossa
Mutta jos eivät ole repineet lappuja niin sitten meitä on pari ? MKVaalit on käyty ja onnittelut valituille sekä lienee asia niin, että myöskin kirkko voi toimia seurakuntalaisten parhaaksi.
Uusia edustajia on tullut mukaan valtuustoon ja valitsijayhdistyksien kautta 12 äänellä
Kiitän Teitä äänestäjät äänimäärästäni 14 joten olen varalla.Joskus olen todennut olen varalla taivaaseen mutta siitä ei täällä päätetä.
Muuten sama äänimäärä samalta listalta toisella henkilöllä joten arpa kohtalon pudotti sijoitusta.
Mutta usein aikaisemmin on joitakin johtokunnan paikkoja annettu jopa pienemmälle äänimäärän omaavalle se on sitten eri asia.
Mutta hyvää jatkoa ja rauhaa ja rakkautta ja eilaisuuden hyväksyntää.
Ihmisarvon kunnioittamista.
Kesk 11 sdp 7 kok 6 kd 3- Tyytyväinen tahvo
Vaalit on käyty ja onnittelut valituille sekä lienee asia niin, että myöskin kirkko voi toimia seurakuntalaisten parhaaksi.
Uusia edustajia on tullut mukaan valtuustoon ja valitsijayhdistyksien kautta 12 äänellä
Kiitän Teitä äänestäjät äänimäärästäni 14 joten olen varalla.Joskus olen todennut olen varalla taivaaseen mutta siitä ei täällä päätetä.
Muuten sama äänimäärä samalta listalta toisella henkilöllä joten arpa kohtalon pudotti sijoitusta.
Mutta usein aikaisemmin on joitakin johtokunnan paikkoja annettu jopa pienemmälle äänimäärän omaavalle se on sitten eri asia.
Mutta hyvää jatkoa ja rauhaa ja rakkautta ja eilaisuuden hyväksyntää.
Ihmisarvon kunnioittamista.
Kesk 11 sdp 7 kok 6 kd 3edelleen olet varavaravaravara ukkeli. No sehän onkin sitten taas pullistelun ja kehuskelun aihe.
Tyytyväinen tahvo kirjoitti:
edelleen olet varavaravaravara ukkeli. No sehän onkin sitten taas pullistelun ja kehuskelun aihe.
Kyllä teillä olikin asian vuoksi tehtävää.
Lienet lapsukainen mielipiteinesi mutta kestätkö jos tutkitaan asia.MKGrafenwalden kirjoitti:
Joka paikkakunnallahan on omat erikoiset persoonansa. Nilsiässä oli se öljysheikki ja joensuussa vaikuttaa J Kärnä. Ei ne ulkopaikkakuntalaiset tunne Lieksasta paljon muita kuin Rosviitan ja Korpisen. ( Miksikähän he eivät esiinny yhdessä?)
Tutkimusten mukaan ihmisten mentaaliset kyvyt saavuttavat huippunsa 22-vuotiaana ja rappeutuminen alkaa edetä viisi vuotta myöhemmin.Eilen keskustelin asiata toisen tunnetun Lieksalaisen kanssa hän pyysi ainakin puhelinnumeroa joten katsotaan mitä voisi saada aikaan. Sellaista ovat ihmiset ehdottaneet joten se siitä.
Joku lupasi 50 per nenä niin oletko valmis tuottajaksi.MK- senrtiews
Kyllä teillä olikin asian vuoksi tehtävää.
Lienet lapsukainen mielipiteinesi mutta kestätkö jos tutkitaan asia.MKEnsin tutkitaan ja sitten hutkitaan elikkä suunta urheilukadulle!
senrtiews kirjoitti:
Ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan elikkä suunta urheilukadulle!
Toisaalla olleita minuun ja toisiin henkilöihin kohdistuneita solvaavia loukkaavia kirjoituksia ylläpito poistaa,
Mutta kuten olen todennut poikaaset on poikaasia jos ovat ajattelemattomia mutta kyllä siinä suhteessa olisi hyvä ymmärtää jo jos kirjoitukset poistuu ettei tule liituraitapukua ylle.
Mutta kuitenkin uskon, että kirkossa soi virret ja laulut ja myöskin soittimet ja nyt ainakin joulun aikaan kansa saapuu ja toivottavasti myöskin lapset laulamaan joululauluja.
Vaalin tuloksen mukaan kovin suuria muutoksia ei liene tulossa mutta jos kansa kaikkoaa niin tulevaisuudessa työntekijöitä vähenee kirkostakin joten onko sitten niin kuin aikanaan totesin kun suvivirsi soi nopeasti, totesin ääneen se oli urakalla veisattu, johon Kaisa yhtyi niin oli MK- pareeta olisi
Toisaalla olleita minuun ja toisiin henkilöihin kohdistuneita solvaavia loukkaavia kirjoituksia ylläpito poistaa,
Mutta kuten olen todennut poikaaset on poikaasia jos ovat ajattelemattomia mutta kyllä siinä suhteessa olisi hyvä ymmärtää jo jos kirjoitukset poistuu ettei tule liituraitapukua ylle.
Mutta kuitenkin uskon, että kirkossa soi virret ja laulut ja myöskin soittimet ja nyt ainakin joulun aikaan kansa saapuu ja toivottavasti myöskin lapset laulamaan joululauluja.
Vaalin tuloksen mukaan kovin suuria muutoksia ei liene tulossa mutta jos kansa kaikkoaa niin tulevaisuudessa työntekijöitä vähenee kirkostakin joten onko sitten niin kuin aikanaan totesin kun suvivirsi soi nopeasti, totesin ääneen se oli urakalla veisattu, johon Kaisa yhtyi niin oli MKSe on siinä vaiheessa kun asettuu oman mainoskampanjansa takia itkemään ja uhittelemaan on varsin omaperäistä. Et sitten sattumalta muistanut, että itsehän sinä täällä lähdit mainontaasi ja itseäsi kehumaan. Silloimpa onkin ja olisi ollut lupa ja oikeus hyvinkin kärjekkäisiin kirjoituksiin.
Nyt kun kirkkovaalit on ohitse ja valtuustoon valittu luottamusta nauttivat henkilöt, voi jokainen ehdokas joka ei sinne päässyt suorittaa itsetutkistelua vaikka torkkupeiton alla. pareeta olisi kirjoitti:
Se on siinä vaiheessa kun asettuu oman mainoskampanjansa takia itkemään ja uhittelemaan on varsin omaperäistä. Et sitten sattumalta muistanut, että itsehän sinä täällä lähdit mainontaasi ja itseäsi kehumaan. Silloimpa onkin ja olisi ollut lupa ja oikeus hyvinkin kärjekkäisiin kirjoituksiin.
Nyt kun kirkkovaalit on ohitse ja valtuustoon valittu luottamusta nauttivat henkilöt, voi jokainen ehdokas joka ei sinne päässyt suorittaa itsetutkistelua vaikka torkkupeiton alla.En ole itkenyt ja mollanut nimeltä mielestäni ihmisiä yksilönä.
Tulee vaan mieleen entisaikainen sanonta kulkijapojasta sekin itkis jos pääsis alakuun, mutta jos sitä joku motaasoo niin se motaasoo takaasi.
Mutta kuten olen sanonut yhdelle ihmiselle eri luottamustehtävissä toimiminen ja vastuunkantaminen vuosikymmeniä on silloin oman osansa tehnyt sillä saralla ja voinee sitten jo nauttia muusta elämässä on aivan selvää että on kuitenkin tehtäviä jokaisella seurakunnassa kukin omalla tavalla minulla se on ollut laulu eri tilaisuuksissa ja nytkin sotaveteraanien joulujuhlassa esim ja myöskin yhteisvastuu ja keräystoiminta on paikka jossa myös on tarvittu.
Mutta ennenkaikkea hyvää Teille vaikka torkkupeiton alta tietokoneen välityksellä.MKmarkkukorpinen kirjoitti:
En ole itkenyt ja mollanut nimeltä mielestäni ihmisiä yksilönä.
Tulee vaan mieleen entisaikainen sanonta kulkijapojasta sekin itkis jos pääsis alakuun, mutta jos sitä joku motaasoo niin se motaasoo takaasi.
Mutta kuten olen sanonut yhdelle ihmiselle eri luottamustehtävissä toimiminen ja vastuunkantaminen vuosikymmeniä on silloin oman osansa tehnyt sillä saralla ja voinee sitten jo nauttia muusta elämässä on aivan selvää että on kuitenkin tehtäviä jokaisella seurakunnassa kukin omalla tavalla minulla se on ollut laulu eri tilaisuuksissa ja nytkin sotaveteraanien joulujuhlassa esim ja myöskin yhteisvastuu ja keräystoiminta on paikka jossa myös on tarvittu.
Mutta ennenkaikkea hyvää Teille vaikka torkkupeiton alta tietokoneen välityksellä.MKOliko sitten kuka asialla mutta kun alkoi jopa nyt joku olisiko itte kuningatar jotta minulla olisi järkeä mikä sopii kirkossa esittää. Onko tämä helekatt jotakin mielistelyä häpee.
Aikanaan kun oli seurakunna palkollisena huonolla palkalla kylläkin hengissä pysyin kesän aikana kilot putos niin kun kuitenkin soitin kirkonkelloja ja jotenkin ne oli herättäneet kansalasissa mielenkiinnon kun ne soivat eri lailla? Kirkko oli täynnä kanssaa ja taisin laulaa ainakin yhdelle hääpärille maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Niin menin paikalliseen baariin syömään ja asiakkat kysy kuka soitti kirkonkelloja tänään kun hieman erilailla kun aikaisemmi tunnustin asina ,että minä, siihen kysyjä ilmankos ne soivat polkan tahtiin, tulukaa kirkkoon tulukaa kirkkoon tulukaa aja.... ajatuksen juoksuun.MK- Turp, Haamu
Oliko sitten kuka asialla mutta kun alkoi jopa nyt joku olisiko itte kuningatar jotta minulla olisi järkeä mikä sopii kirkossa esittää. Onko tämä helekatt jotakin mielistelyä häpee.
Aikanaan kun oli seurakunna palkollisena huonolla palkalla kylläkin hengissä pysyin kesän aikana kilot putos niin kun kuitenkin soitin kirkonkelloja ja jotenkin ne oli herättäneet kansalasissa mielenkiinnon kun ne soivat eri lailla? Kirkko oli täynnä kanssaa ja taisin laulaa ainakin yhdelle hääpärille maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Niin menin paikalliseen baariin syömään ja asiakkat kysy kuka soitti kirkonkelloja tänään kun hieman erilailla kun aikaisemmi tunnustin asina ,että minä, siihen kysyjä ilmankos ne soivat polkan tahtiin, tulukaa kirkkoon tulukaa kirkkoon tulukaa aja.... ajatuksen juoksuun.MKPiiparinen olisi ollut menestys ?
Turp, Haamu kirjoitti:
Piiparinen olisi ollut menestys ?
Jos halutaan jotakin Piiparista kirkkoon niin istukoon penkissä niinkuin muutkin ja kuunnelkoon välillä sanaakin.
Kyllä meitä toholoja ja pöhölöjä tuntuu olevan ihan omasta takaa vaikka sitten istuen sarnastuolin vieres virsikirja kainalos ja kaikki pirut mieles.
Tästä oli osituksena esimerkki kun jäin leskeksi ja sitten olin uuden emännän kanssa kirkossa kun entisen nimi mainittiin vuoden aikana kuolleeksi, johan puhelimet olivat rällättäneet ämmien keskuudessa ja kun baarissa sitten sain lapun pöytääni luulin jonkun toivovan minun laulavan niin lapussa oli vitunkuva suoraan sanottuna. jotta sellaasta uskoa.MK- Säädyllisyyttä
Jos halutaan jotakin Piiparista kirkkoon niin istukoon penkissä niinkuin muutkin ja kuunnelkoon välillä sanaakin.
Kyllä meitä toholoja ja pöhölöjä tuntuu olevan ihan omasta takaa vaikka sitten istuen sarnastuolin vieres virsikirja kainalos ja kaikki pirut mieles.
Tästä oli osituksena esimerkki kun jäin leskeksi ja sitten olin uuden emännän kanssa kirkossa kun entisen nimi mainittiin vuoden aikana kuolleeksi, johan puhelimet olivat rällättäneet ämmien keskuudessa ja kun baarissa sitten sain lapun pöytääni luulin jonkun toivovan minun laulavan niin lapussa oli vitunkuva suoraan sanottuna. jotta sellaasta uskoa.MKehkä jonkun mielestä jöi se vainajaa kunnioittava suruaika piitämättä, kun oli suoro suorana kiire uuteen uurnaan. Häppeet ees kirjottaa tuommosia.
Säädyllisyyttä kirjoitti:
ehkä jonkun mielestä jöi se vainajaa kunnioittava suruaika piitämättä, kun oli suoro suorana kiire uuteen uurnaan. Häppeet ees kirjottaa tuommosia.
Leski on vapaa ja jokainen tuon ajan määrittelee itse milloin on valmis uuteen suhteeseen joten siihen ei löydy edes Raamatusta perustetta ja vainaata voi muutenkin kunnioittaa ja kun asiat on tuona sairausaikana saattohoidossa selvitetty ja vainaa on todennut älä jää yksin elinaikanaan niin kun olet vierellä viimeiseen hengenvetoon asti niin en häpee, arkkuun laittamassa kaikella kunnioituksella mitä ihmiselo vaatii,
Paremminkin voisit hävetä kirjoittaessasi tuolla tavalla.
Tietysti luonto se ajaa tikanpojan puuhun viriilinä miehenä, jota voinet karehtia johan tuota selipaattia oli tarpeeksi mutta en ole sellainen sonni joka puskee kipeään"uumaan" MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Leski on vapaa ja jokainen tuon ajan määrittelee itse milloin on valmis uuteen suhteeseen joten siihen ei löydy edes Raamatusta perustetta ja vainaata voi muutenkin kunnioittaa ja kun asiat on tuona sairausaikana saattohoidossa selvitetty ja vainaa on todennut älä jää yksin elinaikanaan niin kun olet vierellä viimeiseen hengenvetoon asti niin en häpee, arkkuun laittamassa kaikella kunnioituksella mitä ihmiselo vaatii,
Paremminkin voisit hävetä kirjoittaessasi tuolla tavalla.
Tietysti luonto se ajaa tikanpojan puuhun viriilinä miehenä, jota voinet karehtia johan tuota selipaattia oli tarpeeksi mutta en ole sellainen sonni joka puskee kipeään"uumaan" MKjäi tämä tietokone auki kun lähdin saunaan katsomaan niksulan tv tä Heh
Mutta sen sanon Teille arvoisa kirjoittaja leskeydestäni.
Onko sitten paremi lesken hyppiä kukasta kukkaan eri aikaan tulla taloon tai poistua ja jatkuvasti joku makuualusena sitä vaihtaen ainoastaan eturauhasen tyhjennys mielessä ? kuin heti olla rehellisesti avoin missä kulkee olen sellainen ihminen siinä suhteessa sanon asian nyt koska on tarpeeksi kylän sentraalit asiota käyneet läpi, synti sekin.MK- PIKKU KIVAT
Vaalin tuloksen mukaan kovin suuria muutoksia ei liene tulossa mutta jos kansa kaikkoaa niin tulevaisuudessa työntekijöitä vähenee kirkostakin joten onko sitten niin kuin aikanaan totesin kun suvivirsi soi nopeasti, totesin ääneen se oli urakalla veisattu, johon Kaisa yhtyi niin oli MKylläpito poistaa
NIIN POISTAA JA KIN
POIKASET ON POIKASII JA NII EES PÄIN rallallaa
- jep joo
Vaaalikampanjaa menneisyydestö. JEP
- WSO WATTT
7 EI POISTETTU
Oikeen toholoa huamenta.
Muuten vaikka varalle jäin vaaleissa niin mukana olin Kirkkovaltuuston kokouksessa ja rovasti ihan huomioi,että karaokelaulaja on ehtinyt mukaan.
Mutta kyllä veisasin siinä kun muutkin ja kokouksessa totesin, ettei kolisevia tuolia tarvitse uusia hankkia kun tuoleihin voidaan liimata tuolin jalkoihin huopapalat ja se ongelma poistuu kirkon peräsalissa tuoleista.
Mutta tulkoon mainituksi kun nyt oli lapsia yö hoidossa, että olen myöskin nyt lapsi ja nuorisotyön johtokunnan vpj.
Juuri löysin vanhan valokuvan jossa olin pyhäkoulussa lapsena ja nyt ihmettelen sitä, että täällä ei ole pyhäkouluja lapsille siinä asiassa tulisi tulla kehitystä.
Oli hyvä kun nostitte jälleen kirkon asian esiin niin voinen todeta, että maanantaina laulatan karpalossa hengellisiä lauluja.
Olen käynyt aikanaan myös Israelissa ja minulla on ottamiani kuvia dia kuvina pyhilta paikoilta sekä myös egyptistä ja muualta matkoilta. eri maista 52 ohjelmasarjaa MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911565Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174961Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334417Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672324Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142220Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2881762FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01451Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921293- 391196
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195