ajovalo automatiikka

jasser77

miten saa 850 ajovaloautomatiikan pois????

9

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asentaja..

      Käännä ruuvimeisselillä valokytkimen vierestä haluamasi asento.

      • jasser77

        ei ole semmosta kytkintä


      • volvo_puranen
        jasser77 kirjoitti:

        ei ole semmosta kytkintä

        Katso siihen valokatkaisimeen ratista vasemmalla puolella siellä on 0,parkkivalot ja ajovalojen merkit käännä se siihen 0 asentoon silloin ne ajovalot ei syty kun käynnistät auton.Vai halutko vielä selvennystä ongelmaasi


      • volvo_puranen
        volvo_puranen kirjoitti:

        Katso siihen valokatkaisimeen ratista vasemmalla puolella siellä on 0,parkkivalot ja ajovalojen merkit käännä se siihen 0 asentoon silloin ne ajovalot ei syty kun käynnistät auton.Vai halutko vielä selvennystä ongelmaasi

        Siellä on katkaisimen luona talttapäinen ruuvi josta käännetään haluttu toiminta valoille.Tarkista ja sitten varmaakin menee sulake puolelle.Toivottavaa että auton vuosimalli tulis tekstiin mukaan ja minkä maalainen alkujaan auto oli eli Suomi /muu maailma näissä varusteissa joskus eroja.


    • automat.

      miksi se automatiikka pitäisi saada pois,muutenkin pimeitä kuskeja aivan tarpeeksi liikenteessä.

      • jasser77

        Haluan ajaa ilman valoja päivisin, koska säätän siinä niin paljon bensaa. Mun äitikin sanoi, ettei saa tuhlata sähköö päivisin ja ajattelin säästää sähköä ja bensaa Volvossani. Mun isikin sanoi, etten saa tuhlata sähköö ja itse sitten päätin, etten enää tuhlaa virtaa ja ajovalot on pimeenä päivisin sanoi poiliisit mitä tahansa. Kyllä tää on mun oma päätös, vaikka äiti vähän jankuttikin asiasta ja isi haki jo kouvuniemen herran tupaan, joten ei tässä oikein uskalla nikotella vastaan, vaikka itse päätän asioistani.
        Mun oma hoitaja kyl sano että valoja pitää Suomessa polttaa päivisinkin, mutta kun toi isi haki sen vitsankin sisälle, niin mitä tässä pitäis oikein tehdä?


      • nasser66
        jasser77 kirjoitti:

        Haluan ajaa ilman valoja päivisin, koska säätän siinä niin paljon bensaa. Mun äitikin sanoi, ettei saa tuhlata sähköö päivisin ja ajattelin säästää sähköä ja bensaa Volvossani. Mun isikin sanoi, etten saa tuhlata sähköö ja itse sitten päätin, etten enää tuhlaa virtaa ja ajovalot on pimeenä päivisin sanoi poiliisit mitä tahansa. Kyllä tää on mun oma päätös, vaikka äiti vähän jankuttikin asiasta ja isi haki jo kouvuniemen herran tupaan, joten ei tässä oikein uskalla nikotella vastaan, vaikka itse päätän asioistani.
        Mun oma hoitaja kyl sano että valoja pitää Suomessa polttaa päivisinkin, mutta kun toi isi haki sen vitsankin sisälle, niin mitä tässä pitäis oikein tehdä?

        Pidä vaan pintasi, äläkä välitä muiden höpinöistä.
        Eihän päivällä mitään valoja tarvita.
        Eikä muutenkaan, jos on luuvalo otsassa ja hullunkiilto silmissä.


      • jasser77
        nasser66 kirjoitti:

        Pidä vaan pintasi, äläkä välitä muiden höpinöistä.
        Eihän päivällä mitään valoja tarvita.
        Eikä muutenkaan, jos on luuvalo otsassa ja hullunkiilto silmissä.

        Mun psykiatri sanoi, etten ole lainkaan hullu, vaan ainoastaan tasapainoton ja epävakaa persoonallisuus, joten saan pitää ajokorttini, vaikka rattiraivo kohtauksia on päivittäin.
        Ei se faija turhaan tuonut risuja tupaan, koska se rankaisi mua siitä, että tulin liian myöhään kotiin eilen illalla. Kotiintuloaikani on klo 18.00 ja tulin himaan 18.02. On vieläkin takapuoli punaisena.


      • nasser66
        jasser77 kirjoitti:

        Mun psykiatri sanoi, etten ole lainkaan hullu, vaan ainoastaan tasapainoton ja epävakaa persoonallisuus, joten saan pitää ajokorttini, vaikka rattiraivo kohtauksia on päivittäin.
        Ei se faija turhaan tuonut risuja tupaan, koska se rankaisi mua siitä, että tulin liian myöhään kotiin eilen illalla. Kotiintuloaikani on klo 18.00 ja tulin himaan 18.02. On vieläkin takapuoli punaisena.

        Ei ihme, että rangaistiin.
        Kotiintuloajan ylitys oli sentään huomattava.
        Mulla on vähän samanlainen tausta.
        Naapurin isäntä kerran kysyi mummolta, että onko toi poika hullu.
        Johon mummo vastasi: Ei se mikään hullu ole, on vaan semmonen vähäjärkinen.
        Mutta asiaan:
        Jotkut pölvästit väittävät, että renkaissa pitäisi olla kulutuspintaa (heko heko)
        Vierintävastus lisää bensankulutusta ja se on huono asia se.
        Formulatkin ajavat sileillä renkailla, kun pitää päästä eteenpäin mahdollisimman nopeasti.
        Sitten kun on vielä nämä Tubeless-renkaat.
        Niin ilmat tulee pihalle, juuri kun renkaat alkavat parhaiten pitämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe