Vois saada hyviä vinkkejä, tuntuu että aina päätyy niihin samoihin sukkiin tai kalsareihin :0 ;) tai vastaaviin!
Nim. Kaavoihinsa kangistunut....
Pinotaanko isänpäivälahja ideat?
48
8463
Vastaukset
- minä.
Ostin sähkökäyttöisen kahvimyllyn. Papupussi kylkeen.
- ja meinasin
lapsilta isälleen keltaisen pörssin tarjouksen (lehti) ja olin kyllä ajatellut digitaalista valokuvakehystä mutta kun en varmaan osaisi itse laittaa niitä kuvia sinne se jäisi vähän vajaaksi lahjaksi :):) taidan toivoa sitä itselleni joulupukilta :)omalle isälleni vien haudalle kynttilän kuten myös appiukon haudalle ja lapsethan ainakin nuorin väsännee koulussa sitten jotain omatekoista,itse olen huono tekemään itse mitään kenellekkään:)
- Sone
ja meinasin kirjoitti:
lapsilta isälleen keltaisen pörssin tarjouksen (lehti) ja olin kyllä ajatellut digitaalista valokuvakehystä mutta kun en varmaan osaisi itse laittaa niitä kuvia sinne se jäisi vähän vajaaksi lahjaksi :):) taidan toivoa sitä itselleni joulupukilta :)omalle isälleni vien haudalle kynttilän kuten myös appiukon haudalle ja lapsethan ainakin nuorin väsännee koulussa sitten jotain omatekoista,itse olen huono tekemään itse mitään kenellekkään:)
Unohin ihan kokonaan että miulla on omakin isä ja isäpuoli liittyen kyseiseen asiaan, pitäähän niillekkin jotain keksiä.. Mietin vaan tota parempaa puoliskoa että mitäs sille hommais. X)
Jalkarasvat kaikille ;) - X
Halpa ja hyva on joku mukavan tekstin sisaltava paita, tuottaa varmasti iloa monella ja pitkaan. http://mattiviikate.newsvine.com/
- kgrogfnord
Itse ajattelin miehelleni tilata ifolorilta sellaisen mukin, mihin laitan lapsestamme kuvan (lapsemme syntyi pari viikkoa sitten, joten saa suloisen vauvakuvan) ja tekstin tyyliin "isin aamusumpit" tai jotain vastaavaa :) Eikä maksa kuin noin kymmenen euroa ja saa kauniin muiston ja hyötykäyttöön tulee muki :) Ja koska lapsemme on vasta apri viikkoinen, ei hänestä ole tekemään vielä isänpäiväkorttia,mutta suunnittelin kuitenkin kortin, mihin sormiväreillä painan joko lapsen käden tai jalan kuvan :)
- kahvifriikin vaimo
mäkin tilasin mukin, ja omat iso-isille. sit vaan herkkuruokaa ja muuta kivaa. ajatus on tärkein. Ja mun mies tykkää kahvista, ja toi nyt on sit sellainen arjessa menevä käyttöjuttu.
- sunshine1111
kahvifriikin vaimo kirjoitti:
mäkin tilasin mukin, ja omat iso-isille. sit vaan herkkuruokaa ja muuta kivaa. ajatus on tärkein. Ja mun mies tykkää kahvista, ja toi nyt on sit sellainen arjessa menevä käyttöjuttu.
miehelle viikon matkalahjakortin ulkomaille. Kävi joka vuosi tietyllä porukalla, tietyssä paikassa ennen lapsia ja nyt olen "valmis suomaan" hänelle tämän tavan uudelleen =)
- oo8
Voi hyvänen aika? Kyllä me isät saamme kakaroitamme katsella ihan riittävästi livenäkin, ei tarvitse kersan kuvalla varustettua mukia. Pullo hyvää konjakkia ja hieno sikari ovat isän mieleen. Tuo alempana oleva matka on myös oiva idea.
- +++
Meillä muutama vuosi sitten ostettiin autoharja ja pihaharja, mitkä maalattiin uudelleen ja sapluunoilla kuvioita, tuli aika suositut lahjat.
- jattakuu
meillä on koko perheen kesken suosittuna lahjana ollut hauska ja hyödyllinen voimaa ranteisiin antava powerball
http://www.powerball.fi - yhdessä olo
jattakuu kirjoitti:
meillä on koko perheen kesken suosittuna lahjana ollut hauska ja hyödyllinen voimaa ranteisiin antava powerball
http://www.powerball.fiMeillä on paras isänpäivä lahja se, kun kaikki ovat yhdessä, siis koko perhe. Minun isäni, eikä vaarini, eikä oma kultanikaan ole ikinä mistään muusta lahjasta piitannut. Aina ovat sanoneet, kun on kysytty, että kaikkista paras lahja on se, kun ollaan kaikki yhdessä niin kauvan kuin voidaan. Kukaan ei tänne maailmaan jää elämään..vaarinikin alkaa olla jo sen verran iäkäs, että höpöttelee koko ajan "kun nyt vielä usein nähtäis, kun minäkin vielä täälä olen".
Ja kortit ollaan aina tehty, ja ehkä karkkia viety =) - oo8
Sama kuin ostaisi äidille tiskiharjan äitienpäivänä.
- tarjannejanne
en anna mitään..niin paska puoliso ollut viimoset pari vuotta etten jaksa vaivautua..empä ole minäkään saanut mitään, kerran sain kellon ja aamupalan, ekana äitienpäivänä sain itse nousta lapsen kanssa ja keittää omat kahvit ja loppuilta menikin mukavasti tapellessa...äitinä tässä ollaan kuitenkin oltu jo 5 vuotta..lapset tekee kortit tarhassa ja voin mä aamulla kahvit keittää ja auttaa lapsia tekemään isälle aamupalan mutta ne on lapsilta, ei multa...
ei nyt sillä ettäkö pesisin sormeni pois koko isänpäivästä, toki mä autan lapsia ja jos ne haluaa jtn ostaa isälle niin ostan, mutta ne ei tosiaan ole multa koska mulla ei ole mitään syytä juhlia miestä ja isää kenen arvojärjestys onpahasti pielessä...- älä ole yhtä tyhmä..
...kuin toinen on.
Jos sinä ne lahjat ostat (eli siis maksat) niin eiköhän ne silloin tavallaan sinultakin ole.
Mutta mitäpä sitä vaivautumaan, jos ei mieskään ole äitienpäivänä vaivautunut...vai?
Niin se on yllättävän monessa paikassa..äitienpäivänä äiti joutuu tehdä (melkein) kaiken itse (vaikka ulkopuolisille uskotellaan toisin). Silti äidit jaksavat isänpäivänä tehdä kaiken maailman kakut ja suolaiset..ja keittää vielä ne kahvitkin. Minun mielestäni vanhempien pitäisi näyttää esimerkkiä lapsille, ei tehdä niin kuin toinen tekee. - Sone
On niitä huonoja päiviä ja kriisejä kaikilla, mutta pakko ihmetellä että jos on ollut jo monta vuotta paska puoliso niin miksi olette yhdessä? Ei ne asiat muutu vaan olemalla... Itse en voisi kuvitellakkaan että jättäisin huomioimatta puolisoni isänpäivänä, jouluna tai syntymäpäivävänä, vaikkei me mikään ihanne pariskunta piparkakkutaloineen ja suklaajokineeen olla. (kuka edes on?)
- Arvostettu isä
Jos olet noin katkera niin eikö pitäisi yksinkertaisesti tehdä asialle jotain. Muuta siis kuin valittaa tällaisilla palstoilla miten vaikeaa sulla on ja miten mies on säälittävä. Toivottavasti olet itse täydellinen, silloin on toki aihetta julistaa oma mies ristille. Ja jos miehesikin käyttää nettiä niin toivotaan ettei se avaudu teidän surkeasta seksielämästä. Ja lopuksi: Hyvää IsänPäivää Kaikille!
- kyselee.
Miksi olette yhdessä jos suhde on läpipaska, ettekä arvosta toisianne?
- isäni
Eihän se nyt sun isäsi ole, muista omaa isääsi, lastesi pappaa.
- oo8
Sone kirjoitti:
On niitä huonoja päiviä ja kriisejä kaikilla, mutta pakko ihmetellä että jos on ollut jo monta vuotta paska puoliso niin miksi olette yhdessä? Ei ne asiat muutu vaan olemalla... Itse en voisi kuvitellakkaan että jättäisin huomioimatta puolisoni isänpäivänä, jouluna tai syntymäpäivävänä, vaikkei me mikään ihanne pariskunta piparkakkutaloineen ja suklaajokineeen olla. (kuka edes on?)
Ei se akka vaihtamalla parane, ääni siinä vain muuttuu.
- ei ole isää
Kun mies ei enää halunnut olla lasten isä niin poistui paikalta. Yleensä olemme ostaneet 5.000 lahjoja, mutta nyt säästyy nuokin rahat onneksi, kun ei tarvi ostaa isänpäivälahjaa kun ei ole isää.
Lasten kortitkin joutuu aina roskiin kun ei ole ketään jolle antaa.- minunisäni
Entä oma isäsi?
- Meidän isä on ....
Löysin netistä aika erikoisen lahjaidean isälle, ajattelin kokeilla. Eli tilataan lapselle paita jossa lukee esim. isän rakas tai isä on idoli. Paketti luvattiin kotiin ennen isänpäivää, kunhan ajoissa tilaa. Meillä ainakin iskällä on jo aivan kaikkea, joten jotain pientä ja pikkumies paita päällä isää onnittelemaan. Siellä oli myös jotain vaariin liittyvää... Aluksi ajattelin että hupsua, mutta toisaalta mitään muuta en keksi kun kaapit jo pullottaa niin ja päälle ukkelin oma piirtämä kortti ;o)
- Meidän isä on ...
Niin ja se osoite on www.pikkujuttu.net
- dsssss
Meidän isä on ... kirjoitti:
Niin ja se osoite on www.pikkujuttu.net
1 ilma
2 vesi
3 ruoka
4 koti
5 seksi
suosittelen - ei liian erikoista
että isänpäiväksi tilataan lapselle paita, jossa lukee isä on idoli.. Mun mieeleen ihan liian erikoinen ajatus. Minusta isänpäivänä tehdään/ ostetaan jotain ISÄLLE!
- isänpäivänä
dsssss kirjoitti:
1 ilma
2 vesi
3 ruoka
4 koti
5 seksi
suosittelenhei nainen. miehen toive saattaa olla erikoinen, jollekin vaativa, mutta ei kovin kallis kotioloissa toteutettuna.
laita itsesi nättiin, avattavaan pakettiin. pidä miestä erityisen hyvänä ja saat samalla itsekin jotain. olen varma, että tiedät mistä mies tykkää. - yhdessä on kivaa
ei liian erikoista kirjoitti:
että isänpäiväksi tilataan lapselle paita, jossa lukee isä on idoli.. Mun mieeleen ihan liian erikoinen ajatus. Minusta isänpäivänä tehdään/ ostetaan jotain ISÄLLE!
Me mennään koko perheella hohtokeilaamaan (yllätys isälle). Lisäksi tytär piirsi tyynyliinaan "maisemakuvan" kangastusseilla ja kirjoitti oman nimen sekä "isi"
- Eeva Virta
dsssss kirjoitti:
1 ilma
2 vesi
3 ruoka
4 koti
5 seksi
suosittelenTäältä piti poistaa sairaat jutut, isälle seksiä ?
- eimiestenpäivävaaisän
isänpäivänä kirjoitti:
hei nainen. miehen toive saattaa olla erikoinen, jollekin vaativa, mutta ei kovin kallis kotioloissa toteutettuna.
laita itsesi nättiin, avattavaan pakettiin. pidä miestä erityisen hyvänä ja saat samalla itsekin jotain. olen varma, että tiedät mistä mies tykkää.Pervo, sulla on ihan hullu isä....
- minunisäni
isänpäivänä kirjoitti:
hei nainen. miehen toive saattaa olla erikoinen, jollekin vaativa, mutta ei kovin kallis kotioloissa toteutettuna.
laita itsesi nättiin, avattavaan pakettiin. pidä miestä erityisen hyvänä ja saat samalla itsekin jotain. olen varma, että tiedät mistä mies tykkää.Sukurutsaustako? Hyi saa-tana.....
- tyttö24_
En oo muutamaan isänpäivään ostellut mitään, enemmän se oli sillon lapsena kun tuli kortteja tehtyä ja käytiin veljien kanssa lähikaupassa ostamassa iskän laskuun (meillä oli piikki siellä mihin saatiin käydä joskus karkkia ostamassa) sille jotain pientä.
Nyt sitten ajattelin taas antaa jotain, ostin 3 litran kanisterin lammin sahtia. Tiedän että ainakin tykkää.
Lisäksi käyn ehkä paikalliselta lihatehtaalta ostamassa jotain erikoismakkaroita tai lihoja. Iskä ei oo koskaan tykänny tavarasta, kuluttamisesta ym. vaan arvostaa lähituotantoa jne, joten tällaset lahjat sopii sille. - Yubi
Akkuporakoneen voi aina ostaa vaikka jo olisikin yksi tai kaksi
- Esmes tommonen?
http://www.ultimathule.fi/marttiini_kalasetti_cpk_puulaatikossa_tuote1045.php
Itse ajattelin ostaa kirjan lisäksi Marttiinin veistopuukon.
- :))))
- Hieno ja omaperänen kukka-asetelma/kimppu
- kahvikuppi ym
- kaljatuoppi ym. alkoholiin liittyvää
- vaatteita
- pieneltä lapselta jotain itsetehtyä :)
- valokuvia - rolerlollercoaster
Ite ostin reinot, koska isältä mennyt "roskienvientitossut" rikki. Lisäksi teen vanhemmilleni ruokaa viikonloppuna. Minulla on kyllä maailman paras isä, en tiedä mitä tekisin ilman häntä!
- ei lahjoja
Miksi ihmeessä aikuiselle ihmiselle pitää syytää tavaraa?
Lasten itse tekemät kortit ja vaikka yhdessä ulos syömään meno ovat mielestäni paras lahja. Kyseessä on kuitenkin ISÄNpäivä niin olisi hienoa, että koko perhe tekisi yhdessä jotain mukavaa ja turha tavaran ostelu ja materialismi unohdettaisi.- oo8
Nuo kersojen duunamat kortit on aivan hanurista, ei kiinnosta yhtäkään isää, mutta kiva juttu joillekkin mukuloille. Ulos syömään on jo parempi juttu.
- ehah
osta semmone uusin kahvinkeitin mitä nyt mainostetaa=)
- siinä ero. ISÄNPÄIVÄ
vai lasten puolesta miehellesi?
- Sone
Sekä omalle miehelle, tavallaan lasten puolesta, mutta myös minulta. SIllä osoitan omaa arvostusta miehelle siitä miten hyvä isä on. Ja omalle isälle ja isäpuolelle myös lahjat.
Päädyin ostamaan paidan ja lapset teki kortteja. Muutenkin aion tehdä päivästä mukavan miehelle, hyvää ruokaa ja vaikka hieronta. - mamanana-
se on ISÄNPÄIVÄ, mutta mitään sääntöä ei ole, kuka saa toivottaa/muistaa isää. Se voi olla kuka vaan, joka arvostaa tätä ihmistä isänä.
- Rannemagneetti.fi
Jos mies on tekevää sorttia niin rannemagneetti voisi olla hyvä idea:
http://www.rannemagneetti.fi - Huijattuq
Rannemagneetti saattaa kuulostaa hyvältä, muttei tuolta kannata tilata, rahat menee mutta tuotetta tai vastausta asiakaspalvelusta ei saa. Nettisivut myös suljetaan välillä..
- vanhaisäni
Minun isäni täyttää isänpäivänä 60v ostan yhdistetyn isäpäivä ja syttärilahjan, kävelykepin, konjakkipullon, villasukat ja Reino aamutossut .
- kyllästynytkutinaan
Tänä vuonna mies saa klassisen parranajosetin. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tuo läikikäs, puolipitkä sänki... Löyty hieno verkkokauppa josta pienen hintavertailun jälkeen löyty todella huokea mutta laadukkaan oloinen setti!
https://shaveclub.fi/tuote/shave-club-starter-kit/ - iskarias
Lehtitilaus isälle ja tilaajalahja itselle
http://www.lehtitilaukset.net/lehti-isanpaivalahjaksi.html - Hankittujoajoissa
Ostin viime vuonna partakoneen, joten tänä vuonna ostin vain halvan David Becham Aqua Classic eau de toiletin (n. 30 euroa).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870