Tavotteena säälipaikka

Tonzaa__

On selvä että säälipaikka on melkein maximi suoritus tällä kaudella vaikka pelejä on jäljelle yli 40.
TPS olisi kyllä Hankittava Maalivahti joka saa kiekkoja kiinni sitä en kyllä tiedä ketä se olisi. Ainoa ketä tulee mieleen on Noronen.
Toinen asia mikä olis hyvä hankkia on Yksi hyvä Sentteri ja pistää Trabucco laituriksi.
Ja Kolmas Hommata Valmentaja mutta ketä. 1 vaihtoehto Suikkanen (jos saa kenkää. Saahansitä unelmoida)
2 Tamminen ja 3 Toivola. Maalivahti olisi kyllä se kaikkein tärkein!

1

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen samaa mieltä

sun kanssa.MAALIVAHTI tarvitaan itse epäilin jo kauden alkua että miten muka tps pelkästään pärjäisi engrenin kanssa.vaikka nhl sopimus on takataskussa kaverilla niin taitaa jäädä kaveri pyörimään farmisarjoihin tulevaisuudessa.hyökkäävä sentteri tarvittaisiin nyt tepsillä on 2 puolustavaa (plihal,hauhtonen) trabucco 2-3 kentän sentteri ja virtalakin on oikeastaan laita hyökkääjä.valmentajakin olisi hyvä olla joukkueessa.lehtonen on tällä hetkellä ainoa valmentja joukkueessa.joku nyt sanos että aalto olisi 2 valmentaja ja peluuttaisi puolustajia.mutta eihän antti aalto ole koskaan ennen edes valmentanut missään.viime kaudellakin se oli joukkue johtaja mikä hoiti kaikkea muita asioita joukkueen sisällä mutta ei todellakaan valmentanut.

ainoa mikä voisi ehkä tuoda jotain säpinää joukkueen sisälle on että palkkaisi tammisen valmentajasksi.sillä olisi ainakin kokemusta liiga karsinnoista.(eli hyötyä=) että ei pääse totaallinen katastrofi tapahtumaan ja pelattaisiin 2011-2012 mestiksessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7485
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5414
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      260
      4653
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4535
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3277
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2368
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe