Tarvitsen nyt neuvojanne,olen kosmetologi ja minulla on vakituinen asiakaskunta.TYksihoitopeti hajosi asiakkaani (epäilen että ainakin 150kg) painosta ja hän ei sitä itse ymmärtänyt, tuumasi vain että oliko huonosti kiinnitetty.. ei ollut..Nyt olen perustamassa omaa liikettä ja ostanut kalliin hoitopöydän jota tarvitsen työssäni jokapäivä. pöydän käyttäjän maximipaino saa olla 120kg ohjeiden mukaan.
Uskollinen isokokoinen ihana asiakkaani haluaa seurata minua omaan liikkeeseeni mutta mitä ihmettä teen??
Pöytä ei kestä hänen painoaan ja minulta menee kallis työväline ja mikä kaikkein pahinta, asiakas voi loukkaantua pöydän rikkoutuessa.. Miten ihmeessä voin sanoa asiakkaalleni että hän on liian painava asiakkaakseni, ihan kamala tilanne. En halua loukata häntä ja pidän henkilöstä muutenkin paljon. Miten te reilusti ylipainoiset haluaisisitte että tällaisessa tilanteessa toimitaan,asiakas ei itse selvästikään millään tavalla kyseistä pöydän kestoa. Ja en voi tehdä hoitoa hänelle missään sängyssä, tarvin tarkkaan työhöni hyvän työasennon.
Lihava asiakas
14
1369
Vastaukset
- kalusto kuntoon!
Ylipainoisia on nykyään paljon.
Selvitähän, miten saat pöytääsi sellaiset tuet, että kestävät noi painavimmatkin ihmiset. Joku insinööri sen sulle kuule nopeasti kehittelee. Sen aikaa kun tuki on hitsattavana, voit ilmoittaa asiakkaallesi että näin on, sopiva pöytä on tulossa. Sitten voit mainostaa muuallakin, että voit tehdä hoitoja myös reilusti ylipainoisille kalustosi puolesta. Ei lainkaan noloa minun mielestäni.- *******
Kuule kun aloittajan pitää kertoa, ettei se pöytä kestä kuin 120 kiloa, asiakas maatkoon lattialla sitten. Ei sairaalassakaan ylipainoiset voi mennä magneettiin kun pöydät ei kestä. Se on nolo tosiasia, ettei ihmisiä voi hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla, vain ylipainon vuoksi, silloin yleensä pitää tehdä jotain.
- liiveli
olipa hyvä tsoukki!
- kosmetologi 78
vaan tosi asia
- kalusto kuntoon
kosmetologi 78 kirjoitti:
vaan tosi asia
Miksei sitten tuo kaluston painopäivitys käy? Hopi-hopi kysymään insinööriltä neuvoa!
- kosmetologi 78
kalusto kuntoon kirjoitti:
Miksei sitten tuo kaluston painopäivitys käy? Hopi-hopi kysymään insinööriltä neuvoa!
hyvä idea, kiitos vastauksista. :) jotenkin ei mieleeni ollenkaan tullut että uuttakin petiä voi varmasti raudoittaa lisää ilman että se vaikuttaa laitteen liikkuvuuteen. ja tomivuuteen muuten.
- ,
provo.
- saa puhumalla paskaa
Hoitopöytien painorajat ovat AINA 160-200 kg.
Minkä liet puutarhatuolin ostanut tai sitten yksinkertaisesti valehtelet ja saat siitä jotain perversiä tyydytystä.
Ihana asiakas..??? Taidat olla mies, jolle lihavuus on fetissi ja unelmoit 150-kiloisesta ruhosta käsittelyssäsi hoitopöydällä.
Provot ovat joskus ihan kiinnostavia, koska ne kertovat aloittajan kieroutuneesta mielenmaailmasta ja näin toimivat ikäänkuin psykologisena aineistona mm. minulle, koska opiskeleen paraikaa psykoterapeutiksi.- provoilet
MInulle sinun kirjoituksesi osoitti todellisen tietämättömyytesi ihmismielestä ja opintosi psykoterapiasta ovat takuulla provo myös. Tulkitsetko ihanuuden aina ulkoisiin aisoihin liittyväksi? Ihana asiakas voi tarkoittaa myös ihanaa ihmistä muutenkin kuin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Jospa asiakas on jutuiltaan ja käytökseltään ihana. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ihminen lihava vai laiha. Sinulta ihanuutta tuntuu välittyvän todella huonosti. Jos olisin fetissin kanssa painiva asiakas,niin sinun vastaanotollesi en tahtois eksyä. Tosin asenteesi vaikuttaa siltä, että empatiaa ei taida löytyä muuhunkaan.
- höpsistä, höps
provoilet kirjoitti:
MInulle sinun kirjoituksesi osoitti todellisen tietämättömyytesi ihmismielestä ja opintosi psykoterapiasta ovat takuulla provo myös. Tulkitsetko ihanuuden aina ulkoisiin aisoihin liittyväksi? Ihana asiakas voi tarkoittaa myös ihanaa ihmistä muutenkin kuin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Jospa asiakas on jutuiltaan ja käytökseltään ihana. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ihminen lihava vai laiha. Sinulta ihanuutta tuntuu välittyvän todella huonosti. Jos olisin fetissin kanssa painiva asiakas,niin sinun vastaanotollesi en tahtois eksyä. Tosin asenteesi vaikuttaa siltä, että empatiaa ei taida löytyä muuhunkaan.
sitä ihanaa asiakastasi vähän etukäteen. Mitä järkeä yrittäjänä on ostaa tuote, joka karkoittaa vakiasiakkaan muualle?
Laitapa tänne esittely siitä 120 kg:n hoitopöydästäsi. Löytyy varmasti netistä kuten nykyään kaikki. Ehkä joku kiinalainen halpa-malli sitten voi olla, mutta kyllä asialliset hoitokalusteet, joissa on tarkoitus hoitaa aikuisia ihmisiä lähtevät 160 kilosta aina 200 kiloon painorajoiltaan.
Että vähän ihmeellistä tehdä itse selkeä ostopäätös ja sitten tulla johonkin keskustelupalstalle vikisemään, miten saa asiakkaan karkoitettua. Eihän tuossa ole kuin yksi vaihtoehto: näytät asiakkaalle ovea. Et kai nyt sitä riskiä ota, että pöytä romahtaa ja asiakas saa ties mitä vakaviakin vammoja pudotessaan.
Eli mitä järkeä ostaa jotain sekundaa, joka ei sovellu työhösi? - sorry!
höpsistä, höps kirjoitti:
sitä ihanaa asiakastasi vähän etukäteen. Mitä järkeä yrittäjänä on ostaa tuote, joka karkoittaa vakiasiakkaan muualle?
Laitapa tänne esittely siitä 120 kg:n hoitopöydästäsi. Löytyy varmasti netistä kuten nykyään kaikki. Ehkä joku kiinalainen halpa-malli sitten voi olla, mutta kyllä asialliset hoitokalusteet, joissa on tarkoitus hoitaa aikuisia ihmisiä lähtevät 160 kilosta aina 200 kiloon painorajoiltaan.
Että vähän ihmeellistä tehdä itse selkeä ostopäätös ja sitten tulla johonkin keskustelupalstalle vikisemään, miten saa asiakkaan karkoitettua. Eihän tuossa ole kuin yksi vaihtoehto: näytät asiakkaalle ovea. Et kai nyt sitä riskiä ota, että pöytä romahtaa ja asiakas saa ties mitä vakaviakin vammoja pudotessaan.
Eli mitä järkeä ostaa jotain sekundaa, joka ei sovellu työhösi?Siis minä en ole aloituksen tehnyt kirjoittaja joka kommentoi ennen äskeistä kirjotustasi, joten pöytä asiaan en ota kantaa.
- tuoli.......
sillä se hoituu hyvä asiakas on siinä ja saa hyvää hoitoa:) itsekin olisin mieluummin tuolissa, kuin millään hoitopäydällä, johan ne reunatkin ovat niin lähellä toisiaan...hui.
- hfdhfdjdjdjgdjgdj
puhetta: "Hoitopöytien painorajat ovat AINA 160-200 kg. "
Leikkaukseenkaan ei pääse jos painaa älyttömästi kun pöytä ei kestä, en nyt muista mikä se raja oli... Joku 150kg ----> Eikä esim. magneettikuvaukseen yms. - et edes tiedä
hfdhfdjdjdjgdjgdj kirjoitti:
puhetta: "Hoitopöytien painorajat ovat AINA 160-200 kg. "
Leikkaukseenkaan ei pääse jos painaa älyttömästi kun pöytä ei kestä, en nyt muista mikä se raja oli... Joku 150kg ----> Eikä esim. magneettikuvaukseen yms.Leikkauspöytien painorajat on osassa malleja vajaasta 300 kilosta 500 kiloon riippuen tarvittavasta leikkausasennosta, että ota eka selvää ja puhu sitten. Meinaatko, että akuuttia leikkausta tavitseva jätettäisiin leikkaamatta sen takia, että pöydät ei kestä. Ei todellakaan. Mutta noissa painoissaliikkuvia ihmisiä ei varmasti useinkaan leikkauksissa nähdä, eikä heitä Suomessa edes paljoa ole. Ja kyllä se magneettipöytä kantaa, mutta eri asia on mahtuu koneen sisään, jos on todelle tuhdissa kunnossa.
Mitä tulee täällä puhuttuihin asiakastuoleihin, niin niiden painorajat menevät tuonne 200 paremmalle puolelle ja hierontapöydillä kantavuutta löytyy ainakin 300 kiloon. Uskallan väittää, että tuon painoiset ihmiset eivät enää edes käytä kyseisiä palveluita. Mutta jostakin on aina naristavaa löydettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799