miksi jenkeissä isot juhlapyhät näyttää sisältävän paraatin? Kiitospäivä, joulu jne. Mikä on historia, miksi juuri paraatit on se juttu, että tv:kin lähettää suorana niitä ja jengi katsoo. I know in english please, but its easier this way (to me that is).
Voisko joku kertoa,
wallinder
4
444
Vastaukset
- Tickertape
Ei siinä muuta ole kuin että siinä paraatissa pääsee kadulla kuljeksimaan alkkareissa & pikkareissa, ja ihan poliisivoimien suojeluksessa.
- 20
We know how to party! Itsenaisyyspaivaa vietetaan paraatein, liputuksin ja ilotulituksin USAssa, Suomessa laitetaan kynttilanpatka ikkunalaudalle.
- jk
It's a tradition! It lightens the mood and makes people and children happy to see giant balloons waking around town in the middle of all that "holiday stress".
- wallinder
Thnx! And yes it looks nice. I was just wondering..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908