eilen alkoi tuntumaan sellasta jännää painetta kohdun kohdalla ja välillä kun nousee ylös nopeasti niin pistää ja pitää mennä istumaan.nyt on rv 12 4,onko tämä normaalia?onko jollain muulla tullut supistuksia näin aikaisin?täytyykö mennä lääkäriin?odotan toista lastani nyt ja esikoisen aikana supistukset alkoi rv 20 ja synnytys käynnistyi rv 38 3.
supistuksia rv 12
2
2165
Vastaukset
- pian kolmen äiti
Mä tosta aikaisemmin kirjoitinkin, noin viikko sitten, samasta ongelmasta. Oon nytrv 13 ja pari viikkoa olen tuntenut supistuksia, kivuttomia tosin, mutta kauheeta painetta. Menee ohi vain levolla ja liittyy mulla selvästi rasitukseen. Oon käyny jättämässä monet virtsatieinfektio näytteet, mutta sitä mulla ei ole. Ensi viikolla on vasta eka neuvolalääkäri, joten ehkä siellä tulen vähän viisaammaksi. Mulla on nyt menossa kolmas raskaus ja kahdesta edellisestä supistuksia on tullut vasta ihan loppuvaiheessa, joten pelottaa vähän, että miten tässä käy.
- tulee aikaisemmin
kuin toisille. Joillekin suppareita alkaa tulla vasta/alkaa tuntumaan vasta ihan viimesillään, joillakin niitä tulee tosi, TOSI aikaisin. Minullakin tästät oisesta tuli supistuksia jo ihan alkuraskaudesta asti. Tosin infektiokin löydettiin, muttei tiedetä kuinka alusta asti se on siellä jyllännyt. Kuuri loppunut jo aikoja sitten ja edelleen supistelee, viikkoja 18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743