Onko kellään tietoa mitkä kaupat myisivät kaloja Oulussa? onko hyviä vai kannattaisiko lähteä kauemmas kalaan? :D
Kalakaupat Oulussa
kalasanoopulipuli
2
471
Vastaukset
- hoitsukki
Oulussa ei oikein ole, Lilzoosta saattaa saada kestävän kalan tai sitten ei, Kempeleessä Taito tassu on hyvä, mutta vain peruskaloja (tilaavat toki, jos tukusta löytyy), sitten Maikkulan musti & mirri. Itse lähtisin kauemmas jos jotain erikoista haluaa, ja suosittelen täältä taitaa moni tilata http://www.akvaariokala.fi/, suosittelen itsekin. Eli oulussa ei oikein ole ja Haaparannan djurmagazinesta en elävää ostaisi kuin tilaamalla, etteivät vahigossakaan joudu niihin altaisiin. Että ei hyvin mene ei.
- yyyyyyyyyyyyyyyyyyy
eipä oikein oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194