Mies meni kauppaan ja pyysi sata grammaa metwurtia ja sanoi laitetaanko siivuiksi vai otakto palana. Pajatso palaa vastas että luuletko sä saatana, että mä tuun tilaan tänne jotain sellasta, että ei mene perseeseen? Ei mun perse ole mikään pajatso ja siivut oli ihan kolikon näköisiä.
Vitsikin on kadun tiedettä, että on tieteellinen todiste, että perse on pajatso. Pajatso on persereikä! Eikä mitään muuta kuin persereikä, venynyt sulkijalihas, joka ei enää miehille kelpaa. Täytyy tulla tänne pyytämään kannabinoidia persereikään. Miksi, on pakkomielle tänne kirjoitella massapostituksia, koska olet perse! Sinun nimesi tarkoittaa kannabinoidi-perseen polttamista ja paska lentää kun poltetaan ja pajatso palaa saa seisokin poltosta.
Haistaisitko sitä vittua ja menisit sinne pajatso-persereikääsi, avaisit sulkialihaksen ja menisit ja niin pääsisit sinne kauan kaipaamaasi pajatsoon. Olet homo persereikä ja kirjoitat perseen toiminnassta ja siitä että haluat polttelu kaveriasi persereikäpanolle. Olet homo! Lopeta kirjoittelu tänne. Laitan poliisin tutkimaan. Haukut ja yllytät huumekokeilua. Sitä sinä olet!
Huume lailliseksi
aasfafafsasda
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164381Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1734057Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163323Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211476Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451230- 1151107
- 821100
- 641060
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111052- 1631019