Mies meni kauppaan ja pyysi sata grammaa metwurtia ja sanoi laitetaanko siivuiksi vai otakto palana. Pajatso palaa vastas että luuletko sä saatana, että mä tuun tilaan tänne jotain sellasta, että ei mene perseeseen? Ei mun perse ole mikään pajatso ja siivut oli ihan kolikon näköisiä.
Vitsikin on kadun tiedettä, että on tieteellinen todiste, että perse on pajatso. Pajatso on persereikä! Eikä mitään muuta kuin persereikä, venynyt sulkijalihas, joka ei enää miehille kelpaa. Täytyy tulla tänne pyytämään kannabinoidia persereikään. Miksi, on pakkomielle tänne kirjoitella massapostituksia, koska olet perse! Sinun nimesi tarkoittaa kannabinoidi-perseen polttamista ja paska lentää kun poltetaan ja pajatso palaa saa seisokin poltosta.
Haistaisitko sitä vittua ja menisit sinne pajatso-persereikääsi, avaisit sulkialihaksen ja menisit ja niin pääsisit sinne kauan kaipaamaasi pajatsoon. Olet homo persereikä ja kirjoitat perseen toiminnassta ja siitä että haluat polttelu kaveriasi persereikäpanolle. Olet homo! Lopeta kirjoittelu tänne. Laitan poliisin tutkimaan. Haukut ja yllytät huumekokeilua. Sitä sinä olet!
Huume lailliseksi
aasfafafsasda
0
254
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816