Huume lailliseksi

aasfafafsasda

Mies meni kauppaan ja pyysi sata grammaa metwurtia ja sanoi laitetaanko siivuiksi vai otakto palana. Pajatso palaa vastas että luuletko sä saatana, että mä tuun tilaan tänne jotain sellasta, että ei mene perseeseen? Ei mun perse ole mikään pajatso ja siivut oli ihan kolikon näköisiä.

Vitsikin on kadun tiedettä, että on tieteellinen todiste, että perse on pajatso. Pajatso on persereikä! Eikä mitään muuta kuin persereikä, venynyt sulkijalihas, joka ei enää miehille kelpaa. Täytyy tulla tänne pyytämään kannabinoidia persereikään. Miksi, on pakkomielle tänne kirjoitella massapostituksia, koska olet perse! Sinun nimesi tarkoittaa kannabinoidi-perseen polttamista ja paska lentää kun poltetaan ja pajatso palaa saa seisokin poltosta.

Haistaisitko sitä vittua ja menisit sinne pajatso-persereikääsi, avaisit sulkialihaksen ja menisit ja niin pääsisit sinne kauan kaipaamaasi pajatsoon. Olet homo persereikä ja kirjoitat perseen toiminnassta ja siitä että haluat polttelu kaveriasi persereikäpanolle. Olet homo! Lopeta kirjoittelu tänne. Laitan poliisin tutkimaan. Haukut ja yllytät huumekokeilua. Sitä sinä olet!

0

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
        Ikävä
        74
        1094
      2. 69
        1024
      3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        47
        952
      4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
        Ikävä
        104
        948
      5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        51
        895
      6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        49
        694
      7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
        Ikävä
        32
        674
      8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        34
        587
      9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        50
        580
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        38