Vaimo on alkanut haluta sitomisleikkejä. Pari kertaa olen köyttänyt sänkyyn ja sitten repinyt alusvaatteet pois. Vaimo voihkii, vääntelehtii aivan ekstaasissa. Itselläni jököttää myös hullunlailla ja molemmilla kerroilla syöksen spermat ennenkuin ehdin "raiskata". Sormilla ja mustalla tekopeniksellä sitten olen antanut kovan käsittelyn ja vaimo huuta orgasmin kourissa ja riuhtoo mielettömästi.
Miten nyt pitäisi jatkaa, kun vaimo ehdotti, että menisimme metsään, sitoisin hänet siellä puuhun ja sitten aloittaisin "kidutuksen"? Onko tää normaalia, olen hieman peloissani.
vaimon sitominen
9
2022
Vastaukset
- Harrastaja
Ei siinä mitään pelättävää ole, vaimosi vain pitää tuollaisesta leikistä. Tuntuu se sinuakin kiinnostavan. Yhteiset pelisäännöt, niin homma ok. On hyvä idea tuo puuhun sitominen, täytyy ehdottaa avovaimolle samaa.
- Garry
Muista päästää se akkas sitte pois ettet unoha sitä sinne mettsään.
- Anonyymi00005
Garry kirjoitti:
Muista päästää se akkas sitte pois ettet unoha sitä sinne mettsään.
Työnnä löylykauha perseeseen poikittain
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen poikittain
No mitäs nyt eikös se ole sulla siellä kaiken aikaa. Joka päivä kyllä muistat mainostaa sitä.
- Anonyymi00003
Olemme harrastaneet sitomisleikkejä vaimoni kanssa joitakin kertoja . Olen sitonut hänet sänkyyn tai pöytään , vaimo on nauttinut niistä kun silmät on sidottu ja hän voi kuvitella kaikkea . Viimekertainen oli poikkeus , olin ostanut sellaisen penkin mihin voi sitoa remmeillä kiinni niin että pää alaspäin ja pylly pystyssä . Otimme silloin paukkuja kun viina meni päähän niin ehdotin vaimolle sitomista ja kerroin että olin ostanut sellaisen mihin sitoa . Riisuin vaimon alasti myös itseni jätin vain bokserit. Hain sen sitomispenkin että vaimo näkee sen ja sitten peitin silmät , asetin vaimoni kehikkoon ja remmit kiinni otin esiin suukapulan ja vaimo ei estellyt kun laitoin sen . Katsoin kelloa niinkuin aiemminkin , aloin hieromaan pillua sekä tissejä . Ovelta kuului hiljainen koputus ja kävin avaamassa oven ja siellä oli kolme kaveria joille olin ehdottanut että naitaisiin vaimoani . Kyllä kaverit katsoivat kun näkivät sidotun vaimoni pylly pystyssä , kuiskasin ottakaa vaatteet pois ja minäkin riisuin bokserit, menin vaimoni tykö ja rupesin hieromaan hänen klitoristaan siinä olii kohta muutkin Miehet myös he halusivat , oli käsiä tisseillä sekä pillussa , vaimo yritti jotain mumista mutta ei väliä . Kyllähän siinä alkoi olemaan kulleja pystyssä ja ensimmäinen työnsi kullinsa pilluun , olin sanonut kavereille ettei tarvi käyttää kortsua sillä vaimolla on ehkäisypillerit . Kaveri nai menemään ja työntelikin oikein kunnolla , näytti vaimokin nauttivan kun kuului puuskutusta . Seuraava kaveri kun nai niin otin suukapulan pois vaimolta , hän ei sanonut mitään vaan näköjään nautti naimisesta . Kun kaikki olivat nussineet vaimoa minä viimeisenä päästin vaimoni irti ja autettiin miehissä pystyyn kun irroitin liinan silmiltä oli se yllätys kun vaimoni ympärillä kolme vierasta miestä ja minä , vaimo sanoi ensimmäiseksi hän jo ihmetteli kun käsiä oli jokaapuolellaa ja sitten kun pilluuni työnnettiin neljään erikertaan uusi kulli siis te kaikki näitten minua ja kaverit joo sulla on kyllä hyvä pillu oikein naitava tiukka pillu . Naimisen eivät siihen jääneet mutta vaimoa en enään sinäiltana sitonut telineeseen .
Itse aina tykännyt, kunhan mennään yhteisillä säännöillä.
- Anonyymi00004
Missä päin Noora vaikuttaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä päin Noora vaikuttaa.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Katos buaahaa myönnät olevasi niuvanniemen suljetulla. Hähähää mitäs olet ja varmasti pysyt siellä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san1036412Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1233067Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3182856- 1502762
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372368Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en802328Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761780Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81765- 631736
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51528