Vaimo on alkanut haluta sitomisleikkejä. Pari kertaa olen köyttänyt sänkyyn ja sitten repinyt alusvaatteet pois. Vaimo voihkii, vääntelehtii aivan ekstaasissa. Itselläni jököttää myös hullunlailla ja molemmilla kerroilla syöksen spermat ennenkuin ehdin "raiskata". Sormilla ja mustalla tekopeniksellä sitten olen antanut kovan käsittelyn ja vaimo huuta orgasmin kourissa ja riuhtoo mielettömästi.
Miten nyt pitäisi jatkaa, kun vaimo ehdotti, että menisimme metsään, sitoisin hänet siellä puuhun ja sitten aloittaisin "kidutuksen"? Onko tää normaalia, olen hieman peloissani.
vaimon sitominen
13
2432
Vastaukset
- Harrastaja
Ei siinä mitään pelättävää ole, vaimosi vain pitää tuollaisesta leikistä. Tuntuu se sinuakin kiinnostavan. Yhteiset pelisäännöt, niin homma ok. On hyvä idea tuo puuhun sitominen, täytyy ehdottaa avovaimolle samaa.
- Garry
Muista päästää se akkas sitte pois ettet unoha sitä sinne mettsään.
- Anonyymi00007
No mitäs nyt eikös se ole sulla siellä kaiken aikaa. Joka päivä kyllä muistat mainostaa sitä.
- Anonyymi00003
Olemme harrastaneet sitomisleikkejä vaimoni kanssa joitakin kertoja . Olen sitonut hänet sänkyyn tai pöytään , vaimo on nauttinut niistä kun silmät on sidottu ja hän voi kuvitella kaikkea . Viimekertainen oli poikkeus , olin ostanut sellaisen penkin mihin voi sitoa remmeillä kiinni niin että pää alaspäin ja pylly pystyssä . Otimme silloin paukkuja kun viina meni päähän niin ehdotin vaimolle sitomista ja kerroin että olin ostanut sellaisen mihin sitoa . Riisuin vaimon alasti myös itseni jätin vain bokserit. Hain sen sitomispenkin että vaimo näkee sen ja sitten peitin silmät , asetin vaimoni kehikkoon ja remmit kiinni otin esiin suukapulan ja vaimo ei estellyt kun laitoin sen . Katsoin kelloa niinkuin aiemminkin , aloin hieromaan pillua sekä tissejä . Ovelta kuului hiljainen koputus ja kävin avaamassa oven ja siellä oli kolme kaveria joille olin ehdottanut että naitaisiin vaimoani . Kyllä kaverit katsoivat kun näkivät sidotun vaimoni pylly pystyssä , kuiskasin ottakaa vaatteet pois ja minäkin riisuin bokserit, menin vaimoni tykö ja rupesin hieromaan hänen klitoristaan siinä olii kohta muutkin Miehet myös he halusivat , oli käsiä tisseillä sekä pillussa , vaimo yritti jotain mumista mutta ei väliä . Kyllähän siinä alkoi olemaan kulleja pystyssä ja ensimmäinen työnsi kullinsa pilluun , olin sanonut kavereille ettei tarvi käyttää kortsua sillä vaimolla on ehkäisypillerit . Kaveri nai menemään ja työntelikin oikein kunnolla , näytti vaimokin nauttivan kun kuului puuskutusta . Seuraava kaveri kun nai niin otin suukapulan pois vaimolta , hän ei sanonut mitään vaan näköjään nautti naimisesta . Kun kaikki olivat nussineet vaimoa minä viimeisenä päästin vaimoni irti ja autettiin miehissä pystyyn kun irroitin liinan silmiltä oli se yllätys kun vaimoni ympärillä kolme vierasta miestä ja minä , vaimo sanoi ensimmäiseksi hän jo ihmetteli kun käsiä oli jokaapuolellaa ja sitten kun pilluuni työnnettiin neljään erikertaan uusi kulli siis te kaikki näitten minua ja kaverit joo sulla on kyllä hyvä pillu oikein naitava tiukka pillu . Naimisen eivät siihen jääneet mutta vaimoa en enään sinäiltana sitonut telineeseen .
Itse aina tykännyt, kunhan mennään yhteisillä säännöillä.
- Anonyymi00004
Missä päin Noora vaikuttaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä päin Noora vaikuttaa.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Katos buaahaa myönnät olevasi niuvanniemen suljetulla. Hähähää mitäs olet ja varmasti pysyt siellä-
Heavy1 kirjoitti:
Katos buaahaa myönnät olevasi niuvanniemen suljetulla. Hähähää mitäs olet ja varmasti pysyt siellä-
tirsk **
- Anonyymi00008
Noora.Katariina kirjoitti:
tirsk **
Olisi Noora mukava jutella kanssasi aiheesta.Saisiko sinuun jotenkin yhteyttä. Mies 60v.
- Anonyymi00009
Hei Noora. Tykkään myös kun mieheni sitoo ja käyttää niin sanotusti mua hyväkseen omaan nautintoon. Kesäisin hän haluaa sitoa mut isoon puuhun käsistä kiinni, kiusoittelee sitten mua joka puolelta, tykkää tulla takaa päin kunnolla. Kerran olimme syrjäisellä tiellä kun mies ajoi autolla parkkiin jossa kääntöpaikka. Sidottuna olin ollut puolisen tuntia alastomana kun yllättäin vieras mies vieressämme, hänellä kalu kädessä jota runkkasi. Itse menin paniikkiin aluksi, kunnes mieheni kysyi kaverilta haluatko naida vaimoani.
Mieshän kysyi mieheltäni oliko tosissaan, mieheni aivan innoissaan asiasta. Vieras riisuuntui vaatteistaan, tuli taakseni painautui iholleni ja alkoi hivelee hellästi mua. Kiihotuin äärimmilleen ajan taju katosi, miten hyvältä voikin tuntua vieras sisässäni. Hän yhtyi minuun tosi pitkään sain useemman orgasmin sinä aikana, kukaan purkautunut sillä voimalla sisääni kuten tämä ylläri mies. Tästä taphtumasta kolmevuotta aikaa, miehestä tuli mun vaki rakastaja. N 47v
- Anonyymi00010
Sitominen tapauskohtaista en suosittele kimppakivaan.
Vakkarit paraita tietää mitä saa - Anonyymi00011
Me harrastimmen sitomisleikkejä kahdestaan ja kivaa oli, mutta sitten meni vähän överiksi kun ehdotin kolmatta osallistujaa ja rouva hyväksyi sen. Sidoin hänet ruokapyötääm vatselleen, niin ettei nähnyt taakseen ja lämmittelin rouvaa ja sitten oltiin sovittu yhden kaverin kanssa, hän oli odottamassa autossa ja tuleen merkin saatuaan. Kundi tuli ja sanakaan ei vaihdettu kun hän alkoi sormettamaan tarjollla ollutta pillua ja hetken päästä avasi huosunsa ja otti jäykän peniksen esiin työtäen sen sisään. Rouvalla oli nautinnon ilme ja huomasin orguja ilmaantui. Kundiltakin laukesi nalli ja pyykäisi sen puhtaaksi pöytäliinan kulmaan. Hymäiltiin ja kaveri lähti saman tie.
Päästin rouvan irti naruista ja hän oli tyytyväinen. Seuraavana päivänä hän kertoi ettei tainut sittenkään olla hyvä idea, morkkis oli iskenyt yöllä ja ei olla sitomisleikkejä harrastettu tämän jälkeen :( muita kivaja juttuja kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693747Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä552188- 582084
- 511756
- 271439
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1061180- 601109